Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU
Laboratorij za korpus slovenskega jezika

O'beseda, označena besedila z lemami

/IVse1 (34)


imate v njem večno življenje, a prav    Sveto pismo    pričuje o meni.
Knjiga in    Jagnje   
živimi bitji ter starešinami je stalo    Jagnje   .
   Jagnje    je stopilo naprej ter vzelo knjigo
»Vredno je    Jagnje   , ki je bilo zaklano, da prejme oblast
Videl sem, kako je    Jagnje    odtrgalo prvega izmed sedmih pečatov.
Ko je    Jagnje    odtrgalo šesti pečat, sem videl, da
Zakaj    Jagnje   , ki sedi na sredi pred prestolom, jih
Ko je    Jagnje    odtrgalo sedmi pečat, je v nebesih
sem in glej, na gori Síon je stalo    Jagnje    in z njim sto štiriinštirideset tisoč
Ti se bodo bojevali z Jagnjetom, a    Jagnje    jih bo premagalo, ker je Gospod gospodov
Gospod, Bog, vladar nad vesoljem, in    Jagnje   .
božje veličastvo in njegov svetilnik je    Jagnje   .
bodo vstopili samo tisti, ki jih ima    Jagnje    vpisane v knjigo življenja.
na odnos do tistih, ki mu služijo;    Božanstvo    pa ni gospostvo Boga nad lastnim telesom,
resnični Bog živo, inteligentno in mogočno    Bitje   , iz njegovih drugih popolnosti pa izhaja,
Kaj pomeni, da je Bog kot ”   Eno   obenem imanenten in transcendenten?
beseda za razumevanje panteizma je ”   Eno   “ - kajti panteizem je predvsem monizem.
različne, četudi je v prvotnem pomenu vse    Eno   , kajti ”vse v vsem“ se kaže na različne
razmislekom o Bogu, naj božanstvo imenujemo ”   Eno   “ ali kako drugače.
   Eno    je onkraj dobrega in zla.
ko bi bilo kaj drugega izven Enega,    Eno    ne bi bilo več popolno, saj bi mu tisto
Ime tega, ki je    Eno    in Vse? -
Ime tega, ki je Eno in    Vse   ? -
”Bog ni vzrok Vsega, temveč je    Vse    sámo.“ (h
”Realno in idealno    Vse    sta samo eno in isto Vse.“ (h
in idealno Vse sta samo eno in isto    Vse   .“ (h
Tako imenovano    Vse    je že celotno Vse <das ganze All>,
Tako imenovano Vse je že celotno    Vse    <das ganze All>, in če je v resnici
jaz tisti, ki vem, temveč je sámo    Vse    <das All>, ki v meni, če naj
prepričanje, da je Bog, ali bolje rečeno,    Božanstvo    imanentno svetu, vesolju, naravi
predvsem k vprašanju, kako je možno    Božanstvo    v svetu - vendar nam panteistično
vprašanje, ali se Bog (oziroma panteistično    Božanstvo   , vendar bom rajši govoril kar o Bogu)
občuten kot vseobsegajoče božansko    Eno   , večno prisotno v božanskem Umu, v