nova beseda iz Slovenije

'tudi na to, da' (464-563)



     Ponosen pa bom tudi na to, da bi končno dobili ti ljudje to, kar si želijo.  G
     Pri tem bi vas opozoril tudi na to, da znesek 36 milijonov ni tako velika postavka.  G
     Komentar bi imel tudi na to, da se v enem od členov uporablja fraza naddržavne organizacije.  G
     Med drugim pa želim opozoriti tudi na to, da so amandmaji večinoma sprejeti kot odborovi amandmaji.  G
     In seveda opozarja tudi na to, da bi tudi sprememba statusa morala iti skozi ustrezen referendumski postopek.   G
     Opozarjam tudi na to, da imamo še celo vrsto zaščitenih živalskih vrst, ki nam izumirajo, pa se nihče ne zgane.  G
     Splošnost in nedefiniranost Pakta kaže tudi na to, da bodo konkretnejše opredelitve sledile v spremljevalnih dokumentih.  G
     V zvezi s tem bi opozorili tudi na to, da v naš prostor prihajajo in igrajo vedno večjo vlogo tuja podjetja, tuje firme.  G
     Minister se izgovarja tudi na to, da je moral prej pripraviti zakon o bančništvu, kar pa ne vzdrži nobene resne presoje.   G
     Pomembno se mi zdi opozoriti tudi na to, da do sedaj nismo v revizijskih poročilih prebrali prav ničesar o reviziji državnih bank.   G
     Samo je treba opozoriti tudi na to, da imamo toliko in toliko prijavljenih poslancev, ki pridejo na vrsto zaradi teh replik toliko pozneje.  G
     Bi pa opozoril nenazadnje tudi na to, da amandmaji, ki jih je sprejel odbor za infrastrukturo niso bili nikoli potrjeni tudi s strani vlade.  G
     Seveda pa je potrebno pri tem opozoriti tudi na to, da bodo določila tega zakona jasno opredelila tudi nadzor nad dodelitvijo teh sredstev.   G
     Glejte, ko sem jaz opozoril na zunanjo politiko, mislim tudi na to, da seveda velik del držav poziva velesile k odpisu dolgov revnim državam.  G
     Opozorjeno je bilo tudi na to, da bi bilo potrebno natančneje precizirati tudi določbe 22., 23. in 24. člena, ki govorijo o zbiranju podatkov.  G
     Jaz sem povedal, da bi pristal tudi na to, da dobijo razliko plač tisti, ki niso dobili dela, pa niti o tem niste hoteli odgovoriti argumentirano.  G
     Mislim, da je treba jasno opozoriti tudi na to, da je predlog proračuna, predlog dopolnjenega proračuna, pravzaprav slabši od izhodiščnega predloga.  G
     V zvezi s sprejemanjem tega zakona velja opozoriti tudi na to, da se ta državni zbor sedaj že kar dobra 4 leta ukvarja s spreminjanjem volilne zakonodaje.  G
     Računam pa tudi na to, da se bo kdo od predstavnikov vlade oglasil in povedal tukaj pred državnim zborom, zakaj vlada in odbor ne podpirata tega amandmaja.  G
     Opozarjam tudi na to, da je včeraj v javnosti bilo pač poudarjeno, da je pozicija dosegla določeno znižanje teh taks, seveda ob pomoči poslancev opozicije.  G
     Vendar repliciral bi tudi na to, da se perfidno gospod Veber sklicuje na spremembo, mislim, določilo glede označevanja lesa in da je to vzrok za kraje lesa.  G
     Jaz razumem, da bo ta naš današnji konsenz vplival tudi na to, da bodo amandmaji, ki bodo usmerjeni v to, da se zagotovijo ustrezna sredstva, seveda podprti.  G
     Opozorjeno je s strani sekretariata tudi na to, da bi bilo primerno sočasno sprejemati kazenski zakonik in zakon o policiji in tako uskladiti nekatere stvari.  G
     Opozoriti moram tudi na to, da pri varovanju teh podatkov ne gre za to, da bi nekdo ukradel profesionalno kartico in s tem vdrl v ta sistem zdravstvenih podatkov.  G
     Opozarja pa tudi na to, da zakon ne more predpisati lokalnim skupnostim obveznosti predpisovanja najvišjega zneska najemnin za poslovno stavbo in poslovni prostor.   G
     Zagotovo pa mora vlada prek uprave oziroma prek nadzornega sveta, ki ga je imenovala v tej državni banki, gledati tudi na to, da ta banka posluje v skladu s pravili.  G
     Opozarjam tudi na to, da stvari, tako kot so sedaj postavljene tudi v najbolj elegantnih variantah, ki si jih najbrž predstavljajo v vladi, ne bodo doživele hitrih rešitev.  G
     Spomnil bi vas tudi na to, da sem pred nekaj dnevi tu slišal, ko mi je eden od poslancev iz koalicije omenil, da ko smo obravnavali en zakon, da tudi pojma nimam, za kaj gre.  G
     Opozorila je tudi na to, da se pri takem obsegu dela, kot ga imajo na ministrstvu v sektorju za izvajanje proračuna in računovodstvo, na primer 3-4 milijarde knjigovodskih ...  G
     Iz tega naslova ne pozabimo tudi na to, da je naša država pred novelo zasedala nečastno zadnje mesto, glede odvisnosti občin od državnega financiranja med članicami Sveta Evrope.  G
     Opozarjajo tudi na to, da ni verjetno, da bi v popolnosti bodisi, ne vem, na Nizozemskem bodisi v Angliji, Franciji, na Škotskem ali kje drugje lahko odpravili vse te nepravilnosti.  G
     Jaz bi glede na razpravo opozorila tudi na to, da je vlada vendarle v vsem tem času, čakajoč na ustavne spremembe, sprejela kar nekaj dokumentov, povezanih z ustanavljanjem pokrajin.  G
     Še posebej pa opozarjamo tudi na to, da se poskuša upoštevati tudi amsterdamski protokol, ki je rimsko konvencijo dopolnil tako, da je rejnim živalim sedaj priznan status čutečih bitij.  G
     Dalje so opozorili tudi na to, da bo potrebno doseči čimprej konsenz med socialnimi partnerji, ki ga je potrebno doseči čimprej, kajti le tako bo pokojninska reforma imela prave učinke.   G
     In to kaže tudi na to, da se ti amandmaji kar tako vlagajo tu ustno, čeprav se je možno s tem amandmajem, ki ga je predlagal kolega Janc, da se črta tretji odstavek 78. člena, strinjati.  G
     Ampak, to je nekaj, kar je pač, kar kaže tudi na to, da je treba biti s priporočili Evropske unije od časa do časa previden in ugotoviti tisto, kar je seveda državi neposredno v korist.   G
     To kaže tudi na to, da koalicija misli, da vlada misli, da ne glede na to, kaj je v parlamentu sprejeto, da ona lahko dela drugače, da jo zakoni ne zavezujejo, da jo proračun ne zavezuje.  G
     Opozoril bi rad tudi na to, da so po zakonu o skladu kmetijskih zemljišč in gozdov ena od nalog sklada tudi zemljiške operacije, da sodeluje tudi pri komasacijskem postopku in jih pospešuje.  G
     Opozoril bi pa tudi na to, da se je v razpravah tako na odboru za infrastrukturo kot tudi v državnem zboru pojavilo vedno vprašanje, kako vzpostaviti nadzor nad izvajanjem avtocestnega programa.  G
     Še enkrat poudarjam, ne moremo pristati tudi na to, da nam odvzemate ustavno pravico, ustavno pravico opoziciji in prosim za 2-urni odmor v imenu poslanske skupine za posvet v poslanski skupini.   G
     Moram priznati, da smo pri tem nekoliko računali tudi na to, da bo Cerkev sama iz moralnih in etičnih razlogov odstopila od tako trmastega vztrajanja do denacionalizacije vseh svojih veleposesti.  G
     Kajti vemo, koliko dolgo je sedaj ta program nastajal in računamo tudi na to, da bi bilo pametno že razmišljati, glede na to, da se v zdravstvu zadeve hitro spreminjajo, tudi na naslednje desetletje.  G
     Mislim, da bi morali v takih primerih večkrat misliti tudi na to, da bi za isti rezultat, ko dobi denar tukaj, iskali v olajšavah potem za določeno obdobje, da se mu na isti rezultat pokrije, ni rizika.  G
     Poleg tega, da samo na kratko opozorim, zakaj je tako pomembna družinska politika, naj opozorim tudi na to, da otroci tudi neposredno zagotavljajo vrsto delovnih mest, ki bodo ukinjena, če ne bo otrok.   G
     Opozoril bi tudi na to, da po našem mnenju in po mnogih diskusijah, ki smo jih o tem problemu naredili po letu 1994, ne bi bilo potrebno spreminjati ustave, zato da se uvede možnost predčasnih volitev.   G
     Sicer pa prodaja državnih podjetij kaže tudi na to, da smo slabo gospodarili - namreč, ker je nujnost prodaje tega sedaj - da smo razmeroma slabo gospodarili do sedaj in da imamo mlinski kamen za vratom.  G
     Pomislimo tudi na to, da preden bo končan naš mandat, državne meje z Italijo ne bo več in da bomo povezani z Italijo mogoče samo z dvema cestama, kot smo do sedaj, najbrž za Evropo ne bo neka dobra izkaznica.  G
     Opozorila bi pa tudi na to, da seveda je tudi vlada to zadevo obravnavala in je potrdila predlog, ki ga je predlagalo ministrstvo, tako da mislimo, da zadeva absolutno ni sporna tudi z vidika drugih ministrstev.  G
     Naj vas spomnim tudi na to, da je pravna fakulteta pred časom organizirala sestanek na to temo, in da se ga je od 55.000 študentov, ki jih imamo v Sloveniji, udeležilo vsega borih 80, in še ti so bili skeptični.   G
     Mislim, da je čas, da sedaj, ko prihajamo v Evropo in ko sprejemamo zakonodajo, da gledamo tudi na to, da spoštujemo tudi zakonsko in ustavno načelo mi sami, če hočemo, da nas bodo tudi upoštevali potem v Evropi.  G
     Ker je bilo prej govora o tem, da je predvsem veliko starejših turistov; moram povedati, da je potrebno gledati tudi na to, da bodo tudi mladi, ker ko bodo mladi postali starejši, bodo že vedeli, kam je treba iti.  G
     Je pa tendenca in če bodo ukrepi in tudi državni proračun naravnani tako, kot je to zadnje leto, ki ga lahko spremljamo, potem bi lahko zrli z nekoliko večjim optimizmom tudi na to, da se bo zaposlenost zmanjšala.   G
     Gospod minister, jaz bi res prosil za konkretne odgovore, opozoril bi vas pa tudi na to, da še vedno niste podali odgovora na moje vprašanje, ko sem vprašal, če lahko konkretneje pojasnite nepravilnosti mature 1998.  G
     Člani odbora so opozorili tudi na to, da bi bilo smiselno v predlogu zakona, v delu, ki določa pogoje za višino republiške štipendije in posojila za štipendije, poleg navedenih kriterijev dodati tudi smer izobraževanja.  G
     Tudi na to, da strategija ni pregledna glede kadrovskih in finančnih posledic izvajanja ukrepov, da niso opredeljene pozitivne oziroma konkurenčne prednosti Slovenije pred pridruženimi državami in da niso zajeti zaščitni ukrepi.  G
     Sestavljavci so vložili dosti dela in da je zakon res dober, kaže tudi na to, da so vsi amandmaji, ki so še ostali, zgolj amandmaji vlade oziroma amandmaji odbora in da ne bo velikih polemik, ko bomo te amandmaje tudi sprejemali.  G
     Seveda imam pripombe tudi na to, da je bilo tukaj rečeno, da ima državni zbor nesporno pravno korist, da vpogleda v vse podrobnosti spisov, kjer je govora o prizadetih osebah, ki utegnejo biti s tem njim kršene človekove pravice.   G
     Ves čas, priznam, smo opozarjali tudi na to, da imamo ustavo, 155. člen, 18. člen ustavne listine, določene medsebojne obveznosti, ki smo jih ob konstituiranju te države takrat vse stranke sprejele, in da želimo tudi to spoštovati.  G
     Mislim, da je potrebno opozoriti tudi na to, da revizija računskega sodišča, ki je v zadnjih letih revidiralo poslovanje skladov in tudi ministrstev, je malo skladov ali ministrstev, ki so dobili v zadnjih 2 letih pozitivno mnenje.  G
     In tudi na to, da nam evropejski zračni prevozniki dajejo slabe ocene, če izvzamem tudi tisto, da smo drugo najdražje letališče v Evropi, kar pomeni pravzaprav tudi v svetu, če to izvzamem, pravzaprav naše letalstvo nima dobrega glasu.  G
     Zato še apeliram na to, da se ta 2. točka umakne, naj opozorim tudi na to, da take določbe ni predlagala niti v zakonu o Sovi niti v kakšnem drugem zakonu, in da take določbe seveda sodijo v čas, za katerega smo smatrali, da je že zdavnaj mimo.   G
     Ker je nezaposlenost na koroški pokrajini je tako ali tako velik problem, bi vas rada opozorila tudi na to, da tudi preoblikovanje teh prodajaln ni rešitev, ker imamo v neposredni bližini teh PC-ejev že itak večje trgovske hiše, kot so SPAR itd.   G
     Organsko vam je vcepljen strah pred kakršnokoli možnostjo vplivanja občin, lokalnih skupnosti pri oblikovanju pokrajin in to kaže tudi na to, da ste se pač odločili in poskušate narediti pokrajine iz Ljubljane navzven, ker je že vnaprej obsojeno na uspeh.   G
     Jaz sem želel opozoriti na to, da mi zaostajamo in v tem zaostajanju pozabljamo tudi na to, da moramo odnose s Hrvaško tudi urejati in da je eno od odprtih vprašanj, seveda, v samem našem parlamentu, pa tudi v sporazumu o maloobmejnem prometu in sodelovanju.   G
     Poslanke in poslanci, pripravljeni smo še na enega: pripravljeni smo tudi na to, da vašo odločitev, če jo sprejmete, pospremite z vsaj minimalnim zaupanjem do teh Slovenk in Slovencev, ki so vas izvolili, na ta način, da podpišete zahtevo za naknadni referendum.  G
     Poleg tega pa bi želel spomniti tudi na to, da smo pred kratkim vendarle sprejeli tudi zakon o javnih skladih, ki predvideva, da se bivša družbena zemljišča, ki so opredeljena v prostorskih dolgoročnih planih kot nezazidana stavbna zemljišča, vrnejo v last občin.  G
     Že od nekdaj uživajo mlajši državljani pri nas, pa tudi drugod, poseben položaj in posebno obravnavanje, ki je vezano tudi na to, da oseba pri tej starosti še ne more imeti jasne predstave o vrednotah, na podlagi katerih ima občutek za pravo presojo svojega dejanja.  G
     Mislim pa, da moramo opozoriti tudi na to, da je izredno presenetljiv odnos tudi Rimskokatoliške cerkve na Slovenskem do stanovanjske problematike, saj vedno govori o pomoči ljudem, v trenutku, ko pa gre za premoženje, pozablja na ljudi in reševanje stanovanjske stiske.   G
     Naj vas spomnim tudi na to, da tako zakon o privatizaciji, tako imenovani, o lastninjenju podjetij in tako naprej, kakor tudi zakon o kupnini govorita o sredstvih za ustvarjanje gospodarske osnove narodnih skupnosti, ne za spodbujanje gospodarske osnove narodnih skupnosti.  G
     Prav tako bi vas rad spomnil tudi na to, da je državni zbor ob zaključku 29. izredne seje 11. decembra sklenil, da se tretja obravnava predloga zakona o pogojih za pridobivanje lastninske pravice tujcev na nepremičninah v okviru hitrega postopka opravi na 30. izredni seji.  G
     Opozarjamo tudi na to, da je Evropska unija pričela pisati belo knjigo o mladinski politiki, ki bo osnova za usklajeno in kvalitetno razreševanje mladinske problematike in opozarjamo, da ima Slovenija kot pridružena članica pravico sodelovati pri sooblikovanju tega dokumenta.  G
     Odbor je opozoril tudi na to, da bi vlada opravila še ustrezno redakcijo celotnega zakonskega besedila zaradi tega, kar na nekaterih mestih v zakonu niso dosledno uporabljeni nekateri izrazi, oziroma tudi z vidika pravilne in lepe slovenščine bi se dalo zakon še nekoliko popraviti.   G
     NIVES MARINŠEK: Ko se je predlagatelj odločil, da na splošno uredi ta pogoj vzajemnosti za vse primere in za primere zakona, ki bo urejal pridobitev lastninske pravice za tujce in v primeru vsekakršne mednarodne pogodbe, ko bo sklenjena, je gledal tudi na to, da to racionalno uredi.   G
     BOGOMIR ŠPILETIČ: Gospa Plavšakova, če je nekdo pristal na to, da bo sodeloval v funkciji nadzornega sveta, potem je s tem pristal tudi na to, da bo sodeloval na sejah strokovnega sveta, če ne, ga pa vendar treba ni - člana tam notri ali pa strokovnega sveta - če se ne more sestajati.  G
     Drugič, opozarjam tudi na to, da je sekretariat opozoril v zvezi z rešitvijo prednostnega obravnavanja zadev mandatno- imunitetne narave na določbo v poslovniku, ki že obstaja in ki jo predlog besedila v nekem smislu v nedorečenem besedilu ponovno ureja, kar bi bilo treba nekako urediti.  G
     Rad bi opozoril tudi na to, da je na razkorak med memorandumom o gospodarski politiki, ki sem ga včeraj omenil, in pa tudi najnovejšimi analizami vladnega urada za makroekonomske analize, opozorilom Banke Slovenije, ki so jo nekateri kolegi že omenili, opozorilom gospodarske zbornice in podobno.  G
     Naj vas spomnim tudi na to, da sem ob poslanskih vprašanjih in pobudah predlagal tudi vladi, da sprejme zakon o postopnem odstranjevanju azbesta, ker je tudi azbest na strehah in fasadah ter v vodovodnih ceveh nevaren za zdravje, je kancerogen, je povzročitelj kuge 20. stoletja, to je azbestoze.   G
     Pri tem moram opozoriti tudi na to, da je odbor pri oblikovanju svojih amandmajev in hkrati ob podpori prej navedenima dvema amandmajema, k 7. in 42. členu - torej, podprl je svoje amandmaje in ta amandmaja, in je to treba pri odločanju v državnem zboru upoštevati, zaradi tega na to še posebej opozarjam.  G
     Opozoriti želimo tudi na to, da ta deklaracija ne daje prostih rok izvršilni veji oblasti in določenim državnim institucijam, da bi morebiti nekontrolirano in v neskladju z veljavno slovensko zakonodajo izkoriščali to stanje v smeri omejevanja demokratičnih pravic in svobode slovenskih državljank in državljanov.   G
     To so tisti glavni očitki ne nazadnje tudi ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, ki bi moralo skozi svoje predstavnike opozarjati na te nepravilnosti in opozarjati tudi na to, da ne bi prihajalo do takih problemov, kot je dejansko prišlo in so navedeni v poročilu nadzornega odbora, denimo, na Kočevskem.  G
     Jaz moram na tem mestu opozoriti tudi na to, da je v teh 7 milijardah novih posojil in v tem indeksu 142 iz naslova obresti, ki jih bomo morali plačati za naše kredite, tudi del tistih jugodolgov, ki smo jih tako velikodušno vzeli v večjem obsegu, kot bi jih morali - mislim predvsem na nealuciran dolg - in cena je danes tu.  G
     S tem, da sem prepričan, da tunela Italijani ne bodo niti dogradili do konca, ker se bodo izgovarjali na celo kopico zadev, med drugim tudi na to, da je bila cena računana glede na vrednost razpisanih del na dan 31. marca 1996, in bodo pri sodišču osporavali tudi to vrednost, seveda bodo pa denar pobrali - in nič ne bodo delali.  G
     Potem naj opozorim tudi na to, da dosedanje izkušnje v praksi kažejo na dejstvo, da gre za problem, ki ima za posledice hude kršitve, kajti pri upravnih enotah sedaj evidentirajo samo pogodbe o zaposlitvah, ki jih sklepajo, in največ samo to, brez zahteve, da mora biti pogodba o zaposlitvi usklajena z zakonom in kolektivno pogodbo.  G
     Opozorila sem tudi na to, da je razmerje prispevka za hotele in druga turistična podjetja, kjer se predlaga skupna cena za 10 TV sprejemnikov v hotelskih sobah, in če to preračunamo na 1 TV sprejemnik, potem pomeni to 921 tolarjev za hotel, pri čemer pa zasebnik plača, kot veste iz točke 1, torej za zasebno rabo 2.171 za TV in radio.  G
     Zaradi tega in predvsem zato, ker vas danes potrjujemo, nove ministre kot listo, ter zaradi znanih zapletov in nesoglasij med zunanjim ministrom in kandidatko za ministrico za pravosodje ne bom podprl te liste, ker ne nazadnje to kaže tudi na to, da bo delovanje vlade v tem kritičnem obdobju okrnjeno oziroma vsaj moteno, če ne kaj več.   G
     Rad bi opozoril tudi na to, da je celo sedanja vlada na svoji zadnji seji prejšnji teden sprejela rebalans programa dela, v katerem sicer ne spoštuje več državnega programa za prevzem pravnega reda Evropske unije, vendar niti enega samega predlaganega zakonskega projekta ni, skratka niti o eni stvari se ni odločila mimo tega reda, zamika samo roke.   G
     Opozarjam pa tudi na to, da bi v primeru, da če bi se že vlada za kakšno drugo rešitev odločala, bilo pravno korektneje, da jo ureja s spremembami zakona o sodelovanju delavcev pri upravljanju, ne pa na ta način, da v zakonu o gospodarskih družbah, ne da to direktno pove, spremeni pravzaprav nek drug zakon samo po načelu, da kasnejši zakon razveljavlja prejšnjega.  G
     In v povezavi s svojo zunanjepolitično deklaracijo bi morali opozoriti tudi na to, da slovensko zemljo kupuje cela vrsta Šiptarjev, oziroma Albancev, se opravičujem, tukaj pa ne samo Šiptarjev, ampak Albancev, ki kupujejo obmejno zemljo na Primorskem in seveda tega v naši deklaraciji ni in vendar je to izredno pomembno za zunanjepolitični, politični odnos do sosednjih držav.  G
     Zato hkrati, ko ob koncu te obrazložitve apeliram na ta državni zbor, da podpre ta zakon, vključno z nekaterimi amandmaji, ki tekst izboljšujejo, apeliram tudi na to, da se ne podprejo amandmaji vlade, ki v bistvu direktno ne zavračajo tega zakona, ga pa delajo invalidnega, ker realizacijo bistvenih določb tega zakona vežejo na nek drugi zakon, ki ga mora ta državni zbor šele sprejeti.  G
     Nas veseli, da smo s tem odpravili tiste pomisleke, ki so bili in ki so na nek način namigovali tudi na to, da bi lahko neveljavni glasovi na referendumu koristili tistim, ki ne želijo, da referendum uspe oziroma da so rezultati na referendumu pozitivni, kakor tudi odgovor tistim, ki so trdili, da na vsak način se želi s tem referendumom, ki je razpisan, zagotoviti še naknadni, potrditveni referendum.  G
     Nenazadnje bi vas spomnil na diskusijo, ki je tekla ob sprejemu zakona o spremembah financiranja občin pred poletjem, ker je bilo to v nekem smislu dogovorjeno, in spomnil bi vas tudi na to, da je državni zbor v prvi obravnavi sprejel zakon o varovanju naravne dediščine, ki na identičen način ureja sistem varovanja naravne dediščine z enim zavodom za področje vse Slovenije, in je državni zbor to soglasno sprejel.  G
     Tudi na to, da ni sodilo v pristojnost izdajanje mnenj o pravilnosti tistih formulacij, ki se nanašajo na ustreznost finančnih določil, priznavate sami, in to, kar zapišete potem v zaključku, da niste nič vedeli oziroma niste ugotovili niti okoliščin, ki bi lahko pripeljale do nezakonitega trošenja proračunskih sredstev, ta trditev torej, glede na povedano, ni resnična, in tu vaše odgovornosti ne morete naprtiti nikomur.   G
     Opozorili bi tudi na to, da ni bila izvršena primerjava oziroma izračun za občine, ki so v letošnjem letu izvedle referendum in ki bodo na novo nastale, ki so ali pa ki bodo na novo nastale, kajti ta zakon ni naklonjen manjšim občinam in bo manjše občine, ki pa so kot po pravilu nastale na demografsko ogroženih območjih oziroma na težje obvladljivih območjih, kjer je teren izredno razgiban, pa jim je sedaj precej, precej manj naklonjen.   G
     Zato, žal, tudi ta ukrep ni tisti, ki bi lahko spremenil to neugodno stanje pri stanovanjski oskrbi, ki vlada od leta 1991, in seveda ob sami predpostavki, da se vse skupaj prelaga resnično na leto 2009, je celo mogoče verjeti napovedim iz nacionalnega stanovanjskega programa, da v kolikor se predvsem ne bodo začela aktivneje reševati socialna stanovanja, lahko računamo v naslednjih letih tudi na to, da bo prihajalo do socialnih nemirov.  G
     Meni se zdi ta člen povsem nejasen in kaže tudi na to, da niti ni res, kar je govoril tukaj državni sekretar, ker iz tega člena bi izhajalo, da vlada sploh še ne ve, kje bo najeto posojilo - ali bo najeto v tujini ali bo najeto doma, pri domačih bankah - in piše: "Če Slovenske železnice najamejo posojilo iz 1. člena tega zakona pri tujih posojilodajalcih, bo Republika Slovenija izdala poroštvo za tako posojilo na podlagi posebnega zakona."  G
     Opozoril je pa hkrati tudi na to, da je to drugačna situacija, kot je bila tista, v kateri je državni zbor svoja opozorila do zdaj dajal, in je povedal, da bi bilo treba dodatno proučiti naloge in da bi bilo treba dodatno proučiti vsebino, ali in koliko se spreminja, da bi bilo potem utemeljeno zaključiti, ali je to drugačna vsebina, ki je prav tako potrebna, da gre pravzaprav po našem načelnem stališču v predhodne postopke in na referendum.  G
     Vse tisto, kar pa smo predlagatelji imeli pred očmi kot razlog za to, da bi predlagali zmanjšanje možnosti zadolževanja države v letu 1999 in na ta način vplivali tudi na to, da država ne bi več mogla na način zadolževanja si privoščiti proračunskega primanjkljaja, pa je sintezno povzeto tudi v izjavi za javnost Sveta Banke Slovenije, zato bom, mi dovolite, da to izjavo za javnost citiram tudi kot obrazložitev razlogov za vložitev predloga, ki je pred vami.  G
     Lahko vas spomnim tudi na to, da smo že leta 1996 imeli zakon o privatizaciji državnega premoženja oziroma pravnih oseb v lasti slovenske države; tedaj je bil imperativ predvsem pokrivanje certifikatskega primanjkljaja, se pravi, je bil velik imperativ, ki ga je nosil zakon, in smo imeli že tako rekoč pregled, pregledni seznam vseh tistih pravnih oseb, ki bi bile upoštevane in bi zapolnile že pred skoraj štirimi leti privatizacijsko luknjo oziroma primanjkljaj.  G
     Če smo v vsakem letu, vsaj v zadnjih dveh letih, povlekli iz agencije za plačilni promet v proračun na podlagi zakona o izvrševanju proračuna pol oziroma eno milijardo sredstev, menim, da bi ob takih predlogih vlade bilo potrebno računati tudi na to, da je tam toliko in toliko ljudi, ki bodo danes oziroma z datumom prenosa plačilnega prometa iz agencije za plačilni promet v medbančno okolje, ostalo brez kakršnekoli zaposlitve in brez kakršnekoli možnosti, da se ponovno zaposlijo.  G
     Opozarjamo tudi na to, da je pogoj za izpolnjevanje nekaterih kriterijev, ki jih postavlja Evropska zveza, tudi ureditev lastninskih odnosov v zavarovalništvu, da Slovenija zamuja že nekaj let, da zato doživljamo kritike in da so tisti, ki so pač prek finančnega ministrstva in prek vlade prispevali k temu, da je ta zakon v tretji obravnavi šele po mnogih letih, v veliki meri prispevali in so odgovorni za to, da smo prvič kot država deležni teh kritik, in drugič, da so se nabrale v zavarovalništvu mnoge nepravilnosti.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 64 164 264 364 464 564 664 764 864 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA