nova beseda iz Slovenije
jih povzročajo številni vplivni dejavniki. | H | Hawthornski eksperiment (Hawthorne Experiment | C |
Growth Strategy) je poslovna usmeritev, ki vodi | h | količinskemu povečanju obsega poslovanja, največkrat | C |
Management) imenujemo organizacijske nazore | H. | Fayola in njegovih naslednikov.Fayol je med | C |
Globalni paradoks 778 | H | Hawthornski poskusi 75 | C |
denimo prvi linearna opcija, saj vodi naravnost | h | koncu, a prinaša nevarnost nerazločevanja med | C |
prehod od neskončne konvergentne celote ali sveta | h | končnim konvergentnim delom ali individuom ni | C |
neskončnega v razmerju do končnega. Prehod od sveta | h | končnim individualnostim zato ne izniči obstoja | C |
nekega neskončnega telesa. Zato prehod od sveta | h | končni individualnosti ni inherentni prehod | C |
označeval drugi moment oralne faze, prehod od glasu | h | govoru fizično površino, potem se v fantazmi | C |
preidejo od strojev k telesu brez organov (od dela | h | kapitalu), lahko rečemo, da se podredijo nekemu | C |
je prej gibala v smeri prehoda od zabeleženja | h | kodiranju, se sedaj od kodiranja vrača k dekodiranju | C |
Gubo (Gubo 1909) in G. May (May 1943) ter | H. | Dopsch (Dopsch 1974/75).Na beneške vire je opozoril | C |
umrl 26. julija 1368 (Krones 1972). Komentar | h | Kronesovemu delu pravi (Krones 1972), da je | C |
I2 I1 I1 I2 C PM1 PM2 M1 M2 M3 Maksila: | h | + a + + + + + + + + + a + + o Legenda: a = | C |
+ + + + + a + + o Legenda: a = atrofično, | h | = hipodontia, o = odlomljeno Mandibula: ne | C |
obisk sta prišla tudi Junes in Srečo Venika, | h | katerima sem odšel to noč. "Sistem" kontaktiranja | C |
Pred kosilom sem nenapovedano srečal Ivana K.. | H | Koširjevim je prišel zaradi neke vsakdanje zadeve | C |
saj se bova srečala v Sasolburgu. Zadnja je | h | Koširjevim prišla še ga. Silvija Rijavec.Je | C |
skodele in kupe s poudarjenimi ustji (sl. 46: C,G, | H) | .Seveda ni nujno, da se v takšni členitvi odražajo | C |
Trierer Zeitschr. 54, 1991, 107 ss. HAMPL, F., | H. | KERCHLER in Z. BENKOVSKY-PIVOVAROVA 1978-1981 | C |
Altertumskunde N. F. 9, 1907, 265 ss. HELGERT, | H. | 1995, Grabfunde der Čaka-Kultur (Bz D/Ha A1 | C |
Bodendenkmalpfl. 31, 1987, 219 ss. HINZ, | H. | 1981, Brunnen; Vorgesch.Und germ. B. | C |
Geschichte der ungarischen Urnenfelderzeit ( | H | A-B).- Acta Arch. Acad. Sc. Hung. 12, 1960, | C |
137 ss. MAIER, F., U. GEILENBRÜGGE, E. HAHN, | H.- | J. KÖHLER in S. SIEVERS 1992, Ergebnisse der | C |
Ist. Bosne 4, 1960, 43 ss. MAURER, | H. | 1971, Ein urnenfelderzeitliches Brandgrab aus | C |
topográfiája 1, Budapest 1966. MÜLLER-KARPE, | H. | 1959, Beiträge zur Chronologie der Urnenfelderzeit | C |
Rom. Germ. Forsch. 22, 1959. MÜLLER-KARPE, | H. | 1980, Handbuch der Vorgeschichte Bd. 4/1, Bronzezeit | C |
- Arh. pregled 27, 1986, 54. RIESER, B. in | H. | SCHRATTENTHALER 1998-1999, Urgeschichtlicher | C |
Frühgesch. in Baden-Württemberg 80, 1999. WINDL, | H. | 1995, Die ältesten Holzwerke der Welt? - NÖ | C |
Walta, poleg tega, da je hodil v šolo, silil | h | kruto težkemu in neplačanemu delu,* saj je moral | C |
te asketske moralnosti, vendar brez vlaganja, | h | kateremu je usmerjena, in brez moči, ki spremlja | C |
protitelesa, resničnosti, ki bi grozila z vrnitvijo | h | konkretnemu vsakdanjemu življenju.Obstoj resnične | C |
s časnikoma La Nación in La Prensa. Thomas | H. | GUBACK, "American Interests in the British Film | C |
filmsko proizvodnjo in distribucijo. Thomas | H. | GUBACK, "Film and Cultural Pluralism", The Journal | C |
reminjanjem starih vsebin množičnega tiska. Thomas | H. | GUBACK, "Film as International Business".O ekonomiji | C |
and Architecture in the Service of Politics, | H. | Millon in L. Nochlin (ur.), MIT Press.) David | C |
prenašajo kulturna sporočila, vendar jih od tistih, | h | katerim je usmerjena njihova komunikacija, prejemajo | C |
revolucionarnega Čila, je pripravil prevod in uvod | h | knjigi Kako brati Jaka Racmana, obenem pa se | C |
centra, Peter Weiss, Rhonda Copelon in William | H. | Schaap, so branili Kako brati Jaka Racmana proti | C |
sebe je bila intimno povezana z odprtostjo, | h | kateri je težila seksualna revolucija: podobno | C |
nadomestnost indeksa samega (ni izvirne geste, | h | kateri bi nas indeks preprosto usmeril).Predstavljan | C |
umetnikovemu telesu (telesu kot prikazu jaza) - | h | kateremu nas spodbujajo body art umetniki - | C |
kot da je vse občinstvo priča svetim obredom, | h | katerim še nikoli ni bilo pripuščeno.Tozadevno | C |
postavljeno naravnost na tla, spodbujalo gledalca | h | kroženju okrog oblik, ne da bi uprizorilo reprezentacijske | C |
anscendenci. SPOLNO UTEMELJENA MOŠKOST: USMERJENOST | H | KOHERENCI IN K DUALISTIČNI LOGIKI HETEROSEKSUALNE | C |
istorical predavanjem (namerno je izpustila črko | h, | ker je zavračala his v history) ter izpod spodnje | C |
prestrašiš bolj kot s čimerkoli drugim"(516).) | H | generacijski politiki feministične kritike je | C |
bi ga podvrgel narcistični gesti zastiranja, | h | kateri so se zatekali umetniki, kot je Pollock | C |
telesa kot mesa, brezšivno se giblje od roke | h | glavi in naprej proti grlu, skozi drobovje, | C |
zgodnji zgled britanskega marksističnega pristopa | h | konvenciji predstavljanja ženskega telesa kot | C |
Man in the Grey Flannel Suit (1955) in William | H. | Whyte ml.,The Organization Man (1956). | C |
Angeles in Berkeley, 1990. Quentin Crisp v uvodu | h | knjigi Barbeyja D'Aurevillyja bistro ugotavlja | C |
pičke" ali rane, položene po tleh. Glej Thomas | H. | Kochheiser (ur.), Hannah Wilke: A Retrospective | C |
Reik, Masochism in Modern Art, prev. Margaret | H. | Beigel in Gertrud M. Kurth, Farrar, Straus, | C |
performansu. Burden se, podobno kot Klein, nagiba | h | krepitvi svoje avtoritete z odločno moškim, | C |
in Charing Cross Co., 1982; navedeno v Thomas | H. | Kochheiser, Hannah Wilke: A Retrospective, University | C |
kustos, ki je obenem zbiralec in onkolog, uvod | h | katalogu začne s trditvijo, da je navdih za | C |
Reik, Masochism in Modern Man, prev. Margaret | H. | Beigel in Gertrud M. Kurth, Farrar, Straus, | C |
začetek sreča s koncem."(3) Libeskind se obrne | h | konceptu izginotja prezence, ko opisuje svoje | C |
soočenje z nacističnimi grozotami ter holokavstom, | h | katerim so prostovoljno prispevali naši starši | C |
modernega plesa spodbujajo takšen analitičen pristop | h | konstrukciji.Toda pri tem zasenčijo vprašanje | C |
vrnitvijo k performativnemu mišljenju pripeljal | h | koncu stoletja trajajočo bitko med filozofijo | C |
plemenitem Prosperu, čigar lopovska politika ( | h | kateri je pripomoglo tudi njegovo zanemarjanje | C |
s tisto brezhibno in zadovoljivo rešitvijo, | h | katere pričakovanju nas napelje in ki jo kritiki | C |
sredi prehajanja. Še en dejavnik, ki prispeva | h | gladkosti kontinuitete, je to, da ni prav noben | C |
dejali, da jih je združeval radikalen pristop | h | koreografiji, potreba, da bi na novo zasnovali | C |
Razlika je bila v tem, da bi se verjetno vrnil | h | kraji, če ne bi mogel odslužiti svojega dolga | C |
kot pojave. Znanstveno misel potemtakem vleče | h | "konstrukcijam", ki so bolj metaforične kakor | C |
kakor se je tako lepo izrazil Koyré v knjigi *, | h | kateri se je treba vedno znova vračati, če hočemo | C |
animistične ovire, ki jo omenjamo mimogrede in | h | kateri se bomo vrnili pozneje.Akademija je torej | C |
ovinek teorije, ki znanstvenega duha zaveže | h | kritiki zaznave.Za znanstvenega duha je vsak | C |
koncentracije je sprejet brez razprave. L. Randoin in | H. | Simonnet sta ga v svoji knjigi o vitaminih imenovala | C |
glasovi vil v pravljicah".21 Po našem ta vrnitev | h | konkretnemu bogastvu, ki je nezavednemu dosti | C |
se preda zunanjemu svetu."29 Obstaja tema, | h | kateri se vračajo številni alkimisti, ki nam | C |
Humboldt se izraža takole: "Živec, ki pelje | h | gibalni mišici in je organsko povezan z nekaj | C |
splošnega (filozofskega) problema spoznanja | h | konkretnemu in partikularnemu (epistemološkemu | C |
čutni ravni". Kakor je že filozofski pristop | h | Gorgiju dragocen, ker povezuje njegova dela | C |
toliko kot prispevek k neki teoriji o védenju kot | h | govorniški tehniki.Čeprav je bil tako kot večina | C |
jih je bral svojim učencem in jih spodbujal | h | kritiki. Izokrat je bil po rodu Atenec, poznal | C |
tistih, ki se filozofsko in častivredno nagibajo | h | govorjenju" (h 277). Ob času, ko je Izokrat | C |
usmerjeni sofisti. Kakor oni je tudi sam prispeval | h | konceptualizaciji abstrakcij, kakor oni je poučeval | C |
dokazujejo ali vsaj navidezno dokazujejo sklep, | h | kateremu se je zavezal, pa naj bo ta resničen | C |
ljubezen pravega ljubimca. "Ampak kje je deček, | h | kateremu sem govoril?" pravi."Ta je vedno prav | C |
njihovo razumevanje ter vero, ne pa jih spodbujati | h | konkretnim dejanjem.Tudi pozdravni govor za | C |
tudi delno pokriva. Obe se ukvarjata s slogom, | h | kateremu sodijo tudi izbira besed, tropi, figure | C |
pesnikov" (17,28). Kot ponavadi sledita poziv | h | kesanju in svarilo pred sodbo.Do te točke večkrat | C |
tradicijo. Njena bistvena značilnost je bil navdih, | h | kateremu je sodila tudi nadnaravna sposobnost | C |
moralnim kot s teološkim poudarkom spodbujajo | h | krščanskemu življenju.Avtorjevo mnenje je, da | C |
zavrniti. Delu daje enotnost predvsem pozivanje | h | kesanju, ki se ponavlja in postaja proti koncu | C |
matere se je namreč v iskanju "filozofije" oziral | h | krščanstvu.Tako se je, očitno prvič, lotil resnega | C |
Kdor koli pa v njem najde misel, ki prispeva | h | gradnji te ljubezni, ta ni pogubno prevaran | C |
uporabljal, in navajal primere, predvsem pa je težil | h | kategoriziranju in nadaljnjemu razčlenjevanju | C |
Fajdru, v poznem šestem stoletju pa Olimpiodor | h | Gorgiju. V kasnejših bizantinskih obdobjih niso | C |
bi bila enakovredna avtoriteti svetega Petra, | h | kateremu se je zaklinjal Wilfrid.Ker je moral | C |
šestnajstega stoletja so nadaljevali s tem pristopom | h | glasbi kot k drugotni retoriki.Johann Sebastian | C |
in so predstavljali svoje nauke kot vrnitev | h | klasikom po sholastiki poznejšega srednjega | C |
poznosrednjeveške teorije o pridigarstvu obrnil nazaj | h | klasični retoriki in homiletiki. Največji vpliv | C |
časovno ujelo z izrazi nacionalizma pod Tudorji, | h | katerim je sodilo tudi, da se je anglikanska | C |
pri razpravi, v kateri izmenjava mnenj vodi | h | kompromisu ali k soglasju -- vendar pa v svojem | C |
njegovem mnenju "neskončno bolj vzvišeno kot pa to, | h | kateremu stremijo moderni govorniki".Na ustnicah | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1.701 1.801 1.901 2.001 2.101 2.201 2.301 2.401 2.501 2.601 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |