nova beseda iz Slovenije

hegemonikon,hegemonikona,hegemonikonom,hegemonikonu (73)


filozofije, po katerem      hegemonikon      ne vsebuje nobenega elementa  C
samega uma. Skratka, sam      hegemonikon      postane iracionalen,   C
dobesedno hegemonična točka.      Hegemonikon      oziroma proairesis je  C
se, opirajoč zgolj na      hegemonikon,      proairesis, izmakne tiraniji  C
subjekt, reduciran na      hegemonikon,      na proairesis, gotovo  C
subjektovo sebstvo v jaz,      hegemonikon      oziroma proairesis, vztrajajo  C
etike? Kako je mogoče      hegemonikon,      sedež zavestnega subjekta  C
odvzamejo vse prerogative, v      hegemonikon      vključiti vse, torej tudi  C
se upira hegemonikonu.      Hegemonikon      je namreč paradoks samoobvladovanja  C
hegemonikonu, je spet sam      hegemonikon,      toda hegemonikon, ki je  C
sam hegemonikon, toda      hegemonikon,      ki je "iztiril", ki ne  C
spet ni drugo kot sam      hegemonikon.      Sam hegemonikon se torej  C
sam hegemonikon. Sam      hegemonikon      se torej razkolje na dvoje  C
stoiki sprašujejo, zakaj se      hegemonikon      spridi, ne najdejo drugega  C
tarča, na katero meri      hegemonikon;      objekt na ravni telos  C
pa pojasni, zakaj se je      hegemonikon      zmožen zadovoljiti z   C
Če pa sta pulzija in      hegemonikon      opredeljena s krožno strukturo  C
dramatično za stoike, ki      hegemonikon      definirajo kot sedež sebstva  C
freudovski gon ima tudi      hegemonikon      s subjektom skupno zgolj  C
zgolj topologijo, kajti      hegemonikon      nima mesta zunaj subjekta  C
topos, kot kraj, kamor se      hegemonikon      naseli.Takoj lahko vidimo  C
da bi pustil prostor za      hegemonikon.     Izginiti mora, da bi dal  C
drugosti v samem subjektu.      Hegemonikon      kot spreminjajoča se napetost  C
parazitira. Kajti stoiški      hegemonikon      je kot nekakšen nenasitni  C
za njegove interese.      Hegemonikon      s svojo tiransko zahtevo  C
Tako kot gon je tudi      hegemonikon      suireferencielna, "avtoerotična  C
priznavajo, da ista instanca,      hegemonikon,      nastopa v dveh izključujočih  C
posledica intervencije mere.      Hegemonikon      ni že kar "čezmeren",  C
Šele v trenutku, ko si      hegemonikon      postavi mero, ki ni drugo  C
ki ji je postavljena.      Hegemonikon      kot instanca, ki ne spoštuje  C
spoštuje lastne mere, "nori"      hegemonikon,      ki se išče, ki si je ušel  C
si je ušel z vajeti, je      hegemonikon      na ravni želje, ki je  C
erverznost" hegemonikona. Pravi      hegemonikon      oziroma hegemonikon na  C
Pravi hegemonikon oziroma      hegemonikon      na ravni volje in s tem  C
gibanja hegemonikona. Kajti      hegemonikon      deluje, kot bi moral,  C
rigorozno vztrajajo, da je      hegemonikon      sam kriv za svojo perverznost  C
je posledica šibkosti      hegemonikona,      njegove nezadostne tenzije  C
okrnita oblasti, gospostva      hegemonikona.      To je tudi razlog, zakaj  C
iskati v sami strukturi      hegemonikona.     Kot smo že pokazali, morajo  C
kar bi uhajalo oblasti      hegemonikona,      se nujno postavi vprašanje  C
telesa, pač pa iz samega      hegemonikona.     Ta odpad, izvržek, izmeček  C
zatrjuje popolno prevlado      hegemonikona      kot absolutnega gospodarja  C
trčimo na sorodnost gona in      hegemonikona.      Ko stoiki sprašujejo,  C
freudovske gone, ko deviacije      hegemonikona      pojasnjujejo z napetostjo  C
funkcije oziroma operacije      hegemonikona,      je mogoče tako zanj kot  C
vprašanje, s tem ko so objektu      hegemonikona      pripisali poseben status  C
poseben status. Objekt      hegemonikona      je namreč razcepljen na  C
izognili razcepu smotra      hegemonikona      na dva različna smotra  C
instanci skladnost uma,      hegemonikona,      s samim sabo.S tem, ko  C
stoiška identifikacija      hegemonikona      in zavestnega jaza nikakor  C
priznavanja absolutne oblasti      hegemonikona.     Etika, kot jo pojmujejo  C
strukturni analogiji gona in      hegemonikona,      je to zato, ker se nam  C
vlogo pri "perverziji"      hegemonikona.     Sami stoiki priznavajo  C
spregledajo, da je "norost"      hegemonikona      posledica intervencije  C
sami stoiki, ker "norost"      hegemonikona      mislijo kot željo po prekoračitvi  C
prave mere. "Perverznost"      hegemonikona      je v toliko odvisna od  C
norost", "perverznost"      hegemonikona.     Pravi hegemonikon oziroma  C
suireferencialnega gibanja      hegemonikona.     Kajti hegemonikon deluje  C
norosti", perverznosti      hegemonikona      in na ravni eliminacije  C
kar bi omejevalo oblast      hegemonikona,      tako da bi lahko celo  C
vzniknil zgolj kot subjekt      hegemonikona.     Toda ta volja vseeno ni  C
poistoveten z zavestnim jazom, s      hegemonikonom,      ki poljubno razpolaga  C
neki hegemonični točki,      hegemonikonu      oziroma volji, in ne v  C
zunanje njegovemu "jedru",      hegemonikonu,      ki je postavljeno kot  C
preostanka, ki se upira      hegemonikonu.     Hegemonikon je namreč paradoks  C
izmeček, ki se zoperstavlja      hegemonikonu,      je spet sam hegemonikon  C
neko instanco upiranja      hegemonikonu,      ki spet ni drugo kot sam  C
kakor padec napetosti v      hegemonikonu.     V zadnji instanci bi lahko  C
variacije napetosti v      hegemonikonu.     Če je napetost konstantna  C
stoiki prisojajo torej      hegemonikonu      strukturo, značilno za  C
ustreza bolj stoiškemu      hegemonikonu      kakor struktura subjektivacije  C
mora, da bi dal besedo      hegemonikonu      kot instanci radikalne  C
voljo in željo v samem      hegemonikonu,      je možna tudi "norost  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA