nova beseda iz Slovenije

slika (801-900)


moški anketiranci (slika 35).      Slika      35.Odstotki anketiranih moških  C
starosti, namerava ostati brez otrok (     slika      36). Slika 36.   C
ostati brez otrok (slika 36).      Slika      36.Odstotki anketiranih moških  C
posebno med ženskami (13,3 %) (     slika      37). Slika 37.   C
ženskami (13,3 %) (slika 37).      Slika      37.Odstotki anketiranih moških  C
med tistimi z dvema otrokoma (     slika      38). Slika 38.   C
z dvema otrokoma (slika 38).      Slika      38.Odstotki anketiranih moških  C
Razpredelnica 17 in 18 v dodatku      Slika      39.Odstotki anketiranih moških  C
tudi starejše ženske z otroki.      Slika      40.Delež žensk, ki se izobražujejo  C
majhne otroke, stare od 0 do 2 let (     slika      41) in se še izobražujejo, prevladujejo  C
med vsemi najmanj izobražujejo (     slika      42) in to tem manj, čim starejše  C
otroke, tj. stare 7 do12 let (     slika      43). Slika 41.   C
stare 7 do12 let (slika 43).      Slika      41.Delež žensk z najmlajšim otrokom  C
Vir: Razpredelnica 19 v dodatku      Slika      42.Delež žensk z najmlajšim otrokom  C
Vir: Razpredelnica 19 v dodatku      Slika      43.Delež žensk z najmlajšim otrokom  C
zaposlenost žensk, lahko vidimo (     slika      44), da je njihova prisotnost  C
za Slovenijo tako ne velja.      Slika      44.Delež zaposlenih žensk za polni  C
večinoma se gibljejo celo pod 10 % (     Slika      45).Za tako obliko zaposlitve  C
precej manjšem obsegu kot prve.      Slika      45.Delež zaposlenih žensk s skrajšanim  C
število zelo majhno (6 oseb).      Slika      46.Delež zaposlenih žensk z najmlajšim  C
Vir: Razpredelnica 20 v dodatku      Slika      47.Delež zaposlenih žensk z najmlajšim  C
Vir: Razpredelnica 20 v dodatku      Slika      48.Delež zaposlenih žensk z najmlajšim  C
v anketi znatno podcenjena.      Slika      49.Porazdelitev uteži v vzorcu  C
, kar nam kaže tudi naslednja      slika:      Nekateri opredeljujejo dejavnost  C
pridobivati in uporabljati znanje.      Slika      1.1: Dejavnosti managementa v  C
Razmerje med temi pojmi prikazuje      slika      1.2. Učenje zajema torej tudi  C
tudi v ugledu organizacije.      Slika      1.2: Odnos med učenjem, izobražev  C
znanje, individualno znanje      Slika      1.3: Vrste znanja Klasičen pogled  C
SLOJ PROJEKTNIH TEAMOV      Slika      1.4: Hipertekst organizacije  C
nadaljnjemu učenju v organizaciji.      Slika      1.5: Dvosmerni pretok znanja v  C
potrebne kakšne spremembe. Naslednja      slika      nam kaže okoliščine, v katerih  C
vrednotenje in proces učenja.      Slika      1.6: Proces vrednotenja učenja  C
bi bili uspešni pri delu.      Slika      1.7: Okolje, učenje in vrednotenje  C
osebni razvoj sodelavcev.      Slika      1.8: Ključne sestavine uspešnega  C
kakšno znanje potrebujemo.      Slika      1.9: Analiza povratnih informacij  C
zunanji dejavniki, kot prikazuje      slika      1.10. Izhajamo iz dosedanjega  C
- izkušnje      Slika      1.10: Management kot dinamičen  C
dosežki, daje delu pomen.      Slika      1.11: Učeče se vodstvo v spreminjajočem  C
tri ravni managementa prikazuje      slika      2.1. vrhovni (najvišji) management  C
management prve ravni / izvedba      Slika      2.1: Ravni managementa v podjetju  C
ali tehničnimi znanji prikazuje      slika      2.2. Slika 2.2: Ravni managementa  C
znanji prikazuje slika 2.2.      Slika      2.2: Ravni managementa in zanje  C
in informacijskega - prikazuje      slika      2.3. Preglednica 2.1:   C
njenih posledic v izvedbi      Slika      2.3: Povezanost izvedbenega, informacijskega  C
človeških odnosih pa menijo, da      slika      preveč poenostavljeno vlogo socialnega  C
biotehnologijo in nove materiale.      Slika      3.1: Ključne tehnologije današnje  C
in podobne prožne strukture      Slika      3.2: Podjetniški pristop kot rezultat  C
podjetništva (glej sliko 3.3).      Slika      3.3: Sistemske predpostavke podjetništva  C
zmanjšujejo število zaposlenih.      Slika      3.4: ključne gibalne sile podjetniškega  C
skupine, na primer managerji.      Slika      3.5: Model podjetniških procesov  C
je rezultat vrste okoliščin.      Slika      3.6: Dejavniki verjetnosti uspeha  C
isti ali podobni dejavnosti.      Slika      3.7: Odločitev za podjetniško  C
izvedljiva in poslovno donosna.      Slika      3.8: Dinamični model podjetniškega  C
še ni poslovna priložnost.      Slika      3.9: Proces domišljanja in preverjanja  C
panogo, kupce in konkurente.      Slika      3.10: Običajne lastnosti oz. značilnosti  C
Managers, Stirling, 1993.      Slika      3.11: Ključni zadržki proti odločitvi  C
ZRSZ, Ljubljana 1991, str. 3.      Slika      3.12: Potreben premislek ob odločitvi  C
Podjetnik, 10 (3), 2001, str.35      Slika      3.13: Smiselni koraki pri odločanju  C
veljajo pravila o pripravi.      Slika      3.14: Poslovni načrt kot začetek  C
Rast in spremembe v podjetju      Slika      3.15: Razvrstitev podjetij glede  C
azvrstitev podjetij glede na rast      Slika      3.16: Področja ključnih odločitev  C
anciranja se z rastjo spreminjajo.      Slika      3.17: Bistvo razvojne strategije  C
so sicer po znesku večja.      Slika      3.18: Vrste financiranja z rastjo  C
kapital dinamičnih podjetij.      Slika      3.19: Financiranje rasti podjetja  C
in drugih investitorjev.      Slika      3.20: Organizacija institucionalnega  C
povezano z vrsto dejavnosti.      Slika      3.21: Združevanje lastnosti novih  C
poslovati z zunanjimi osebami.      Slika      3.22: Prožna organiziranost sodobnega  C
priložnosti v svojem podjetju.      Slika      3.23: Spodbujanje notranjega podjetništva  C
kulturi in stališčih ljudi.      Slika      3.24: Modeli povezav med matičnim  C
podporne ali pospeševalne mreže.      Slika      3.25: Oblike pomoči podjetnikom  C
malo gospodarstvo (PCMG).      Slika      3.26: Organizacije, ki so vključene  C
storitve in svetovalno pomoč.      Slika      3.28: Lastnosti dobre podjetniške  C
SPEŠEVALNA MREŽA ZA MALA PODJETJA      Slika      3.27: Osnovni koncept slovenske  C
nekdanji Vzhodni Nemčiji).      Slika      3.29: Koristi podjetij od razvijanja  C
tudi podjetja v inkubatorju.      Slika      3.30: Koncept inkubatorskega sistema  C
poslovne storitve) in podobno.      Slika      3.31: Integrirana podjetniška  C
zgrajene standardne objekte).      Slika      3.32: Načrtna razporeditev dejavnosti  C
takšno ali drugačno obnašanje.      Slika      5.1: Vrednote in pojavne oblike  C
pomemben je čas v kulturi;      Slika      5.2: Od temeljnih podmen preko  C
dežele so povezane med seboj.      Slika      5.3: Od kulture posameznika do  C
gospodarskih razmer ter primeri.      Slika      5.4: Razvrstitev dežel po kulturah  C
različnimi zunanjimi kulturami.      Slika      5.5: Poslovanje čez meje kultur  C
jezikovno izpopolnjevanje.      Slika      5.6: Prehajanje iz ene kulture  C
in vrednote udeležencev.      Slika      6.1: Interesi udeležencev   C
življenju, cenimo pa jih ne.      Slika      6.2: Etični pritiski na managerje  C
Managerji in etične dileme.      Slika      6.3: Zakoni in etika   C
poslovanja ne more zagotoviti.      Slika      6.4: Tržišče in etika Slika 6  C
Slika 6.4: Tržišče in etika      Slika      6.5: Etični relativizem Tržišče  C
To je zagotovo res.      Slika      6.6: Med absolutno etičnostjo  C
obliko napisanega dokumenta.      Slika      7.1: Proces planiranja kot proces  C
organizaciji za določeno plansko obdobje (     slika      7.2).Šele z uskladitvijo vseh  C
uresničimo (glej sliko 7.3).      Slika      7.2: Planiranje organizacije  C
planska in izvedbena sestavina.      Slika      7.3: Členitev procesa dela na  C
integracijo delov v celoto.      Slika      7.4: Hierarhija planskih ciljev  C
Gospodarsko predvidevanje Že      slika      7.5 lepo kaže, da gospodarsko  C
možne prodaje organizacije      Slika      7.5: Vrste predvidevanja v organizaciji  C
in donosno komercializacijo.      Slika      7.6: Faze procesa tehnološkega  C
celovitega planiranja, kot ga kaže      slika      7.7. Z nje se dobro vidi, da se  C
organizaciji (glej sliko 7.8).      Slika      7.7: Shema sistema poslovnega  C
Čas      Slika      7.8: Štiri skupine vrst planiranja  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA