O'beseda, označena besedila z lemami
poslušala, ali pa bo drugačna od nje in bo | torej | njegova poslanica brez pomena. |
strugalo kožo kot smirkov papir in je bilo | torej | za ta namen zelo primerno. |
Oceanija je v vojni z Evrazijo - | torej | je bila Oceanija vedno v vojni z Evrazijo. |
tisku imena ljudi, ki so izhlapeli, in | torej | zanje velja, da jih ni nikdar bilo. |
»Bilo je | torej | mogoče, da je tujec.« |
Torej | samo njega še ni zapustil spomin? | |
» | Torej | , če bi jo slučajno radi kupili, bi |
Partija, pa hočejo, da se nimaš dobro; | torej | prekršiš pravila, kot najbolje znaš. |
»In kaj te | torej | pri tem skrbi?« |
je vse skupaj neumnost, zakaj bi ga | torej | skrbelo? |
pomembnost majhnih privilegijev in | torej | povečuje razliko med enim in drugim |
Zavest, da je vojna in je | torej | država v nevarnosti, pa hkrati učinkuje |
Torej | so spoznali na vseh straneh - naj Perzija, | |
Če | torej | presojamo vojno po merilih prejšnjih |
Sama beseda »vojna« je | torej | postala neustrezna. |
vidika naših sedanjih oblastnikov je | torej | edina prava nevarnost, ki jim grozi, |
»No, dobro | torej | .« |
obstajala več niti kot pojem in je bila | torej | nujno brezimna. |
slabo besedo; priložnostno so bile | torej | , zavoljo blagoglasja, vstavljene v |
skonstruirane v politične namene: besede | torej | , ki so imele v vsakem primeru politične |
Jehovo in njegove zapovedi; vedel je | torej | , da so vsi bogovi z drugimi imeni ali |
preprosto zato, ker bi bili brezimni in | torej | nepredstavljivi. |
predhodna dela, potrebna za prevajanje, so | torej | rok za dokončno uveljavitev Novoreka |
6. »Povej | torej | ,« |
» | Torej | : po njegovem je pravičnost v tem, da |
»Je | torej | pravičnost koristna tudi v miru?« |
»V čem je | torej | - pri skupni uporabi zlata in srebra |
»Če | torej | shranimo škarje za rez trte in jih |
»Po tvoji trditvi je | torej | pravično ljudem, ki ne delajo krivic, |
»Kdor | torej | meni: vsakemu je treba dati to, kar |
»Ker | torej | v tem,« |
»Poslušaj | torej | !« |
» | Torej | , dragi Trazimah, tudi nihče drug, ki |
»Za kateri predlog si se | torej | odločil?« |
20. »Začniva | torej | , Trazimah!« |
»Pravičnost je | torej | krepost, nepravičnost grehota?« |
» | Torej | kako potem?« |
» | Torej | je pravičnost pregreha?« |
»Nepravičnike imaš | torej | za pametne in dobre, Trazimah?« |
21. »Naj | torej | povzamem,« |
» | Torej | nezdravnika, laika?« |
» | Torej | ne želi dobri in razumni pred sebi |
» | Torej | , dragi Trazimah,« |
» | Torej | sva se zedinila v tem: vsak je tak |
Torej | pusti mi govoriti, kakor mi prija, | |
Torej | kaj hočeš?« | |
» | Torej | vprašam, kakor sem to že prej - da |
To je | torej | , Sokrat, vsakdanje gledanje na bistvo |
zato, ker ne morejo delati krivic, | torej | proti svoji volji, to je moč najlaže |
Toliko | torej | o tem. |
»Tisti | torej | , ki hoče biti kot čuvar dober in sposoben |
»Takšni | torej | morajo biti čuvarji! |
17. »Kakšna je | torej | ta vzgoja? |
»S tem sem | torej | mislil, da je moč z muzično vzgojo |
»Dobro | torej | ni vzrok vsega, temveč samo tega, kar |
» | Torej | ,« |
»Kar je | torej | popolno, bodisi po naravi ali po obrtni |
»Bog nas | torej | hoče preslepiti s tem, da se nam v |
»Iz katerega od teh razlogov je | torej | neresnica bogu koristna? |
» | Torej | ima bog očitno preprosto, enovito naravo, |
» | Torej | moramo to izločiti?« |
To | torej | po tvojem mnenju ni dopustno.« |
Povej mi | torej | : gotovo poznaš začetek Iliade, kjer |
drugi pesniki pripoved kot posnemanje, | torej | kot neposredno podajanje?« |
za solze, ki jih je bil prelil: Tako | torej | ,« |
enostavna pripoved brez posnemanja, | torej | posredno podajanje.« |
»To sta | torej | tidve vrsti prikazovanja, za kateri |
grozi smrt ali kakšno drugo zlo - ki se | torej | v takšnem položaju neustrašno in vztrajno |
» | Torej | v pesmi in pri petju ne potrebujemo |
» | Torej | pri nas ne bomo imeli izdelovalcev |
» | Torej | izhajajo dobra vsebina in lepa melodija, |
»Zato | torej | , dragi Glavkon,« |
» | Torej | , trdim, pri bogovih, tudi ne moremo |
»Je | torej | po tvojem razprava o muzični izobrazbi |
»Če | torej | temeljne značilnosti duše dobro izoblikujemo |
»Je | torej | zanje primeren način, po katerem živijo |
» | Torej | je bil vendar lepo poplačan za svoje |
»Kdor | torej | , dragi Glavkon, gradi vzgojo na muzičnem |
18. »Če | torej | nekdo dopusti, da mu muzična umetnost |
»Kdor | torej | gimnastiko najlepše združi z muziko |
čimer nas veže skupna korist; kjer | torej | mislimo, da je blaginja drugega hkrati |
»Oboje | torej | , bogastvo in revščina, slabša poklicne |
dovoljeno, dovoljeno pa je vam, če se | torej | odločite in greste kot zavezniki z |
4. »Tu | torej | , nekje v bližini glasbe, si morajo |
5. » | Torej | se tudi ne strinjaš, če podobno ravna |
»Dobro, da si me spomnil na to; | torej | se moram po tem ravnati, toda tudi |
življenskih okoliščinah in razpoloženjih, | torej | v trpljenju in veselju, v sli in strahu, |
»Naj | torej | velja tvoja obrazložitev poguma.« |
Če mi | torej | hočeš ustreči, potem razišči najprej |
» | Torej | začni!« |
» | Torej | naprej!« |
10. » | Torej | poslušaj, ali imam prav!« |
da postane država popolna, tekmuje | torej | z njeno modrostjo, preudarnostjo in |
» | Torej | tudi iz tega sledi, da je pravičnost |
11. »To | torej | bi bila nepravičnost. |
»Ker se | torej | to znanje nanaša na nekaj določenega, |
14. »To je | torej | , kar sem hotel prej povedati. |
»Tadva dela duše moramo | torej | razločevati drugega od drugega. |
» | Torej | lahko to rečemo?« |
uničeno ravno to, zaradi česar živimo, če | torej | lahko vsakdo dela, kar hoče, samo tega |
»Koliko | torej | ?« |
»To je | torej | oblika; če vlada eden ali če jih vlada |
rojstva do začetka šolskega pouka, v času | torej | , ki velja za najnapornejšega. |
»Zato | torej | lahko govoriš.« |
» | Torej | ostanimo pri tem in poskusimo s tem |
» | Torej | plavajmo tudi mi ! |
Sporazumeli smo se | torej | , da različnim naravam pripadajo različne |
5. »Če se | torej | pokaže,« |
6. »Te ženske je | torej | treba odbrati za skupno življenje z |
»Ti | torej | obe vprašanji povezuješ? |
10. »Takšna je | torej | , dragi Glavkon, skupnost žena in otrok |
»Če | torej | posameznega državljana zadene sreča |
»Če | torej | zadene državljana sreča ali nesreča, |
»Ti se | torej | strinjaš z opisano skupnostjo žena |
» | Torej | ostane pri tem, da otrokom omogočimo |
»V tem bomo | torej | sledili Homerju,« |
» | Torej | , da sami nimajo grških sužnjev in to |
»Če se | torej | Grki bojujejo proti barbarom, pravimo, |
»Nesoglasje z Grki, | torej | s svojimi sorodniki, bodo imeli za |
Torej | poslušaj!« | |
Ob tej moji pomoči poskusi | torej | dokazati nevernežem, da imaš prav!« |
»No | torej | . |
»Kdor se | torej | z odporom uči, zlasti v mladosti, ko |
Torej | prvo vprašanje: povej nam, ali spoznavalec | |
»Znanje se | torej | nanaša na obstoječe, s tem da spoznava |
»Če je | torej | to, kar obstaja, predmet znanja, potem |
» | Torej | nekaj domneva?« |
» | Torej | med enim in drugim?« |
Saj vendar niso bolj nejasne in | torej | na višji stopnji neobstajanja kakor |
»Očitno smo | torej | dognali tole: mnoge posamične stvari, |
»Ljudje | torej | , ki opazujejo posamične lepe stvari, |
»Tistega | torej | , ki ljubi to, kar v resnici obstaja, |
»Strahopetna in hlapčevska narava nima | torej | nič opraviti s pravo filozofijo?« |
Če | torej | hočemo te može (filozofe) braniti, |
6. »Treba je | torej | pogledati,« |
»Če je | torej | filozofska narava, kakor smo jo opisali, |
» | Torej | mora množica vse, ki se ukvarjajo s |
» | Torej | se tak človek že med otroki v vsem |
9. »Zdaj | torej | vidiš, da smo imeli prav, ko smo rekli, |
»Moj dragi, to so | torej | nevarnosti, katerim so izpostavljeni |
»Če | torej | ti ljudje postanejo nezvesti svoji |
»Zaradi tega | torej | in zato, ker smo bili na to pripravljeni, |
»Če se je | torej | v davni preteklosti pokazala potreba |
»Če | torej | široka množica spozna, da so naše trditve |
Tisti | torej | , zaradi katerega so se takrat na nas |
»za te | torej | lahko rečemo, da smo jih prepričali. |
dalje o otrocih o izbiri vladarjev, | torej | z ukrepi, katerih odkrito obravnavanje |
stvarem, ki jim je primešan mrak, ki | torej | nastajajo in izginevajo, potem lahko |
» | Torej | : kakor smo rekli, sta dve stvari. |
predmeti, od katerih izvirajo te paslike, | torej | živalski svet, ki nas obdaja, rastlinski |
» | Torej | še enkrat! |
naslade in užitke, vlečejo k tlom, če se | torej | tega reši in obrne k resnici, potem |
» | Torej | , Glavkon, pomisli, ali delamo našim |
»To | torej | ni znanost, ki jo iščemo.« |
Vendar spoznanja ne daje, | torej | ne vsebuje ničesar, kar zdaj iščemo.« |
8. »To sem | torej | mislil s svojim prejšnjim razločevanjem |
» | Torej | sodita k znanostim, ki jih iščemo. |
mislih razdeliti čisto enico; medtem ko | torej | ti enoto razdeluješ, jo oni pomnožujejo |
» | Torej | , prijatelj, po vsem tem vidiš, da nam |
Premisli | torej | takoj, na koga se obračaš s svojimi |
Povej | torej | , kaj je po tvojem dialektika, v katere |
predmetov teh duševnih dejavnosti, | torej | predmetov, s katerimi imata opravka |
»Dialektika | torej | ti imenuješ tistega, ki si je pojmovno |
dokazovanju videz dražji od resnice, kdor | torej | o vsem tem nima jasnih pojmov, zanj |
dušo, ki sicer sovraži namerno laž, | torej | sama le nerada laže in se jezi na laži |
»Po preteku tega časa, | torej | od svojega dvajsetega leta dalje, so |
ne glede na to, ali eden ali več - | torej | možje, ki prezirajo današnje zunanje |
» | Torej | postavi se kot rokoborec spet v prejšnji |
»Če je | torej | pet državnih oblik, potem mora biti |
Torej | poskusimo pokazati, kako se iz aristokratije | |
4. »Tako | torej | poteka prehod. |
»Tak je | torej | nastanek in tako je bistvo te državne |
»Takšen je | torej | timokratični mladenič, ki ustreza timokratični |
»Tako | torej | nastane ta vladavina.« |
»To je | torej | prva in vse prej kot nepomembna napaka |
»Takšna je | torej | oligarhična država. |
»Ko | torej | to vidi, ko vse to pretrpi in izgubi |
»Po vsem videzu je | torej | takšna državna ureditev najlepša od |
»To in kar je s tem v zvezi, označuje | torej | demokratijo. |
zagotavlja zdravje in dobro telesno počutje, | torej | poželenje po kruhu in jedi je potrebno. |
»Poželenje, ki se pri tem ne ustavi, | torej | poželenje po izbranejših jedeh, pa |
dejavnosti in brez resnici služečih misli, | torej | brez najboljše straže in posadke v |
Tako nekako preide | torej | mladenič, vzgojen v svetu potrebnih |
»Kakšna je | torej | , prijatelj, narava tiranide? |
15. »To | torej | , dragi prijatelj,« |
žrtev svojih sovražnikov ali tiran, | torej | iz človeka volk.« |
»Ta je | torej | tisti, ki ščuva ljudi proti premožnim |
ljudstvo, ki je tirana ustvarilo, ki je | torej | njegov oče, bo preživljalo njega in |
3. »Takšen je | torej | nastanek tiranskega človeka. |
5. »Lotiva se | torej | stvari takole. |
To je | torej | prvi dokaz. |
» | Torej | odgovarjaj! |
»Če | torej | občutimo mir glede na bolečino kot |
»Če | torej | zapolnjevanje telesa s stvarmi, ki |
»Zamisli si | torej | najprej bitje z mnogimi postavami in |
razuzdanosti in če počnemo nečastna dejanja, | torej | stvari, zaradi katerih postanemo slabši, |
» | Torej | poslušaj! |
Poglejmo | torej | , ali posnemovalci ne varajo teh ljudi, |
» | Torej | mora biti nujno uporabnik posamičnih |
»Tisti | torej | , ki se razume na uporabnost ali neuporabnost |
» | Torej | ga lahko z vso pravico postavimo slikarju |
»Če | torej | , dragi Glavkon, srečaš ljudi, ki hvalijo |
8. »To bodi | torej | povedano v opravičilo, da smo pesništvo, |
propade zaradi njihove pokvarjenosti, | torej | zaradi tujega zla, ne da bi le‐to izzvalo |
»Če | torej | duše ne more ne umoriti ne uničiti |
11. »S tem je | torej | tako,« |
z drugim v najlepši harmoniji, kar | torej | ni takšno, kakršna naj bi bila po naših |
»Vi mi | torej | vrnete prvi delni dolg s tem, da priznate: |
»Takšne so | torej | nagrade, ki jih bogovi podeljujejo |
13. »To so | torej | ,« |
Vseh rodov je | torej | : od Abrahama do Davida štirinajst rodov, |
Kdor bo | torej | kršil eno od teh, pa čeprav najmanjših |
Če | torej | prineseš svoj dar k oltarju in se tam |
Bodite | torej | popolni, kakor je popoln vaš nebeški |
Kadar | torej | daješ miloščino, ne trobi pred seboj, |
Vi | torej | molíte takóle: |
Če je | torej | tvoje oko zdravo, bo svetlo vse tvoje |
Ne bodite | torej | v skrbeh in ne sprašujte: ‘ |
Če | torej | vi čeprav ste hudobni, znate svojim |
Po njihovih sadovih jih boste | torej | spoznali.« |
Šli so | torej | ven in obsedli svinje. |
Prosíte | torej | Gospoda žetve, naj pošlje delavcev |
Bodite | torej | previdni kakor kače in preprosti kakor |
»Ne bojte se jih | torej | ! |
Ne bojte se | torej | ! |
»Vsakega | torej | , ki bo mene priznal pred ljudmi, bom |
Torej | se sme v soboto dobro delati.« | |
Če | torej | satan izganja satana, je v sebi razdeljen, |
»Vi | torej | poslušajte pomen prilike o sejavcu. |
Odkod | torej | ljuljka?’ |
Hočeš | torej | , da gremo in jo poberemo?’ ‘ |
Odkod | torej | njemu vse to?« |
Nebo | torej | znate presojati, znamenj časa pa ne |
»Zakaj | torej | pismouki govorijo, da mora prej priti |
» | Torej | so podložniki oproščeni. |
Kdor se | torej | poniža, da bo kakor ta otrok, bo največji |
Če te | torej | tvoja roka ali noga zapeljuje, jo odsekaj |
Kar je | torej | Bog združil, tega naj človek ne ločuje.« |
»Kdo se | torej | more rešiti?« |
Kaj bomo | torej | prejeli?« |
Pristopili so | torej | tisti, ki so prišli okrog enajste ure, |
Zakaj mu | torej | niste verjeli?’ |
Ko bo | torej | prišel gospodar vinograda, kaj bo storil |
Pojdite | torej | na križišča in kogarkoli tam najdete, |
Povej nam | torej | , kaj se ti zdi: ali je dovoljeno dajati |
»Dajte | torej | cesarju, kar je cesarjevega, in Bogu, |
Čigava bo | torej | ob vstajenju? |
»Kako ga | torej | David po navdihnjenju imenuje Gospod, |
Če ga | torej | David imenuje Gospod, kako more biti |
Kdor | torej | priseže pri oltarju, priseže pri njem |
»Ko boste | torej | videli na svetem kraju gnusobo opustošenja, |
Če vam | torej | porečejo: ‘ |
Čujte | torej | , ker ne veste, kateri dan pride vaš |
»Kdo je | torej | zvesti in razumni služabnik, ki ga |
Čujte | torej | , ker ne veste ne dneva ne ure!« |
Ko so se | torej | zbrali, jih je Pilat vprašal: |
»Kaj naj | torej | storim z Jezusom, ki se imenuje Kristus?« |
Ukaži | torej | , naj grob zastražijo do tretjega dne, |
Pojdite | torej | in naredite vse narode za moje učence. |
Postavil je | torej | dvanajstere: |
Če se | torej | satan vzdigne sam proti sebi in se |
Kar je | torej | Bog združil, naj človek ne ločuje!« |
Zakaj mu | torej | niste verjeli?’ |
Kaj bo | torej | storil gospodar vinograda? |
Ljubi | torej | Gospoda, svojega Boga, iz vsega svojega |
David sam ga | torej | imenuje Gospoda. |
Čujte | torej | , ker ne veste, kdaj se vrne hišni gospodar: |
sklicali posvet s starešinami in pismouki, | torej | ves véliki zbor. |
»Kaj | torej | hočete, da storim z njim, ki ga imenujete |
»Pojdimo | torej | v Betlehem in poglejmo to, kar se je |
prihajale k njemu, da bi jih krstil, je | torej | govoril: |
»Kaj naj | torej | storimo?« |
Če se | torej | pred menoj pokloniš, bo vsa tvoja.« |
»Komu naj | torej | primerjam ljudi tega rodu? |
Prosíte | torej | Gospoda žetve, naj pošlje delavce na |
Če | torej | vi ki ste hudobni, znate dajati svojim |
Če | torej | jaz z Bélcebubom izganjam hude duhove, |
Glej | torej | , ali ni morda luč, ki je v tebi, tema! |
»Vi farizeji | torej | čistite kozarec in krožnik od zunaj, |
Če | torej | ne zmorete niti najmanjše reči, kaj |
Te dni | torej | prihajajte in se dajajte zdraviti, |
Takó | torej | nobeden izmed vas, ki se ne odpove |
Če | torej | niste bili zanesljivi pri ravnanju |
Prosim te | torej | , oče, da ga pošlješ v hišo mojega očeta. |
Kaj bo | torej | storil z njimi gospodar vinograda? |
»Kaj | torej | pomeni to, kar je pisano: |
»Dajte | torej | cesarju, kar je cesarjevega, in Bogu, |
Čigava bo | torej | ta žena ob vstajenju, kajti vseh sedem |
David ga | torej | imenuje ‘Gospod’, kako more biti potem |
Zgrabili so ga | torej | in odvedli. |
»Ti si | torej | Božji Sin?« |
»Kaj | torej | ? |
Vprašali so ga | torej | : |
»Kaj | torej | krščuješ, če nisi ne Kristus ne Elija |
Gresta | torej | in vidita, kje stanuje, ter ostaneta |
Šli so | torej | k Janezu in mu rekli: |
To moje veselje je | torej | zdaj uresničeno. |
Ko je | torej | Jezus zvedel, da so farizeji slišali, |
Dospel je | torej | v samaríjsko mesto, imenovano Sihár, |
Odkod imaš | torej | živo vodo? |
Prišel je | torej | spet v galilejsko Kano, kjer je bil |
Jezus je | torej | spregovoril in jim rekel: |
Posedlo je | torej | kakih pet tisoč mož. |
Pobrali so jih | torej | in napolnili dvanajst košar s koščki, |
»Kakšno znamenje boš | torej | naredil, da bomo videli in ti verjeli? |
Rekli so mu | torej | : |
Jezus jim je | torej | rekel: |
Če | torej | človek lahko v soboto prejme obrezo |
Med ljudmi je | torej | zaradi njega nastal razdor. |
Rekel sem vam | torej | : ‘ |
Če vas | torej | Sin osvobodi, boste resnično svobodni. |
Rekli so mu | torej | : |
Judje so mu | torej | rekli: |
Odšel je | torej | in se umil. |
»Kako so se ti | torej | oči odprle?« |
Slepega so | torej | ponovno vprašali: |
Spet so ga | torej | hoteli zgrabiti, pa se je umaknil njihovi |
Sestri sta | torej | sporočili Jezusu: |
Ko je | torej | zvedel, da je Lazar bolan, je ostal |
Jezus je | torej | prišel in dobil Lazarja, ko je bil |
Marija je | torej | prišla tja, kjer je bil Jezus. |
Odvalili so | torej | kamen; Jezus pa je vzdignil oči in |
Od tega dne je bilo | torej | sklenjeno, da ga usmrtijo. |
iz groba in ga obudil od mrtvih, je | torej | pričala zanj. |
Kar | torej | govorim, govorim tako, kakor mi je |
Če sem vam | torej | jaz, Gospod in Učitelj, umil noge, |
Ko je | torej | vzel tisti grižljaj, je takoj odšel; |
Juda je | torej | vzel četo in služabnike vélikih duhovnikov |
Če | torej | mene iščete, pustite te, naj odidejo,« |
Od Kajfa | torej | peljejo Jezusa v sodno hišo. |
» | Torej | si vendarle kralj?« |
Hočete | torej | , da vam izpustim judovskega kralja?« |
Jezus je | torej | prišel ven. |
Vzeli so | torej | Jezusa. |
Prišli so | torej | vojaki in strli noge prvemu in drugemu, |
Prišel je | torej | in snel njegovo telo. |
Drugi učenci so mu | torej | pripovedovali: |
Zagotovo naj | torej | vé vsa Izraelova hiša: tega Jezusa, |
Skesajte se | torej | in spreobrnite se, da se vam izbrišejo |
Torej | jim je Bog dal tisti dar kakor nam, | |
» | Torej | je Bog tudi poganom podelil spreobrnjenje, |
Glejte | torej | , da ne pride na vas, kar je napovedano |
Zakaj | torej | zdaj skušate Boga in hočete naložiti |
Poslali smo | torej | Juda in Sila, ki naj vam to tudi ustno |
Pojdita | torej | , potujta v miru!« |
Ker smo | torej | božjega rodu, ne smemo misliti, da |
svojih prerokih v svetih knjigah, | torej | za evangelij o njegovem Sinu, ki se |
postavi vodilo spoznanja in resnice, če | torej | poučuješ druge, kako to, da ne poučiš |
Če se | torej | neobrezani drži tega, kar predpisuje |
V čem je | torej | prednost Judov? |
Kaj | torej | ? |
Kje je | torej | razlog za ponašanje? |
Kaj bomo | torej | rekli, da je dosegel Abraham, naš praoče, |
Se | torej | blagrovanje nanaša na tistega, ki je |
Kako mu je bila | torej | všteta? |
Ker smo | torej | opravičeni iz vere, živimo v miru z |
Veliko bolj bomo | torej | po njem rešeni jeze sedaj, ko smo opravičeni |
Kakor je | torej | po enem človeku prišel greh na svet |
Kakor se je | torej | po prestopku enega človeka zgrnila |
Kaj bomo | torej | rekli? |
S krstom smo bili | torej | skupaj z njim pokopani v smrt, da bi |
Kaj | torej | ? |
Kakor ste | torej | usužnjili svoje ude nečistosti in hudobiji, |
Če | torej | gre z drugim moškim, dokler njen mož |
Kaj bomo | torej | rekli? |
Tako je | torej | postava svéta in zapoved je svéta, |
Je | torej | to, kar je dobro, postalo zame smrt? |
V sebi | torej | odkrivam tole postavo: kadar hočem |
Zdaj ni | torej | več nobene obsodbe za tiste, ki so |
Kaj bomo | torej | rekli k vsemu temu? |
Kako nam | torej | ne bo z njim podaril tudi vsega drugega? |
Kaj bomo | torej | rekli? |
Torej | ni odvisno od tistega, ki hoče, ampak | |
Bog se | torej | usmili, kogar se hoče, in zakrkne, |
»Zakaj | torej | še graja, če se nihče ne more upirati |
Kaj bomo | torej | rekli? |
Kaj | torej | pravi? |
Vprašam | torej | : je mar Bog zavrgel svoje ljudstvo? |
Sprašujem | torej | : |
Poglej | torej | , kako je Bog dober in strog: strog |
Če si bil | torej | ti odsekan z divje oljke, kateri si |
Ker je | torej | Bog tako usmiljen, vas rotim, bratje: |
Kdor se | torej | upira oblasti, se upira redu, ki ga |
bližnjemu ne prizadeva hudega; ljubezen je | torej | spolnitev postave. |
Odvrzimo | torej | dela teme in nadenímo si orožje luči. |
Naj | torej | živimo ali umiramo, smo Gospodovi. |
Če je | torej | tvoj brat vznemirjen zaradi tega, kar |
Naj se | torej | nikakor ne jemlje čast dobrini, ki |
Prizadevajmo si | torej | za to, kar je v prid míru in medsebojni |
Kar | torej | zadeva božjo stvar, se smem ponašati |
Ko bom | torej | to opravil in jim v redu izročil to |
Veselim se vas | torej | , obenem pa hočem, da si pametno prizadevate |
Imejte nas | torej | za Kristusove služabnike, za oskrbnike |
Prosim vas | torej | , posnemajte me. |
dobro zaradi sedanje stiske, da je | torej | dobro, če človek živi tako. |
Kdor | torej | omoži svoje dekle, stori prav, kdor |
Če smo | torej | mi vam sejali duhovne dobrine, ali |
Kaj je | torej | moje plačilo? |
Kdor | torej | misli, da stoji, naj pazi, da ne pade. |
Kdor bo | torej | nevredno jedel ta kruh in pil Gospodov |
Naj | torej | vsak sebe presodi in takó jé od tega |
Če | torej | ne vem, kaj pomeni glas, bom za tistega, |
Kdor | torej | govori z darom jezika, naj prosi, da |
Kaj | torej | ? |
Če bi se | torej | zbrala na istem kraju vsa Cerkev in |
Kaj | torej | , bratje? |
Naj bom | torej | jaz ali oni, takó oznanjamo in takó |
Če | torej | mrtvi ne vstajajo, tudi Kristus ni |
Hvala | torej | Bogu, ki nam daje zmago po našem Gospodu |
Nihče naj ga | torej | ne prezira. |
preprosto in z iskrenostjo, ki jo daje Bog, | torej | ne v posvetni modrosti, ampak po božji |
Ker imamo | torej | tako veliko upanje, živimo v popolnem |
Ker | torej | vemo, kaj je strah pred Gospodom, skušamo |
V Kristusovem imenu smo | torej | poslani, kakor če bi Bog opominjal |
Take obljube | torej | imamo, predragi. |
Čeprav sem vam | torej | pisal, nisem zaradi tistega, ki je |
Nič posebnega | torej | ni, če si tudi njegovi hlapci nadevajo |
Vesel sem | torej | težav, žalitev, nesreč, preganjanj |
Izjavljam vam | torej | , bratje: |
zanima, saj Bog ne gleda na osebo - tisti | torej | , ki so veljali za ugledne, mi niso |
Čemú | torej | postava? |
Je | torej | postava zoper božje obljube? |
Kako se | torej | morete obračati nazaj k tistim slabotnim |
Kje je | torej | tisto vaše navdušenje? |
Pravim | torej | : |
Dokler | torej | še utegnemo, delajmo dobro vsem, še |
Pomnite | torej | , da ste bili v tistem času ločeni od |
Posnemajte | torej | Boga, saj ste njegovi ljubljeni otroci, |
Skrbno | torej | pazíte, kako se vêdete, ne kot nespametni |
Stojte | torej | prepasani okoli ledij z resnico, oblečeni |
Če | torej | premore kaj opominjanje v Kristusu, |
Upam | torej | , da ga pošljem takoj, ko ugotovim, |
Poslal sem ga | torej | čim hitreje, da bi ga spet videli in |
Sprejmite ga | torej | v Gospodu z vsem veseljem in imejte |
Naprej | torej | v Gospodu Kristusu Jezusu, kakor ste |
Če ste | torej | s Kristusom odmrli miselnosti sveta, |
Če ste | torej | vstali s Kristusom, iščite to, kar |
izvoljenci, sveti in ljubljeni, si | torej | oblecite čim globlje usmiljenje, dobrotljivost, |
lastnih rojakov, kakor one od Judov, | torej | od njih, ki so celo ubili Gospoda Jezusa |
Kdor | torej | zametuje te zapovedi, ne zametuje človeka, |
S temi besedami se | torej | tolažite med seboj. |
Predvsem te | torej | prosim: poskrbi, da boste molili za |
Hočem | torej | , naj se mlajše vdove omožijo. |
Bodimo | torej | zadovoljni s tem, da imamo živež in |
Nikar se | torej | ne sramuj pričevati za našega Gospoda! |
Če me imaš | torej | za tovariša, ga sprejmi kakor mene. |
Ker | torej | otroke povezujeta kri in meso, je tudi |
Bojmo se | torej | , da ne bi kateri izmed vas mislil, |
Ker | torej | drži, da nekateri vanj pridejo, a tisti, |
Potrudimo se | torej | , da stopimo v ta kraj počitka, da ne |
Trdno se | torej | držimo veroizpovedi, ker imamo vzvišenega |
Bližajmo se | torej | z zaupanjem prestolu milosti, da bomo |
Pustimo | torej | osnovni pouk o Kristusu in se povzpnimo |
Ko bi bili | torej | popolnost lahko dosegli po levítskem |
Ko bi bil | torej | Kristus na zemlji, niti ne bi bil duhovnik, |
Dobil je | torej | toliko odličnejšo službo, kolikor je |
To je | torej | urejeno tako: v prvi šotor stopajo |
Če je treba | torej | že podobe nebeških reči očiščevati |
Prihajajmo | torej | s pravim srcem in v polni veri, saj |
Ne zapravite | torej | svojega zaupanja, ki ga čaka veliko |
Ker | torej | prejemamo neomajno kraljestvo, se zahvaljujmo |
Pojdimo | torej | ven iz obzidja in prenašajmo njegovo |
Po njem | torej | Bogu neprenehoma prinašajmo na oltar |
Če | torej | ne prešuštvuješ, ubijaš pa, kršiš postavo. |
Podvrzite se | torej | Bogu, hudiču pa se uprite in bo zbežal |
Kdor | torej | zna delati dobro, pa ne dela, greši. |
Znebite se | torej | vsakršne hudobije in zvijačnosti, hinavščine |
Ker ste | torej | pravkar rojeni otroci, zakoprnite po |
Vam | torej | , ki verujete, čast, tistim pa, ki ne |
Bodite | torej | pametni in trezni, da boste mogli moliti. |
Vaše starešine | torej | prosim jaz, ki sem tudi starešina in |
Kako prav je | torej | , da živite sveto in pobožno, če bo |
Ker ste | torej | vnaprej spoznali, preljubi, se varujte, |
Kar smo | torej | gledali in slišali, oznanjamo tudi |
Zapiši | torej | , kar si videl, kar je in kar se bo |
Spomni se | torej | , odkod si padel, spreobrni se in opravljaj |
Spreobrni se | torej | ! |
Spomni se | torej | , kaj si prejel in slišal, drži se tega |
in pokorim vse, ki jih ljubim: bodi | torej | goreč in se spreobrni. |
Plačal bo | torej | 11 odstotkov več premije, ne bo pa |
projekcije poslovanja SŽ do konca leta, | torej | iz dejanskih možnosti. |
poslancev Socialdemokratske stranke | torej | ni ne svetovna ne naša novost ali izjema. |
pogodbe v višini dveh izhodiščnih plač, | torej | 74.072,00 tolarjev bruto. |
domače varčevanje ne bo zadoščalo, | torej | so nujna tuja vlaganja. |
ob uveljavitvi evropskega sporazuma, | torej | predvidoma v 12 do 18 mesecih. |
petih držav, poleg favorizirane trojice | torej | tudi Romunije in Slovenije. |
Gre | torej | za razliko v osnovnem konceptu širitve, |
vztrajali pri izpolnitvi stavkovnih zahtev, | torej | tudi preklicu suspenzov in disciplinskih |
predsednik DZ ravna v skladu z zakonom, da | torej | pobudo sprejme ali zavrne, kot zahteva |
sindikati stavko vrnili v meje zakonitosti, | torej | ko bodo spet spoštovali deveti člen |
Torej | pričakuje od sindikatov in tudi uprave | |
ki jih ne bi mogla izpolnjevati - je | torej | varovalka verodostojnosti države navzven. |
Spreminjanje ustave je | torej | vezano izključno na formalno vključitev |
Ko je ta dosežena, se eskalacija, | torej | usklajevanje z rastjo cen življenskih |
od ustanovitve do spremembe ustave, | torej | samo določen čas . |
komisije omejeno samo na en primer, | torej | na spremembo 68. člena ustave (ki prepoveduje |
mogoče zavzemanje za »odprto« rešitev, | torej | za obljubo naslednjih stopenj širitve. |
klicarji so se rodili, rasli in delali, | torej | so . |
Vzpenjala se je | torej | previdno in stanovitno od klina do |
No | torej | ! |
Je | torej | človek, zaslužen za državo - - in lahko |
Težek kamen se mu je odvalil s srca: | torej | ga le ne bodo pripeljali v domačo vas |
»To je | torej | tisti mlin, o katerem si nam toliko |
»To smo | torej | napravili v štirih letih in nič drugega.« |
Pričakovala je | torej | drugega otroka, kakor sem napisal. |
»No, | torej | ,« je pribil Peter in razširil roke. |
Z Vencovo kratko pametjo | torej | ni bilo nič, pač pa jim je prav prišla |
Torej | imajo dušo. | |
Poletje je | torej | tukaj. |
Torej | , kakor sem že rekla, bil je res star | |
Šli so | torej | , Obrekar, Boris in Smukač, na Oblakov vrh |
Torej | je res postal partizanski kuhar. | |
» | Torej | ste vse napisali?« |
Deveti korpus je | torej | pred svojo največjo nalogo: pred odločilno |
»Položaj je | torej | takšen. |
Zinka, ki drži krmilo v rokah in je | torej | resnični gospodar, in edini mornar, |
hkrati »božji otrok« in »otrok božji«, | torej | »božji otrok božji«, zakaj »dal ga |
Živela je | torej | dobro in mirno, zato je popolnoma razumljivo, |
Razgovor je bil | torej | končan. |
Ko je | torej | gospod slišal, da otrok ne bo Jernej |
Otroka so | torej | krstili za Matijo, to se pravi, da |
Ženske so | torej | počakale, da se je odpeljala, in so |
spregovoriti, ker je bil ves dan sam in | torej | ni slišal besede, zvečer pa je Lužnica |
» | Torej | te ni zgrabil?« |
Matic je bil | torej | miren in srečen. |
Spal je | torej | dolgo in hrabro. |
zaslišalo čofotanje po vodi; partizani so | torej | kar obuti zabredli v reko. |
»Ti | torej | misliš, naj jih spustim?« je vprašala |
Torej | , po bogastvu ni treba hrepeneti! | |
Vsega je bil | torej | kriv Zavoglar. |
Vse je | torej | šlo po zlu. |
Vzela se | torej | nista. |
Torej | . | |
Poba sta | torej | planila na skedenj, se zakadila v Janeza |
Napojili so | torej | kravo in ji vrgli sena. |
Nesrečneža je | torej | zapekla vest in se mu je zmešalo. |
Možje so | torej | sprevideli, da mu ni pomoči. |
Z vojaščino | torej | ni bilo nič. |
Tisti pomladni dan je bil | torej | resnično lep, svetel in zveneč, kakor |
Šel si | torej | z doma in si takole zavil ob vodi, |
- | Torej | si bil le namenjen k meni ? |
Bilo je | torej | jasno, da ni več upanja. |
Oče je igral, | torej | je mami res odleglo. |
Torej | je življenje v krvi. | |
- Ti | torej | misliš, da ni res, kaj? |
Deblo je | torej | poglavitno, saj vendar poganja veje, |
- Sv. Neža mi bo | torej | odprla vrata ... |
Dolina je | torej | podolgem razdeljena na dve plati. |
Torej | ,« se je obrnil k meni, | |
» | Torej | , kakor sem že rekla, živela je pri |
Torej | , bil je Lah. | |
- | Torej | je zares? - |
Tako | torej | izginja dedovo delo. |
Živel je | torej | pametno, srečno in ponosno. |
Primorsko po dolgem in počez ter je | torej | poznala vse kuharice in vse župnike |
Podobne so | torej | majhnim belim jelkam, majhnim veselim |
Ubral sem jo | torej | hitro domov. |
»Tako je | torej | s topoli, da boš vedel! ... |
Vsega se | torej | spominjam samo še kot utrinkov iz dolge |
Vi | torej | pišete?« |
No, in tako je | torej | z mano tukaj vse lepo in prav. |
Torej | , kakor sem že rekel, Temnikar je imel | |
» | Torej | ostane samo vprašanje, kam boš dal |
»Tako | torej | , vidva mi trobita?« |
»Tako | torej | , tvoj očka igra trobento?« je rekel |
» | Torej | bo treba kose odganjati!« |
Bil je | torej | pravi stari morski volk. |
Postal je | torej | kamen. |
Bilo mu je | torej | lepo, samo bil je sam. |
Kmetje, ki so jo obdelovali, so bili | torej | njihovi tlačani. |
plemenitega rodu in sploh imeniten gospod, je | torej | naročil grajskemu mizarju, naj izrezlja |
Sinček, ki je bil bistre glave, je | torej | mislil, da je svet modro in pravično |
Stopil je | torej | h grajskemu mizarju, da mu je dal tri |
Torej | bo treba takrat to bolje opraviti!« | |
»Dela mi | torej | ne bo zmanjkalo!« |
začetek zadoščalo dvajset tisoč frankov, | torej | štirikrat toliko kot zakupnina. |
Nič se ne da narediti, | torej | se je treba sprijazniti z usodo. |
»Dobro,« je rekel Bouvard, » | torej | imamo dovolj časa.« |
» | Torej | je sadjarstvo ena sama neumnost?« |
»Takšnega mnenja ste | torej | ?« je rekel zdravnik. |
takšna kot svinjska koža s slanino, | torej | je bila v njej želatina. |
Torej | gre za ustvarjanje substance. | |
» | Torej | ste empirik?« |
ko je riba, več je želatine v njej, | torej | težje obleži v želodcu. |
neprebavljivih snovi’, preostal jima je | torej | čaj. |
Alfreda Becquerela je izšla leta 1854, | torej | nekaj let po dogajanju v naši knjigi. |
potrebuje šest stoletij, da pride do nas, | torej | je mogoče, da je zvezda, ki jo gledamo, |
nabereta nekaj amonitov in morskih ježkov, | torej | posebnosti, ki so mu zelo pri srcu |
Torej | , če bi ves kondenzirani zrak priletel | |
» | Torej | prej od opic, kajne?« |
stopinj, dobimo lesno žaganje, tako da | torej | vse mine, vse teče. |
Galci so prisegali na bika, | torej | so prevzeli Apisa. |
Torej | je obstajal tempelj, v katerem so bili | |
Danes je | torej | iz Rouena. |
Pécuchetova ‘nemščina’ je | torej | obtičala na pol poti. |
Saumurja do Nantesa od krvi rdeča Loira, | torej | v dolžini osemnajstih milj, le dala |
Torej | se je morala dopolniti in biti takšna, | |
lasuljami pomeni, da ni šil in ni perik, | torej | se prebere kot kraljevo ime Šilperik. |
Torej | je prvi kralj iz prve dinastije na | |
in obroč, ki pomeni 0, dobimo 420, | torej | leto, v katerem je Faramond postal |
Torej | je toliko več možnosti za pomote, poleg | |
Torej | pravila ne zadoščajo. | |
Torej | poslušaj!« | |
Torej | je preostal le še Foureau. | |
» | Torej | bo vlada postala gospodar?« |
» | Torej | ste gospodar?« |
Imajo jo vsi, | torej | ne gre za nič pametnega. |
Nič ni | torej | bolj legitimno od tega vmešavanja. |
Torej | oblast prihaja od ljudstva. | |
Tako | torej | , sta si rekla, Bog leta 1793 je pontifeks |
» | Torej | misliš, da ga boš našel?« |
»Kako | torej | ? |
Tako sta | torej | živela v tistem težkem podeželskem |
Odšel je | torej | k njej, in ko se je spet namenil tja, |
Za to je | torej | šlo! |
metoda: zanemarila sta vlogo členkov, | torej | se morata vrniti k začetku. |
Torej | je v fluidu nekaj čisto posebnega. | |
dežnik abbéja Jeufroya, okovan z bakrom, | torej | s kovino, ki nasprotuje izločanju fluidov? |
Gre | torej | za sanje, ki jih naročijo besede. |
Mar | torej | obstaja substanca, ki je med svetom |
Torej | te podobe niso utvara? | |
Kaj je | torej | materija? |
Torej | je enostavna, nedeljiva in potemtakem | |
» | Torej | če materija lahko pada, lahko tudi |
Naša duša je imela začetek, | torej | mora imeti konec, in ker je odvisna |
imamo to idejo, smo jo dobili od Boga, | torej | Bog obstaja!« |
Torej | obstajajo namenski vzroki.« | |
Torej | ni svobode ne pri človeku ne pri Bogu. | |
Podoba je namreč dokončna stvar in | torej | ne more predstavljati neskončnega. |
Torej | jih ideje predstavljajo.« | |
To je | torej | gibanje v materiji! |
Kaj je | torej | ta prvobitna materija, ki je ni nihče |
» | Torej | je absolutno hkrati subjekt in objekt, |
Torej | je smrt bila v njem, bila je, je del | |
Torej | niste svobodni!« | |
» | Torej | spodbijate božjo previdnost?« |
Kdaj bo | torej | prišla smrt? |
Torej | bi bil moral poravnati dolg in imeti | |
Torej | je najbolje ravnati enako in v nekakšni | |
Tako | torej | nravi in zakoni upravičujejo odločitev |
» | Torej | je samo ena oseba, en Bog, ena substanca, |
Delo je bilo | torej | napisano pod kralji. |
Torej | naj bi jih lovski čuvaj Sorel nemudoma | |
Takšna sta bila | torej | njuna značaja. |
Z leti bo | torej | njun služabnik postal takšen kot tista |
»Takšne neumnosti | torej | počenjate,« je rekel. |
napor ne pritegne vseh sposobnosti, | torej | ima vsaka svoj sedež. |
Toda v Chavignollesu ni bilo analov, | torej | se je bilo treba držati splošne zgodovine. |
svetloba je bila zanju isto kot svetilka, | torej | ni imela nič skupnega z iskro, ki jo |
Sredstvo | torej | ni bilo dobro. |
s svileno nitjo privezana na opeko, | torej | pravo lovsko zanko. |
dela v svoji pisarni, za predavanje | torej | ni bilo nobene ovire in z bobnom je |
Kam | torej | usmeriti svoje sile? |
Kdo | torej | smo in kam nam je pot? |
vrnem v domovino še večja, šlo naj bi | torej | tudi za nekak trening. |
Torej | po dolar na dan. | |
Torej | bo pustolovščina preživela v okviru | |
piramidastimi, v nebo hrepenečimi stolpi | torej | sede oblastniki moči in nekaj milijonov |
To je | torej | cena, ki jo je med kulturno revolucijo |
Istanbul mi je bil | torej | edini resni cilj na poti. |
Važna je | torej | vsakodnevna tehnika, da se ta zavest, |
Ljudje | torej | niso izkoristili take arhitekture samo |
Prečkanje beludžijske puščave je bilo | torej | garanje, stradanje, žejanje, razbolevanje, |
Torej | bo ta, ki se je odločil, da bo ubogal | |
Torej | alkohol in rafinirana energija, ki | |
Kalaški odnos do bogov je | torej | na nivoju mistike in ne da se reči, |
Pionirimo | torej | ! |
Področje je | torej | vroče mrzlo, vse ceste, ki vodijo iz |
so včasih prišli naokrog, zakaj so | torej | pobegnili iz dežele, so ugovarjali, |
Učil sem se | torej | potrpežljivosti in skromnosti, in se |
Da me | torej | ljudske predstave ne bi preveč načele, |
Torej | so bili občutki nemoči malo prej iluzorni, | |
Torej | post kot zdravilna terapija. | |
da se v svojih akcijah posamezniki | torej | ne vodimo povsem sami, ampak na naše |
To naj bi bil | torej | pravi vir tibetanske kulture, ki ga |
Torej | lahko obstajata samo, če sta skupaj. | |
Omot je funkcioniral in | torej | ni bil samo izmišljotina. |
Tudi na dnu | torej | vlada neusmiljena bitka. |
Šel sem | torej | spet na policijo, da bi ga izsledili, |
Hotel sem | torej | več kot moje okolje. |
sestavinami v človekovem bitju in naravi in | torej | preobrazba vsega bitja v kar najbolj |
običajno ne hodi in zato tam bivati | torej | ni varno. |
Najbolj živim | torej | kadar ljubim in kadar imam svobodo, |
harmonije z vitalnostmi in zakoni narave, | torej | indijski. |
kopnem povezani z ostalo Azijo, je | torej | prišel peš 500 tisoč let nazaj in potem |
Vsak sajlendraški kralj je bil | torej | najprej budistični svetnik, šele nato |
Torej | ? ... | |
Če bi rezultat ne bil rojstvo, | torej | novo življenje, bi mislil, da je imel |
Veliko se | torej | ukvarjajo s telovadbo in jedo najboljšo |
naredil, da bi se tako zavaroval in da se | torej | tako lahko res da zavarovati tudi pred |
Torej | sem se tudi v tole. | |
Torej | demonica... in kako naj bi ti jaz pomagal | |
Torej | , če te prav razumem, naj bi zdravljenje | |
Oprostite, mojster Bruno - ali bo | torej | moje duševno zdravljenje, kot ste se |
Torej | še zmeraj misliš, da Werther in Kartezij | |
izhodiščno tezo »Svet je resničen«, - | torej | se rajši vrni kar k njej! |
Torej | celo slavni Kartezij v svojem jasnem | |
Ali | torej | Kartezij uči neko novo varianto stvarjenja |
Premišljuj | torej | o filozofiji! ... |
cogita kot ego cogitans existo, | torej | kar brez uporabe besedice ergo.“ |
poskusa, da bi mislil nasprotno ['mislim, | torej | nisem']. |
Vprašal sem jo, kaj | torej | počneva že nekaj mesecev? - |
Torej | moraš biti vitez in ji pri tem pomagati. | |
Prej gre edino pet do osmih, | torej | čez pol ure: |
Torej | petnajst pred eno? | |
Tudi prav - | torej | ti najprej na kratko povem, o čem razprava |
Torej | , če naj odgovorim na tvoje vprašanje, | |
Ljudje, ki jih ljubimo ali sovražimo, so | torej | le nekakšni ugodni ali nadležni predmeti? |
Torej | , na uvodnih straneh Dnevnika zapeljivca | |
Torej | ta zapeljivec le ni bil povsem brezčuten? | |
B, vzornemu soprogu, ime Wilhelm, | torej | se A‐jev svetovalec imenuje enako kot |
Pesnik | torej | ni preprosto žalosten, to je lahko |
nesrečna, v sebi razdvojena zavest mora | torej | , ker je to oporečje <Widerspruch |
razdvojena zavest v svojem bistvu, | torej | na sebi, dejansko ena oziroma enotna, |
Torej | je bistvo nesrečne zavesti nenehno | |
vsakega sistema, še posebej Heglovega, | torej | svoboden v svoji enkratni notranjosti, |
Torej | ne gre toliko za to, da izbiraš med | |
Kolikor je | torej | resnično, da obstaja prihodnji čas, |
Torej | je duh lahko, vsaj po moči Boga, brez | |
najbolj očitna lastnost misleče zavesti, | torej | mene samega kot cogita. |
Cogito je | torej | za Husserla struktura, ki se razteza |
samega sebe v kontinuirani evidentnosti, | torej | sebe v samem sebi kontinuirano konstituirajoč |
Jaz je | torej | v pravem pomenu ničelna točka, ki |
Torej | je bil stric čisto pravi stric... | |
Saj vendar mislim, | torej | sem... misleča kresnica? |
Torej | vi, mojster Bruno, ne verujete v Kristusa? | |
Bruno. ... | torej | v Kristusovih letih. |
Torej | je resnica prebujenja onstran razuma? | |
”posebnega“, od Boga danega, in jo je | torej | načelno možno programirati kot ”umetno |
Torej | , à bientôt, messieurs! | |
Torej | je Parfit predvsem moralni filozof? | |
vsaka od njiju vstavljena v novo telo, | torej | moji celotni možgani v dve telesi; |
Kaj | torej | pravi o možnosti preživetja razvejanega |
Logika nadalje vpraša: | torej | jaz ni noben od njiju? |
Torej | , če prav razumem, nadaljevanje moje | |
To je | torej | nekaj takega, kot če se reče, da starši |
bitja, ki imajo spomin, zavest, voljo - | torej | na osebe v najširšem pomenu. |
Jaz | torej | preživim v mnoštvu jazov...? |
vsaj nekaterih doživetij iz otroštva, | torej | doživetij nekega mojega davno preteklega |
Aristotel | torej | začne razpravo o ”težavah v zvezi s |
preteklosti ali šele bodo v prihodnosti, | torej | ne bivajo zdaj, v sedanjosti - v nasprotju |
Ali se | torej | lahko strinjava z Aristotelom, ki pravi, |
prineseni, obdelani, postavljeni v zidove - | torej | , da je najstarejši predmet, še starejši |
Torej | pisma nisi odposlal? | |
Vi, mojster Bruno, | torej | mislite, da je najina zgodba z Drago |
v Fiziki govori o gibanju, misli | torej | na različne vrste spreminjanja in pravi, |
izmera obenem časovna in prostorska, | torej | izmera prostora‐časa, pri kateri so |
Kakšen je | torej | po Aristotelu odnos med gibanjem oziroma |
Če se nam | torej | dogaja, da se ne zavedamo, da čas biva |
Torej | dobro poznate Prousta, mojster? | |
Torej | lahko sklepamo, da čas obstaja samo | |
”Gibanje in čas | torej | opažamo skupaj: saj tudi tedaj, kadar |
Torej | je čas bodisi gibanje bodisi nekaj, | |
Čas | torej | ni isti z gibanjem v kvalitativnem |
Torej | je bistvo Aristotelove definicije časa | |
”Čas | torej | ni gibanje, temveč gibanje, kolikor |
Torej | je Aristotel zaradi neprostorskega | |
Torej | sta zdaj in zavest tesno povezana: | |
urejenimi z ozirom na prej in pozneje, | torej | ”brezčasno“ - in to teorijo imenujejo |
Ali je | torej | sam Aristotel začetnik ”brezčasne teorije |
Ali | torej | po Aristotelu čas sploh obstaja brez |
niti preteklosti niti prihodnosti, | torej | tudi časa ne, saj sta po Aristotelu |
samega slikarja oziroma gledalca slike, | torej | s človeškim glediščem. |
Torej | , če ponovim, aksiom o vzporednicah | |
koti tega trikotnika pravi koti, | torej | je njihova vsota že 270); če pa se, |
Mojzes je | torej | molil za ljudstvo. |
Torej | gre pri Mojzesovi bronasti kači za | |
Odlično - | torej | lahko tokrat začneva in medias res... |
počasna ali jih sploh ni“ [prav tam, 8] - | torej | naj bi šlo za nekakšno časovno ”ozadje“ |
Kaj je | torej | opravičevalo trditev, da težišče Osončja |
Če | torej | dve telesi v medsebojnem odnosu pospešujeta |
Naj te | torej | ne moti to, da znamenita Dvojčka v |
Torej | , če prav razumem, še vedno nimamo dokončnega | |
Sklepam | torej | , da je čas pri Newtonu pravzaprav samo |
Torej | je Leibniz predhodnik Einsteinove relativnostne | |
Torej | je podmena, da je Bog ustvaril svet | |
”Tako se | torej | pokaže, kako je treba razumeti, da |
Torej | je imel Leibniz vendarle prav, ko je | |
Kako je | torej | Newton pojmoval Boga? |
drugi izdaji Principov leta 1713, | torej | dve leti pred Leibnizevo korespondenco |
večnost Boga neodvisna od časa. [...] | torej | ne pristajam na to, da bi obstajala |
prostor neodvisno od predmetov v njem, | torej | da ne velja Leibnizeva relacijska teorija. |
določena drugače kot glede na desnost, | torej | v odnosu do komplementarne lastnosti |
Enantiomorfi so | torej | povezani z nesimetrijo? |
nesimetrični predmeti, ki nimajo dvojnikov in | torej | niso enantiomorfni... |
Torej | , če prostor določa ekstrinzične lastnosti | |
möbiusovskem dvodimenzionalnem prostoru | torej | črka B ni več enantiomorf, kot je bila |
preneseva na tridimenzionalne prostore, | torej | na ”prave“ prostore, teoretično pa |
Torej | filozofi še vedno, tudi po odkritjih | |
Torej | si prisluškoval? | |
da se ponavlja eden in isti obrat: | torej | čas za dvojčka v praznini ne teče, |
Kaj | torej | hočeš reči, da čas dvojčkov stoji - |
razen duše v vsem svetu ni drugega - se | torej | vse giblje v času duše.“ [Plotin III.7.11] |
Za Plotina je | torej | čas notranja razsežnost duše? |
Kaj je | torej | čas? |
Torej | gre za tri različne duševne funkcije... | |
Kje naj te | torej | iščem, Gospod?“ - si odgovarja s platonsko |
Ne merimo | torej | ne prihodnjih časov, ne preteklih, |
Kaj je | torej | tisto, kar merimo? se sprašuje Avguštin |
”V tebi, | torej | , moj duh, merim svoje čase.“ [Avguštin, |
Podobno kot za Plotina je čas | torej | tudi za Avguština notranja razsežnost |
Torej | je razlika med Plotinovim in Avguštinovim | |
Torej | , bistvo Kantovega nauka o prostoru | |
zgolj kot transcendentalna idealnost, | torej | ju ni izven zavesti, ne obstajata ”na |
”V transcendentalni estetiki bomo | torej | najprej izolirali čutnost, tako da |
Torej | : prostor in čas sta apriorni formi | |
torej | , ali se ti zdi, da Kant prostoru in | |
Kako naj | torej | verjamem Kantu, da je linearnost ali |
”Prostor in čas sta | torej | tisti obliki zrenja, ki ju postavlja |
odkritjem neevklidskih geometrij - ali | torej | lahko rečemo, da se je za njegovim |
Torej | sam proces dejanskih reči proizvaja | |
Trajnost se | torej | razlikuje od večnosti v tem, da je |
horizont vsega možnega izkustva je | torej | bistveno sodoločen s prostorom in časom, |
simultanost oziroma sočasnost dogodkov - | torej | strukturne lastnosti časa, ki so |
Torej | menite, da Husserl pri rešitvi uganke | |
Kaj je | torej | najpomembnejši Husserlov doprinos k |
Torej | ... za Husserlovo, deloma že za Brentanovo | |
Husserl | torej | pravi, da v ”številu gibanja“ še ni |
Ali se je | torej | Husserl z uvedbo časovne perspektive |
Torej | , v najvišji enosti zavestne sinteze | |
točka v enosti trajajočega toka ima | torej | svoje absolutno trdno mesto <absolut |
Če prav razumem, je | torej | transcendentalni jaz, ki je pri Husserlu |
Torej | naju mama vabi na kosilo? ... | |
Torej | , izhodišče Einsteinove relativnostne | |
Torej | , nadalje si predstavljaj, da izvajaš | |
Kaj | torej | vidite skozi okno svoje ladje S, |
No, kako bova | torej | uskladila najini razlagi tega istega |
hitrem gibanju vesoljske ladje, bi se | torej | vesoljci v njej postarali počasneje |
Torej | bi časoplov pri svetlobni hitrosti | |
Fizika | torej | znova, po več stoletjih, podaja roko |
S, ki se giblje skupaj z vlakom ( | torej | dejansko miruje glede na referenčni |
za nekoga drugega že v preteklosti... | torej | bi obveljal determinizem? |
Bruno. ...no, | torej | Minkowskijeve diagrame že poznaš. |
zgolj četrto prostorsko dimenzijo - | torej | da se čas ”uprostori“ ali ”spacializira“ |
Energija je | torej | komaj kaj več kot nič v primerjavi |
Na koga naj se | torej | še obrnem, tu spodaj? |
Za angele | torej | velja ravno obratno: , ha ha! |
”privilegiranega“ referenčnega okvira - | torej | ni absolutnega časa, ne absolutnega |
Torej | tako rekoč visimo v praznini? | |
telesa, svetovi, zvezde, galaksije... | torej | praznina ni prazna. |
Torej | S' nujno čuti pospešek, kar pomeni, | |
Torej | v splošni teoriji ne velja ”osnovni | |
Po čem naj bi bil | torej | realni prostor raven? |
Torej | , kaj je v naravi bolj ravno od morske | |
Ukrivljenost prostora‐časa je | torej | za vsako nebesno telo lokalna in specifična; |
Einstein | torej | pravi, da v vseh ukrivljenih prostorih |
Torej | sploh ne drži tisto površno mnenje, | |
Torej | , vesoljec pred očmi svojih tovarišev, | |
Torej | , najprej si poskušajva odgovoriti, | |
Torej | substancialnost prostora in časa ni | |
Torej | je gravitacijsko polje nekakšen novi | |
Torej | po Einsteinu lahko rečemo, da praznina | |
toda razsežnost je povezana s telesi - | torej | ni prostora brez teles in zatorej ni |
Kot filozofa lahko | torej | rečeva, da prostor‐čas ne obstaja ”po |
Če prav razumem, | torej | splošna teorija relativnosti v nekem |
Ernst Cassirer je leta 1921, | torej | šest let po Einsteinovi objavi enačb |
Torej | skuša McTaggart dokazati protislovnost | |
pretekli ali sedanji ali prihodnji, | torej | v odnosu do vsakokratnega zdaja, |
Torej | je McTaggartov paradoks podoben Zenonovim | |
protislovnega ”časnega časa“ (A‐časa), je | torej | relativistično ”uprostorjenje“ časa, |
časa“ apliciramo na vesolje kot celoto, | torej | dobimo tisti deterministični ”vesoljni |
čas pa je intrinzično usmerjen - | torej | anizotropen. |
Torej | so pojavi, ki jih opisuje relativnostna | |
končajo v svoji lastni preteklosti, | torej | so v štirih razsežnostih prostora‐časa |
Torej | , če prav razumem, poteka lastni čas | |
Torej | relativistični časoplov deluje na gravitacijski | |
Torej | je čas lahko prav zares - in ne samo | |
Torej | s potovanji v preteklost ne bo nič? | |
Ta rešitev paradoksa | torej | ne pride v poštev, ali obstaja kaka |
čas kot sestavljeni čas, ki kroži, | torej | se ponavlja, in obenem teče dalje v |
Mojster, kaj je | torej | čas... in kaj je prostor? |
Torej | je Mihec - bik. | |
so bolj nepredvidljivi, skrivnostni... | torej | si - oven! |
Torej | - bik, devica ali kozorog? | |
nekam hribovsko... devica preveč žensko... | torej | bik. |
že davno prej v stari Grčiji... zakaj | torej | ne bi enkrat za spremembo ženska igrala |
Torej | , naj pade prva klapa: naj začne Janez | |
nebo vidimo, čeprav je zelo daleč - | torej | , kako naj bo vesolje neskončno? |
Torej | sveta ni bilo nikjer. | |
nobenem mestu in ne bi bila nikjer, | torej | sploh ne bi obstajala...“ [prav tam]. |
Torej | : v vesoljstvu ne more nikjer obstajati | |
Torej | , dokazati hočemo, da je vesoljni prostor | |
Bruno se | torej | ”hipotetično“ sprašuje: če bi neki |
Torej | je dobro, da je ta prostor, ki ima | |
Bruno | torej | v svojem dokazu polnosti neskončnega |
če ne bi bil poln ves prostor; sledi | torej | , da ima vesolje neskončno razsežnost |
Torej | med Filotejem in Elpinom ostaja nerešljivo | |
Eno je | torej | nebo, neizmerni prostor, nedrje, neskončno |
Predstave o različnih nébesih so | torej | povzročila različna nebesna gibanja |
Torej | trdite, da če so nebesna telesa onkraj | |
O neskončnem, vesolju in svetovih leta 1584, | torej | pred več kot štiristo leti - in da |
Torej | , nasvidenje! | |
neskončno, morda celo ”ničelno ukrivljeno“, | torej | evklidsko ravno in s tem tudi odprto |
bližnjih galaksij, tudi naše lastne, | torej | tako, da so daljne galaksije pravzaprav |
Torej | so daljne galaksije v podobnem odnosu | |
neskončnosti se izgubi vsak smisel, | torej | je nesmiselna... |
Torej | nadaljujeva pri meni, v knjižnici? | |
obsega vso naravo na način imanence, | torej | da je Bog ”v“ svetu oziroma vesolju, |
Panteisti | torej | menijo, da Boga ne bi bilo, če ne bi |
Vesolje je | torej | eno, neskončno, negibno“ [Bruno, 161]. |
gotovo zmore ustvariti ”največje“, | torej | neskončno vesolje. |
Torej | se vi z Mendozo ne strinjate, saj pravite, | |
Torej | , če prav razumem, Bruno vendarle meni, | |
Torej | Bruno uči, da je um ali duh v vsem, | |
Torej | so oživljene vse stvari? | |
ergo sua dogmata Teophilus (”Nadaljuj | torej | svojo razlago, Teofil“) ne more povedati |
Ergo, quidquid est, animal est (” | Torej | je vse, kar je, živo bitje“), se slednji |
Glejte | torej | , zakaj o božji substanci - tako zaradi |
Končno | torej | ne moremo spoznati celote neskončnega |
Torej | sta dobro in zlo zaobjeta v isto božansko | |
dvigne slušalko: telefon je nem - Janez | torej | ni mogel poklicati. |
je po njem ”Bog razodel apostolom“ - | torej | je bil Kristus velik prerok, a vendar |
Torej | je za Spinozo spoznanje višje od ljubezni? | |
torej | s tistim poslednjim ciljem, h kateremu | |
Ali | torej | Spinoza misli, da se Božja volja izraža |
”Bog je | torej | opisan kot zakonodajalec ali vladar |
toploto prerokovega telesa in je bil | torej | le navidezno mrtev. |
” | Torej | , ker ni nič nujno resnično razen po |
čudeže v svojem dobesednem pomenu je | torej | za Spinozo dejansko perverzija religioznega: |
Torej | , če rečemo preprosto in naravnost: | |
NATURADEUS je | torej | najin svet, naše vesolje... toda če sva |
Torej | ima NATURADEUS fraktalno strukturo | |
Torej | se NATURADEUS razvija v času? | |
Torej | znotraj diamantne sfere ni nobene hierarhije, | |
prispodablja Boga‐ali‐naravo, Božjo bit, | torej | tudi sam sestoji iz neskončno mnogih |
svoji neskončnosti popoln diamant, | torej | ne more biti ničesar (nobene fasete, |
aeternitatis (s stališča večnosti), | torej | da njihovo nujnost razbira ”Božji um“, |
”Ko bi bil | torej | Bog ustvaril stvari drugače, kot so |
- | torej | je prvi vzrok stvarstva, Bog‐ali‐narava, |
Kaj nam | torej | NATURADEUS pove o Spinozovem determinizmu? |
je v tej tezi vzrok in kaj učinek - | torej | Spinoza v korolariju, ki sledi iz teze, |
Da bi | torej | določili, v čem se človeški duh razlikuje |
Na kritično vprašanje, zakaj | torej | Spinoza vztraja pri trditvi, da med |
telesom in duhom pač (še) ne dojamemo, | torej | da sta telo in duh ločena zgolj na |
omejitev, da so vse fasete ”evklidske“ ( | torej | da sicer spreminjajo svojo obliko in |
mavrične barve, ipd.; z eno besedo | torej | lahko rečeva, da fasete lomijo žarke. |
”kaj vé, eo ipso vé, da to vé...“, | torej | se zaveda svojega védenja in eo ipso |
Večen je | torej | duh ”pod vidikom večnosti“, v kateri |
Torej | si glede tega tudi ti malce starinski? | |
ideji lepote: prepričan sem [Hegel] | torej | , da je najvišje dejanje uma tisto, |
in zdaj sem pripravljen na učno uro: | torej | , Janez, kaj bi me rad vprašal o Schellingu? |
Umetnost je | torej | za Schellinga veliko več kot zgolj |
eksistirajoče reči“, objektivira človeško, | torej | tvoje ”večno bistvo“, ki sámo sebe |
Praviš | torej | , Janez, da si prebral vse tri prevedene |
”Najvišja moč ali resnični Bog je | torej | tisti, zunaj katerega ni narave, kot |
Torej | vas, mojster Bruno, vaš poklic odvrača | |
govoril v diskurzivnem ”metajeziku“, | torej | še vedno kot klasični filozof. |
Torej | se bova morala še posebej potruditi. | |
”Če rečemo | torej | na najkrajši način: najvišje lahko |
Resnična človeška svoboda je | torej | možna šele s svobodo tistega ”najbolj |
Torej | ni prvo neko dejanje, neka nepogojena | |
vendar se prva postavlja tostran meje ( | torej | v jezik), druga pa onstran meje (torej |
v jezik), druga pa onstran meje ( | torej | v tisto ”mistično“, ”o čemer ne moremo |
čemer moramo molčati, vendarle je - | torej | meje mojega jezika vendarle niso meje |
... | Torej | , tisto ”drugo“, izrekljivo, obstaja |
knjigo, Janez - ”v tem smislu bomo | torej | tisto čisto svobodo sámo imenovali |
Torej | tudi vi, mojster, ne razumete povsem | |
Torej | sova ne razpne svojih kril šele tedaj, | |
izhaja in v kar se vse vrača, česar | torej | ni bilo pred časom, ampak je še kar |
Zato je | torej | negibna volja, ki ničesar noče, tisto |
lahko mislimo samó kot najvišje dobro; | torej | kot že določeno voljo; v volji pa, |
V volji, ki ničesar noče, | torej | spoznavamo tisto izrekajoče, tisti |
” | Torej | , če smo prej rekli, da je mirujoča |
To se sliši precej heglovsko - | torej | je narava vendarle v nekem smislu ”drugobit“, |
Vidiš: za Schellinga je | torej | narava tista, ki si ”prisvaja“ duha |
Torej | je bil tudi Schelling nekakšen alkimist? | |
Toda kdo je | torej | Gospod? |
je rečeno ”volja je Gospod“ - ali je | torej | Gospod ”volja, ki ničesar noče“? ... |
napredujočem sámospoznanju, v vzponu k duhu; | torej | Schellingova ”bit“, tradicionalno gledano, |
”Lahko bi | torej | rekli, da je spričo volje večnosti, |
Torej | Bog ni že od vekomaj ”prebujen“, ampak | |
Bog | torej | ni že od samega začetka, od vekomaj |
Torej | ne more biti drugače, kot da je nujnost | |
Torej | je ljubezen resnično naključna, kontingentna? | |
Vesolje je | torej | celota vsega v prostoru‐času dostopnega |
(na parsek ali svetlobno leto), bi | torej | znašala, izražena s svetlobnimi leti, |
biti starejši od celote) - recimo | torej | , da je realna starost vesolja kakih |
zapletli, enačimo s Hubblovo sfero, je | torej | optična meja med vidnimi in zaradi |
Model vesolja je | torej | idealizirana simbolna reprezentacija |
predlagal za razlago vesolja že leta 1917, | torej | dve leti po objavi ”enačb polja“ splošne |
veste, je bil ta model statičen, | torej | se v njem vesolje ne razvija v času, |
Torej | , če nadaljujem: ko se je nekaj let | |
Vrnimo se | torej | k standardnemu modelu razvoja vesolja |
Vesolje se | torej | očitno razvija v času in ta ugotovitev |
Pri tej teoriji gre | torej | za neke vrste wishful thinking fizikov |
približno enaka masi dveh elektronov ( | torej | sorazmerno majhna), a če bi bila razlika |
Torej | s teoretskega stališča ne bi bilo nič | |
telesih bi bili velikanski, razmere | torej | zelo ”negostoljubne“ za življenje, |
prvotnem, čisto prostorskem pomenu ( | torej | ne oživlja starega geocentrizma), ampak |
”...da Vesolje <the Universe> (in | torej | osnovni parametri, od katerih je odvisno) |
»Cogito ergo mundus talis est« [»Mislim, | torej | svet takšen je«].“ |
od opazovalca s svetlobno hitrostjo, | torej | za opazovalca niso več vidne. |
Od kod | torej | sploh njegova misel, da druga vesolja |
pravi, naj vas spomnim, ”...da Vesolje (in | torej | osnovni parametri, od katerih je odvisno) |
Cogito ergo mundus talis est (Mislim, | torej | svet takšen je). |
”kartezijanski“ formulaciji pomeni vzročni ’ | torej | ‘. |
Ne gre | torej | za vzrok (causa), marveč za razlog |
Gre | torej | za razlago nujnih, ne pa že tudi |
načelo, vsaj v izvirni Carterjevi obliki, | torej | ne izraža teleološke vzročnosti, zaradi |
samo dve varianti zmage na volitvah, | torej | potrebuje evalvacijska semantika samo |
Torej | , po eni strani je nastala teorija ”možnih | |
Pri aktualizmu ”možnih svetov“ gre | torej | za hipotetične različice dejanskega |
načeloma enako realnih svetovih - Lewis | torej | možne svetove razume dobesedno (at |
mnoštvo fosilov, kosti izumrlih živali, | torej | realnih ostankov drugih, človeku |
Kje so | torej | meje naše predstavljivosti? |
takšna, ki so nam še neznana) - in da so | torej | ta bitja realna, živa, ne da bi mi |
mnogih vesolij ali ”multiverzuma“ je | torej | v nečem drugem, namreč predvsem v Brunovem |
predavanju je bilo precej mladine, | torej | še nisem povsem pozabljen. |
Torej | , kaj mislite, mojster Bruno - naj grem | |
Torej | naj ne grem? | |
Torej | odhajaš že prav kmalu? | |
Naj bi - | torej | naj le bo naslov ŠTIRJE ČASI: preteklost, |
Nadaljevali bomo | torej | 29. redno sejo. |
Torej | , prepričan sem, da ste vi prepričani, | |
Torej | , po takratni oceni vlade je bilo to | |
Torej | , KAD bi moral zagotoviti 23,6 milijard. | |
Ta vsota bi | torej | variirala v odvisnosti od tega, kaj |
Torej | , mi smo pripravili koncept. | |
Torej | , ta ponudba je na mizi. | |
Torej | , da je za njegovo rešitev potrebno | |
In to je dober model, da se | torej | v proceduro sprejemanja teh zakonov, |
rešitev, in pa izenačitev položaja, | torej | zgodba, o kateri so govorili vsi govorniki |
delovnega časa pojavlja pri izvajalcih, | torej | pri izvajalcih dela, pri delavcih. |
Skupno | torej | okoli 8 in pol milijard tolarjev sredstev |
odstavek govori o tem, če predsedujoči, | torej | vi, ocenite, da je treba na seji razrešiti |
tudi med razpravo poslancev, kadarkoli | torej | . |
razpolagamo z nobenim dodatnim gradivom, | torej | imamo tisto kar smo imeli na svojih |
referendum o zapiranju trgovin, je | torej | temu na besede težko verjeti in jaz |
to strokovno pristojne inštitucije, | torej | Zavod za varstvo narave in pa javni |
Torej | zaslužek ali karkoli drugega tam ni | |
Torej | , zakaj pa ne? | |
Torej | stroka se je odzvala sama. | |
po mojem mnenju - na osnovi tega, da | torej | ne ustanavljajo parka, tudi zapisali, |
Torej | , kaj zdaj to pomeni? | |
vsi to slišali, bi samo opozoril - | torej | : "narodni park izjemnega pomena lahko |
Sedaj pa poglejmo, | torej | , 31. marca, 7. aprila in 14. aprila |
Torej | , kje je stroka? | |
bi, da bi zakonodajno‐pravna služba, | torej | korektno, takrat, ko je bil čas, ko |
Se pravi, rad bi vedel to zadnje, | torej | , kakšen bo načrt upravljanja, ki se |
sprejme na osnovi akta o ustanovitvi, | torej | , kje je to v zakonu opredeljeno. |
Torej | , ta se mi zdi res za lase privlečena. | |
zakaj pa mislite, da je zakonodajalec, | torej | mi, določil, da mora biti stroka zraven? |
Zaključujem ta del, | torej | splošno razpravo. |
Prekinjam | torej | to točko dnevnega reda. |
Predlog zakona | torej | ne določa novih nalog glavnemu mestu, |
leži v samem središču države in so | torej | poti do glavnega mesta iz vseh krajev |
Torej | , mesta, v katerem je sedež vseh vej | |
Ali se bo | torej | kaj spremenilo, če tega zakona ne sprejmemo? |
Zakon | torej | v tem delu po našem globokem prepričanju |
Torej | , statusa, ki bi prebijal okvirje normativne | |
samouprave, saj ne v krovni zakon, | torej | zakon o lokalni samoupravi. |
Torej | , zakon predstavlja neko platformo za | |
Vendar se nam ta določba, | torej | 9. člen, kar največkrat uporabi. |
Torej | , predlog zakona je po mnenju Stranke mladih Slovenije | |
Torej | , zakon je potrebno podpreti. | |
Torej | , moja kritika na ta zakon. | |
Torej | bi bilo zelo primerno nekaj besed nameniti | |
Torej | , neznani junak je neideološka zadeva. | |
Torej | , tudi tu bi moglo pisati županja. | |
Torej | , s tem bi lahko bolj zacementirali | |
Torej | , ne gre za reciprociteto! | |
Torej | , jaz bi povsod, kjerkoli se govori | |
Ljubljana je | torej | na nek način prestolnica vseh Slovencev. |
Torej | , po pet minut razprave po sledečem | |
Torej | , suverenost države. | |
Torej | , na tej ravni. | |
Torej | , nekaj podobnega, kot je ta zakon, | |
Torej | , to ni samo en primer. | |
Torej | , glasoval bom za to razpravo. | |
Torej | , navzočih je bilo 64 poslank in poslancev. | |
Najprej, | torej | o amandmaju vlade na amandma poslanskih |
Lahko preidemo | torej | na glasovanje o amandmaju k 8. členu. |
DR. MIHA BREJC: | Torej | , glasoval bom proti zato, ker menim, |
razpravi sem obširno razložil zakaj, | torej | kje so te sistemske napake, nespoštovanje |
Torej | , takih igric od predstavnikov naše | |
Lahko preidemo | torej | na glasovanje o predlogu sklepa o primernosti |
Pričakovanja so | torej | manj optimistična kot v letih 1994, |
obravnavo otroka na sekundarni ravni, | torej | v bolnišnici. |
Torej | naj tudi po razvezi preživita vsak | |
za preživetje odraslega prebivalca, | torej | tudi za otroka. |
Torej | je bila tukaj dejansko velika nesimetrija. | |
Torej | Slovenija prihaja v EU kot država z | |
hkrati tudi odločitev za krajo zemlje, | torej | da je mogoče izdajati dovoljenja in |
Dovolj je, če povemo, da drugače, | torej | brez zajetne inflacije vsaj zadnja |
Uradno je imamo | torej | 4,6 odstotka. |
Kaj nam | torej | o Jakobu kot voditelju jeruzalemske |
To zimo bodo | torej | lahko smučarji še naprej uporabljali |
Evropa je | torej | nacionalno precej pisana. |
najvišje možne neprofitne najemnine, | torej | zgornjo mejo, konkretna najemnina pa |
potrebe in sposobnosti, potrebujemo | torej | široko mrežo ateljejev, studiev in |
Ildar Rahmatulin je bil najboljši, | torej | »MVP«, a že na naslednjem treningu |
Krim negativno bilanco, motivacije | torej | ne bo manjkalo. |
prav gotovo vrnitev na »kraj zločina«, | torej | na domačo progo, zdaj poimenovano po |
Nič čudnega | torej | , če je čistokrvni Provansalec Bruno |
Če | torej | evropska združba že potuje ali bo potovala |
In kdo bi | torej | sploh še potreboval nas, državljane, |
Prav toliko let | torej | , kolikor jih šteje mlada slovenska |
Vse z džamijo vred | torej | ostaja odprto, stari računi niso plačani, |
Da bi | torej | vplivali na večjo preglednost, saj |
gonilna sila, naš svetli cilj; kaj bo | torej | tisto, kar bo mobiliziralo državljane |
podpihovanje nacionalizma in ksenofobije, | torej | problem, ki smo ga prav tako prenesli |
sicer tedaj še ni vodil Zoran Đinđić, | torej | vse stranke, ki po zadnjih parlamentarnih |
Nazadnje je | torej | šlo samo za dilemo: Nato da ali ne. |
V spopad za oblast | torej | . |
Geslo bi | torej | moralo biti: Zakaj Evropa šele zdaj!? |
Torej | nekaj stavkov na temo provinca-center. | |
zgodi celo neke vrste novo rojstvo, | torej | odpiranje novega poglavja v življenju. |
kjer so odraščali in se formirali, | torej | do prvih lastnih izkušenj, ki so človeka |
za metaforično in simbolno vrnitev, | torej | za pomiritev, vendar predpogoj je bilo |
graditi šele s prihodom v Ljubljano, | torej | z vstopom na fakultete, in običajno |
selo na albanski ali bolgarski meji, | torej | je imel dobesedno v rokah usodo vseh |
je pri večernem pregledu, ko je bila | torej | vsa kasarna poravnana v ravnih vrstah, |
Torej | bil sem na samem čelu kolone. | |
Prosti dnevi, | torej | branje. |
nekaj novega/drugačnega/zanimivega, | torej | povleče vase na kateri koli ravni, |
tradicionalne sheme odnosa moški-ženska, | torej | pogosta prisotnost fizičnega nasilja |
Torej | je lik fizične mazohistke in psihološke | |
Torej | , Slovenci lastništvo cenimo bolj, kakor | |
V stanovanjski politiki | torej | težko najdemo ukrepe, s katerimi bi |
Torej | zmaga. | |
kakšen Turek ali podoben nebodigatreba, | torej | tisti pravi tujec, ki prihaja z zahoda |
Bodimo | torej | malo razumni in človeški, popravimo |
vsakokrat pred bližajočimi se volitvami, | torej | v dnevnopolitične namene. |
bivših in sodobnih kolonialnih silah, | torej | , na račun izkoriščanja, nespoštovanja |
Šlo je | torej | za državno depozitno zavarovalno shemo, |
Z LB v drugih republikah varčevalci | torej | niso poslovali zato, ker je bila slovenska |
Podobno kot v Sloveniji je | torej | na dan razglasitve osamosvojitve Republike Hrvaške |
V vseh primerih gre | torej | za legitimna, a neobičajna dejanja |
Torej | je več kot očitno, da ni šlo le za | |
Torej | ni šlo za nikakršno slovensko prevaro |