nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (5.079-5.178)



     Gre predvsem za to, da se tem zadevam mudi.  G
     Kajti zdaj bi bila potrebna, zdaj gre za to, da se obdrži ta razvoj.  G
     Zato se mi zdi prav, da so ukrepi za to, da se te razlike zmanjšujejo.  G
     Poglejte, veliko je bilo povedanega, kako smo tu vsi za to, da se ta podpora   G
     In imajo prav tudi tisti, ki se zavzemajo za to, da se obrambi več ne jemlje.  G
     Vsa tri področja, ki sem jih povedal, so za to, da se naredi državno proslavo.  G
     In vse je potrebno storiti za to, da se postopki na tem področju poenostavijo.   G
     Gre pa za to, da se zadeve spreminjajo in da so časi pred nami prav tako odgovorni.  G
     Gre za to, da se pač nekaterim vrne tisti denar v njihove roke, ki jim je bil vzet.  G
     Gre za to, da se zavedamo, da moramo stvar čim bolje rešiti in zato prispodoba Karpatije.   G
     To, gospe in gospodje, sem pa jaz povedal in se zavzel za to, da se pač ohrani gospodarska rast.  G
     Mi moramo posebej skrbeti za to, da se v teh razmerah ne razkroji socialna povezanost naše družbe.  G
     Gre za to, da se centru za - Puconci vrnejo sredstva, tisti, ki jim skozi ta rebalans želimo vzeti.  G
     In cilj tega projekta je bil tudi ta, da poskušamo vzgojiti dijake za to, da se redno prehranjujejo.  G
     In naj ne bo nobenega dvoma, mislim, da lahko država več stori za to, da se spopade z davčnimi utajevalci.  G
     Vlada lahko ta privarčevana sredstva porabi za pomoč gospodarstvu ali pa tudi za to, da se zniža zadolževanje.  G
     Gre za to, da se sprejme tekst, ki bo kompromisen, ki bo ustrezen in bo omogočil, da se ta zgodba danes konča.  G
     Pa vendar je treba jasno povedati, da smo bili vedno za to, da se primeri rešujejo posamično, vsak primer posebej.   G
     Zato torej dajem svoj glas za to, da se ta vlada ekipira in da izpelje programe, ki si jih je zastavila v sporazumu.   G
     In seveda, zaradi nujnosti ukrepa se nam zdi, da je rok eno leto več kot dovolj za to, da se javna koncesija podeli.   G
     Sedaj bomo pa dali državna poroštva za to, da se krediti, za katere vsi pravimo, da jih ne bi smelo biti, podaljšajo.  G
     To je upravičen razlog in mogoče najbolj upravičen razlog za to, da se tako temeljito delo opravi v za to potrebnem času.  G
     Vse bomo naredili za to, da se bo mnenje parlamenta v resnici upoštevalo, da parlament ne bo transmisija izvršne oblasti.  G
     Gre za to, da se vendarle strinjam s tistimi, ki pravijo, da se čisto vsega ne more stlačiti v Zakon o izvrševanju proračuna.  G
     Sam sem za to, da se bomo zadolževali zelo modro, pretehtano in da bodo ukrepi, ki jih bomo sprejemali, imeli tudi realne povratne učinke.  G
     Ampak ne glede na to, jaz sem v vsakem primeru za to, da se gospodarstvo razbremeni, seveda pa nisem za to, da se razmontirajo javne finance.  G
     Ampak ne glede na to, jaz sem v vsakem primeru za to, da se gospodarstvo razbremeni, seveda pa nisem za to, da se razmontirajo javne finance.  G
     Država mora pač ustvarjati pogoje za to, da se to izvaja, zaščita namreč, mogoče z odloki mogoče z zakoni, ki kot pravim, bodo prišli na plan.  G
     MIRAN POTRČ: ... kadar gre za pomembne interese države, ne pa za to, da se zlorabljajo čustva in materialni položaj ljudi za določeno odločitev.  G
     Vendar še enkrat, gradnja avtocest je pomemben projekt za razvoj te države in naj mi eden pove, kdo je za to, da se to ne počne in ne na tak način.  G
     Zato pozivam vse, da ta ukrep, ki je bil tu predlagan, podpremo in damo slovenski vladi vse možnosti za to, da se spopade z izzivi, ki so pred njo.  G
     Zato se je zavzel za to, da se čim prej sprejmejo prostorski načrti in zagotovi normalno delovanje letališč, kot seveda tudi letalskega prevoznika.  G
     Ti prvi resni problemi so bili tudi podlaga za to, da se je Vlada odločila, da intervenira na tem področju z zakonodajno novelo po nujnem postopku.   G
     ZVONKO ČERNAČ: Ravno vse to, kar je bilo zdaj povedano, so argumenti za to, da se ta amandma ne samo sprejme, ampak da se poveča še za 10 milijonov.  G
     In gre za to, da se Vladi, kar je pomembno, daje pooblastilo, da lahko med letom spreminja razmerja med posamičnimi parametri, ki določajo trošarino.  G
     V tem primeru in v tem sem prepričana, ker sem se sama raziskovalno s tem veliko ukvarjala, obstajajo razlogi za to, da se socialni prejemki povečajo.  G
     Ali pa dva, tri mesece hodijo v službe, dajejo jim sorodniki, ali otroci, ali kdor koli, v glavnem za to, da se v službo pripeljejo, pa za to ne dobijo.  G
     Zato mislim, da bo zelo težko ohraniti delovna mesta, najti kapital za nove naložbe, kar je osnova za to, da se lahko tudi ustvarja nova dodana vrednost.  G
     In teh 14 milijonov evrov ne bo šlo za namene, ki so predvideni z zakonom, ampak za to, da se bo to vrnilo v stroške tistim, ki bodo to shemo tudi vodili.  G
     Delitev premoženja v 51.c členu zakona ni določena z namenom zadolževanja, ampak za to, da se uredijo premoženjska vprašanja med novo nastalimi občinami.   G
     V bistvu gre za to, da se osnovni principi, osnovna načela, določila zakona izvajanja proračuna Republike Slovenije nič ne spreminjajo in tisto je bistveno.  G
     Mi bomo storili vse, kar je možno v okviru pristojnosti vlade, da vzpostavimo pogoje za to, da se bo produktivnost povečala, in da bodo podjetja učinkovita.   G
     Najbrž gre za to, da se zavedamo strateškega pomena današnjega glasovanja, kajti takega pritiska verjetno ne bi bilo, če ne bi prišlo do drugih odločitev prej.  G
     Prej ko slej bo in slovenska vlada bo storila vse, kar je potrebno za to, da se bo to zgodilo čim prej in da bomo iz krize izšli močnejši, kot smo bili vanjo potegnjeni.  G
     To dela Finska in prav zato uživa takšen ugled in to upam, da bo delala tudi nova slovenska vlada, ker vem, da bodo vsi ministri delali vse za to, da se zadevi pride do dna.  G
     Vlada pripravlja rebalans za razmere morebitnega podaljšanja upada BDP-ja, pa tudi sicer bo storila vse, kar je v njeni moči za to, da se soočimo z razmerami, v katerih smo.   G
     Tam je marsikaj še za narediti in mi bomo tudi v tej smeri vedno za to, da se stvari, ki niso dobro rešene, tudi uredijo v drugih točkah, ne samo v tej, ki je danes pred nami.  G
     Sicer je pa ta zakon eden izmed tistih, ki sodi v širok krog predlaganih ukrepov, tistih, ki so že bili predlagani, in tistih, ki so še pripravljeni za to, da se bodo predlagali.  G
     Veliko govora o zahtevah in obrtni zbornici je bilo in jaz moram reči, da 8. aprila 2008 smo resnično poslali zahtevo za to, da se olajšava uredi, vrne in da se uredi v 20% višini.  G
     Zlasti takrat ne, kadar gre za to, da se vmes zamolči, da je, če v enem letu enkrat več izplačaš, to 13 izplačil, da če zamolčiš, da je enako v letu 2010 ali 2011 ali 2012 ali 2013.  G
     In da izkoristimo ta čas za to, da se dobre stvari in dobre ideje, ki jih bo mogoče slišati v tej razpravi, uveljavijo v rebalansu, ki bi ga morali dejansko sprejeti že marca meseca letos.  G
     Se pa strinjam, za naslednje leto pričakujemo, da bo ta ukrep ostal in da bodo ustrezne službe v Vladi pripravile ustrezno pravno podlago za to, da se da aktivnost tudi v nadaljevanju ohranja.   G
     Tudi to ni dobra popotnica za to, da se že takoj na začetku, ko niti ni potrebno predloga, ko je treba izraziti samo mnenje, različno govori o istem predlogu, ki je zapisan v koalicijski pogodbi.  G
     Ko pa je potrebno nekaj postoriti za to, da se to področje okrepi, da se začnejo spodbujati hitrejši ukrepi, pa smo priča temu, da se sredstva iz 27 milijonov prepolavljajo na 13 milijonov evrov.  G
     In s hvaležnostjo lahko rečem, da smo v zadnjih 14-ih dneh bili glede teh stvari v enem živahnem kontaktu in da so upoštevali nekatere naše predloge za to, da se stvari uredijo na primeren način.   G
     Skratka, treba je poskrbeti za to, da bo minimalni prag socialne varnosti na takšni ravni, da bo omogočal preživetje in spodbujal aktivacijo posameznikov za to, da se ponovno vključijo v dejavnost.   G
     Dobro bi bilo, da vsi skupaj slišimo: Ali je bilo to pogajanje uspešno ali so neke garancije za to, da se ti podpisi umaknejo in ali lahko glasujemo za to besedilo s prepričanjem, da smo nekaj naredili?  G
     In so iskali nove rešitve, nove programe in danes je povedal, da imajo zamisli in rešitve za to, da se izvlečejo iz krize, ki jih bo brez dvoma prizadela, ker delajo na področju avtomobilske industrije.   G
     Enkrat ste se že odločili za to, da se rešuje proračun na račun gospodarstva, in to na račun tistih sredstev, ki niso od države, ampak jih je potrebno samo hitreje vrniti tistemu, ki jih je preveč plačal.  G
     Gre za to, da se ta sredstva razdelijo na najširši možni krog zainteresiranih in mislim, da je to prav, zaradi tega predlagamo, da se ta znesek določi v višini od najmanj 50 tisoč do največ 10 milijonov evrov.   G
     Gre predvsem za to, da se natančneje določajo in zaostrujejo tudi pogoji v postopku odobritve oziroma zavrnitve s strani ustreznega nadzornega organa pri prevzemnih poizkusih, pri poizkusih koncentracije kapitala.   G
     Mislim, da so tudi pogoji za to, da se pride, ampak če bomo tako popuščali vsakemu izsiljevanju, vsakemu predlogu, ki prihaja z ulice, mislim, da bomo tako razvrednotili ta parlament, da dejansko naša beseda ne bo več vredna.  G
     Gre za to, da se je pokazala naklonjenost za to, da bi bili stroški čim nižji, da bi bile provizije sprejemljive in da ne bi bile morebiti ovira za to, da bodo tisti, ki so teh jamstev potrebni, jamstva tudi v resnici terjali.   G
     Gre za to, da se ti organi naredijo invalidne, da se na drugi strani pripravi podlaga za reorganizacijo tega dela, ker so začeli biti učinkoviti in jim je treba tudi s tem, ko se jim odvzemajo sredstva, zmanjšati možnosti za delovanje.  G
     Samo v teh primerih je brezplačna pravna pomoč nujna in v teh primerih upravičencu ni potrebno predložiti vseh dokazali, ki jih sicer mora po zakonu, za to, da se potem lahko oceni, ali izpolnjuje ustrezne pogoje za to dodelitev ali ne.  G
     Glede na povedano, glede na dejstvo, da Računsko sodišče ni zahtevalo odzivnega poročila, so pa podali nekatera priporočila za izboljšanje stanja na posameznih področjih, bom glasoval za to, da se sprejme zaključni račun proračuna za leto 2007.  G
     Hkrati bomo pridobili tudi čas za to, da se na tem področju, o katerem je danes tekla tudi obširna razprava, pripravijo bolj globalne spremembe, toda dejstvo je, da če ne ukrepamo in nam v tem trenutku teče v grlo že voda, bodo posledice zelo težke.  G
     To, da ste zavrnili tisti paket ukrepov, ki so bili pripravljeni lansko jesen, je krivo za to, da se danes predlaga rebalans, ki pomeni veliko omejevanje in obenem zelo verjetno še ne predstavlja zadnjega koraka v tej smeri, kot tudi sami priznavate.  G
     Tudi pri obravnavi tega zakona se pred vse nas postavlja eno temeljnih vprašanj: Ali premoremo soglasje za to, da se za vsako ceno ubranimo odločitev, ki bi utegnile ogroziti sedanji javnofinančni položaj, ko smo že na meji 3% javnofinančnega primanjkljaja?  G
     Mislim, da to ne sme biti izgovor za to, da se vsi gospodarstveniki, vsa podjetja v Republiki Sloveniji smatrajo kot potencialni davčni utajevalci in da se za vse ta rok uporablja tudi kot argument za to, da se temu vračilo kar se da dolgo izmika in izogiba.  G
     Mislim, da to ne sme biti izgovor za to, da se vsi gospodarstveniki, vsa podjetja v Republiki Sloveniji smatrajo kot potencialni davčni utajevalci in da se za vse ta rok uporablja tudi kot argument za to, da se temu vračilo kar se da dolgo izmika in izogiba.  G
     V Poslanski skupini Socialnih demokratov smo prepričani, da je referendum, na katerem bi ljudi povprašali, "ali ste za to, da se uveljavi Zakon o ratifikaciji Protokola o pristopu Republike Hrvaške k Severnoatlantski pogodbi," nepotreben, če ne celo škodljiv.  G
     Mislim da, če vse to združimo in izkoristimo v maksimalni meri, bo od tega za Slovenke in Slovence bistveno več koristi kot pa od tega, če bomo porabljali kar nekaj ur za to, da se bomo prepričevali, ali so bili prejšnji bolj uspešni ali bomo bolj uspešni mi.  G
     Drugo področje, na katerem deluje aktivna politika zaposlovanja, o kateri sem danes že govoril, in ne bi vrste teh ukrepov in programom, ki jih izvajamo, ponavljal, je to, da sta najboljša garancija za to, da se ohranja in zboljšuje položaj, delo in zaposlitev.   G
     Gre za to, da se s podporo tem projektom, za katere se namenjajo predvsem evropska sredstva, spodbudi ustvarjanje novih delovnih mest na območju celotne Slovenije in se s tem neposredno vpliva na enakomernejšo razvitost celotnega območja, na regionalizacijo torej.  G
     Gre za zelo preprosto manever, gre za to, da se želi odvrniti, morda, tudi pozornost od tega, da bi se vendarle ugotovilo kdo je to zakuhal, kdo je morda delno ali pa v celoti tudi kriv za to, kar se dogaja in zaradi česar moramo danes sprejemati te spremembe zakona.  G
     Sprašujem se, ali je ta sklad za stanovanja namenjen za to, da se ukvarja s prodajanjem stanovanj po tržni ceni in s tem nekako krepi dobiček, ali pa je namen tega sklada resnično poskrbeti, da čim več tistih ljudi, ki potrebujejo stanovanja, pride konkretno do stanovanj.  G
     Sam bom, tako kot sem napovedal, ko sem predstavljal stališče poslanske skupine, glasoval za zakon in imam zato dovolj tehtne razloge in sem navedel tudi v prejšnjih diskusijah dovolj argumentov za to, da se da razumeti, zakaj argumenti, ki jih minister navajal ne vzdržijo.  G
     Vse to pa po naši oceni s seboj nosi težko popravljive ali pa celo nepopravljive protiustavne posledice, če do novele zakona ne pride in zaradi tega Vlada predlaga, da Državni zbor podpre zahtevo skupine poslancev za to, da se to vprašanje predloži v odločanje Ustavnemu sodišču.  G
     In moram še enkrat reči: hvala za to, da se zavedamo tudi mi, da je prav malo gospodarstvo tisto, ki je gonilo razvoja in motor, in tisto, ki ustvarja nova delovna mesta, in tisto, ki je prevalilo in tranzicijo in bo tudi krizo, kakršna bo, na svojih plečih, čeprav za to ni odgovorno.  G
     Kajti, vse službe, ki jih, ali pa večina delovnih mest, ki so tudi v skladu, so pravzaprav skoncentrirane v Ljubljani in seveda gre tudi ogromno denarja za to, da se ali odkupi premoženje, ki ga ima v lasti sklad v Ljubljani, ali pa za to potem plačuje tudi drage stroške pri samem obratovanju.   G
     Seveda pa v Poslanski skupini DeSUS smo za to, da se ta novela in ta sprememba vnese v zakon, vendar pričakujemo od Vlade, da bo v zelo kratkem času predložila tudi spremembe celotnega zakona in takrat zanesljivo bomo tudi če se bo novela vključevala smiselno v celotno zakonodajo, to novelo tudi podprli.  G
     Prav je, da bi bile, ni mogoče, da se zgodijo v 14-ih dneh oziroma tako hitro, čas je treba pridobiti, ampak v vednost samo; temeljni nesporazum - ne gre za to, da se prenaša s tem zakonom financiranje na občine, ne tako površno brati, pa tudi ne želim, da bi kdo imel napačno informacijo od tistih, ki spremljajo to diskusijo.  G
     Če pa gre za to, da se na področju pomoči na podeželju ne da; jaz tega ne poznam operativno, kako to teče; res tega ne da v tem času izvesti, potem bi pa lahko rešili to zadrego na ta način, da bi ostalo kakor je sedaj, v 30. dneh z dodatkom, razen za, recimo te pomoči, ki jih agencija podeljuje in jih mora kontrolirati na terenu.  G
     Gre zgolj za to, da se na nek način ohranja financiranje, ki je veljalo za staro, in tudi ta zakon, če mu rečemo "zakon dr. Simonitirja", ne prenaša tega financiranja na občine, ampak država ohranja do 80% delež financiranja muzejev oziroma galerij, katerih ustanoviteljice so občine, pomembna oziroma večinska financerka pa je država.   G
     To je tisto zagotovilo, ki nam ohranja relativno ugoden položaj na mednarodnih finančnih trgih, kar bo ključnega pomena v situacijah, ko bodo države in gospodarstvo moralo pridobivati sredstva na mednarodnih kapitalskih in finančnih trgih, kar bo bistvenega pomena za to, da se bomo lahko uspešno in učinkovito soočali z nadaljnjim potekom krize.   G
     Eno leto je zelo dolgo na dolgi rok za to, da se te zadeve uredijo, vse drugo je neprimerno in se sprašujem, kot se je prej kolega spraševal ali Viator & Vektor že izstavlja račune tako kot je kolega prej omenil, da je gospod Jankovic' začel izstavljati račune, izgleda, da so še drugi veliki podporniki vaše razlage že v prvi fazi začeli izdajati račune...   G
     Najprej oblatiti tisto, kar je bilo početo prej, češ, da je bilo slabo, potem si ustvariti nek temelj za to, da se tam, kjer se želi, potegnejo neke "mapce" ven in se nekoga pribija na križ, ker ni nekomu primeren in všečen, bistveni namen pa je danes povedala gospa Cveta Zalokar Oražem v razpravi, ko je neposredno napovedala kadrovski cunami na tem področju.  G
     Gre vedno, kadar govorimo za prizadevanjih za včlanitev posamezne države v zvezo Nato pa tudi v EU, gre za to, da se to prizadevanje ne konča na mejah in ni to samo vprašanje vsake države posebej in samo zase, ampak je to prispevek k skupni stvari in verjamem, da bo v zelo kratkem času tudi Makedonija, ki je soseda na tem področju, postala članica, dobila vabilo.  G
     In še enkrat poudarjam, tukaj ne gre za to, da bi se reševalo nekoga, ki ima neustrezen izdelek, neustrezno storitev, ki ne najde trga za svoje storitve in izdelke, tukaj gre za to, da se zagotovi normalno delovanje finančnega sistema v času njegove velike krize, ki prihaja iz razmer na svetovnem trgu, orisal sem jih pa že v uvodu k predlaganim spremembam Zakona o bankah.  G
     Tudi na podlagi tega, kar predstavlja Vlada lahko ugotavljamo, da je bilo v zadnjih letih začetih veliko investicij, tudi investicij v sektorjih, kjer ni kakšne velike krize, kjer je možno povečati proizvodnjo, ker naročila prihajajo, vendar je za to, da se bo lahko povečalo proizvodnjo, ker se bodo zaposlili novi delavci te investicije potrebno dokončati in tukaj je problem.   G
     Vsakokratno nasprotovanje rebalansov v teh razmerah, v katerih smo pomeni, da je hkrati vsak, ki glasuje proti rebalansu tudi proti temu, da se uvedejo protikrizni ukrepi in ti so vedno bili sestavni del rebalansov, ki smo jih sprejemali v tem obdobju v državnem zboru in ti so tudi potrebni za to, da se ublažijo razmere v gospodarstvu in na finančnem sektorju in nenazadnje tudi pri vsakemu posamezniku.  G
     Treba je tudi povedati, da seveda 10-krat večji znesek pa še več, kot je ta, država v času zaostrenih gospodarskih razmer namenja za to, da se blažijo ukrepi na področju sociale in pa tudi gospodarstva, in če je seveda ocena taka, da bodo učinki na drugih področjih večjih kot v tem delu gospodarstva, potem je meni to zagotovo prav in v Poslanskem klubu Liberalne demokracije Slovenije tudi razmišljamo tako.   G
     Rad bi na koncu rekel to, da če kaj, potem je ta točka pomembna za to, da se zavemo, da ne govorimo o tem, kdo je kriv, kdo bi moral kaj - in tako naprej, ampak da vsi tisti, ki smo pač v teh javnih službah naredimo vse, da bomo tako organizacijsko kot tudi kompetentno postavili vso stvar tako, da bo Slovenija porabila vsaj tisti denar, ki ga vplača v evropski proračun - po poti, o kateri sem prej govoril, lahko pride nazaj.  G
     Ob koncu bi dejal še to, da upamo, da boste tisti, ki imate večino škarij in platna v rokah, ko gre za dejansko reševanje tega mejnega vprašanja med Slovenijo in Hrvaško in ko gre za korake, ki jih je potrebno delati v zvezi z vstopanjem Hrvaške v Evropsko unijo, razbrali iz teh dogajanj v zadnjih dneh, kako omejen je manevrski prostor, ki je na razpolago za to, da se te stvari reši in da se zgodovina ni začela novembra lani, ko je mandat prevzela sedanja vlada.  G
     Torej, takrat ni bilo nič narobe, da je 54.000 volivcev zahtevalo referendum o neki javno izjemno pomembni zahtevi, v javnem interesu, danes, ko gre za to, da se bi z razveljavitvijo te novele zakona o odvetništvu kršilo pravice ali pa zmanjševalo možnosti dostopa do brezplačne pravne pomoči in dostopa in odreditve zastopanja po uradni dolžnosti, to pa je sedaj kršenje demokratične pravice 33-ih poslancev, ali kolikor jih je že pobudo za referendum podpisalo. 33 podpisov proti 54.000 podpisom.   G
     In v tem pogledu predlagamo, glede na to, da ima danes država velik delež praznih stanovanj, ki so bili do sedaj zgrajeni na prodajo na trgu, gre za zasebno ponudbo, predlagamo Vladi razmislek o tem, da to zasebno ponudbo preko javno-zasebnega partnerstva vključi s strani države organizirano ponudbo za oddajo v najem, eventualne lastnike teh stanovanj k temu spodbudi tudi z izdajanjem jamstev za to, da se kratkoročni krediti, ki so bili zgrajeni zato, da se nek blok zgradi hitro proda in nato to posojilo odplača,   G
     PREDSEDNIK DR. PAVEL GANTAR: Spoštovani gospod Tanko, v povsem enakih primerih, ko je Državni zbor v zvezi s pobudo za razpis zakonodajnega referenduma obravnaval tudi pobudo za to, da se takšna pobuda da na Ustavno sodišče z vidika ugotavljanja eventualnih protiustavnih posledic, in če je matično delovno telo sprejelo sklep, da Državnemu zboru predlaga, da zaprosi Ustavno sodišče, da presodi o eventualnih protiustavnih posledicah, v takšnih primerih predlagatelji same pobude za referendum sploh niso imeli uvodne obrazložitve svoje pobude.  G
     Ker mi smo sedaj, da tako rečem, kontaminirani od razsipnosti, od življenja na nezasluženem, nepridobljenem, na kreditih, to se je od nas iz tiste države preselilo, po kateri se nekateri tako radi zgledujejo, ampak vendarle, če gledamo, kako se porabljajo sredstva, ki jih zdaj namenjamo, recimo v okviru zagotavljanja toplega obroka za dijake, me skrbi, ko slišim s posameznih šol, koliko hrane gre v nič, da ne govorimo o drugem, koliko dodatnih interventnih sredstev bo treba za to, da se bodo razdeljevalnice hrane uredile na tak način, da bo obrok tudi kulturno použiti.  G
     Po drugi strani pa je v teh težkih časih, v katere tudi v tej krizi kmetijstvo vedno bolj prihaja, za to delovanje te službe prepotreben denar tudi zato, da naše kmetijstvo pripravimo na izzive te krize in da se tudi ob drastičnem upadu prodaje domačih izdelkov tako na področju mleka, vina kar se predvsem v zadnjem času dogaja, usposobimo tudi kmetije za to, da se pričnejo ukvarjati z različnimi alternativnimi dejavnostmi z diverzifikacijo svoje proizvodnje in prav temu je namenja ta kmetijska svetovalna služba, s katero smo tudi po pogovoru z direktorjem Kmetijsko-gozdarske zbornice ugotavljali, da bo v letošnjem letu prišla v velike težave, ker že določeni dogovori v lanskem letu niso bili izvršeni in bo zaradi tega v letu 2009 ta kriza še večja.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  4.579 4.679 4.779 4.879 4.979 5.079 5.179 5.279 5.379 5.479 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA