nova beseda iz Slovenije

'tudi na to, da' (564-663)



     Opozoril bi tudi na to, da to ni kompleten program prodaje.  G
     Ne pomisli tudi na to, da bi morali skrbeti tudi za demografijo podeželja.  G
     Poleg tega bi opozoril tudi na to, da ni nepomembno, kje gradimo avtoceste.  G
     Bi samo še opozoril tudi na to, da se je ministrstvo očitno zelo prestrukturiralo, prelevilo.  G
     Kaže pa seveda tudi na to, da se nekaterim ljudem, nekaterim institucijam izreka neko priznanje.  G
     Želel bi opozoriti tudi na to, da sam Zakon o urejanju prostora sploh ne pozna pojma romsko naselje.  G
     Opozoril bi tudi na to, da se s sprejetjem rebalansa mudi predvsem zaradi črpanja evropskih sredstev.  G
     Opozoril bi tudi na to, da to ni velika, prva velika preizkušnja Slovenije na mednarodnem prizorišču.  G
     Predlog kaže tudi na to, da bo potrebna še cela vrsta podzakonskih aktov, uredb in kolektivnih pogodb.  G
     Ta rezultat kaže tudi na to, da o tem zakonu vsaj s strani predlagateljev ni treba več dosti govoriti.   G
     Vendar opozarjamo tudi na to, da vlada marsikdaj v celofan novih potreb rada zavije tudi, in predvsem, kaj drugega.  G
     Opozorili bi tudi na to, da je v prehodnih določbah zakona predvidena razmeroma počasna dinamika uveljavljanja teh načel.  G
     Opozorjeno je bilo tudi na to, da je potrebno čimprej razrešiti oziroma stabilizirati stanje vzajemnega sklada obrtnikov.  G
     Podatki, navedeni v interpelaciji, kažejo tudi na to, da je Slovenija zaradi slabega dela vlade zamudila mnoge priložnosti.  G
     Opozarjam tudi na to, da v nekaterih delih stanje ni ostalo nespremenjeno, kot kaže statistika, ampak se je še poslabšalo.   G
     Opozoril bi, kolegice in kolegi, tudi na to, da se na silo sprejeti predlogi zakonov tukaj v tej hiši, ponavadi slabo končajo.  G
     Skratka, upam pa tudi na to, da bo eden izmed tistih borcev kolega župan mariborske občine Kangler tudi takrat še vedno župan.  G
     Rad bi opozoril tudi na to, da se po našem prepričanju v tej državi preveč zadolžujemo, da bodo to morale generacije odplačati.  G
     In kaže tudi na to, da možnosti dodatne obdavčitve pokajočih pirotehničnih izdelkov ministrstvo za finance ni dalo zelene luči.   G
     Čeprav je bilo v sami razpravi na odboru opozorjeno tudi na to, da naj procent delitve ne bi bil fiksen, ampak bi lahko variiral.  G
     Opozorili so tudi na to, da je pomembno, da država ustanovi tretjo univerzo, preden postanemo polnopravni člani Evropske skupnosti.   G
     Poleg tega pa moram opozoriti tudi na to, da vsi ukrepi kmetijske politike niso dejansko ukrepi, ki bi zagotavljali izravnalna plačila.  G
     Opozoril bi pa tudi na to, da je ta odsek ceste sedaj v zimskem času praktično vsak dan na Radiu Slovenija, vsaj v preteklosti je bilo.  G
     Rešitve, ki smo jih predlagali, so se nanašale tudi na to, da bi stimulirali predvsem tiste, ki prvič rešujejo svoj stanovanjski problem.  G
     Mi nismo nikoli zahtevali referenduma, vendar smo pristali tudi na to, da če ste večini strank to obljubili, da to potem skupaj naredimo.  G
     V naši poslanski skupini pa bi opozorili tudi na to, da bi bilo pravilno, da bi recimo pred 16. točko uvrstili tudi članstvo v tajnih službah.  G
     In, seveda, opozorjeno je bilo tudi na to, da je zakon v svojem uvodnem izvajanju dodobra doprinesel k izboljšanju varnosti v cestnem prometu.  G
     Vesel sem, da je prišlo do takih nasprotovanj, izraženih tudi s strani poslanskih skupin, kar daje upanje tudi na to, da bi zakon lahko bil boljši.  G
     Poleg nekaterih redakcijskih popravkov je opozoril tudi na to, da ni mogoče vključevati v program za leto 2002 tudi povzetek programa za leto 2003.  G
     Ob tem je pomembno, da podatki statističnega urada kažejo tudi na to, da socialni transferji pomembno vplivajo k zmanjšanju stopnje tveganja revščine.  G
     V zvezi z delom opozicije pa naj opozorim tudi na to, da ima država posebno odgovornost, da zagotovi pogoje za oblikovanje medijsko pluralnega prostora.  G
     Opozoril bi tudi na to, da z razpisom posvetovalnega referenduma o članstvu v Evropski uniji Slovenija ravna drugače, kot večina ostalih kandidatk za članstvo.  G
     Hkrati nas opozarjajo pri tem tudi na to, da celo Slovenija v tem pogledu ni v najslabšem položaju in da se bo to neugodno demografsko gibanje samo še nadaljevalo.   G
     Vsi tisti, ki tukaj sodelujejo, so po mojem vezani seveda tudi na to, da bi jih ne obravnavala samo komisija za zavarovalniški nadzor, ampak tudi komisija za korupcijo.  G
     Treba pa je opozoriti tudi na to, da vstop v evropske integracije odpira nove možnosti za sodelovanje med slovensko narodno skupnostjo v zamejstvu in državo matičnega naroda.  G
     Rad bi opozoril tudi na to, da preko 1 milijon Slovence še vedno čaka, da se zaključi ta privatizacija in da se izpopolni ta certifikatska vrzel in da s tega naslova nekaj dobijo.  G
     Mi opozarjamo tudi na to, da ta zakonodajni postopek o tako imenovanem sistemskem zakonu o izbrisanih od vsega začetka poteka z očitnimi kršitvami procedure, še posebej poslovnika.  G
     Opozorili bi tudi na to, da to medijsko pokrivanje zgolj nekaterih dogodkov, v zadnjih tednih dva, vlada izkorišča za silno pestro aktivnost v ozadju na področju kadrovske politike.  G
     Opozoriti želimo tudi na to, da je vlada pri tem ob obravnavi samega zakona predlagala tako, kot je bilo že rečeno, da se nekaj določb uskladi predvsem z zakonom o javnih financah.   G
     Seveda pa moramo ob tem opozoriti tudi na to, da je verjetno ta mandat državnega zbora zaznamovan s tem, da je dodatno obremenil finančno, in to znatno obremenil občine, kakor tudi vlado.  G
     Razen tega je pa treba morebiti spomniti tudi na to, da smo se tudi mi osamosvajali, da smo takrat želeli priznanje in da smo tudi mi ugibali o tem kakšne gospodarske škode se lahko dogode.  G
     Spomnil bi tudi na to, da je v predlogu sprememb ustave tudi ena teh določb, da lahko namreč v prihodnje tudi uradi, ki jih bo ustanovila vlada, imajo možnost opravljanja teh upravnih nalog.  G
     Opozoril je tudi na to, da ambicija državnega sveta oziroma predstavnika državnega sveta, da bi še kakšno kompromisno rešitev morebiti na samem odboru sprejeli, ni možna zaradi poslovniških določil.  G
     Torej, ko so pisali zakon, se je seveda zelo pazilo - med drugim - tudi na to, da so pojmi in izrazi, uporabljeni v enaki, ali pa v taki - ki so prevedljivi in primerljivi s pravno regulativo v Evropi.  G
     V dosedanjih razpravah smo v naši poslanski skupini opozarjali tudi na to, da pasivne oblike pomoči za brezposelnosti seveda ne morejo nikoli usahniti, kajti nekaj skupin ljudi bo ostalo trajno nezaposljivih.  G
     Opozoril bi tudi na to, da že samo to dogajanje, ko je vladna koalicija z enostranskimi potezami zožila nekatere nacionalne projekte zgolj na projekte vladne koalicije, negativno vpliva na razpoloženje ljudi.  G
     Vendar bi opozoril tudi na to, da so nekateri strahovi, ki jih je bilo mogoče slišati danes v tej dvorani, neupravičeni, nekateri pa morda niso bili dovolj dobro definirani, pa jih bomo najbrž morali še doreči.  G
     Ker sem že omenil Tolmin in Soško dolino, bi vas rad opozoril tudi na to, da bo v mesecu maju v Tolminu predana namenu nova zgradba upravne enote, ki pa bo s selitvijo sedeža upravne enote vsebinsko vprašljiva.   G
     Rada bi opozorila tudi na to, da je po mojem mnenju amandma, ki je vložen k 9. členu napačno vložen, ker govori o pavšalu v višini 2000 tolarjev, zato ker je pavšalni znesek in njegova višina določena v 11. členu.  G
     ALOJZ PETERLE: Rad bi, ko govorim o državnem zboru, opozoril tudi na to, da je smiselno oziroma tudi potrebno, da naša razprava seže čez okvire, s katerimi se kot zakonodajni del naše oblasti ukvarja ta državni zbor.  G
     Potrebno bo najbrž počakati tudi na to, da vidimo, ali bo uspela Vlada sproti prilagajati tudi svoje posamične ukrepe in ali bo morala prevzeti kakšno zelo dramatično odgovornost za bistvene napaka, ki se ji očitajo.   G
     Vezana so tudi na to, da se za zdravje pravzaprav zbirajo poleg teh sredstev iz prispevkov tudi sredstva iz dobrodelnih akcij, različni klubi zbirajo, Lionsi, Rotarijanci in tako dalje in jasno je, da je to razbremenitev.   G
     Naj ob tem spomnim, da poslovnik državnega zbora postopka sprejemanja zaključnih računov proračuna ne ureja primerno in tudi na to, da je vladajoča koalicija zavrnila amandmaje koalicije Slovenije na ta poslovnik v tem delu.  G
     Ta protislovna stališča pa najbrž kažejo tudi na to, da je vendarle treba še globlje in na daljši rok razmisliti o vlogi, funkciji, uspešnosti dela državnega sveta in si ne zatiskati oči, da se je temu treba v resnici posvetiti.  G
     Ob tem velja poudariti, da analize kažejo tudi na to, da so osmošolci devetletke v uspešnosti padli glede na osemletko, čeprav, kot poudarja stroka, dobljenih rezultatov ni mogoče posploševati v primerjavi med osem - in devetletko.  G
     Rad bi opozoril tudi na to, da vlada ne namerava z ničemer širiti možnosti, kakršne so bile doslej, ko gre za tisto sestavo oziroma tiste ljudi, ki jih ministri ali predsednik vlade pripeljejo s seboj za določen čas, za čas mandatov.  G
     Opozarjam tudi na to, da v tem času vlada, ki nastaja, niti jaz kot predsednik vlade, ki nima vlade, niti služb, niti institutov, niti teh strokovnjakov, ki so na voljo vladi, nisem mogel oceniti konkretnih posledic, še posebej ne čez noč.  G
     Nemara računajo tudi na to, da bo takšno ekstremno politiziranje v času, ki je povsod v normalnem svetu namenjen predvsem dopustniškim užitkom - treba je povedati, da smo še vedno v mesecu avgustu - navdalo z odvračanjem ljudi od politike.  G
     In čakate tudi na to, da bo prišlo in me zanima, ali res nameravate pripeljati v državni zbor program Darsa na ta način, da bi prišlo do spremembe nacionalnega programa gradenj avtocest, pri čemer bi se ta os vzhod-zahod obrnila na sever-jug.  G
     Opozarjam tudi na to, da je to pomembna institucija, kljub temu da z vstopom Slovenije v Evropsko unijo ali pa evropsko monetarno unijo kasneje Banka Slovenije ne bo imela več takšne vloge, ampak ravno v tem času prehoda bo imela izjemno pomembno vlogo.  G
     In pa, po drugi strani pa kaže tudi nujnost in interventnost tega zakona tudi na to, da je z našo prostorsko zakonodajo nekaj narobe in da je treba - bom rekel - nekaj intervencijskega oziroma hitrega tudi na področju spremembe prostorske zakonodaje narediti.  G
     Kdaj bo v povezavi s tem cena prevozov v javnem linijskem avtobusnem prometu postala zanimivejša in ugodnejša za morebitne koristnike in kdaj lahko računamo tudi na to, da bi se pritisk v smislu povečevanja prometa s poživitvijo medkrajevnih prevozov zmanjšal?  G
     Opozoril bi tudi na to, da se v tej fazi ni odločalo in da se ne odloča o vstopu Hrvaške v Evropsko unijo, v tej fazi se odloča o začetku pogajanj, v katerih bo morala Hrvaška dokazati po vseh poglavjih, teh pristopnih pogajanj, ali izpolnjuje pogoje za vstop.   G
     Pomembno je pa seveda, da kaže tudi na to, da imamo v tej naši majhni državi seveda sposobne ljudi tudi v zdravstvu severovzhodne Slovenije, kajti brez te baze, brez baze na eni strani v bolnišnici in na drugi strani brez baze v univerzi seveda tega ne bi bilo.  G
     Mimogrede, ko ste ploskali odločitvi predsednika Amerike, da obračuna s Sadamom Huseinom, bi morali vedeti, da bo ta zgodba vplivala tudi na to, da bo to začutilo svetovno gospodarstvo in da bo tudi pri nas manjša gospodarska rast, kot je bila načrtovana leta 2000.  G
     Opozoril bi tudi na to, da danes in na tej seji kaj veliko o tem, kako si vlada predstavlja, da bo naredila tisto, kar je obljubila že za ta mandat, pa tega ni storila, kako bo to naredila v prihodnosti, če bo seveda še naprej vladala, kaj veliko tega nismo slišali.  G
     Moram povedati, da se je seveda lahko z veseljem zazreti tudi na to, da so celo trije posamezniki imeli to možnost, da so spravili v programski svet svoje kandidate, pri tem mislim seveda na igralca Dareta Valiča, ki je uspel s svojim predlogom, pa še na koga drugega.   G
     To voljo bomo v poslanski skupini Slovenske ljudske stranke spoštovali in bomo zakon podprli, s tem pa vplivali tudi na to, da se zgolj zaradi velikih dobičkov nekaterih velikih trgovcev razvada, zaradi katere morajo zaposleni v trgovini delati tudi ob nedeljah, odpravi.  G
     Prizadevanja za družbeno priznanje, ki si ga tako želijo, pa v marsičem lahko kaže tudi na to, da cilj zakona niso istospolne zakonske zveze, pač pa promocija homoseksualnosti s pomočjo države, ki naj bi želela odpraviti negativen etični predznak tovrstne partnerske izbire.   G
     Želel bi pa opozoriti tudi na to, da če bomo govorili o romskem zakonu, ki ga še nimamo v proceduri, jaz ga ne poznam, ne vem, kaj piše v njem, vendar sprejemamo proračun za leti 2007, 2008 in ne vem, če so v tem proračunu predvideni viri za izvajanje zakona o romski skupnosti.  G
     Tukaj smo verjetno ujetniki samega sistema nedorečene reforme lokalne samouprave in bo verjetno potrebno pač pristati tudi na to, da se bodo tam, kjer bodo ocenili, da je to potrebno, krajevne skupnosti kot pravni subjekti ohranili, vendar je to treba to prepustiti občinskemu svetu.   G
     Ampak pozneje, ko je bilo to potrebno močneje zagovarjati, se je ponavadi vedno umaknil, jaz sem ga opozoril dostikrat tudi na to, da bo prišel čas, ko bo pa morda potrebno drugače razmišljati, in ta čas je prišel in pričakoval sem, da bo gospod Drobnič nekoliko revidiral svoj sistem.  G
     Pri tem pa bi rad opozoril tudi na to, da je ne nazadnje sklenjen maloobmejni sporazum med Republiko Hrvaško in Republiko Slovenijo, ki pa omogoča, da se ti problemi rešujejo obojestransko, tako na slovenski kot na hrvaški strani, in seveda tudi to bi moral biti sestavni del tega ministrstva.   G
     Prizadevanje za družbeno priznanje homoseksualnosti, ki si ga tako želijo, pa v marsičem kaže tudi na to, da cilj predlaganega zakona niso samo istospolne zakonske zveze, pač pa promocija homoseksualnosti z državno pomočjo, ki naj bi želela odpraviti negativni etični znak tovrstne partnerske izbire.   G
     To kaže tudi na to, da zakon iz leta 1999, ob katerem je bilo seveda rečeno, da bi naj bil usklajen z evropskim pravnim redom, očitno pa to ni bilo tako ali pa je bil pripravljen slabo, mogoče zgolj zaradi formalnosti, ali pa, kar je še slabše, da je bil pripravljen čisto z ozkim specifičnim interesom.   G
     Tu bi opozoril tudi na to, da to seme, ki ga mi sejemo tu, je pač takšno, da bi bilo dobro kdaj tudi poslušati glas opozicije in upoštevati ustrezne dokumentirane, argumentirane pripombe, da ne bi kdaj - ne trdim, da vedno, to posebej izpostavljam, da ne vedno, ampak kdaj -, da ne bi sejali seme v puščavo.  G
     To kaže tudi na to, da ti statični podatki, ne samo brezposelnost, ki jo danes obravnavamo, tudi takšni statistični podatki, ki so demografski podatki, kažejo na to, da je kvaliteta življenja v teh regijah, kjer je brezposelnost na samem vrhu, predvsem mislim tu pomursko in podravsko regijo, slabša in revnejša.  G
     Spoštovane želim opozoriti tudi na to, da bomo glede na povezanost, na katero je opozoril gospod Moge, ko bomo glasovali o teh šestih amandmajih, prešli na glasovanje o dveh amandmajih - eden je amandma vlade in drugi amandma skupine poslancev s prvopodpisano gospo Majdo Širca k 86. členu in nato k 140. členu.   G
     Zelo pozoren bi bil tudi na to, da v bistvu zagotovimo enak nivo pravic tem občinam, ki nimajo nekega bruto družbenega proizvoda v občini, z drugimi besedami povedano, ki nimajo neke velike proizvodnje, iz katere bi lahko črpali neko ustrezno davčno njivo oziroma iz katere bi lahko pobirali v občinski proračun.  G
     Spomniti želim tudi na to, da so citopatološka afera in dve nujni seji Odbora Državnega zbora za zdravstvo odkrili, da na področju citopatoloških preiskav in analiz prihaja do niza strokovnih napak, finančnih nepravilnosti in celo do nezakonitosti, stanje pa se zaradi ministrovega neukrepanja še vedno ne izboljšuje.  G
     Skratka, že zaradi takih deformacij, ki se dogajajo in ti objektivni, neodvisni novinarji, ki bi jim moral najti neko posebno ime - to so posamezniki, seveda - vplivajo na javno mnenje in tudi na to, da se ne ve, kako in zakaj se v tej državi oziroma v državnem zboru glasuje in kdo kakšen predlog podpira ali ga ne podpira.   G
     Jaz mislim, da verjamejo, da gre za dobro ljudstva in pristanejo tudi na to, da nova ministrica oziroma kandidatka za ministrico za zdravje pravi, da zdravstva, tega področja ne pozna, da sicer res da ne ve niti, kje je hiša, ampak da jo bodo podučili, ampak da se hitro uči in da je polna energije in da bo vse prinesla notri.  G
     Ob dejstvu, da je sedanji izvajalec pospeševali center za malo gospodarstvo oral ledino na tem področju, s tem da je pravzaprav vzpostavil mrežo pospeševalnih centrov za malo gospodarstvo predvsem na podlagi interesa v lokalnem okolju, bi opozorili tudi na to, da ne smemo enostavno preskočiti opravljenega dela pospeševalnega centra.  G
     Še posebej bi pa nekako opozoril tudi na to, da bo treba najbrž opraviti tudi analizo potrebnih objektov tudi pri zavodu za blagovne rezerve, ki ima včasih objekte na zelo atraktivnih lokacijah, pa te niso ravno nujno potrebne za obstoj in razvoj blagovnih rezerv, še posebej, ob novih razmerah, ki vladajo sicer ob vstopu Slovenije v Evropsko unijo.   G
     In kaže tudi na to, da so bile dejansko tiste moje besede, za katere se je komu zdelo, da so premočne, da ne gre za nič drugega, kot za neko roparsko mentaliteto in da nikogar pravzaprav ne zanima, ali je to sploh izvedljivo, brez da bi trpeli postopki, ki so sicer v sorodnih situacijah uporabljeni v Republiki Sloveniji za kulturne in, recimo, druge programe.  G
     Drugo, treba je opozoriti tudi na to, da v kolikor boste sprejeli amandma, ki smo ga vložili k 3. členu v zvezi z vlaganjem nazaj v dopolnilno zdravstveno zavarovanje vseh eventualnih dobičkov teh zavarovalnic, je že tukaj vir, s katerim bodo lahko zavarovalnice same pokrivale izpad prihodkov na račun oprostitve plačevanja premije socialno šibkejšemu delu prebivalstva.  G
     Potem opozarja tudi na to, da mora biti javno izraženo v odločbi, da ima zdravstveni zavod pravico biti stranka v postopku, in glede na vse povedano ugotavlja, da izpodbijana odločba o podelitvi koncesije ne izpolnjuje vseh zakonsko predpisanih sestavin, med katerimi gre zlasti izpostaviti razloge, kot rečeno, ki glede na ugotovljeno dejansko stanje narekujejo takšno odločbo.   G
     Tu bi rad opozoril tudi na to, da že v celotnem sistemu financiranja knjižnic ni upoštevan 20.a člen zakona o financiranju občin, ki občinam, kjer so bili sedeži upravnih enot do uveljavitve zakona o ustanavljanju občin, namenja 4% več primerne porabe tudi in predvsem zaradi financiranja teh skupnih zadev na področju kulture, knjižnic in podobno, kot je navedeno v obrazložitvi.   G
     Nekateri recimo pogledi pa opozarjajo tudi na to, da je med zakonitostjo ali pa med predpisi in dejansko prakso kar nekaj razlik tudi v praksi, v delovanju, da marsikje ob sicer zahtevah doslednega delovanja javne službe, inšpekcije in podobno veterinarji k mnogim rejcem nimajo dostopa kar leto, dve ali tri, kot da so pri njih samo zdrave živali kar je zelo zelo težko predpostaviti.  G
     Mi bi pa radi opozorili tudi na to, da imamo koalicijsko pogodbo, v kateri eksplicite, izrecno piše, da se bomo zavzemali za čimprejšnjo celovito družinsko politiko, za sprejem takšne družinske politike, da se bomo zavzemali za to, da bomo imeli varuha in urad za otrokove pravice; da se bomo zavzemali tudi za to, da bomo pripravili program otrokom in mladostnikom prijaznega okolja.   G
     Opozoril bi tudi na to, da predlog zakona o odpravljanju posledic dela z azbestom, ki ga je 30. novembra sprejela vlada, da imajo zelo resne pripombe tako Sindikati azbestnih bolnikov Slovenije kot delodajalci, zato v kolikor sem informiran, lahko z vso avtoriteto trdim, da ta zakon ni bil usklajen s socialnimi partnerji in da bo doživel v parlamentarni obravnavi zelo veliko pripomb.  G
     Rad bi opozoril tudi na to, da gradnja slovenskih avtocest bistveno zaostaja, da bi morali sprejeti rebalans nacionalnega programa, da bi tudi ljudje v Prekmurju vedeli, kdaj bodo dobili prepotrebno avtocesto oziroma da jim ne bi bilo potrebno zbirati nekakšnih podpisov, peticije, s katerimi hočejo tudi naš parlament in pa vlado, seveda, prisiliti do tega, da jim povemo, kdaj se bo to zgodilo.   G
     Dejstvo je, da smo v svojih razpravah na to opozarjali in dejstvo je, da smo opozarjali tudi na to, da bi bilo možno presoditi, ne upočasniti, napačno smo bili povzemani, torej presoditi ali se del sredstev ponovno ne zajema iz proračuna in ali se ne najdejo drugi načini financiranja državnih oziroma avtocest, s katerimi se pravzaprav ne spodbuja inflacija in s katerimi se torej razbremenijo ti učinki.   G
     Kljub argumentom strokovne komisije, da s tem otežujemo postopek, menim, da glede na ne preveč pozitivno vzdušje in tudi na to, da niso bili ustvarjeni pogoji za objektiven pristop, da bi bilo to prej boljše iskanje kompromisov in rešitev kot seveda k temu, kar so seveda člani strokovne skupine povedali, da so izrecno nasprotovali kakršnimkoli pogojevanjem 2/3 večine pri sprejemanju zakonov na področju pokrajin.  G
     Nadalje kršenje v zvezi z nujnostjo postopka vladnega predloga zakona, nadalje kršenje v zvezi s prvo referendumsko pobudo Slovenske nacionalne stranke in nadalje kršenje poslovnika v povezavi z drugo referendumsko pobudo nakazuje poleg vsega, kar sem povedal, tudi na to, da ta državni zbor izgublja samosvojost, suverenost in da prepogosto, in sedaj je to že praksa, postajamo samo orodje vlade Republike Slovenije.  G
     Opozarjali smo seveda tudi na to, da je seveda primarno potrebno poskrbeti, da bo realiziran 5. člen ustave Republike Slovenije, ki določa, da mora Državni zbor Republike Slovenije sprejeti zakon za Slovence brez slovenskega državljanstva, seveda pa ostala področja, ki so urejena v ustreznih drugih zakonih in zakonskih predpisih in resolucijah, uskladiti tako, da to ne bo povzročilo notranje kolizije v pravnem sistemu in redu v Republiki Sloveniji.  G
     Pri finančnih posledicah nekako ne zasledimo ustreznih rešitev oziroma gre za prerazporeditev znotraj sistema železnic in avtobusov, zato bi želeli opozoriti tudi na to, da vendar ne sme priti zaradi tega do poslabšanja stanja tudi pri železnicah, ampak da mora priti predvsem pri teh ukrepih do usklajenih voznih redov in zelo preciznega prerazporejanja sredstev, menimo pa, da brez dodatnih sredstev pri subvencijah za linijske avtobusne prevoze ne bo ustreznih rešitev.   G
     Poleg tega je bilo v diskusiji opozorjeno tudi na to, da so obdobja v času mandata, ki niso najbolj primerna za reševanje še posebej tako občutljivih zadev, kot je vprašanje, ki se izpostavi na referendumu, in da včasih tudi ni mogoče ujeti roka - torej da bi bilo morda težavno, če bi, denimo, star državni zbor ali pa, denimo, ta državni zbor ne uspel rešiti zadeve v enajstih mesecih; v tem času pride do volitev, do novega državnega zbora in novemu državnemu zboru oziroma novemu sestavu ostane samo en mesec.   G
     Rad bi opozoril tudi na to, da je omenjeni zakonski predlog oziroma predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o veterinarstvu obravnavala tudi komisija za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Državnega sveta Republike Slovenije in soglasno podprla ta zakonski predlog ter soglašala tudi s pripombami in stališči Kmetijsko-gozdarske zbornice Slovenije, ki prav tako podpira naš zakonski predlog in dajejo pripombe še na nekatere člene, ki bi to problematiko celovito uredili, ob dejstvu, da imamo v državi Sloveniji uvedeno sledljivost samo za področje govedi, da pa se za drobnico in ostale živali ti registri oziroma uvedba sledljivosti pripravlja.   G
     Tukaj bi rada opozorila tudi na to, da je cela vrsta področij, kjer lahko gospodarstvo dosega tudi druge cilje, kot recimo, prej je bilo govora o učinkoviti rabi energije ali o rabi obnovljivih virov energije, kjer zberemo iz takse za obremenjevanje zraka, to je iz takse za CO2, iz takse za obremenjevanje okolja, na račun dodatnih taks za obremenjevanje okolja iz različnih goriv, plina, dizel goriv, bencina in premoga ter tudi lesa, pa pri tem pozabljamo, da je teh sredstev bilo lansko leto zbranih 14 milijard in 100 milijonov tolarjev, da za leto 2006 državni proračun predvideva samo 10 milijard tolarjev prihodkov iz tega naslova in v letu 2007 še manj.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 64 164 264 364 464 564 664 764 864 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA