nova beseda iz Slovenije
smisla, zdaj poimenovana | ojdipska | prevara, nepopolna. Prav | C |
intence kot ojdipske želje: | ojdipska | želja sprva ni nič drugega | C |
metafizični površini, | ojdipska | intenca vendarle vzpostavi | C |
subjektivnosti. Udarec, ki ga | ojdipska | kastracija prinaša narcizmu | C |
travmatični dogodek, in | ojdipska | zgodba postpubertetnega | C |
Videli smo, da je bila | ojdipska | struktura oziroma nevroza | C |
ki v svojem jedru ni | ojdipska, | ampak shizofrena.Prava | C |
produkt, tj. neprava, | ojdipska | želja, izdaja za producenta | C |
shizofrenije. In zakaj je | ojdipska | želja neprava?Problem | C |
da kot vsaka želja tudi | ojdipska | želja meri naprej, na | C |
tega sveta, v katerem se | ojdipska | želja izdaja za edino | C |
oziroma prevaro simbolnega: | ojdipska | utvara želje ni samo videz | C |
pravim nemogoče, se lahko | ojdipska | želja izdaja za apriorni | C |
ki se ga je polastila | ojdipska | želja, ampak želeča telesa | C |
začetku izdajata tako | ojdipska | želja kot shizofrena želja | C |
povzdignjena v razliko v naravi: | ojdipska | želja, ki naj bi bila | C |
podrejajo masovnim pojavom." | Ojdipska | oblika želje torej ustvarja | C |
represije, medtem ko je | ojdipska, | molarna produkcija želje | C |
absolutne želeče produkcije je | ojdipska | želja le "univerzalni | C |
odgovor na to, zakaj je | ojdipska | oziroma simbolna identifikacija | C |
ntifikacije. Iz tega izhaja, da | ojdipska | situacija hkrati s formulacijo | C |
Prepovedi, ki jo prinaša | ojdipska | struktura, torej ni mogoče | C |
despotskim označevalcem. | Ojdipska | prevara kodira željo in | C |
represije? Videli smo, da | ojdipska | struktura vznikne naenkrat | C |
neodločljiv', ko pravita, da je | ojdipska | struktura lahko vseprisotna | C |
in da so v tem pogledu | ojdipska | struktura in njeni elementi | C |
socius Videli smo, da | ojdipska | struktura temelji na mehanizmu | C |
vsebino. V tem pogledu je | ojdipska | struktura popolnoma zaprta | C |
Prav zato velja, da je | ojdipska | intenca zgolj inducirana | C |
družbenega kodiranja. | Ojdipska | zamenjava zato ni preprosta | C |
produkcijo. Način, kako | ojdipska | struktura želje prekrije | C |
Poglejmo, v čem je | ojdipska | premestitev želje, kot | C |
daje izkrivljeno podobo. | Ojdipska | struktura, in to je bistveno | C |
želja; bistveno je, da | ojdipska | struktura kot celota v | C |
zentiranega. Iz tega sledi, da | ojdipska | struktura z vidika premestitve | C |
postavljen v njen začetek, ko | ojdipska | želja nastopi na mestu | C |
le eno mesto. Družinska | ojdipska | reprezentacija šele postopoma | C |
lahko uveljavi družinska | ojdipska | potlačitev želje, se pravi | C |
reprezentacije, v kateri | ojdipska | struktura zaseda vsa možna | C |
situacija, v kateri je | ojdipska | struktura hkrati potlačeni | C |
Ta namreč implicira, da | ojdipska | določila, v tem primeru | C |
molekularna produkcija in | ojdipska | produkcija želje, približali | C |
147, op. 551; moškost; | ojdipska | struktura ; o mazohizmu | C |
147, op. 551; moškost; | ojdipska | struktura; sodobna kultura | C |
/ transferju op. 123; | ojdipska | motnja; o pomenu / identiteti | C |
cankarjansko, da. Nerazrešena | ojdipska | zgodba, obrnjena na glavo | D |
pomembno vlogo kot končna, | ojdipska | razrešitev. »Pisma« prodir | P |
spodvitja oziroma logiko | ojdipske | prevare, v kateri se želja | C |
edina naloga je pojasnitev | ojdipske | želje kot nujne utvare | C |
izpostavljam tri formulacije | ojdipske | oziroma simbolne prevare | C |
zgodovina intence kot | ojdipske | želje: ojdipska želja | C |
časa: najprej je to vznik | ojdipske | želje, kjer se intenca | C |
narcizmu, ki ga prinaša iztek | ojdipske | želje v kastraciji; fantazma | C |
kakor tudi ni pravega časa | ojdipske | želje.Toda če je želja | C |
je zdaj dojeta kot pot | ojdipske | želje, nedoločena pot | C |
drugo za drugo, ko vznik | ojdipske | želje postavi pred vznik | C |
svet reprezentacije, svet | ojdipske | želje in njenih imaginarnih | C |
želja neprava? Problem | ojdipske | želje je, ugotavljata | C |
za edino željo. Svet | ojdipske | želje se tedaj izkaže | C |
ontologiji. Brž ko bo prevara | ojdipske | želje razkrinkana, se | C |
uspel pojasniti dualizem | ojdipske | želje kot nujni videz | C |
se pravi zoper vznik | ojdipske | želje in vznik sublimirane | C |
deli le tanka pregrada | ojdipske | iluzije, se pravi neka | C |
iluzija družinske, se pravi | ojdipske | produkcije želje.Iz tega | C |
kjer se formira videz | ojdipske | želje in šele teorija | C |
in prinaša strukturo | ojdipske | želje: paralogizem disjunkcije | C |
smislu je temeljna prevara | ojdipske | strukture prav izsiljena | C |
aplikacije širita območje | ojdipske | strukture prek očeta in | C |
nediferenciranim. V tem je srž | ojdipske | prepovedi: ko vpelje željo | C |
določa za formalni vzrok | ojdipske | strukture: iztrganje enega | C |
Kakšni so torej pogoji | ojdipske | prevare?To so najprej | C |
se izraža. Toda pogoji | ojdipske | prevare so tudi pogoji | C |
pojasniti zvezo družinske | ojdipske | prevare in družbene represije | C |
Očitno je torej, da preloma | ojdipske | želje z želečo produkcijo | C |
pogoja, potem analiza | ojdipske | iluzije ni prišla dlje | C |
želje. V tem je posebnost | ojdipske | zamenjave, ki je pravzaprav | C |
oziroma krožne strukture | ojdipske | želje razbrati neko nekrožno | C |
strukturo, saj izhaja iz | ojdipske | želje, ki je na začetku | C |
bilo pojasniti enkratnost | ojdipske | prevare kot prevare simbolnega | C |
premeščanja pa je ključni moment | ojdipske | prevare, v kateri je krožna | C |
sociusa je tudi izluščenje | ojdipske | družinske strukture izpod | C |
je izognila razgradnji | ojdipske | prevare, ker je šla, če | C |
v skladu z občo vlogo | ojdipske | strukture kot premestitve | C |
pisanje vso moč črpa iz | ojdipske | strukture in njenega zanikanja | C |
povsod prepoznava pasti | ojdipske | prevare, ne more pa povedati | C |
torej ne gre za obravnavo | ojdipske | prevare, ampak za manipulacijo | C |
reprezentacije, svet kapitalizma in | ojdipske | želje, ali za foucaultovsko | C |
prednost "dekodiranju" | ojdipske | strukture kot potencialno | C |
Ferala. Njegov problem je | ojdipske | narave.Devetdesetega sem | P |
zabušavanja, vse njegove | ojdipske | ekshibicije in vsi njegovi | P |
kostum. Več kot Janševe | ojdipske | fantazije o Kučanu in | P |
subverzija otresla svojega | ojdipskega | dvojnika.V sklepnem delu | C |
geneze. Tudi struktura | ojdipskega | trikotnika anticipira | C |
postali žrtve vnazajšnjega | ojdipskega | učinka. Izpostavitev generativ | C |
drugi strani pa je subjekt | ojdipskega | trikotnika vselej nek | C |
želje. Diferenciacije | ojdipskega | trikotnika, ki delimitirajo | C |
mehanizem treh nemogočih izbir | ojdipskega | trikotnika.S tem se pojasni | C |
izključujoče disjunkcije oziroma | ojdipskega | trikotnika: izključujoče | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |