nova beseda iz Slovenije

železnica (940-1.039)


postajale vse boljše, predvsem      železnica      pa je skrajšala razdalje in naredila  D
Vezuv je turiste popeljala njegova      železnica,      imelo je tudi svoje banke in izdajalo  D
inovacije tistega časa: zlasti      železnica      in telegraf.Zanimivo je, da je  D
kar je zelo razveseljivo, ker je      železnica      ekološko najbolj sprejemljiv način  D
človekovi vplivi: smučišča, gorska      železnica,      železniška postaja, sprehajalne  D
bila med vojno državna pošta ali      železnica,      nočejo niti slišati o sodelovanju  D
porušene mostove, delovati je začela      železnica,      postavili so porušene daljnovode  D
Podvig, vreden občudovanja      Železnica      je v kraje med Dravogradom in  D
Dravogradom in Velenjem. Mislinjska      železnica      je ob vstopu v 20. stoletje krajem  D
s Koroške, je bila mislinjska      železnica      iz celjske smeri prevozna le do  D
Mute, Mislinje, Velenja itd.      Železnica      med Dravogradom in Velenjem pa  D
in da se bo ustavila podzemna      železnica.     Najprej so ustvarili veliko zaskrbljeno  D
energetika, kultura, šolstvo,      železnica      in še vrsta drugih področij.In  G
daleč, manj kot 45, 50 ni nikjer.      Železnica      Maribor-Avstrija zaostaja v svojem  G
pravzaprav sploh ni omenjena. Ukinjena      železnica      Dravograd-Velenje ni našla še  G
infrastrukturo, s cestami - če je      železnica      tam, dam sedaj na stran, ker se  G
razvoja slovenskih železnic.      Železnica,      železniška proga Jesenice-Nova  G
kolegi in kolegice, zavesti, da je      železnica      hrbtenica kopenskega transporta  G
pripomorel tudi k temu, da se bo      železnica      hitreje reorganizirala, hitreje  G
financirala eno tretjino, eno tretjino      železnica,      eno pa nekdo iz cestnega programa  G
Poškodovana je bila podzemna      železnica,      nadzemna železnica, vsi terminali  G
bila podzemna železnica, nadzemna      železnica,      vsi terminali pristanišča ter  G
besed o železnici oziroma kako se      železnica      odraža v letošnjem proračunu.  G
izničen. V Evropski skupnosti je      železnica      hrbtenica transporta, pri nas  G
strani ceste, na drugi strani je      železnica,      kolikor še vpliva na to, in terminal  G
popravile. Tako se ni popravila      železnica      od 1906. leta niti ne ceste vzdolž  G
Pred 150 leti je med nas prišla      železnica,      ne po zaslugi kranjskega deželnega  G
so takrat odločili, da bo šla      železnica      po tem koridorju, kjer gre danes  G
tudi zaradi rudnih bogastev. Ta      železnica      je takrat med nas prinesla življenje  G
takrat, ko je bila grajena južna      železnica,      je bila že izvedena regulacija  G
povezav odvija, tudi država oziroma      železnica      prevzeti stroške tega vzdrževanja  G
neki sopartnerji, potem bi morala      železnica      nas vprašati, kaj bo na tem prehodu  G
razmišljanju, malce čuden sklep, da      železnica      odproda objekte, ki za njo niso  G
tem smislu. Lahko rečem, da bo      železnica      udarjena predvsem zaradi izgube  G
primeru naj bodo to ceste, ali      železnica      ali kdorkoli, mora zagotoviti  G
panoge, na primer: ne sanira se      železnica      samo zase temveč celotna panoga  G
preteklosti. Zato mislim, da mora      železnica,      če hoče ohraniti vsaj to število  G
da opozorimo na dejstvo, da je      železnica,      žal, že začela izgubljati svojo  G
nafta, se je mnogim zdelo, da      železnica      nima več nobene realne perspektive  G
potrebno pri infrastrukturi, in      železnica      je odličen primer za to, razmišljati  G
teh glavnih tranzitnih relacijah      železnica      lahko postala konkurenčna cestnemu  G
dolgoročno računa na to, da bo tudi      železnica      imela v njej pomembno vlogo.Ta  G
poslovne strukture. Ne samo, da je      železnica      v svoji dejavnosti v preteklih  G
področju železnice, omogočamo, da bi      železnica      prišla v kondicijo, da zopet lahko  G
odstop subvencije. Torej, da se      železnica      vnaprej zaveže, v primeru, če  G
odstop tiste terjatve, ki jo ima      železnica      do bodisi, ne vem do kogarkoli  G
opredeljena, in bi lahko rekel, da je      železnica      kot neke vrste hrbtenica kopenskega  G
zapostavljamo železniški transport in da      železnica,      ki pa je gotovo mnogo bolj - temu  G
začetku si želijo, da avtocesta,      železnica      povozi točno njihovo zemljišče  G
svojimi storitvami skoraj v celoti      železnica.     Opisani odpor do železnice se je  G
spoznale, da še vedno obstaja      železnica,      katere prometno vlogo je treba  G
nekaj zgodovinskih dejstev. Južna      železnica      je bila zgrajena, in sicer od  G
logično, kar seveda tudi je, saj      železnica      s takim poslovanjem, kot ga pač  G
življenjsko bit luke Koper. Ta      železnica      je manj pomembna za Prekmurje  G
tovornega prometa. Zato je ta      železnica      potrebna in bilo bi slabo, če  G
tem sploh načenjali razprave, da      železnica      ni potrebna. Slovenija kot država  G
ljudje, ki so zagotavljali, da je      železnica      nekaj, kar je preživelo.V Ljubljani  G
odstranili, kar je v bistvu cestna      železnica,      in so tudi se ponašali s tem,  G
sila na terminalih itd. Kajti      železnica      predstavlja v tem smislu nezamenljiv  G
ali v naslednjih dneh, kjer bo      železnica      sama pridobivala kredite v višini  G
železnici, bi lahko rekel, da je      železnica      izredno, izredno ekološko naravnana  G
sodabljali samo zase. Tu moram reči, da      železnica      odigrava tudi izredno veliko vlogo  G
železniške infrastrukture, da bo      železnica      postala osnovni nosilec javnega  G
ki sem jo prebral, torej da bi      železnica      postala ena od pomembnejših ali  G
kar kaže, da dejansko v svetu      železnica      ima izredno velik pomen za enakomeren  G
Italije in naprej proti zahodu.      Železnica      ni zanimiva samo zaradi tega,  G
pridobivanju deviznih sredstev.      Železnica      je izredno ekološko čista.Kajti  G
gredo normalni kot vsi drugi,      železnica,      cesta, od morja pa samo navzven  G
bi bil ta kredit najet in bi      železnica      lahko funkcionirala.Tako pa si  G
železnice, kajti vemo, da je bila      železnica      grajena, vsaj glavna os, pred  G
ponosom ime Železničar. Seveda      železnica      nima s tem nobene veze, ker mu  G
vsi želimo - da bi se posodobila      železnica,      ter da bi se nakupili novi, modernejši  G
železnic in meni se zdi, da bo      železnica      kaj kmalu sama sebi namen. Naslednje  G
da bo slovenska luka, slovenska      železnica      in vsi drugi, da bodo imeli prihodek  G
avtoceste v povprečju 80 kilometrov.      Železnica      je ukinila dobro polovico vlakov  G
v železnice investirati, da je      železnica      nacionalni interes tako rekoč  G
bi rad nekaj povedal. In sicer      železnica      skozi naše območje poteka že od  G
država, za to infrastrukturo skrbi      železnica      in je v preteklosti najemala tudi  G
kaj v katerem piše in kaj je      železnica,      holding predložil, tako da bodo  G
bo Luka Koper, da bo imela ta      železnica      več prometa. Kmalu bomo začeli  G
infrastrukture, s čimer naj bi      železnica      resnično postala nosilec javnega  G
tudi sicer pričakujemo, da bi      železnica      postala prednostno prevozno sredstvo  G
z vsemi zemljišči, z vsem kar      železnica      premore v svoji infrastrukturi  G
oprtnih vlakov, s katerimi bi lahko      železnica      vršila transportni promet, kamionski  G
Mogoče samo popravek.      Železnica      ne ustvari vsako minuto 1 milijona  G
transportnih storitev, ki jih pač      železnica      obračunava.Luka Koper ustvarja  G
prevoznimi sredstvi. Ali je tu      železnica      naredila, da bi obdržala ta trend  G
način pokriti. Žal je vseskozi      železnica      tista gospodarska dejavnost, ki  G
torej dobivajo plačo. Samo, če      železnica      nič ne ustvarja, da samo futramo  G
kreditom, ki ga bo država oziroma      železnica      najela s poroštvom države. Gre  G
razlog tega. Infrastrukturna      železnica      je državna, in to je drugi problem  G
in Mislinjsko dolino speljana      železnica,      ki so jo neusmiljeno in ne ve  G
prometom, kajti treba je vedeti, da      železnica,      ki naj bi tu služila, je v bistvu  G
hitre ceste, kako bo potekala      železnica.     Ugotavljamo lahko tudi seveda,  G
infrastrukture, kar je na primer tudi      železnica,      ki jo je on omenil.To se mi zdi  G
zemljišča v Logatcu, kajti tam je      železnica,      pa tudi avtocesta.Naj spomnim  G
bomo s kamioni uničili, ker jih      železnica      ne bo mogla prevzeti, zato ker  G
sosedov končno v Sloveniji tudi      železnica      dobiva tisti pomen, ki ga mora  G
lahko le sanjamo o tem, da bo      železnica      povezala te odročne kraje z Ljubljano  G
hitrosti ali tako zvana hitra      železnica      ter nadgradnja oziroma rekonstrukcija  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  240 340 440 540 640 740 840 940 1.040 1.140 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA