nova beseda iz Slovenije

H (2.101-2.200)


zelo skeptično gledajo na njegovo nagovarjanje      h      »kritični neposlušnosti« do normativnosti običajnih  C
ne bega pretirano in raje predlaga rešitev,      h      kateri so se zatekli pri reviji, katere sourednik  C
je do premika od družbene zgodovine kulture      h      kulturni zgodovini družbe; ob zanimanju za kulturo  C
je izrekel Michal de Certeau v nekem tekstu,      h      kateremu se je treba vedno znova vračati.Po  C
delili na analogiste in "anomaliste". Prvi,      h      katerim je sodil tudi Cezar, so poudarjali,  C
naj nadaljuje vojno. Kljub temu se je vrnil      h      Kartažanom, ker jim je bil dal besedo, oni pa  C
osemnajsti) je svojo pozornost preusmeril tudi      h      Konstantinoplu; v tem pogledu ni Malalas v tradiciji  C
Postmodern History reader, str. 185. [1018]      H.      White, »The Problem of Change in Literary History  C
[1024] Prav tam. [1025]      H.      White, »Method and Ideology in Intellectual  C
European Intellectual History, str. 283. [1026]      H.      White, »Historical Emplotment and the Problem  C
zgodovine se predstavlja kot izbira in se vrača      h      konkretni razlagi.Projekta filozofske zgodovine  C
Language, The Hague 1983, str. 239, 240. [1051]      H.      White, Metahistory: The Historical Imagination  C
of History« v: Working with Language, ur.      H.      Coleman, Berlin 1989. [1053] H. Bertens, »Het  C
Language, ur. H. Coleman, Berlin 1989. [1053]      H.      Bertens, »Het 'Talige' Karakter van der Postmoderne  C
[1095] Prevod I. Naglič. [1096]      H.-     U. Wehler, Zgodovina kot zgodovinsko družboslovje  C
Psicanalisi 15. decembra 2001 v Benetkah. [1103]      H.      White, Tropics of Discourse. Essays in Cultural  C
zgodovine« prekrstiti v »očeta laži«. [1177]      H.      Fenske/D. Mertens/W. Reinhard/K. Rosen, Geschichte  C
poročil, mednarodnih objav, a ni pripomoglo      h      kakovosti, ki jo pogreša dr. Z. Stančič v svojem  C
trenutno potekajoče raziskave v raziskovalni(-     h)      organizaciji(-ah), kar bi pomenilo neke vrste  C
Streit um die Soziologie. Die Zeit Nr. 4/96.      H.     ‐P. Müller, 1996: Störenfried mit mittlerer Reichweite  C
in uveljavljati tista znanja, ki prispevajo      h      končnemu rezultatu in neposrednim ciljem.   C
za posamezne proizvode izračunali prispevke      h      kritju stroškov, hkrati pa so po raznih ključih  C
velikosti serij) niso sorazmerni prispevkom      h      kritju stroškov, povzročilo nekaj nelagodnosti  C
Večina proizvodov je pozitivno prispevala      h      kritju stroškov, seveda pa so bili prispevki  C
kritju stroškov, seveda pa so bili prispevki      h      kritju različni.Ali kaže predvsem povečati prodajo  C
proizvodov niso nujno sorazmerni prispevkom      h      kritju stroškov.Poleg tega so pomembni predvsem  C
Cliffs, NJ, 1992, stran 3. 4. Alvesson, M. in      H.      Willmott: Making Sense of Management: a Critical  C
York, 1969, strani 73-75. 8. Schein, Edgar      H.:      Organizational Psychology, Prentice-Hall, Inc  C
1993, strani 276-281. 31. Donnelly, James      H.,     Jr.,  C
jetništvo v čem je bistven prispevek podjetništva      h      gospodarskemu razvoju kdo so podjetniki  C
svojih dosežkov, poudarek je na usmerjenosti      h      kupcem. Podjetja so skušala povečati prihodke  C
2. Prispevek      h      gospodarski rasti in zvišanju produktivnosti  C
stran 105 . / Dileme prispevka podjetništva      h      gospodarskemu razvoju so povezane z vprašanji  C
Načrt zaposlovanja osebja      H.     Upoštevanje zakonodaje in drugih predpisov pri  C
Economies (1996). OECD - LEED, Paris. 20. Howard      H.      Stevenson et al. (1999): New Business Ventures  C
29 (4), 1996, strani 572-575. 6. Parker,      H.:     The Company Chairman - His Role and Responsibilities  C
March-April 1995, strani 89-98. 8. Mintzberg,      H.:      Power In and Around Organizations, Prentice  C
latinskoameriško in neodvisno. Hofstede9,      h      kateremu se bomo še vrnili, pozna osem gruč  C
Addison-Wesley (str. 123) 3. Schein, Edgar      H.      (1992): Organizational Culture and Leadership  C
New York: Wiley (str. 27) 7. Schein, Edgar      H.      (1992): Organizational Culture and Leadership  C
izberemo ljudje sami. Bolj koristno je poseči      h      koreninam, tja, kjer nastajajo vrednote. To  C
za kaj bo organizacija uporabljala resurse in      h      kolikšnemu obsegu bo težila.Odnos organizacije  C
Strategija rasti je poslovna usmeritev, ki vodi      h      količinskemu povečevanju obsega poslovanja,  C
organizacije v okviru strateškega poslovnega področja      h      kar najboljšemu zadovoljevanju potreb čisto  C
fazi uvajanja mora biti strategija usmerjena      h      kupcu.Pomembni sta ekonomska propaganda in povečevan  C
doseženi. Namen te faze je, da prispeva ne toliko      h      kritiki dela podrejenega, ampak predvsem k temu  C
središčna točka vseh projektnih aktivnosti,      h      katerim morajo prispevati mnoge poslovne funkcijske  C
je, da izračuna planirane povprečne prispevke      h      kritju po enoti možnih vrst proizvodov (storitev  C
skupin za plansko obdobje. Pri tem je prispevek      h      kritju razlika med prodajno ceno proizvoda ali  C
pa tudi ugotavljanje planirane mase prispevka      h      kritju za planirano proizvodnjo.Model izdelave  C
proizvodnje in faze izdelave plana prispevka      h      kritju na enoto proizvoda, ki ju v tem načinu  C
organizacije v tem primeru mogoče vzeti prispevek      h      kritju. Planirana proizvodnja: vrste in količine  C
program izdela organizacija), izpis prispevkov      h      kritju na enoto proizvoda (gre za kolono, imenovano  C
ki kažejo, za koliko bi se moral prispevek      h      kritju na enoto proizvoda povečati, da bi določena  C
plane. Če hočemo doseči maksimalen prispevek      h      kritju (t.j. maso kritja) v organizaciji kot  C
Reading, 1993, 236. 2. Schreyogg G. in Steinmann      H.,      Strategische Kontrole, Zfbf, 1985, št. 5, 392  C
Usmerjenost k ciljem je obenem tudi usmerjenost      h      kakovosti izidov. Izidi so lahko maksimalni  C
o tem, kaj je treba doseči z odločitvijo in      h      katerim ciljem naj se usmeri.Namen odločitve  C
7. Agor, Weston      H.,      Ed.,Intuition in Organizations, Leading and  C
obvladujejo organizacije, prispevajo svoj delež      h      gospodarskemu in splošno družbenemu napredku  C
svojem poslovnem okolju (MIT, 1996, modul g in      h)     .Potrebe po virtualni organiziranosti podjetja  C
, Boston 1993 8. Armstrong, M. in Murlis,      H.:      Reward Management, A Handbook of Remuneration  C
VAJA V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
VAJA V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
VAJA V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
VAJA V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N 1  C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N / V Č H R N 1.   C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N / V Č H R N 1.   C
N / V Č H R N / V Č H R N / V Č H R N / V Č      H      R N 1.   C
mnenja sodelavcev. V = vedno Č = večkrat      H      = včasih R = redko N = nikoli Interpretacija  C
ponazarjajo črke, so naslednje: V = 5, Č = 4,      H      = 3, R = 2, N = 1. Seštejte točke, ki ste jih  C
miselno ali čustveno razgibati. Kako pristopamo      h      konfliktom, je odvisno od našega znanja med  C
pojmovanj in prepričanj. Slika 17.3: Pristopi      h      konfliktom KONFLIKTI:   C
nevrotičnih zlorab drugih. Seveda je to ideal,      h      kateremu je treba težiti in ki ga v celoti bržčas  C
Decisions Processes, 1999, 44; 282. 21. Seyle      H.:     The Stress Concept Today in Kutash L.: Handbook  C
tehnološko-poslovne pristope za oblikovanje      h      kupcu usmerjene (customer centric) organizacije  C
podjetne de le organizacije z nadrejenimi cilji,      h      katerim morajo delovati, in skrb za podjetniško  C
606 str. 17. Morris David S, Haigh Robert      H.:      Changing the Management of the Changing Public  C
glej tudi pod št. 27). 21. Jeavons Thomas      H.:      Ethics in Nonprofit Management. Ott Steven J  C
10(1997), 1/2, str. 62-76. 46. Scheier Ivan      H.:      Building Staff-Volunteer Relations: Setting  C
273) 4. Peters, Thomas J. - Waterman, Robert      H.,      jr. (1982): In Search of Excellence, New York  C
avtorja na to temo; 8. Po delu Ansoff, Igor      H.      (1984): Implanting Strategic Management, Englewood  C
protekcionizem. Pomanjkljiva je usmerjenost      h      kupcem, slaba pa je tudi povezanost med tvorci  C
Publishing, Sydney, 1994 15. Nonaka I., Takeuchi      H.:      The Knowledge Creating Company, Oxford UP, Oxford  C
Future, Harvard BSP, Boston, 1997 49. Mintzberg      H.;      The Rise and Fall of Strategic Planning, Prentice  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1.601 1.701 1.801 1.901 2.001 2.101 2.201 2.301 2.401 2.501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA