Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU
Laboratorij za korpus slovenskega jezika

O'beseda, označena besedila z lemami

/ISžp5 (33)


Jezusu, ki jih učim povsod po vseh    Cerkvah   .
Tako ukazujem po vseh    Cerkvah   .
Kakor v vseh    Cerkvah    svetih, naj žene na shodih molčijo.
se lahko ponašamo z vami po božjih    Cerkvah   , ker kažete takšno vztrajnost in takšno
centralnega stavkovnega odbora sindikatov na    Slovenskih železnicah    je sodelovalo 9655 delavcev, organiziralo
Člani sindikatov na    Slovenskih železnicah    (SŽ) pa so izrazili protest proti domnevam,
sprejel dva sklepa v zvezi s stavko na    Slovenskih železnicah   : pozval je centralni stavkovni odbor
pripravi celovito poročilo o razmerah na    Slovenskih železnicah   .
je bilo 23. junija 1994 zapisano v    Slovenskih novicah   , s tem pa naj bi po kazenskem zakoniku
katerem navaja, da je v spornem članku v    Slovenskih novicah    pravzaprav zapisano poslansko vprašanje,
»   Zgodbah sv   . pisma« so me najbolj zanimali odstavki,
so se včasih zbudili pri »   Treh kronah   «, in to posebno takrat, kadar so se
V    Dobah narave    sta zvedela, da je komet trčil v Sonce,
Spet je bilo kot v    Zgodbah    Karla Maya.
so Kartezijeve logične izpeljave v    Meditacijah    veljavne, pa naj bodo še tako jasne
mišljenja, in verjetno ravno zato v    Meditacijah    ni več zapisal cogito ergo sum,
prepričljivo pa pozneje Husserl v svojih    Kartezijanskih meditacijah   : v Husserlovi transcendentalni fenomenologiji
V    Strasteh duše    piše:
V Husserlovih    Idejah    naletimo na paragraf z naslovom ”Izklopljena božja transcendenca“
da tudi midva, tako kot Husserl v    Idejah    in Meditacijah, začasno ”izključiva“
midva, tako kot Husserl v Idejah in    Meditacijah   , začasno ”izključiva“ Boga iz območja
Husserlovih formulacij cogita najdemo v    Idejah   , v 46. paragrafu: ”
sicer pa se megleno spominjam, da je v    Izpovedih    govor tudi o času.
V    Idejah    beremo:
Načelno že, saj pravi v    Idejah   :
jazom in časom Husserl piše tudi v    Kartezijanskih meditacijah   :
časa bistveno vezan na spreminjanje, v    B‐serijah    pa pravzaprav ni nobenega spreminjanja,
Če prav razumem, pa je v    A‐serijah    prisotno spreminjanje, saj se množica
predpostavljala časovno urejenost v protislovnih    A‐serijah   .
orgelski izvedbi, ki jo je Bruno našel v ”   Muzikalijah   “ nasproti Križank, ko je bil pred nekaj
zornega kota in jo, mimogrede rečeno, v    Sanjah o končni teoriji    tudi precej kritizira.*
Risbe Mirsada Begića v    Obalnih galerijah Piran    (Ohraniti sanje, 1993/94, mešana tehnika,
Pred kratkim sta v    Sobotnih prilogah    izšla dva prispevka dr. Tineta Hribarja,