O'beseda, označena besedila z lemami
so, da bi ne bilo nobenega dvoma, o | čem | Goldstein govoriči, za njegovo glavo |
nekje čisto na meji stradanja, imeli o | čem | peti. |
čakal, da bo Winston spregovoril, toda o | čem | ? |
Da lahko razumemo, v | čem | je bistvo sedanje vojne - kajti kljub |
Nekakšna svarilna groza, strah pred kdo ve | čem | , je spreletela Winstona, brž ko je |
»V | čem | je torej - pri skupni uporabi zlata |
»V | čem | Polemarh?« |
prej - da točno slediva razpravi -, v | kakšnem | razmerju je pravičnost z nepravičnostjo. |
»Toda v | čem | vidiš, dragi Sokrat, srečno odkritje |
»Toda je to mišljeno in o | čem | govoriš?« |
»Ali ne opaziš, v | kakšnem | duševnem stanju je človek, ki se vse |
»V | čem | je razlika?« |
državi pravičnost in nepravičnost, v | čem | se druga od druge razločujeta in katera |
dobrem, bodisi po dobri pijači ali | čem | drugem, in isto velja za druga poželenja.« |
»O | čem | ?« |
»O | čem | moramo potemtakem najprej razpravljati?« |
»O | čem | drugem kakor o tem, kar neposredno |
»V | čem | ?« |
še vprašanje, česa naj se učijo in v | čem | naj se vadijo ti rešitelji države in |
»V | kakšnem | ?« |
»V | čem | ?« |
raziskovalci ne morejo pojasniti, v | čem | je njena korist, uspeva kljub vsem |
»V | kakšnem | razmerju je potemtakem, če gre za krepost, |
»Čudovito si izračunal, v | kakšnem | razmerju sta pravični in nepravični |
V | kakšnem | razmerju je slikarstvo do posamičnih |
mesto in si s tem sposoben spoznati, ob | kakšnem | prizadevanju postane človek v javnem |
družbi z revščino in bogastvom in ob | kakšnem | duševnem stanju prinaša dobro ali slabo; |
»O | čem | ste se menili med potjo?« |
»Po | čem | bom to spoznal? |
premoženja dam ubogim, in če sem koga v | čem | prevaral, mu četverno povrnem.« |
V | čigavem | imenu?« |
V | čem | je torej prednost Judov? |
Če pa se hočejo v | čem | poučiti, naj doma vprašajo svoje može, |
V | čem | ste bili na slabšem kakor druge Cerkve? |
vero evangelija, ne da bi se dali v | čem | ustrahovati nasprotnikom. |
nadzorni instrument, razmislili, pri | čem | bodo še sodelovali. |
In v | čem | je bistvo »študentskega« spora? |
njihova imena človek prebere, pa ve, pri | čem | je: |
Čemu | , ne ve. | |
Odkod, | čemu | in in zakaj te misli, tega res ne ve. |
Nič nista vedela, o | čem | naj bi govorila, čeprav sta oba že |
Tako vsaj ne bo vedela, pri | čem | je. |
»Ampak jaz jim že pokažem, po | čem | je mast!« je zagrozil Štefuc. |
je ves čas govorila sam bog vedi o | čem | . |
»O | čem | ?« še kar prijazno vpraša Tildica, ne |
O | čem | pa?« |
In o | čem | je razmišljal? |
Po | čemu | so tam žemlje?’ |
Prej me ni zanimalo o | čem | govori, zdaj pa, ko me je odgnal, me |
In nikdar nisem slišal o | čem | podobnem! |
Vedel je, o | čem | sanjata, in lepega dne jima je prišel |
znatna, Pécuchet je hotel vedeti, pri | čem | sta, in za sedem dni se je zakopal |
Bouvard že ni vedel, o | čem | naj se pogovarja z njo, in napeljal |
Zakaj slabo, v | čem | je pretiravanje in kako naj človek |
O | čem | ste govorili?« |
Toda o | čem | ?« |
»Saj res, o | čem | ?« |
Najtežje je bilo vprašanje, o | čem | . |
Tedaj sta se vprašala, v | čem | je pravzaprav slog, in od avtorjev, |
Nimulah mi je razlagal, v | čem | se razlikujejo, katere so si blizu |
sadovnjaku tudi zato, da bi ugotovil, v | čem | je skrivnost okusnosti njegovih jabolk, |
ampak v tem življenju ne gre, morda v | kakšnem | od prihodnjih, tako kot je to morda |
Pomoč pri | čem | ? |
najprej odgovoriti na tisto prvo: po | čem | sta si Kartezij in Werther sorodna |
si Kartezij in Werther sorodna in po | čem | se razlikujeta? |
Zdaj bolje razumem, v | čem | je težava. |
torej ti najprej na kratko povem, o | čem | razprava govori. |
O | čem | pa se bova pogovarjala prihodnjič? |
V | čem | vidiš uganko? |
dilemo med ”estetiko“ in ”etiko“, v | čem | se potlej razlikujeta estetski in etični |
kriterij za njeno ohranjanje: po | čem | ostajam jaz v svojem življenju ali |
Vas lahko vprašam, o | čem | boste pisali? |
kdaj in kje so jih avtorji pisali, v | kakšnem | okolju in v katerih trenutkih so se |
Po | čem | sklepate? |
V | čem | sta si gibanje in čas enaka in v čem |
čem sta si gibanje in čas enaka in v | čem | različna? |
prostora, če bi bil zares ukrivljen - in v | čem | bi bil sploh ukrivljen? |
cerkveni zvoniki ali vrtni latniki kot v | kakšnem | poplavljenem mestu rasli navpik iz |
vprašaj, ali bi se razlikovala in po | čem | bi se razlikovala dva možna svetca, |
verjamem, da tako slaven fizik ve, o | čem | govori; sklepal sem, da gre pri drugi |
V | čem | je izvirnost Husserlovega fenomenološkega |
V | čem | je pravzaprav ta analogija? |
O | čem | se pogovarjata, če smem vprašati? |
Vprašati se namreč moraš, po | čem | sklepamo, da je realni prostor raven, |
Po | čem | naj bi bil torej realni prostor raven? |
O | čem | pa sta se pogovarjala po poti, če smem |
Saj sami veste, o | čem | smo govorili, gor grede: o Einsteinovi |
Seveda, gotovo... in o | čem | sta se pogovarjala dol grede? |
Gotovo je rojen v | kakšnem | močnem znamenju... |
Že, ampak v | čem | se sploh strinjata Filotej in Elpin? |
In v | čem | vam je najbližji? |
z vsako posamezno dušo - kajti po | čem | se bitja med seboj razlikujemo, če |
Spinozovi razlagi Biblije: sprašujem se, v | čem | je videl resnico in nujnost Svetega pisma, |
Da bi torej določili, v | čem | se človeški duh razlikuje od drugih |
duh razlikuje od drugih stvari in v | čem | jih prekaša, moramo - kakor smo dejali |
Oprostite, mojster, nisem slišal - o | čem | govori? |
Ne razumem, v | čem | je njena ukana? |
prehoda gre, ko se Schelling sprašuje, v | kakšnem | razmerju je življenje do večnosti: |
V | čem | je načelna razlika med sodobnim in |
V | čem | je potem smisel tega, če ne pokažemo |
V | čem | je osnovna zamisel predvidene mreže? |
sprašujete po dogodku, ne po kvaliteti ali | čem | podobnem, se mi odgovor ponuja kar |
Po | čem | se v pravljici prepoznate? |