nova beseda iz Slovenije

strategija (7.279)


podrobnosti izdelana je bila ta      strategija      demontaže slovenskega državotvornega  A
počakati, izdeluje se generalna      strategija,      kurirja, ki je odjezdil na Dunaj  A
na Upravo. Vse je bilo v redu,      strategija      je bila izdelana.Le tista reč  A
ponavadi nenaden napad na zaveznika.      Strategija,      ki se je drže, ali pa se hlinijo  A
da pri obeh podvigih nastopajo      strategija,      taktika, oskrbovalne poti, komunikacije  A
namenjeno stran. Aldusova izvirna      strategija      je bila pokazati trgovcem, da  A
in Okna, ne pa na OS/2. »Naša      strategija      za devetdeseta leta so Okna -  A
veliko, neprimerljivo več. Prav ta      strategija      razpršenosti kaže na razumnost  B
zaostalimi provincialci). Toda nova      strategija      "produkcije vednosti" kljub vsemu  C
paradigma" postala najobičajnejša      strategija      razumevanja zgodovine.Njeno nesprejema  C
prinaša kazen. Benthamovska      strategija      kaznovanja se torej ne opira na  C
uživati, sta razumljiva le kot      strategija      obrambe pred užitkom oziroma strategija  C
strategija obrambe pred užitkom oziroma      strategija,      pri kateri, kot pravi Lacan, sama  C
nezmernost. Zato za stoike prava      strategija      uma glede strasti ni njihovo brzdanje  C
večinoma bolj aktivna medbesedilna      strategija.     "(Juvan 1990b: 236.) Menjuje sloge  C
moč postoterila, medtem ko se      strategija      ni spremenila niti za odtenek  C
predvsem rab pristajanja je dobra      strategija,      s katero je mogoče popravljati  C
strategiji sledi organizacija.      Strategija      količin oziroma stroškov in učinkovitosti  C
funkcijski organizacijski obliki.      Strategija      raznolikosti pa zahteva predvsem  C
Organizacijski vidiki Skupina /      Strategija      / Kultura / Proizvodi Osebnost  C
PRIMER: Škotska podjetniška      strategija      USTANOVITEV PODJETJA   C
B. Prodajna      strategija      C.  C
MANAGEMENT SE NE MENI ZA KULTURO -      strategija      ne upošteva kulture MANAGEMENT  C
PODPIRA DELOVANJE KULTURE -      strategija      in kultura se dopolnjujeta   C
vodenje sodelavcev, kultura in      strategija      pa sredstvi za doseganje ciljev  C
sprememb na vseh področjih je      strategija,      ki jo ima organizacija pri svoji  C
vprašanja o planskih strategijah.      Strategija      kot pojem prihaja z vojaškega  C
gledanja na vprašanje, kaj je      strategija.      Harvardska visoka poslovna šola  C
skrajnosti so tisti, ki trdijo, da je      strategija      splet pravil odločanja v organizaciji  C
v planskem obdobju doseči.      Strategija      je vsaka možna poslovna usmeritev  C
njihovim značilnostim. Celovita      strategija      se nanaša na celotno (diverzificirano  C
diverzificirano) organizacijo. To je      strategija      najvišje ravni v organizaciji  C
zaporedja. Celovita (korporacijska)      strategija      je strategija najvišje ravni  C
korporacijska) strategija je      strategija      najvišje ravni v organizaciji  C
Kmetijstvo Kranj d.o.o. in druge.      Strategija,      ki jo razvija poslovni sistem  C
tako strategijo? Korporacijska      strategija      naj bi se ukvarjala predvsem  C
Glede na navedeno se korporacijska      strategija      nanaša na razvoj osnovnih materialnih  C
A / T . / . / stran 292 . /      Strategija      rasti pomeni možno poslovno usmeritev  C
seveda najbolj zahtevna in tvegana      strategija      diverzifikacije, ki pomeni, da  C
nepovezane) diverzifikacije.      Strategija      integracije naprej pomeni strategijo  C
konglomeratnega diverzificiranja.      Strategija      ustalitve (normalizacije, konsolidacije  C
strategijo njene konsolidacije.      Strategija      ohranitve ali normalizacije ustreza  C
razvijale v srednje ali velike.      Strategija      konsolidacije poskuša s povečano  C
obseg in doseženo velikost.      Strategija      rasti je poslovna usmeritev  C
povečevanju tržnega deleža.      Strategija      diverzifikacije pomeni dodajanje  C
strategije rasti organizacije.      Strategija      ustalitve je poslovna usmeritev  C
293 . / To pomeni, da takšna      strategija      zajema poskuse zniževati stroške  C
sortiment, zniževati zaloge itd.      Strategija      krčenja (dezinvestiranja) pomeni  C
krčenja števila zaposlenih. Ta      strategija      je nujna in legitimna strateška  C
na en sam nacionalni trg.      Strategija      krčenja pomeni usmeritev organizacije  C
državah, ne samo v eni. Tipična      strategija      mednarodnega podjetja je danes  C
tipskih. Najbolj preprosta globalna      strategija      je v koncentraciji proizvodnih  C
SEGMENTOV Malo / Globalna      strategija      / Na deželo usmerjena strategija  C
strategija / Na deželo usmerjena      strategija     Koliko obratov naj bo po svetu  C
kompleksnih okoliščinah naj bi finančna      strategija      mednarodnega podjetja zagotavljala  C
Bahami idr. Pomembna funkcijska      strategija      mednarodnih podjetij je tudi   C
mednarodnih podjetij je tudi      strategija      razvijanja koalicij.Koalicija  C
POSLOVNIH STRATEGIJ Poslovna      strategija      ali strategija poslovnega področja  C
Poslovna strategija ali      strategija      poslovnega področja znotraj diverzificirane  C
diverzificirane organizacije je      strategija      poslovanja strateške poslovne  C
poslovne enote v organizaciji ali      strategija      poslovanja z določeno strateško  C
poslovnim partnerjem. Poslovna      strategija      opredeljuje pot do doseganja  C
proizvodov ali storitev. Poslovna      strategija      mora vsebovati cilje razvijanja  C
mesto v portfeljski matriki.      Strategija      poslovnega področja v organizaciji  C
nekje na sredini. Največkrat se      strategija      pozneje pokaže kot neuspešna,  C
strategij (Glej tudi sliko 8.9): 1.      strategija      vodenja v stroškovni učinkovitosti  C
stroškovni učinkovitosti, 2.      strategija      diferenciacije proizvoda (storitve  C
erenciacije proizvoda (storitve), 3.      strategija      osredinjenja na tržne niše.   C
osredinjenja na tržne niše.      Strategija      vodenja v stroškovni učinkovitosti  C
izpolnjevati, če hoče, da se bo takšna      strategija      pokazala kot poslovno uspešna  C
tehnološke podstrukture terja ta      strategija,      da se organizacija usmerja k standardizaciji  C
mora biti izjemno učinkovit.      Strategija      zahteva razpolaganje s precejšnjim  C
uveljavljati, če hočemo, da bo sprejeta      strategija      vodenja v stroškovni učinkovitosti  C
dajala dobre rezultate. Seveda      strategija      vodenja v stroškovni učinkovitosti  C
stabilne značilnosti. Poslovna      strategija      diferenciacije proizvoda (storitve  C
strategije . / . / stran 300 . /      Strategija      diferenciacije potemtakem ne sme  C
inovacijsko dejavnost. Poslovna      strategija      osredinjanja na tržne niše temelji  C
strategiji “specializacije”. Vendar      strategija      specializacije pomeni tudi nekaj  C
bomo v očeh kupcev najboljši.      Strategija      diferenciacije ne sme zanemarjati  C
niso pa prednostno vprašanje.      Strategija      osredinjanja na tržne niše  C
načilnosti. V fazi uvajanja mora biti      strategija      usmerjena h kupcu.Pomembni sta  C
zmogljivosti v organizaciji.      Strategija      za skupine proizvodov oz. storitev  C
inanciranja in še katere. Trženjska      strategija      zajema izbiro posameznih prodajnih  C
Povedali smo že, da je trženjska      strategija      zelo odvisna tudi od faz na krivulji  C
problemom ukvarja korporacijska      strategija.      Korporacijska strategija in poslovne  C
poracijska strategija. Korporacijska      strategija      in poslovne strategije morajo  C
dejavnosti v organizaciji.      Strategija      raziskovalno-razvojne dejavnosti  C
stran 305 . / Seveda takšna      strategija      vključuje opredelitve o potrebnih  C
tudi dokaj jasno izhaja, da se      strategija      proizvodnje najbolj ukvarja z  C
posameznega od njih. Kadrovska      strategija      mora nujno izhajati iz poslovnih  C
napredovanja, zamenjavami idr.      Strategija      financiranja opredeljuje primerne  C
10. Poslovna      strategija      kaže, kako bo organizacija pri  C
značilnosti mora imeti poslovna      strategija      za skupino proizvodov, ki je v  C
možna prihodnja korporacijska      strategija      Zavarovalnice Triglav. Vaša naloga  C
akcijsko usmeritev strategije.8      Strategija      lahko zahteva, da organizacija  C
strategije. Na videz idealna      strategija      se lahko izkaže za povsem neustrezno  C
makrokoncepcije / Postopek sprejemanja /      Strategija      poslovanja / Uporabljena tehnologija  C
Temeljno vprašanje je, kakšna      strategija      ravnanja z ljudmi pri delu je  C
Delovno mesto Cilji / Stanje na trgu      Strategija      VizijaMislili so, da je sistem  C
Sestavni deli nagrad      Strategija      in sistem nagrajevanja običajno  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA