nova beseda iz Slovenije

'za znanost in tehnologijo' (1.201-1.300)



     Prvi amandma predlaga odbor za znanost in tehnologijo.  G
     Prehajamo na porabnika ministrstvo za znanost in tehnologijo.  G
     S tem smo končali uporabnika ministrstvo za znanost in tehnologijo.   G
     Smo pri proračunski postavki 3411 - ministrstvo za znanost in tehnologijo.  G
     Pri tej postavki gre za velik pomen za znanost in tehnologijo in tudi za razvoj.  G
     Prehajamo k 35.a členu in amandmaju številka 1 odbora za znanost in tehnologijo.  G
     V imenu vlade bo spregovoril dr. Lojze Marinček, minister za znanost in tehnologijo.   G
     Predlog zakona je obravnaval odbor za znanost in tehnologijo kot matično delovno telo.  G
     Predlog zakona je obravnaval odbor za znanost in tehnologijo kot matično delovno telo.  G
     Predlog zakona je obravnaval odbor za znanost in tehnologijo kot matično delovno telo.  G
     Predlog zakona je obravnaval odbor za znanost in tehnologijo kot matično delovno telo.  G
     V razpravo dajem 10. člen in amandma, ki ga je vložil odbor za znanost in tehnologijo.  G
     Predlog zakona je obravnaval tudi odbor za znanost in tehnologijo kot matično delovno telo.  G
     Podpira ga odbor za znanost in tehnologijo, ne podpira pa ne vlada in ne matično delovno telo.  G
     Podpira ga odbor za znanost in tehnologijo, ne podpira pa ne vlada in ne matično delovno telo.  G
     Poslansko vprašanje postavljam ministrstvu za kulturo in ministrstvu za znanost in tehnologijo.  G
     Do sedaj je namreč izključni financer te dejavnosti bilo ministrstvo za znanost in tehnologijo.  G
     Nacionalni raziskovalni program tudi predvideva 10% realno rast sredstev za znanost in tehnologijo.  G
     Odbor za znanost in tehnologijo je nato na svoji večkrat prekinjeni 33. seji obravnaval predlog zakona.  G
     V razpravo dajem proračunsko postavko 3411, "ministrstvo za znanost in tehnologijo" in sedem amandmajev.  G
     PREDSEDNIK JANEZ PODOBNIK: Prosim, da zapriseže minister za znanost in tehnologijo, dr. Lojze Marinček.   G
     Odbor za znanost in tehnologijo se pri točki 18 in 19 še ni opredelil o hitrem postopku, to je en razlog.   G
     Pri tem amandmaju gre za amandma odbora za znanost in tehnologijo, ki je vsebinsko seveda identičen prvemu.  G
     Prehajamo k 29. členu in v razpravo dajem amandma pod številko 1 odbora za znanost in tehnologijo k 29. členu.  G
     Delež proračuna ministrstva za znanost in tehnologijo v proračunu Republike Slovenije se manjša iz leta v leto.  G
     Amandma pod številko 2 predlaga odbor za znanost in tehnologijo; vlada in matično delovno telo ga ne podpirata.  G
     Matični odbor, odbor za znanost in tehnologijo, je omenjeni zakonski predlog obravnaval že 9. decembra lanskega leta.  G
     Toliko, spoštovani gospod predsedujoči, o stališčih odbora za znanost in tehnologijo državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Takrat je delež ministrstva za znanost in tehnologijo bil vedno večji od 0,72% v letošnjem letu je nižji in sicer 0,68%.   G
     Odločamo še o zadnjem amandmaju, ki ga predlaga odbor za znanost in tehnologijo; vlada in matično delovno telo ga ne podpirata.  G
     Prehajamo k 27. členu in odpiram razpravo o amandmaju pod številko 1 k 27. členu, to je amandma odbora za znanost in tehnologijo.  G
     Še posebno zahvalo sem dolžan profesor Pejovniku, predsedniku vladnega odbora za znanost in tehnologijo, pri pripravi tega zakona.   G
     Sedaj je manjši, kot je bil kadarkoli in tudi delež sredstev ministrstva za znanost in tehnologijo v bruto domačem proizvodu se niža.  G
     Skratka teh argumentov manjka, čeprav so bili tudi ti pomisleki navedeni v poročilih, konkretno v poročilu odbora za znanost in tehnologijo.  G
     Se opravičujem, imamo še amandma pod številko 2, ki ga predlaga odbor za znanost in tehnologijo; vlada in matično delovno telo ga ne podpirata.  G
     Vlada Republike Slovenije je sprejela še 14 amandmajev k predlogu zakona, ki jih je pripravil svet za znanost in tehnologijo Republike Slovenije.  G
     Kar se pa samega proračuna tiče, pa je delež ministrstva za znanost in tehnologijo v primerjavi z začetkom 90 let padlo za približno eno tretjino.  G
     Na ta problem bom prav gotovo opozoril ob obravnavi državnega proračuna za leto 2000 tudi v funkciji predsednika odbora za znanost in tehnologijo.  G
     PODPREDSEDNIK MIROSLAV LUCI: Hvala lepa kolegu Bevku, ki je govoril kot predstavnik odbora za znanost in tehnologijo kot matičnega delovnega telesa.  G
     Do 17.6., prav za področje ministrstva, torej za znanost in tehnologijo, pravi, da je bil predviden en zakonski akt in pa da ni bil noben realiziran.  G
     PREDSEDNIK JANEZ PODOBNIK: Hvala, kolega Bevk. Prehajamo na odločanje o vloženih amandmajih pri postavki 3411, to je ministrstvo za znanost in tehnologijo.  G
     Tudi delež sredstev ministrstva za znanost in tehnologijo je v primerjavi z bruto domačim proizvodom najnižji v zadnjih desetih letih, kar je zelo zaskrbljujoče.   G
     Prvič; ugotavljamo, da se sredstva za znanost in tehnologijo v letu 1998 ponovno zmanjšujejo v primerjavi s tem, kar je predvideval nacionalni raziskovalni program.  G
     Rad bi povedal, da ta amandma ni strankarskega ali kakršnegakoli drugega karakterja, ker je ta amandma bil soglasno podprt tudi na odboru za znanost in tehnologijo.  G
     Indeks proračuna ministrstva za znanost in tehnologijo znaša 105, kar je realno za okrog 2 procenta manj sredstev, kot je bilo za to področje rezervirano v letu 1999.  G
     V skladu z zgoraj navedenimi členi, bom do imenovanja novega ministra, vodenja ministrstva za obrambo poveril ministru za znanost in tehnologijo, dr. Alojzu Marinčku".  G
     Kot je razvidno iz poročila odbora, odbor za znanost in tehnologijo hitrega postopka ne podpira in predlaga, da se druga in tretja obravnava opravita po rednem postopku.  G
     Matični odbor državnega zbora za znanost in tehnologijo je kar na treh nadaljevanjih 33. seje obravnaval predloženi osnutek zakona, in sicer 19. aprila, 2. junija in 22. junija.  G
     Na 26. seji, dne 2. junija je odbor državnega zbora Republike Slovenije za znanost in tehnologijo kot matično delovno telo obravnaval predlog zakona o varstvu osebnih podatkov.   G
     Tako so se sredstva za tehnološki razvoj postopno zmanjševala in v letošnjem letu predstavljajo komaj 10% vsega denarja, s katerim lahko ministrstvo za znanost in tehnologijo operira.  G
     Naj opozorim, pri mnogih evropskih državah ta delež znaša približno 50%, drugače rečeno približno polovica "budžeta" za znanost in tehnologijo gre direktno za spodbude za tehnološki razvoj.   G
     Če si ministrstvo za kmetijstvo in ministrstvo za znanost in tehnologijo ne bosta izborila sredstev za ustrezno financiranje zavoda, bom seveda predlagal poseben amandma na državni proračun.   G
     S tem ne želim reči, da ta predlog sklepa - še enkrat poudarjam - ni umesten, menim pa, da je - glede na samo naravo zakona in glede na poročilo odbora za znanost in tehnologijo - nepotreben.  G
     Svet poleg predstavnikov delavcev sestavljajo tudi trije predstavniki ministrstva za šolstvo in šport, en predstavnik ministrstva za znanost in tehnologijo in en predstavnik ministrstva za kulturo.  G
     Odstopanje v štirih letih izvajanja tega nacionalnega raziskovalnega programa pa kumulativno znaša že približno 20 milijard tolarjev, kar pomeni že skoraj enoletni proračun za znanost in tehnologijo.   G
     Spomnim naj vas, da to pomeni, da je razlika med nacionalnim raziskovalnim programom in med dejanskim namenjanjem sredstev za to področje sedaj že večja kot so enoletna sredstva za znanost in tehnologijo.  G
     V nekaj besedah bi se rada dotaknila še tega, kar je gospod Sovič govoril v zvezi z ministrstvom za znanost in tehnologijo in sredstvi, ki jih država namenja za razvoj znanosti in pa za tehnološki razvoj.   G
     Če se to zgodi, moram posebej opomniti, spoštovani kolegi bodo, predpostavljam, pritrdili, da je odbor za znanost in tehnologijo že večkrat opozoril, da bi to pomenilo še dodatno siromašenje slovenske znanosti.   G
     Odbor državnega zbora Republike Slovenije za znanost in tehnologijo na podlagi 184. člena poslovnika državnega zbora Republike Slovenije predlaga državnemu zboru Republike Slovenije, da sprejme naslednja sklepa:   G
     In seveda, kakor je nekdo včeraj na seji odbora za znanost in tehnologijo rekel, mislim, da je bil to gospod Pungartnik, kjerkoli se deli javni denar, tam je vedno korupcija, ampak seveda naj bi bila čim manjša.   G
     Samo za primer, ki ga pokrivam v odboru za znanost in tehnologijo, naj povem, da je odstopanje med nacionalnim raziskovalnim programom in med tem, kar država v proračunu nameni za to področje, že kar ena četrtina.  G
     Omenjena dva amandmaja, ki jo je podprl tudi odbor za znanost in tehnologijo, povečujeta sredstva na dveh izjemno deficitarnih področjih; in sicer pri nabavah raziskovalne opreme ter za podporo mladim raziskovalcem.   G
     Ampak, v tem trenutku ni razprava - vsaj kot jaz razumem poslovniku - o postavkah ministrstva za šolstvo ali ministrstva za znanost in tehnologijo, kjer bi lahko to reševali, ampak o postavkah ministrstva za kulturo.   G
     Kot predsednik odbora za znanost in tehnologijo, bi apeliral na poslanski zbor, da podpre amandmaje poslanske skupine Slovenske ljudske stranke pod zaporedno številko 279 in 281 ter, seveda, prve tri vladne amandmaje.  G
     Po projekciji nacionalnega raziskovalnega programa bi moral proračun ministrstva za znanost in tehnologijo znašati v letošnjem letu kar 36 milijard tolarjev in ne 26 in pol milijarda, kot je to v predlogu tega proračuna.  G
     Opažamo odstopanja od tega, kar opredeljuje nacionalni raziskovalni program, in ta odstopanja so že tako velika, da se je v štirih letih to odstopanje povečalo za celoleten proračun ministrstva za znanost in tehnologijo.  G
     Sopodpisniki navedene pogodbe: ministrstvo za šolstvo in šport, ministrstvo za kulturo, ministrstvo za znanost in tehnologijo so pripravljeni v letu 1998 - 1999 in leta 2000 prispevati določena sredstva za sanacijo tega doma.  G
     Predlog zakona o vladi in ministrstvih, ki ga je pripravilo ministrstvo za notranje zadeve, v 10. členu sedaj obstoječe ministrstvo za znanost in tehnologijo ukinja in predlaga uvedbo ministrstva za znanost, šolstvo in šport.  G
     Ko človek pogleda poročilo odbora za znanost in tehnologijo, kot nečlan odbora ta zakon jemlje kot strokovni zakon, brez kakšnih posebnih potreb, da se o tem zakonu v državnem zboru razvije še kakšna ne vem kako obsežna razprava.   G
     Nekateri so trdili, da svojih obveznosti do IZUM-a ni poravnalo ministrstvo za kulturo, drugi, da ni teh obveznosti poravnalo ministrstvo za znanost in tehnologijo, tretji zopet, da je bilo to izsiljevanje samega informacijskega instituta.   G
     Zato poslanska skupina podpira tiste amandmaje, ki jih je podprl tudi odbor za znanost in tehnologijo in se seveda s predlaganimi stvarmi, ki jih je predlagal sekretariat za zakonodajo, popolnoma strinja in bo ta zakon v taki obliki tudi podprl.  G
     Ker ministrstvo za znanost in tehnologijo že financira stroške personala in obstoječe opreme na observatoriju, dajem poslansko pobudo vladi in ministrstvu za obrambo, da nabavi detektorski sistem, katerega vrednost znaša okrog 40.000 ameriških dolarjev.  G
     Na svoji 27. seji je odbor državnega zbora Republike Slovenije za znanost in tehnologijo 30. junija in 6. julija 1999 kot matično delovno telo obravnaval predlog zakona o standardizaciji, ki ga je državnemu zboru v sprejem po hitrem postopku predložila slovenska vlada.   G
     V ministrstvu za znanost in tehnologijo posebej poudarjajo, da sredstva, ki jih predvidevajo za akademsko omrežje Arnes, ne zadoščajo za njegovo celoletno financiranje in da bi bilo potrebno zagotoviti financiranje tudi še iz drugega ministrstva, ministrstva za šolstvo in šport.  G
     Tudi na odboru za znanost in tehnologijo se boste spomnil, je eden od koalicijskih poslancev, mislim, da je bil to kolega Zimšek, vprašal, ko smo pojasnili, kaj tako strukturiran proračun lahko pomeni za področje informacijskih povezav, ali se vlada tega ne zaveda ali vlada tega ne ve.  G
     Državni zbor je ob sprejemanju dnevnega reda 21. seje, 13. aprila 2000, odločal in glasoval o tem, da se omenjeni zakon o znanstveni in raziskovalno-razvojni dejavnosti sprejme po hitrem postopku, brez da bi se o tem predlogu predhodno opredeljeval matični odbor za znanost in tehnologijo.   G
     Če vlada in tisti, ki pripravljajo zakone, ne mislijo spoštovati tistega, kar zapišejo v argumentaciji zakonov, potem naj to argumentacijo zakonov drugače napišejo; pa naj bi vsaj nekaj tistega, kar je gospod Kopač povedal na odboru za znanost in tehnologijo, tudi zapisali v ta nesrečen dokument.  G
     Odbor za znanost in tehnologijo je v okviru istega paketa zakonov (Nemir v dvorani.) na napeljevanju 27. seje, 6. julija, obravnaval kot matično delovno telo tudi predlog zakona o akreditaciji, ki ga je seveda državnemu zboru v obravnavo in sprejem po hitrem postopku, predložila vlada Republike Slovenije.   G
     V tej zvezi je še posebej nerazumljivo tisto, na kar je opozoril kolega Sovič že včeraj v imenu odbora za znanost in tehnologijo, da se sredstva za tehnološki razvoj, kar vemo, da je eden glavnih dejavnikov dviga konkurenčnosti, tudi nominalno zmanjšujejo (ta postavka je v ministrstvu za znanost in tehnologijo).  G
     V tej zvezi je še posebej nerazumljivo tisto, na kar je opozoril kolega Sovič že včeraj v imenu odbora za znanost in tehnologijo, da se sredstva za tehnološki razvoj, kar vemo, da je eden glavnih dejavnikov dviga konkurenčnosti, tudi nominalno zmanjšujejo (ta postavka je v ministrstvu za znanost in tehnologijo).  G
     Glede na to, da sekretariat ni imel pripomb na amandmaje k predlogu zakona o standardizaciji, se je odbor za znanost in tehnologijo najprej opredelil do zakonodajnega postopka in sprejel naslednji sklep: Odbor državnega zbora za znanost in tehnologijo podpira obravnavo in sprejem predloga zakona o standardizaciji po hitrem postopku.  G
     Glede na to, da sekretariat ni imel pripomb na amandmaje k predlogu zakona o standardizaciji, se je odbor za znanost in tehnologijo najprej opredelil do zakonodajnega postopka in sprejel naslednji sklep: Odbor državnega zbora za znanost in tehnologijo podpira obravnavo in sprejem predloga zakona o standardizaciji po hitrem postopku.  G
     Odbor je ugotovil določene pozitivne premike v proračunu ministrstva za znanost in tehnologijo, hkrati pa je ugotovil, da delež tega ministrstva v slovenskem proračunu znaša 2,6% in če analiziramo 90-ta leta ugotovimo, da je bil nižji delež, torej, da je bilo slabše samo še lani, letošnji delež je torej drugi najnižji v 90-ih letih.  G
     Predlog zakona o organizaciji in financiranju znanstvene in raziskovalno razvojne dejavnosti je ministrstvo za znanost in tehnologijo pripravilo ob upoštevanju vseh izhodišč, ki so bila podana v obravnavi dosedanjih osnutkov in se ve, ob upoštevanju sedanjega stanja na področju znanosti in raziskovanja razvojne dejavnosti v Sloveniji.  G
     Po krajši razpravi je odbor oblikoval in sprejel amandmaje k 8., k 17., 27., 29. in 35.a členu in sprejel sklep: "Odbor državnega zbora Republike Slovenije za znanost in tehnologijo predlaga državnemu zboru Republike Slovenije, da predlog zakona o varstvu osebnih podatkov obravnava v tretji obravnavi in ga sprejme skupaj z amandmaji odbora."   G
     Odbor za znanost in tehnologijo pa je na koncu razprave sprejel ključni sklep, in sicer: Odbor državnega zbora Republike Slovenije za znanost in tehnologijo predlaga državnemu zboru Republike Slovenije, da predlog zakona o standardizaciji obravnava po hitrem postopku in ga sprejme skupaj z amandmajem odbora in amandmaji vlade, ki jih odbor podpira.  G
     Odbor za znanost in tehnologijo pa je na koncu razprave sprejel ključni sklep, in sicer: Odbor državnega zbora Republike Slovenije za znanost in tehnologijo predlaga državnemu zboru Republike Slovenije, da predlog zakona o standardizaciji obravnava po hitrem postopku in ga sprejme skupaj z amandmajem odbora in amandmaji vlade, ki jih odbor podpira.  G
     Prav tako je z amandmajem odbora povzet del amandmaja poslancev Rudija Mogeta in Borisa Soviča pri ministrstvu za kulturo, kakor tudi del amandmaja Cirila Pucka in Marie Pozsonec pri ministrstvu za kulturo, del amandmaja poslanca Sama Bevka pri ministrstvu za kulturo in praktično v celoti amandma odbora za znanost in tehnologijo pri uporabniku ministrstvo za znanost in tehnologijo.  G
     Prav tako je z amandmajem odbora povzet del amandmaja poslancev Rudija Mogeta in Borisa Soviča pri ministrstvu za kulturo, kakor tudi del amandmaja Cirila Pucka in Marie Pozsonec pri ministrstvu za kulturo, del amandmaja poslanca Sama Bevka pri ministrstvu za kulturo in praktično v celoti amandma odbora za znanost in tehnologijo pri uporabniku ministrstvo za znanost in tehnologijo.  G
     Glede na to, da je Knafljev dom zelo pomemben v zgodovini slovenskega izobraževanja in je tudi sklenjen dogovor na Dunaju z univerzo v Ljubljani, z ministrstvom za šolstvo in šport, z ministrstvom za kulturo, ministrstvom za znanost in tehnologijo in ta dogovor je bil tudi podpisan poleti in dogovorjeno je bilo, da bodo tri leta vsa ta ministrstva prispevala za obnovo Knafljevega doma.  G
     Po nacionalnem programu naj bi država vsako leto namenjala 10% več sredstev za raziskovalno dejavnost, dejansko pa je to v proračunu letošnjega leta samo še 3,9% in se te škarje med sredstvi, ki so opredeljena z nacionalnim programom, in sredstvi, ki jih dejansko namenjamo za raziskovalno dejavnost, te škarje se vedno bolj odpirajo in pomenijo v treh letih že celotni proračun, enoletni proračun ministrstva za znanost in tehnologijo.   G
     Torej prosil bi, da bi se v salonu zbrali predsedniki ali podpredsedniki naslednjih odborov: odbora za mednarodne odnose, odbora za finance in monetarno politiko, odbora za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko, odbora za gospodarstvo, odbora za notranjo politiko in pravosodje, odbora za obrambo, odbora za šolstvo, kulturo in šport, odbora za znanost in tehnologijo, odbora za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano in odbora za infrastrukturo in okolje.   G
     Sprejeli smo sklep: "Odbora državnega zbora za znanost in tehnologijo podpira obravnavo in sprejem predloga zakona o akreditaciji po hitrem postopku", in se opredelili ter podprli amandmaje vlade Republike Slovenije k 2., 4., 5., 6. in 11. členu in končno sprejeli sklep: "Odbor državnega zbora Republike Slovenije za znanost in tehnologijo predlaga državnemu zboru Republike Slovenije, da predlog zakona o akreditaciji obravnava po hitrem postopku in ga sprejme skupaj z amandmaji vlade, ki jih pa odbor podpira."  G
     Sprejeli smo sklep: "Odbora državnega zbora za znanost in tehnologijo podpira obravnavo in sprejem predloga zakona o akreditaciji po hitrem postopku", in se opredelili ter podprli amandmaje vlade Republike Slovenije k 2., 4., 5., 6. in 11. členu in končno sprejeli sklep: "Odbor državnega zbora Republike Slovenije za znanost in tehnologijo predlaga državnemu zboru Republike Slovenije, da predlog zakona o akreditaciji obravnava po hitrem postopku in ga sprejme skupaj z amandmaji vlade, ki jih pa odbor podpira."  G
     Glede na izražene tehtne pripombe, pomisleke in opozorila iz razprave in s strani sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, kot tudi zaradi vrste predlaganih amandmajskih sprememb, ki se nanašajo na konceptualno zasnovo predloga zakona, odbor za znanost in tehnologijo predlaga državnemu zboru Republike Slovenije naslednji sklep: Državni zbor Republike Slovenije bo drugo in tretjo obravnavo predloga zakona o organizaciji in financiranju znanstvene in raziskovalno-razvojne dejavnosti opravil po rednem zakonodajnem postopku.  G
     V nadaljevanju se je odbor za znanost in tehnologijo seznanil z mnenjem sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, ki je opozoril na smiselne dopolnitve in redakcijske izboljšave besedila 8., 27. in 29. člena predloga; v zvezi s 35.a členom predlog zakona pa je predstavnica sekretariata opozorila, da je bila določba tega člena vnesena v zakon z amandmajem v drugi obravnavi v povezavi z novimi rešitvami, ki naj urejajo postopanje z najbolj občutljivimi osebnimi podatki in je pravno sistemsko sporna ter je zato predlagano njegovo črtanje.  G
     Ena od teh je, na primer, članstvo v taki inštituciji, kjer je bilo v pojasnilu sedanjega direktorja urada za standardizacijo in meroslovje pri ministrstvu za znanost in tehnologijo rečeno tako, da je to oseba javnega prava - pardon! - inštitucija kot taka je oseba javnega prava, da to ni javni zavod, da je inštitucija "sui generis", se pravi, po svojem izvoru, po svoji naravi je zavod pa ni zavod, skratka, uporabljal bo predpise za javne zavode, ni pa inštitucija ali pa inštrument države, je neodvisen od države, deluje pa s pomočjo državnega proračuna, in to v obsegu 350 milijonov, kolikor je bilo predvideno.  G
     Predsednik vlade Republike Slovenije dr. Janez Drnovšek predlaga, da državni zbor razreši naslednjo listo ministrov: Marjana Podobnika, ministra brez listnice, ki nadomešča predsednika vlade in koordinira državotvorna ministrstva; dr. Marjana Senjurja, ministra za ekonomske odnose in razvoj; dr. Francija Demšarja, ministra za obrambo; dr. Marjana Jereba, ministra za zdravstvo; dr. Lojzeta Marinčka, ministra za znanost in tehnologijo; mag. Antona Bergauerja, ministra za promet in zveze; Cirila Smrkolja, ministra za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano; Tomaža Marušiča, ministra za pravosodje; mag. Boža Grafenauerja, ministra brez listnice za področje lokalne samouprave in Janka Razgorška, ministra za malo gospodarstvo in turizem.   G
     V skladu s 112. členom Ustave Republike Slovenije in na podlagi 266. člena poslovnika državnega zbora Republike Slovenije je predsednik Vlade Republike Slovenije dr. Andrej Bajuk, dne 1. junija 2000 predsedniku državnega zbora predložil novo listo kandidatov za ministre, na katerih so za ministre predlagani naslednji kandidati: gospod Alojz Peterle za ministra za zunanje zadeve; gospod Zvonko Ivanušič za ministra za finance; dr. Miha Brejc za ministra za delo, družino in socialne zadeve; dr. Marjan Senjur za ministra za ekonomske odnose in razvoj; dr. Jože Zagožen za ministra za gospodarske dejavnosti; gospa Barbara Brezigar za ministrico za pravosodje; dr. Peter Jambrek za ministra za notranje zadeve; gospod Janez Janša za ministra za obrambo; mag. Rudi Šeligo za ministra za kulturo; dr. Lovro Šturm za ministra za šolstvo in šport; dr. Lojze Marinček za ministra za znanost in tehnologijo, dr. Andrej Bručan za ministra za zdravstvo; gospod Ciril Smrkolj za ministra za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano; dr. Andrej Umek za ministra za okolje in prostor; mag. Anton Bergaver za ministra za promet in zveze; gospod Janko Razgoršek za ministra za malo gospodarstvo in turizem in dr. Tone Jerovšek za ministra brez listnice, odgovornega za področje zakonodaje.   G
     V skladu s 112. členom ustave Republike Slovenije in na podlagi 262. člena poslovnika državnega zbora je predsednik vlade Republike Slovenije dr. Andrej Bajuk dne 15. maja 2000 predsedniku državnega zbora predložil listo kandidatov za ministre, ki jo je dne 18. maja 2000 dopolnil še s predlogom za ministra za finance, tako da so za ministre predlagani naslednji kandidati: gospod Lojze Peterle za ministra za zunanje zadeve, dr. Miha Brejc za ministra za delo, družino in socialne zadeve, dr. Marjan Senjur za ministra za ekonomske odnose in razvoj, dr. Jože Zagožen za ministra za gospodarske dejavnosti, gospa Barbara Brezigar za ministrico za pravosodje, dr. Peter Jambrek za ministra za notranje zadeve, gospod Janez Janša za ministra za obrambo, gospod Rudi Šeligo za ministra za kulturo, dr. Lovro Šturm za ministra za šolstvo in šport, dr. Lojze Marinček za ministra za znanost in tehnologijo, dr. Andrej Bručan za ministra za zdravstvo, gospod Ciril Smrkolj za ministra za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, dr. Andrej Umek za ministra za okolje in prostor, mag. Anton Bergauer za ministra za promet in zveze, gospod Janko Razgoršek za ministra za malo gospodarstvo in turizem, dr. Tone Jerovšek za ministra brez listnice, odgovornega za področje iz zakonodaje, in gospod Zvonko Ivanušič za ministra za finance.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA