nova beseda iz Slovenije
1, št. 3. 1938, str. 87-90. Kolar Bogdan, " | Cerkev | in izseljenstvo v letih pred prvo svetovno vojno | C |
koledar, leto 44. Murska Sobota: Evangeličanska | cerkev | v Republiki Sloveniji, str. 76-81. Kuzmič Franc | C |
koledar, leto 37. Murska Sobota: Evangeličanska | cerkev | v Sloveniji, 1988, str. 127-130. Kuzmič Franc | C |
Evangeličanski koledar, leto 24. Hodoš: Evangeličanska | cerkev | v SR Sloveniji, 1975, str. 61-68. Kuzmič Mihael | C |
1983, leto 32. Murska Sobota: Evangeličanska | cerkev | v SR Sloveniji, 1982, str. 76-85. Kuzmič Mihael | C |
Mihael, "Slovenska evangeličanska luteranska | cerkev | sv. Ivana v Betlehemu, PA, ZDA".Dve domovini | C |
Evangeličanski koledar, leto 22. Hodoš: Evangeličanska | cerkev | v SR Sloveniji, 1973, str. 67-71. Olas Ludvik | C |
je končno vprašljiva tudi vidnost, saj nima | Cerkev | nobenega zagotovila, da jo bo družba videla | C |
zagotovila, da jo bo družba videla tako, kot | Cerkev | želi.Družba, ki je tudi sistem znamenj, jo kaj | C |
Iz opredelitev te vrste nista izvzeti niti | Cerkev | niti vera: "Ne morem se ukvarjati še z milijoni | C |
je k takšnemu pisanju vzpodbujala država ali | Cerkev, | rezultat je bil enkraten.Nastalo je ogromno | C |
morda bi si v srcu zgradil katedralo, | cerkev, | kjer živel bi kot bi se dalo in z mirom kramljal | C |
stara devica, ki je redno obiskovala lokalno | cerkev, | urejala rože in staro šaro in bila brezupno | C |
d'Europe in oskrunjeno ter od ognja počrnelo | cerkev, | v kateri in okoli katere so brez hrane in vode | C |
zakonodaja, čudovite zgradbe ‐ med njimi slavna | cerkev | Svete Modrosti (Hágia Sophía) itd.Ob vsem | C |
Prav tako bom naštel vse tiste, ki so vodili | Cerkev | in ji načelovali v najvidnejših škofijah in | C |
Edini dejavnik, ki izkazuje nasprotni razvoj, je | cerkev, | in to v fizičnem in duhovnem smislu.Z vztrajno | C |
Glede na to je razumljivo, da bizantinska | cerkev | ni nikoli dokončno cenzurirala antične literature | C |
rimskega prava. Obenem je to bil čas, ko je | cerkev | začela osvajati tako imenovani »šolski prostor | C |
časa na videz visel v zraku, saj je bizantinska | cerkev | vztrajala pri svojem predpisu o zakonski zvezi | C |
je od Gregorja terjala veliko dela. Premajhno | cerkev | je še pred smrtjo (okoli leta 594) predelal | C |
nemalo zaslug za to, da se je rimskokatoliška | cerkev | ponovno uveljavila na britanskem otočju. Tako | C |
prvega nadškofa, ki ga je »ubogala vsa angleška | Cerkev« | , obenem pa izvemo, da je kljub svoji starosti | C |
ki so Vatikanu očitale, da je rimskokatoliška | cerkev | zavestno zanemarjala poslanstvo apostolov, zaradi | C |
veri in skrbijo za ohranitev cerkve. Točneje, | cerkev | vidi kot novo »cesarstvo očeta in sina, cesarstvo | C |
združevanja Civitas Dei in Civitas Terrena | cerkev | zvlekel »v močvirje posvetne zgodovine«. Kakor | C |
moč, ki si jo z njo lahko nakopičimo, temveč | cerkev, | katere člani smo, in stopnja moralnega povzdignjenja | C |
predmeta, ne pa na predmet sam: kakor da bi bila | cerkev | v škofiji, v ekumenskih zborih in kardinalskih | C |
ljudi; v njihovih korakih in besedah, ki jih | cerkev | navdihuje, naj bi zgodovinarji iskali njene | C |
Obširni razpravi Rimski papeži, njihova | cerkev | in njihova država v 16. in 17. stoletju (Die | C |
Obtožbe v zvezi z njegovim domnevnim napadom na | cerkev | in vero je razkrinkal kot netočne ter opozoril | C |
stran 65 . / Pojavi se še nova organizacija: | cerkev. | Ne ukvarja se le z verskimi, marveč tudi z organizaci | C |
pojavijo država z državno ureditvijo in vojska ter | cerkev. | Nesluten razvoj pa so organizacije, sprva zlasti | C |
DANES CELJSKI GROFJE IN NIKDAR VEČ". Minoritska | cerkev, | kasneje imenovana nemška cerkev, danes cerkev | C |
Minoritska cerkev, kasneje imenovana nemška | cerkev, | danes cerkev Marijinega vnebovzetja v Celju | C |
cerkev, kasneje imenovana nemška cerkev, danes | cerkev | Marijinega vnebovzetja v Celju, je bila zadnji | C |
v minoritski ali Marijini cerkvi v Celju. To | cerkev | so 1242 zgradili Vovberžani (Marolt 1930). | C |
desni strani pa za gospode Soteške. Marijina | cerkev | je dvakrat pogorela, prvič 1687, drugič 1811 | C |
informacija, da so nekateri rojaki zahajali v hrvaško | cerkev | v Johannesburgu. Slovenski jezik je v popolnosti | C |
veroizpovedi maronita (libanonska katoliška | cerkev) | .To "versko" kombinacijo sama ocenjuje kot posrečeno | C |
tipa. S Tonetom sva odšla v edino katoliško | cerkev | v mestu.Tu se je izkazal tudi kot vitražist | C |
še obstaja hrvaško društvo, ki ima tudi svojo | cerkev, | za Srbe pa ne vem.Sam sem imel vedno preveč | C |
leto ... Poslikal sem tudi tukajšnjo katoliško | cerkev, | in sicer vitraže, pa tudi nekaj lesenih kipov | C |
ženo, moža, otroke, za občino, za državo, za | cerkev, | da, tudi za premoženje /.../ Ne, aleksandrovanje | C |
oblast, posebno oni, ki ni bila tega vajena. V | cerkev | hodimo redno in komaj čakamo, kdaj bo nedelja | C |
vključuje v svoja dela vero (gre za binkoštno | cerkev, | ki ji je pripadala njegova družina).Glej Athey | C |
pridiganja, kot si ga je predstavljala zgodnja | Cerkev. | Sestavljen je iz petih delov. | C |
jo dokaže govornik. Kljub temu pa je zgodnja | Cerkev, | nekoliko presenetljivo in v nasprotju z uporabo | C |
med učitelji retorike. Dejstvo, da je zgodnja | Cerkev | v pomenu "krščanska vera" sprejela besedo pístis | C |
do kristjanov. Posledica tega je bila, da je | Cerkev | postala bolj posvetna in da se je pojavil fenomen | C |
imelo malo vpliva. Po svoji politični zmagi je | Cerkev | začela izvajati velik vpliv na državne vladarje | C |
Izvirno besedilo je izgubljeno, saj ga je | Cerkev | kasneje potisnila v pozabo, je pa navdihnilo | C |
malo spisov, saj jih je zmagovita ortodoksna | Cerkev | prepovedala.Ohranjenih pa je veliko del, ki | C |
Pridiganje Zgodnja | Cerkev | je poznala štiri glavne oblike pridige: misijonarsko | C |
ljudje, ki so se pripravljali na sprejetje v | Cerkev) | ali že krščeni člani. Ko pa je Cerkev postopoma | C |
sprejetje v Cerkev) ali že krščeni člani. Ko pa je | Cerkev | postopoma začela uporabljati bolj izdelano retoriko | C |
škofa Pavlina, ker je dal obnoviti tamkajšnjo | cerkev, | uničeno v času preganjanja.Evzebij pravi, da | C |
razen tega, da je usmerjal obnovo cerkve. Sama | cerkev | pa je opisana nadrobno (10,4,37--46), v čemer | C |
primer retorične ékphrasis. Vidna in snovna | cerkev | je prikazana kot dvojnik mogočnejše in nevidne | C |
Kristusovi moči pripravila do tega, da je napadel | cerkev | med obnavljanjem.To ga pripelje do primerjave | C |
odgovornost ni omejena le na njegovo lastno | cerkev, | ampak sega tudi v svet okoli njega.Kot je v | C |
vodi v skrajnost, ko človek sploh ne bi hodil v | cerkev | ali bral Svetega pisma: "Toda človekov položaj | C |
napisal delo kot hvalnico Justinijanu, ki je dal | cerkev | zgraditi; sicer ga ni občudoval, vendar je bil | C |
govornik, platonik, čigar filozofske poglede je | Cerkev | obsojala, in avtor mnogih del, med katerimi | C |
v gramatiki in retoriki, ki ga je spodbujala | Cerkev, | saj je njena avtoriteta izhajala iz grškega | C |
s Platonovimi in Aristotelovimi deli vred. | Cerkev | je tem prizadevanjem prizanašala, ker je bil | C |
vselej navzoč odpor do posvetne učenosti. Grška | Cerkev | sicer ni bila navdušena nad klasičnimi deli | C |
ki ga je leta 669 potrdila celotna angleška | Cerkev, | spodbujal študij svobodnih umetnosti in kako | C |
možnosti za izobraževanje, ki jih je nudila | Cerkev. | Naposled so postale vodilne izobraževalne ustanove | C |
apokaliptično vizijo, kako se bosta vzhodna in zahodna | Cerkev | združili pod pokristjanjenim turškim sultanom | C |
katerim je sodilo tudi, da se je anglikanska | Cerkev | osamosvojila od Rima in nadomestila latinsko | C |
evropske in domorodne kulturne poteze, vendar se | Cerkev | s tem ni strinjala, zato so poskus opustili | C |
obtožbami, da je pod Descartesovim vplivom, saj je | Cerkev | Descartesove verske nazore vzela pod drobnogled | C |
britanski državljan in vstopil v anglikansko | cerkev; | v delu Štirje kvarteti (1935 - 42, sl. 1966 | C |
Enciklopedije (1751 - 76) so njihovi napadi na oblast, | Cerkev | in sodstvo priskrbeli intelektualno osnovo za | C |
in Rima ter nastop krščanstva, čeprav jih je | Cerkev, | ki jih je pojmovala kot nezaželene ostanke poganstva | C |
ter skorajda goli igralci. V 5. stoletju je | Cerkev | zaradi posmehovanja zakramentom in nespodobnosti | C |
obdobja so bodisi napisali ali prepisali menihi; | cerkev | je bila središče izobrazbe in kulture. Old | C |
blišča. Leta 1955 je vstopila v rimskokatoliško | cerkev. | Njen brat Osbert je ustvaril številne pesniške | C |
pontifikat eden najusodnejših za Rimskokatoliško | cerkev. | Podlegel je nepotizmu, za razkošno življenje | D |
Lutrovega nastopa. V svoji brezbrižnosti za celotno | Cerkev | je menil, da bo z Lutrom zlahka opravil, kot | D |
prvič pred veliko publiko pripeljali v Petrovo | cerkev | na novem, izjemno praktičnem nizkem vozičku | D |
bombardiranjem je bila v Ptuju porušena minoritska | cerkev. | Deskanje po internetu | D |
je bila izvoljena na to pomembno funkcijo. | Cerkev | ima gradbenico, čeprav ne more narediti kdove | D |
Jeruzalemu že zbralo 14 patriarhov pravoslavnih | cerkev | (na zgornji fotografiji), ki bodo danes in v | D |
to še ruska, srbska in makedonska pravoslavna | Cerkev | - ta dan sveti večer, ko se gre k polnočnicam | D |
na dan 25. december. Tega praznika vzhodna | Cerkev | sprva sploh ni priznala, ampak je obhajala samo | D |
epifanije 6. januarja sprejela tudi rimskokatoliška | Cerkev. | Cerkev s slovesnimi mašami »uradno« obhaja | D |
januarja sprejela tudi rimskokatoliška Cerkev. | Cerkev | s slovesnimi mašami »uradno« obhaja samo Gospodovo | D |
Tudi Boris Podrecca ve, da so na tem trgu stale | cerkev | sv. Barbare, spominske plošče in kaligrafije | D |
škofovske konference napoveduje nove čase za | cerkev | -Med novimi oblikami delovanja tudi demonstracije | D |
Pravi, da je jubilejno leto za Rimskokatoliško | cerkev | predvsem nov vzgon. Repubblica je k Sv. Janezu | D |
stoletjih, razlaga kardinal Ruini, vendar papež in | cerkev | na to ne gledata kot na predajo, zgolj kesanje | D |
Ameriki, je prepričan Ruini. Nemški filozofi so | cerkev | ogrozili že v prejšnjem stoletju, tudi zdaj | D |
posebej naklonjena religioznosti, nasprotno, | cerkev | je v krizi prav v Evropi in združena Evropa | D |
pravzaprav precejšen izziv. Radikalni napadi na | cerkev | so se zgodili prav na obeh celinah, ki ju ne | D |
Italije Antonia Fazia, pri tem pa poudari, da se | cerkev | ne bo spuščala v strankarske igre. Všeč mu | D |
da »Črnogorci morajo imeti svojo, črnogorsko | cerkev« | . Poudaril je, da je bila nezakonito ukinjena | D |
moti njen obstoj. Če obstaja Srbska pravoslavna | cerkev, | če obstajajo romunska, grška, bolgarska in makedonska | D |
zakaj ne bi obstajala še Črnogorska pravoslavna | cerkev. | Njen obstoj je nekaj povsem naravnega, kar pripada | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 1.801 1.901 2.001 2.101 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |