nova beseda iz Slovenije
šestošolcev, ki prav tako lahko sodelujejo pri | NPZ, | kajti na njihovi podlagi bi lahko zarisali smernice | D |
je začelo tudi nacionalno preverjanje znanja ( | NPZ) | šestošolcev in devetošolcev. Drugi del pisnega | D |
včeraj začelo tudi nacionalno preverjanje znanja ( | NPZ) | osnovnošolcev, katerega glavni cilj je dobiti | D |
preverjanja odloči 80 odstotkov. V sredo bo na vrsti | NPZ | iz materinščine za 6. in 9. razred, prihodnji | D |
drugih utemeljenih razlogov niso mogli udeležiti | NPZ | v rednem roku, na voljo še dodatnega.Od spremembe | D |
spremembe zakonodaje v šolskem letu 2005/06 dosežki | NPZ | v 9. razredu ne vplivajo več na končni uspeh | D |
koalicijskem sporazumu, ki predvideva ponovno uvedbo | NPZ | tudi v tretji razredu, se sistemu verjetno obetajo | D |
Ljubljana - Nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | iz obveznih predmetov, slovenščine in matematike | D |
le na četrtini vzorčno izbranih šol. Čeprav | NPZ | za šestošolce ni več obvezen, se ga je letos | D |
preverjanje znanja Janeza Bečaja zelo razveseljivo. » | NPZ | postaja rutinski, brez večjih zapletov.Dosežki | D |
štirih letih nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | s formativno funkcijo bi lahko k hvalnici temu | D |
tudi negativne učinke, ki jih ima izvajanje | NPZ | na delo v šolah.Kritično je treba osvetliti | D |
korist, pozitivne učinke, ki naj bi jih imelo | NPZ. | Samo pogojno je res, da imajo šole s temi | D |
predsednik komisije. Pri takšni organizaciji | NPZ | so pomisleki upravičeni in problemi nedvomni | D |
rezultatom, ki naj bi jih učenci dosegli na | NPZ, | je lahko za mnoge šole na vzgojnem področju | D |
se zaradi dobrih in vedno boljših uspehov na | NPZ | ali zaradi frustracij, ker tega ne dosegamo | D |
spoprijema, ne more ničesar rešiti z analizami | NPZ. | Poleg tega se v Državnem izpitnem centru ne | D |
drugih nestrokovnostih ne bi javno govorili. Pri | NPZ | se v resnici preverja motiviranost za nekaj | D |
neumnosti. Na začetku omenjena formativna funkcija | NPZ | (ki je na besedni ravni skonstruirana zato, | D |
je na besedni ravni skonstruirana zato, da se | NPZ | ohrani) se tako razblini.Ni je. | D |
bilo bolje, da bi šole standardizirane teste | NPZ, | ki bi bili javni, izvajale same (učenci in učitelji | D |
rezultatih nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | v tem šolskem letu, ki jih je v medijih komentiral | D |
rečemo. Pa bi lahko pisal o odnosu učiteljev do | NPZ, | prenosu njihovih mnenj in ocen na učence in | D |
naloge v okviru nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | .Danes bodo devetošolci pisali naloge iz tretjih | D |
bilo pametno to, kar zakon pravi, ne da je | NPZ | tudi sestavni del meril za vpis, ampak ta zakon | G |
zarezal v šolski sistem s tem, da smo ukinili | NPZ, | je potrebno širši javnosti povedati, kaj je | G |
zdaj dve), da bi nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | veljali več pri oblikovanju zaključne ocene | P |
neenakem položaju. Zato predlagajo reaktivacijo | NPZ. | Zanimivo. | P |
letošnjega nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | , ki so ga prostovoljno pisali šestošolci in | P |
samo pri devetošolcih, kjer je bilo pisanje | NPZ | obvezno.Udeležilo se ga je 96,6 odstotka pri | P |
šestošolcev kot devetošolcev), ki so pisali | NPZ | pri matematiki, podatke analizirati, povezovati | P |
Potem naletimo še na en paradoks v zgodbi | NPZ, | ker neke stvari pa so vendarle povezljive in | P |
odličnjakov dosega tako šibke rezultate pri | NPZ. | Prepričljivega odgovora doslej najrazličnejši | P |
Janezom Bečajem, predsednikom državne komisije za | NPZ. | Analiza letošnjih ekstercev med drugim kaže | P |
Osebno ne vidi razlogov, zakaj ne bi bili ti | NPZ | uporabljeni vsaj za prehod v srednje šole z | P |
zakona smo eksternim preverjanjem v osnovni šoli ( | NPZ) | opredelili enako nalogo kot jo ima v nekaterih | P |
spremembo zakona je bila prvenstveno ukinjena vloga | NPZ | kot zaključka devetega razreda osnovne šole | P |
Po prejšnji določilih zakona so dosežki pri | NPZ | predstavljali polovico ocene ob zaključku devetega | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |