nova beseda iz Slovenije
filozofije, po katerem | hegemonikon | ne vsebuje nobenega elementa | C |
samega uma. Skratka, sam | hegemonikon | postane iracionalen, | C |
dobesedno hegemonična točka. | Hegemonikon | oziroma proairesis je | C |
se, opirajoč zgolj na | hegemonikon, | proairesis, izmakne tiraniji | C |
subjekt, reduciran na | hegemonikon, | na proairesis, gotovo | C |
subjektovo sebstvo v jaz, | hegemonikon | oziroma proairesis, vztrajajo | C |
etike? Kako je mogoče | hegemonikon, | sedež zavestnega subjekta | C |
odvzamejo vse prerogative, v | hegemonikon | vključiti vse, torej tudi | C |
se upira hegemonikonu. | Hegemonikon | je namreč paradoks samoobvladovanja | C |
hegemonikonu, je spet sam | hegemonikon, | toda hegemonikon, ki je | C |
sam hegemonikon, toda | hegemonikon, | ki je "iztiril", ki ne | C |
spet ni drugo kot sam | hegemonikon. | Sam hegemonikon se torej | C |
sam hegemonikon. Sam | hegemonikon | se torej razkolje na dvoje | C |
stoiki sprašujejo, zakaj se | hegemonikon | spridi, ne najdejo drugega | C |
tarča, na katero meri | hegemonikon; | objekt na ravni telos | C |
pa pojasni, zakaj se je | hegemonikon | zmožen zadovoljiti z | C |
Če pa sta pulzija in | hegemonikon | opredeljena s krožno strukturo | C |
dramatično za stoike, ki | hegemonikon | definirajo kot sedež sebstva | C |
freudovski gon ima tudi | hegemonikon | s subjektom skupno zgolj | C |
zgolj topologijo, kajti | hegemonikon | nima mesta zunaj subjekta | C |
topos, kot kraj, kamor se | hegemonikon | naseli.Takoj lahko vidimo | C |
da bi pustil prostor za | hegemonikon. | Izginiti mora, da bi dal | C |
drugosti v samem subjektu. | Hegemonikon | kot spreminjajoča se napetost | C |
parazitira. Kajti stoiški | hegemonikon | je kot nekakšen nenasitni | C |
za njegove interese. | Hegemonikon | s svojo tiransko zahtevo | C |
Tako kot gon je tudi | hegemonikon | suireferencielna, "avtoerotična | C |
priznavajo, da ista instanca, | hegemonikon, | nastopa v dveh izključujočih | C |
posledica intervencije mere. | Hegemonikon | ni že kar "čezmeren", | C |
Šele v trenutku, ko si | hegemonikon | postavi mero, ki ni drugo | C |
ki ji je postavljena. | Hegemonikon | kot instanca, ki ne spoštuje | C |
spoštuje lastne mere, "nori" | hegemonikon, | ki se išče, ki si je ušel | C |
si je ušel z vajeti, je | hegemonikon | na ravni želje, ki je | C |
erverznost" hegemonikona. Pravi | hegemonikon | oziroma hegemonikon na | C |
Pravi hegemonikon oziroma | hegemonikon | na ravni volje in s tem | C |
gibanja hegemonikona. Kajti | hegemonikon | deluje, kot bi moral, | C |
rigorozno vztrajajo, da je | hegemonikon | sam kriv za svojo perverznost | C |
je posledica šibkosti | hegemonikona, | njegove nezadostne tenzije | C |
okrnita oblasti, gospostva | hegemonikona. | To je tudi razlog, zakaj | C |
iskati v sami strukturi | hegemonikona. | Kot smo že pokazali, morajo | C |
kar bi uhajalo oblasti | hegemonikona, | se nujno postavi vprašanje | C |
telesa, pač pa iz samega | hegemonikona. | Ta odpad, izvržek, izmeček | C |
zatrjuje popolno prevlado | hegemonikona | kot absolutnega gospodarja | C |
trčimo na sorodnost gona in | hegemonikona. | Ko stoiki sprašujejo, | C |
freudovske gone, ko deviacije | hegemonikona | pojasnjujejo z napetostjo | C |
funkcije oziroma operacije | hegemonikona, | je mogoče tako zanj kot | C |
vprašanje, s tem ko so objektu | hegemonikona | pripisali poseben status | C |
poseben status. Objekt | hegemonikona | je namreč razcepljen na | C |
izognili razcepu smotra | hegemonikona | na dva različna smotra | C |
instanci skladnost uma, | hegemonikona, | s samim sabo.S tem, ko | C |
stoiška identifikacija | hegemonikona | in zavestnega jaza nikakor | C |
priznavanja absolutne oblasti | hegemonikona. | Etika, kot jo pojmujejo | C |
strukturni analogiji gona in | hegemonikona, | je to zato, ker se nam | C |
vlogo pri "perverziji" | hegemonikona. | Sami stoiki priznavajo | C |
spregledajo, da je "norost" | hegemonikona | posledica intervencije | C |
sami stoiki, ker "norost" | hegemonikona | mislijo kot željo po prekoračitvi | C |
prave mere. "Perverznost" | hegemonikona | je v toliko odvisna od | C |
norost", "perverznost" | hegemonikona. | Pravi hegemonikon oziroma | C |
suireferencialnega gibanja | hegemonikona. | Kajti hegemonikon deluje | C |
norosti", perverznosti | hegemonikona | in na ravni eliminacije | C |
kar bi omejevalo oblast | hegemonikona, | tako da bi lahko celo | C |
vzniknil zgolj kot subjekt | hegemonikona. | Toda ta volja vseeno ni | C |
poistoveten z zavestnim jazom, s | hegemonikonom, | ki poljubno razpolaga | C |
neki hegemonični točki, | hegemonikonu | oziroma volji, in ne v | C |
zunanje njegovemu "jedru", | hegemonikonu, | ki je postavljeno kot | C |
preostanka, ki se upira | hegemonikonu. | Hegemonikon je namreč paradoks | C |
izmeček, ki se zoperstavlja | hegemonikonu, | je spet sam hegemonikon | C |
neko instanco upiranja | hegemonikonu, | ki spet ni drugo kot sam | C |
kakor padec napetosti v | hegemonikonu. | V zadnji instanci bi lahko | C |
variacije napetosti v | hegemonikonu. | Če je napetost konstantna | C |
stoiki prisojajo torej | hegemonikonu | strukturo, značilno za | C |
ustreza bolj stoiškemu | hegemonikonu | kakor struktura subjektivacije | C |
mora, da bi dal besedo | hegemonikonu | kot instanci radikalne | C |
voljo in željo v samem | hegemonikonu, | je možna tudi "norost | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |