O'beseda, označena besedila z lemami
je bilo zarisano na njegovem obrazu, | ampak | je bila to preprosto inteligenca. |
ni bilo naperjeno proti Goldsteinu, | ampak | ravno narobe, proti Partiji, proti |
Ne s tem, da narediš, da te slišijo, | ampak | s tem, da ostaneš duševno zdrav, se |
Preteklost, je pomislil, ni samo spremenjena, | ampak | tudi uničena. |
spreminjanja ni bil v navadi le pri časnikih, | ampak | tudi pri knjigah, mesečnikih, brošurah, |
»Niso to samo sinonimi, | ampak | tudi antonimi.« |
občutek, da on ni resničen človek, | ampak | nekakšna lutka. |
»Hudobna mala mulca sta, oba, | ampak | kako navdušena!« |
» | Ampak | to je tisto, stari.« |
ni šlo za oznanitev vojaške zmage, | ampak | le za sporočilo z Ministrstva obilja. |
in se ni ne upirala ne sodelovala, | ampak | vdajala: in to je človeka izredno begalo |
značilna njegova krutost in negotovost, | ampak | preprosto njegova revščina, umazanost |
Preteklost ne le da se je spremenila, | ampak | se je spreminjala neprestano. |
» | Ampak | , če bi bila ti na mojem mestu, bi naredila |
»Lahko je kritizirati,« sem rekla, » | ampak | ti nimaš istih problemov kot jaz.« |
smeš iti domov po neobičajni poti, | ampak | za Miselno policijo je dovolj, da si |
bilo - ne morem vam povedati datuma, | ampak | moralo je biti že pred petdesetimi |
imena vam ne bi več mogel povedati, | ampak | bil je zares dober govornik.« |
»S tem se jaz nisem strinjal, | ampak | velikokrat sem to storil.« |
je,« je oni priznavajoče ponovil. - » | Ampak | ni jih mnogo, ki bi danes še rekli |
je bilo - no, ne morem preračunati, | ampak | gotovo veliko denarja.« |
sobo, ki ni bila obrnjena na cesto, | ampak | je gledala na tlakovano dvorišče in |
pritrjen na steno,« je rekel starec, » | ampak | lahko vam ga odvijem, bi rekel.« |
» | Ampak | , kako je že šla tista pesem?« |
kot si sodil po napisu nad trgovino - | ampak | Charrington. |
Nenavadno, | ampak | kadar si jo govoril sam pri sebi, si |
strmel mrk, miren, zavetniški obraz, | ampak | kakšen nasmeh se je skrival za temnimi |
sploh ni prišlo od Miselne policije, | ampak | od kakšne podtalne organizacije. |
mizi malo dalje je bilo prosto mesto, | ampak | nekaj v moževi zunanjosti je namigovalo, |
Ure ni imel, | ampak | ni še moglo biti petnajst. |
Ne samo ljubezen do enega človeka, | ampak | živalski nagon, enostavno nedoločljivo |
»Pojdi na vlak - | ampak | , glej, narisala ti bom.« |
mu je, da mu to ne zbuja poželenja | ampak | ljubezen. |
»In tu je konzerva mleka - | ampak | poglej!« |
» | Ampak | poslušaj, dragi.« |
mestih je postala ne le veliko lepša, | ampak | predvsem veliko bolj ženska. |
ne da bi ju kaj sililo, da vstaneta, | ampak | preprosto ležita in poslušata mirne |
Ampak | še en verz mora biti za zvonovi Old Baileya. | |
zanimiv ni bil tisti košček korale, | ampak | sama notranjost stekla. |
ni bilo mogoče označiti kot glasbo, | ampak | je bolj spominjal na udarjanje bobna. |
sta se vdajala slepilu, da sta varna, | ampak | tudi, da bo to trajalo. |
seveda, da je preteklost ponarejena, | ampak | nikdar mi ne bo mogoče to dokazati, |
» | Ampak | če bi se to zgodilo danes, bi ga obdržal.« |
» | Ampak | bil je dokaz.« |
» | Ampak | to šele pred kratkim.« |
» | Ampak | bojim se, da na take stvari vedno pozabim.« |
»Že, | ampak | pravi smisel zgodbe -« |
Toda, če ni bil cilj ostati živ, | ampak | ostati človek, to navsezadnje ni veliko |
da bi bili uporabljeni za ta namen, | ampak | po nekem avtomatičnem procesu - s proizvajanjem |
le ne morejo premagati druga druge, | ampak | bi s tem tudi ne pridobile nobene ugodnosti. |
še niso bili na vodilnih položajih, | ampak | so šele upali, da bo v kratkem tako. |
ideal, za katerega se je treba boriti, | ampak | nevarnost, ki jo je treba odvrniti. |
prebivalstva - ne samo znova uvedli, | ampak | so jih tolerirali in celo branili ljudje, |
ljudi ne le k popolni poslušnosti, | ampak | tudi k popolni enotnosti mnenja o vseh |
predhodniki, ni delovala nagonsko, | ampak | je vedela, kaj je treba, da si zavaruje |
daleč manjšem številu rok kot prej, | ampak | z razliko, da so bili novi lastniki |
vladanja ni v dedovanju z očeta na sina, | ampak | v vztrajanju pri nekem svetovnem nazoru |
zanima, da se nadaljuje njena kri, | ampak | ona sama. |
zahtevajo ne le, da ima pravo prepričanje, | ampak | tudi njegovi nagoni morajo biti pravi. |
zatrjujejo, nimajo objektivne eksistence, | ampak | žive dalje le v zapisanih dokumentih |
»Ne bi sedla nate, | ampak | tisti buzaranti so me posadili tja.« |
To bi moralo biti lahko, | ampak | vedno se je zgubil v štetju na tej |
bilo ne zanimanja ne presenečenja, | ampak | samo bridkost. |
kompromis in si je govoril: »Priznal bom, | ampak | ne še.« |
bili več pretepači v črnih uniformah, | ampak | partijski razumniki, majhni okrogli |
Ampak | videl jo je, nedvomno jo je videl! | |
» | Ampak | kako lahko preprečite ljudem, da bi |
» | Ampak | jaz ti pravim, Winston, da stvarnost |
»In če Partija reče, da to ni štiri, | ampak | pet - koliko potem?« |
ni bilo zaradi bolečine ali strahu, | ampak | zaradi kesanja.« |
» | Ampak | svet sam je le drobec prahu.« |
» | Ampak | kamenine so polne kosti izumrlih živali |
» | Ampak | vse vesolje je zunaj nas.« |
poteptanih; svet, ki bo postal ne manj, | ampak | bolj neusmiljen, ko se bo oplemenitil.« |
» | Ampak | mi ustvarjamo človeško naravo.« |
» | Ampak | kaj je to?« |
ga je osupnila ne le njegova teža, | ampak | tudi togost in okornost, ki ga je delala |
nisem zadovoljen, vendar ne po tvoji, | ampak | po svoji krivdi. - |
»Nič novega, | ampak | le prevaro iz feničanske zgodbe, nekaj, |
zbore, potem temu ne gre za državo, | ampak | za nekaj drugega. |
Če človek ve za resnico, ni nevarno, | ampak | celo spodbudno govoriti o pomembnih |
da pri tem ne uporabljaš kamenčkov, | ampak | besede. |
rodova, zlati in srebrni, ki nista revna, | ampak | bogata, pa vleče h kreposti in k staremu |
zaščitnikom pesništva, ki niso pesniki, | ampak | samo njihovi ljubitelji, lahko dovolimo, |
‘Človek naj ne živi samo od kruha, | ampak | od vsake besede, ki pride iz božjih |
vam pravim: ne upirajte se hudobnežu, | ampak | če te kdo udari po desnem licu, mu |
ne boš pokazal ljudem, da se postiš, | ampak | svojemu Očetu, ki je na skrivnem. |
Gospod, Gospod,’ | ampak | kdor spolnjuje voljo mojega Očeta, |
»Glej, da nikomur ne poveš, | ampak | pojdi, pokaži se duhovniku in prinesi |
vreden, da prideš pod mojo streho, | ampak | reci le besedo in moj služabnik bo |
Ampak | da boste vedeli, da ima Sin človekov | |
»Ne potrebujejo zdravnika zdravi, | ampak | bolni. |
Nisem namreč prišel klicat pravičnih, | ampak | grešnike.« |
»Umaknite se, saj deklica ni umrla, | ampak | spi.« |
mir; nisem prišel, da prinesem mir, | ampak | meč. |
jesti njemu in njegovim spremljevalcem, | ampak | samo duhovnikom. |
Človeka ne omadežuje to, kar gre v usta, | ampak | kar prihaja iz ust, to ga omadežuje.« |
meso in kri ti nista tega odkrila, | ampak | moj Oče, ki je v nebesih. |
spotiko si mi, ker ne misliš po božje, | ampak | po človeško.« |
»Ne pravim ti sedemkrat, | ampak | do sedemdesetkrat sedemkrat. |
Oni pa ni hotel, | ampak | je šel in ga vrgel v ječo, dokler mu |
Tako nista več dva, | ampak | eno telo. |
desnici ali levici, pa ni moja stvar, | ampak | bodo tam sedeli tisti, katerim je to |
Med vami pa naj ne bo tako, | ampak | kdor hoče postati velik med vami, naj |
človekov ni prišel, da bi mu stregli, | ampak | da bi stregel in dal svoje življenje |
to, kar se je zgodilo s to smokvo; | ampak | če boste rekli tej gori: ‘ |
nihče, ne angeli v nebesih ne Sin, | ampak | samo Oče. |
mimo mene, vendar ne, kakor jaz hočem, | ampak | kakor ti.« |
Pilat sprevidel, da nič ne opravi, | ampak | da hrup čedalje bolj narašča, je vzel |
»Glej, da nikomur nič ne poveš, | ampak | pojdi, pokaži se duhovniku in prinesi |
da Jezus ni mogel več javno v mesto, | ampak | je bival zunaj v samotnih krajih. |
Ampak | da boste vedeli, da ima Sin človekov | |
Nisem prišel klicat pravičnih, | ampak | grešnike.« |
Svetega Duha, vekomaj ne bo dosegel odpuščanja, | ampak | ga bo greh večno bremeníl.« |
slišijo, nimajo pa v sebi korenine, | ampak | so nestanovitni. |
premoženje, pa ji ni nič pomagalo, | ampak | se ji je celo poslabšalo. |
Deklica ni umrla, | ampak | spi.« |
učenci ne ravnajo po izročilu prednikov, | ampak | jedo kar z nečistimi rokami?« |
zunaj, ker ne pride v njegovo srce, | ampak | v želodec, in se nato izloči?« |
mene, satan, ker ne misliš po božje, | ampak | po človeško!« |
Tako nista več dva, | ampak | eno telo. |
desnici ali levici, ne morem dajati jaz, | ampak | bo dano tistim, ki jim je to pripravljeno.« |
Med vami pa ne tako, | ampak | kdor hoče postati velik med vami naj |
človekov ni prišel, da bi mu stregli, | ampak | da bi stregel in dal svoje življenje |
se ne bodo ne ženili in ne možile, | ampak | bodo kakor angeli v nebesih. |
Ni pa Bog mrtvih, | ampak | živih. |
nihče, ne angeli v nebesih ne Sin, | ampak | samo Oče. |
mimo mene, vendar ne, kar jaz hočem, | ampak | kar ti!« |
Templja ni zapuščala, | ampak | je noč in dan s postom in molitvijo |
»Nikogar ne izsiljujte in ne varajte, | ampak | bodite zadovoljni s svojo plačo.« |
Ampak | da boste vedeli, da ima Sin človekov | |
pil staro vino, si ne želi novega, | ampak | pravi: ‘ |
posodo ali postavlja pod posteljo, | ampak | jo daje na podstavek, da tisti, ki |
»Ne jokajte, saj ni umrla, | ampak | spi!« |
postavlja na skrit kraj ali pod mernik, | ampak | na podstavek, da tisti, ki vstopajo, |
Ne, vam rečem, | ampak | razdor. |
oči ni upal povzdigniti proti nebu, | ampak | se je trkal na prsi in govoril: ‘ |
Ne gledaš na osebo, | ampak | v resnici učiš božjo pot. |
Bog Jakobov,’ Bog pa ni Bog mrtvih, | ampak | živih, kajti njemu vsi živijo.« |
Med vami pa ni takó, | ampak | največji med vami naj bo kakor najmanjši, |
templju in niste stegnili rok po meni, | ampak | to je vaša ura in oblast teme.« |
Ni bil on luč, | ampak | naj bi pričeval o luči. |
iz poželenja mesa ne iz volje moža, | ampak | iz Boga. |
nihče, kdor veruje vanj, ne pogubil, | ampak | bi imel večno življenje. |
svojega Sina na svet, da bi svet sodil, | ampak | da bi se svet rešil po njem. |
ne veruje, ne bo prišel v življenje, | ampak | ostane nad njim božja jeza.« |
Janez - čeprav Jezus sam ni krščeval, | ampak | njegovi učenci, - je zapustil Judejo |
jo bom dal jaz, ne bo nikoli žejen, | ampak | bo voda, ki mu jo bom dal, postala |
umorili, ker je ne samo kršil soboto, | ampak | je tudi Boga imenoval za svojega Očeta |
ne more delati ničesar sam od sebe, | ampak | le to, kar vidi, da dela Oče; kar namreč |
Oče namreč nikogar ne sodi, | ampak | je dal vso sodbo Sinu, da bi vsi častili |
pravična, ker ne iščem svoje volje, | ampak | voljo tistega, ki me je poslal.« |
iščete me zato, ker ste videli znamenja, | ampak | ker ste jedli kruh in se nasitili. |
povem: ni vam Mojzes dal kruha iz nebes, | ampak | moj Oče vam daje pravi kruh iz nebes. |
je šel tudi sam, vendar ne očitno, | ampak | na skrivaj. |
obrezo - ne kakor da bi bila od njega, | ampak | je od očakov - in vi obrezujete v soboto. |
Ne sodíte po videzu, | ampak | po pravici.« |
in da ničesar ne delam sam od sebe, | ampak | govorim to, kar me je naučil Oče. |
»Nimam hudega duha, | ampak | častim svojega Očeta, a vi me ne spoštujete. |
»Ni grešil ne on ne njegovi starši, | ampak | na njem naj se razodenejo božja dela. |
ne pride v ovčjo stajo skozi vrata, | ampak | prileze drugod, je tat, ropar. |
Nihče mi ga ne more vzeti, | ampak | ga dam sam od sebe. |
»Ta bolezen ni za smrt, | ampak | v božjo slavo, da bo po njej proslavljen |
Tega pa ni rekel sam od sebe, | ampak | je kot véliki duhovnik tistega leta |
poslej ni več očitno hodil med Jude, | ampak | je šel od tam v pokrajino blizu puščave, |
rekel, ker bi mu bili ubogi pri srcu, | ampak | ker je bil tat; imel je namreč denarnico |
tam, in prišla ne le zaradi Jezusa, | ampak | tudi zato, da bi videla Lazarja, ki |
»Ta glas ni nastal zaradi mene, | ampak | zaradi vas |
ker nisem prišel, da bi svet sodil, | ampak | da bi ga rešil. |
jih govorim, ne govorim sam od sebe; | ampak | Oče, ki prebiva v meni, opravlja svoja |
in beseda, ki jo slišite, ni moja, | ampak | od Očeta, ki me je poslal. |
svoje ljubil; ker pa niste od sveta, | ampak | sem vas jaz odbral od sveta, vas svet |
vam ne bom več govoril v prispodobah, | ampak | vam bom vse o Očetu jasno oznanjal. |
Ne prosim, da jih vzameš s sveta, | ampak | da jih varuješ hudega. |
sodno hišo, da se ne bi omadeževali, | ampak | bi smeli jesti velikonočno jagnje. |
»Ne tega, | ampak | Barába!« |
Judovski kralj,’ | ampak | da je on rekel: ‘ |
»Nikar je ne parajmo, | ampak | žrebajmo zanjo, čigava bo,« da se je |
in od samega veselja ni odprla vrat, | ampak | je stekla povedat: |
zavêdel že precéj ljudi, ne samó v Efezu, | ampak | skoraj v vsej provinci Aziji. |
nisem zamolčal, kar vam je v korist, | ampak | sem vam oznanjal in vas učil, javno |
Pripravljen sem ne samo biti zvezan, | ampak | tudi umreti v Jeruzalemu za ime Gospoda |
spoznali, da ni res, kar govorijo o tebi, | ampak | da si na pravi poti in se držiš postave. |
zbrali tukaj, nisem izgubljal časa, | ampak | sem takoj naslednji dan sedel na sodni |
biti neposlušen nebeški prikazni, | ampak | sem najprej v Damasku in Jeruzalemu |
veliko - daj Bog, da bi ne samo ti, | ampak | da bi vsi, ki me danes poslušajo, postali |
pogubna ne samo za tovor in za ladjo, | ampak | tudi za naše življenje.« |
ki iz sebičnosti ne sledijo resnici, | ampak | se pokoravajo krivici. |
dela, temu se plačilo ne daje kot dar, | ampak | kot dolžno izplačilo. |
Kdor pa ne opravlja del, | ampak | veruje v tistega, ki opravičuje brezbožneža, |
sveta, ni bila dana zaradi postave, | ampak | zaradi pravičnosti, ki izvira iz vere. |
samo tistemu, ki izvira iz postave, | ampak | tudi tistemu, ki izvira iz vere Abrahama, |
Pa ne samo to, | ampak | se celo ponašamo z bridkostmi, saj |
Pa ne samo to, | ampak | se celo ponašamo v Bogu po našem Gospodu |
nad vami, saj ne živite pod postavo, | ampak | pod milostjo. |
Potemtakem tega ne počenjam več jaz, | ampak | greh, ki prebiva v meni. |
česar nočem, tega ne počenjam več jaz, | ampak | greh, ki prebiva v meni. |
nas, ki ne hodimo po smernicah mesa, | ampak | duha. |
Vi pa ne živite po mesu, | ampak | po duhu, če le prebiva v vas božji |
suženjstva, da bi spet zapadli v strah, | ampak | ste prejeli duha posinovljenja, v katerem |
minljivosti, in sicer ne po svoji volji, | ampak | po volji njega, ki ga je podvrgel, |
To pa še ni vse: | ampak | tudi Rebéka, ki je zanosila z enim |
izvolitvi, ker se ne opira na dela, | ampak | nanj, ki kliče -: |
Torej ni odvisno od tistega, ki hoče, | ampak | od Boga, ki izkazuje usmiljenje. |
nas je poklical ne samo izmed Judov, | ampak | tudi izmed poganov ... |
Zato se ne prepuščaj domišljavosti, | ampak | se boj! |
prilagajajte miselnosti tega sveta, | ampak | se tako preobrazujte, da boste prenavljali |
svojo pamet več, kot je treba dati, | ampak | samo toliko, kolikor je razumno; vsak |
obračunavajte na svojo roko, predragi, | ampak | prepuščajte obračun božji jezi, saj |
ni treba bati, kadar delamo dobro, | ampak | kadar delamo húdo. |
tudi Kristus ni iskal lastnega ugodja, | ampak | kakor je pisano: |
Hvaležen sem jima ne samo jaz, | ampak | tudi vse Cerkve med pogani. |
ne služijo našemu Gospodu Kristusu, | ampak | lastnemu trebuhu, in s privzdignjenim |
Kristus me namreč ni poslal krščevat, | ampak | oznanjat evangelij, in sicer brez govorniške |
bi temeljila na človeški modrosti, | ampak | na božji môči. |
besedami, kakršne uči človeška modrost, | ampak | kakršne uči Duh, tako da duhovno razlagamo |
nisem vam mogel govoriti kot duhovnim, | ampak | kot zgolj čutnim bitjem, kot nedoraslim |
tisti, ki sadi, in nič tisti, ki zaliva, | ampak | tisti, ki daje rast, Bog. |
ne le, kaj ti prevzetneži govorijo, | ampak | kaj zmorejo. |
starim kvasom hudobije in malopridnosti, | ampak | z opresniki čistosti in resnice. |
Telo ni za nečistost, | ampak | za Gospoda, Gospod pa je za telo. |
dopustil, da bi bili skušani čez vaše moči, | ampak | bo ob skušnjavi tudi pomagal, da jo |
Tu pa ne mislim na vašo vest, | ampak | vest bližnjega. |
tem pa nimam pred očmi svoje koristi, | ampak | to, da bi se mnogi zveličali. |
Ni namreč moški iz ženske, | ampak | ženska iz moškega, in ni bil moški |
Tudi telo namreč ni iz enega uda, | ampak | iz več. |
podrejajo, kajti Bog ni Bog zmešnjave, | ampak | miru. |
oni vsi sem se trudil, pa ne le jaz, | ampak | božja milost, ki je z menoj. |
kar vseješ, ni prihodnja rastlina, | ampak | golo zrno pšenice ali česa drugega. |
Niso vsa živa bitja iz istega mesa, | ampak | je drugo pri ljudeh, drugo pa meso |
Toda ni najprej to, kar je duhovno, | ampak | to, kar je zemeljsko, potem to, kar |
obsodbo, tako da nismo več zaupali vase, | ampak | v Boga, ki obuja mrtve. |
Bog, torej ne v posvetni modrosti, | ampak | po božji milosti. |
ne zato, ker bi vas hotel prizadeti, | ampak | da bi spoznali ljubezen, ki jo imam |
povzročil žalost, jè ni povzročil le meni, | ampak | deloma vsem vam, čeprav ne bi rad pretiraval. |
zmožni, da bi se sami nase zanašali, | ampak | vse zmoremo v Bogu. |
za služabnike nove zaveze, ne črke, | ampak | Duha. |
Saj ne oznanjamo sebe, | ampak | Gospoda Jezusa Kristusa, sebe pa le |
ker ne gledamo na to, kar se vidi, | ampak | na to, kar se ne vidi. |
tlači nas, ker se ne bi radi slekli, | ampak | bi se radi kar povrh oblekli, tako |
tisti, ki živijo, ne bi živeli več sebi, | ampak | tistemu, ki je zanje umrl in vstal. |
pohujšanja, da se naša služba ne bi grajala, | ampak | se v vsem vedemo kot božji služabniki: |
zato, ker sem vas spravil v žalost, | ampak | zato, ker je žalost v vas sprožila |
pravim, ker bi vam hotel ukazovati, | ampak | da bi po vzoru drugih tudi vi meni |
stvar, ki ste jo lani ne le začeli, | ampak | tudi želeli, zdaj še uresničite. |
skrbimo za dobro ne le v očeh Gospoda, | ampak | tudi v očeh ljudi. |
Orožje našega bojevanja ni človeško, | ampak | ima v Bogu moč, da podira trdnjave. |
potrjen ni tisti, ki sam sebe priporoča, | ampak | tisti, ki ga priporoča Gospod. |
v breme, ker ne iščem vaših dobrin, | ampak | vas. |
dolžni zbirati prihranke za starše, | ampak | starši za otroke. |
Ta pa vam ne bo prizanesel, | ampak | vam bo dokazal svojo moč. |
da bi se mi skazali kot preskušene, | ampak | samo do tega, da bi vi delali dobro, |
človeka ne opravičujejo dela postave, | ampak | edinole vera v Jezusa Kristusa. |
Kristusom sem križan; ne živim več jaz, | ampak | Kristus živi v meni. |
Ampak | : | |
zarodom«, kakor če bi šlo za mnoge, | ampak | in tvojemu zarodu, tako da gre za enega; |
Sedaj pa ne samo, da Boga poznate, | ampak | še več, tudi Bog vas pozna. |
še sami obrezanci ne držijo postave, | ampak | hočejo, da se daste obrezati zato, |
obreza nič ne velja niti neobreza, | ampak | nova stvar. |
odrešeni po veri, vendar ne iz svoje moči, | ampak | je to božji dar. |
Kdor je kradel, naj ne krade več, | ampak | naj se trudi s svojimi rokami in dela |
pazíte, kako se vêdete, ne kot nespametni | ampak | kot pametni. |
Zato ne bodite nerazsodni, | ampak | spoznajte, kaj je Gospodova volja. |
kakor da bi hoteli ugajati ljudem, | ampak | kot Kristusovi služabniki, ki iz srca |
boj se ne bije proti krvi in mesu, | ampak | proti vladarstvom, proti oblastem, |
nadejam, da ne bom v ničemer osramočen, | ampak | da bo Kristus kakor zmeraj tudi zdaj |
dano, ne samo da v Kristusa verujete, | ampak | da zanj tudi trpite, saj prenašate |
prepirljivosti in ne iz praznega slavohlepja, | ampak | imejte v ponižnosti drug drugega za |
ljubosumno oklepal svoje enakosti z Bogom, | ampak | je sam sebe izničil tako, da je prevzel |
le takrat, kadar sem bil med vami, | ampak | še veliko bolj zdaj, ko sem odsoten, |
se ga je usmilil, pa ne samo njega, | ampak | tudi mene, da se ne bi zgrinjala name |
pravičnostjo, ki izvira iz postave, | ampak | s pravičnostjo, ki je po veri v Kristusa, |
Ničesar si ne ženite k srcu, | ampak | ob vsaki priložnosti izražajte svoje |
obrezo, ki je ni naredila človeška roka, | ampak | s Kristusovo obrezo, s katero ste slekli |
ne Skita, ne sužnja ne svobodnega, | ampak | vse in v vseh je Kristus. |
kakor da bi hoteli ugajati ljudem, | ampak | v iskrenosti srca in v strahu pred |
evangelij ni prišel med vas samo z besedo, | ampak | tudi z močjo in Svetim Duhom ter popolno |
ne samo po Makedoniji in po Aháji, | ampak | se je glas o vaši veri v Boga razširil |
nečednih nagibov ne iz zvijačnosti, | ampak | tako oznanjamo, kakor nas je imel Bog |
pri tem pa ne skušamo ugajati ljudem, | ampak | Bogu, ki preizkuša naša srca. |
svoj ugled kot Kristusovi apostoli, | ampak | smo nastopali med vami z vso ljubeznivostjo. |
hoteli dati ne samo božji evangelij, | ampak | tudi svoje življenje, in sicer zato, |
nas, sprejeli ne kot človeško besedo, | ampak | , kar dejansko je, kot božjo besedo, |
teme, zato nikar ne spimo kakor drugi, | ampak | bodimo budni in trezni. |
Zakaj Bog nas ni namenil za jezo, | ampak | za to, da pridemo do zveličanja po |
kdo ne vračal komu hudega s hudim, | ampak | si zmeraj prizadevajte za to, kar je |
nismo zastonj jedli kruha pri nikomer, | ampak | smo trudoma garali noč in dan, da ne |
pravim, ker ne bi imeli pravice do tega, | ampak | zato, da se vam sami postavimo za zgled, |
vami živijo neredno, da nič ne delajo, | ampak | begajo sem ter tja. |
Vendar ga ne imejte za sovražnika, | ampak | ga opominjajte kot brata. |
namreč, da postava ni dana za pravičnega, | ampak | za kršilce postave, za nepokorne, za |
ne z biseri ali dragoceno obleko, | ampak | z dobrimi deli, kakor se spodobi ženskam, |
nikakor pa ne pijanec in pretepač, | ampak | krotek. |
Pa ne le brezdelnosti, | ampak | tudi klepetavosti in zvedavosti, in |
zaradi njega jetnik, se ne sramuj, | ampak | z božjo močjo z menoj trpi za evangelij! |
nekateri ne bodo prenesli zdravega nauka, | ampak | si bodo po svojih željah iskali učitelje, |
naj ne ugovarjajo in ne poneverjajo, | ampak | naj izkazujejo popolno zvestobo, da |
sramotijo, naj ne bodo prepirljivi, | ampak | krotki. |
delo ne bilo videti nekako prisiljeno, | ampak | prostovoljno. |
zmeraj, in sicer ne več kot sužnja, | ampak | več kot sužnja, kot brata, nadvse dragega |
nihče si te časti ne prisvaja sam, | ampak | ga kliče Bog, kakor Arona. |
poveličal, da je postal véliki duhovnik, | ampak | ga je tisti, ki mu je rekel: |
do konca, da se ne boste polenili, | ampak | posnemali tiste, ki so zaradi vere |
roka in bi bilo le podoba pravega, | ampak | v sama nebesa, da zdaj za nas stoji |
ostane za grehe nobena daritev več, | ampak | strašno čakanje na sodbo in maščevalni |
vzgajanje pa v tistem hipu ni prijetno, | ampak | bridko. |
sramoto, saj nimamo tu stalnega mesta, | ampak | iščemo prihodnje. |
postavo sodiš, nisi njen izpolnjevalec, | ampak | si njen sodnik. |
razodeto, da niso pripravljali zase, | ampak | za vas, kar so vam zdaj sporočili tisti, |
odkupile minljive reči, srebro ali zlato, | ampak | predragocena kri Kristusa, brezhibnega |
drugega, ker vas ni prerodilo uničljivo | ampak | neuničljivo seme, božja beseda, ki |
vaša sproščenost prikrivala hudobijo, | ampak | kot ljudje, ki so predani Bogu. |
gospodarjem, a ne le dobrim in krotkim, | ampak | tudi osornim. |
sramotenja, ko je trpel, ni grozil, | ampak | je vse prepuščal njemu, ki sodi pravično. |
Ne odstranjuje madežev s telesa, | ampak | zaradi vstajenja Jezusa Kristusa prosi |
ne bi več živel človeškim strastem, | ampak | božji volji. |
zaupana, pazíte nanjo, pa ne zgrda, | ampak | rade volje, kakor je Bogu všeč. |
Ne zaradi grdega pohlepa po dobičku, | ampak | z voljnim srcem. |
niti pred veličastvi ne trepečejo, | ampak | jih sramotijo, pa jih vendar angeli, |
oči in ošabno vedênje - ni od Očeta, | ampak | od sveta. |
pišem vam, ker ne bi vedeli za resnico, | ampak | prav zato, ker jo poznate in ker nobena |
ljubímo z besedo, tudi ne z jezikom, | ampak | v dejanju in resnici! |
Preljubi, ne zaupajte vsakemu duhu, | ampak | duhove presojajte, ali so od Boga, |
Ne le z vodo, | ampak | z vodo in s krvjo. |
nihče, ki je rojen od Boga, ne greši, | ampak | ga Božji Sin varuje, da ga ne zgrabi |
vendar ne, kakor bi pisal novo zapoved, | ampak | tisto, ki jo imamo od začetka: |
zapravite, kar smo s trudom dosegli, | ampak | dobite polno plačilo. |
Preljubi, ne posnemaj hudega, | ampak | to, kar je dobro! |
niso ohranili svojega dostojanstva, | ampak | zapustili svoje bivališče, hrani večno |
hudiča ni upal sramotiti in obsojati, | ampak | je rekel: |
ne bom izbrisal iz knjige življenja, | ampak | ga bom priznal pred svojim Očetom in |
ki se razglašajo za Jude, pa niso, | ampak | lažejo. |
Ker pa nisi ne vroč ne mrzel | ampak | mlačen, sem na tem, da te izpljunem |
pustošijo ne trave ne zelenja ne drevja, | ampak | samo ljudi, ki so brez božjega pečata |
jim bilo dano, da bi jih pobijale, | ampak | da bi jih pet mesecev trpinčile. |
takimi druga smrt nima nobene oblasti, | ampak | bodo postali duhovniki božji in Kristusovi |
tudi ne, kdor počenja gnusobo in laž, | ampak | bodo vstopili samo tisti, ki jih ima |
nekje na odprtem morju, daleč od obale, | ampak | za veliko manjše, le pet metrov dolge |
kolektivne pogodbe ne privoli v pogajanja, | ampak | ultimativno vztraja pri svojih stališčih |
predlagano referendumsko vprašanje, | ampak | le o določenem vprašanju, ki ga ureja |
izgredov ali kršitev javnega reda in miru, | ampak | je že tako, da se vedno najde kakšna |
Ampak | zmotno bi bilo misliti, da dodatni | |
bo upoštevana višina prve pokojnine, | ampak | si jo lahko na novo izračunajo na podlagi |
pogajata o aneksu h koalicijski pogodbi, | ampak | predvsem o nekakšnem političnem dogovoru. |
bi črtali sporne določbe 68. člena, | ampak | spremenili ta člen v celoti, sprožila |
vzdušju vstopili v labirint brez izhoda, | ampak | predvsem pri oblikovanju nove določbe. |
žal ni bila uvrščena na dnevni red, | ampak | je bila na zahtevo enega od delegatov |
razstavi ni izšel klasičen katalog, | ampak | obsežna Prelovškova publikacija Poezija |
plačevali več parkirnine v Piranu, | ampak | bodo to morali storiti ob izvozu iz |
Ampak | Najdù je vesel. | |
Ampak | vse to delajo za rod, ki vlada nad | |
je, suh in tenak, skoraj prosojen; | ampak | črni lasje mu vihrajo v vetru kakor |
ve kje ležijo, samotne in zapuščene, | ampak | strohnele še niso; zakaj kri mučenikov |
Res, da je cesta težka in strma, | ampak | vseeno vse preveč oklevamo in vsepreveč |
Kdo ve, za kolikimi vrati si, | ampak | nekje si prav gotovo. |
velikim upanjem, da bodo rane zaceljene, | ampak | plavordeče lise so še zmirom tam. |
S prsti tudi še ne morem gibati, | ampak | upam, da ne bo dolgo, ko bom docela |
Ampak | nekoč - tako se tolažim in upam v teh | |
Ampak | jaz pišem vseeno. | |
zvonovi v tem mestu skoraj vedno pojo, | ampak | tako čudno, kakor danes, še niso peli |
Ampak | za božjo voljo, le kako naj trdemu | |
da umetnost ni vzklila iz umetnosti; | ampak | da je zrasla iz življenja in je sad |
kajti potem bi ne žalili samo mene, | ampak | tudi moj dom «, pravi Lina v pozni |
Spral ga je, | ampak | krvi ni mogel sprati. |
Saj na dnu srca še nekaj gori, | ampak | po vsem tem, kar delajo ž njim, res |
Morda pa je strup, ga je prešinilo, | ampak | samo za hip. |
polja, se prav nič ne oglasi; morda se, | ampak | prav malo. |
(A. Gradnik) | Ampak | danes skoro ni več tako. |
Našel sem številko, | ampak | Travnika ne. |
Ampak | ona je vesela. | |
Ampak | marsikateri tolminski očanec ponosno | |
Ampak | obsvetil ni ničesar. | |
Ampak | , da sem mu jaz dala misel, prav jaz, | |
- | Ampak | jaz sem že vse prodala, - je zajecljala |
- | Ampak | le kam naj grem? - je zastokala mati. |
Ampak | gosenice ni ..." | |
Saj ga nimajo veliko, | ampak | nocoj, ko je božič, je buča na ognjišču |
Ampak | , toda naj bo kakor hoče, o tem ni, | |
Saj nič ne rečem, tudi jaz rad jokam, | ampak | počasi prihajam do spoznanja, da je |
tudi prerok in videc na daljavo nisem, | ampak | - tako mislim - da se vas slej ko prej |
Ampak | pri Kovačevih na sveti večer bolj malo | |
Ampak | zapomni, v mestu ni dobro. | |
Ampak | navsezadnje ni vse skupaj pomagalo | |
ki jim segajo čez oči in čez ušesa | ampak | to nič ne de in tudi ni važno; važno |
»Vidim, vidim, | ampak | čemu je tako zavit?« |
»Z dušo in s telesom; | ampak | oboje je že precej skrahirano«. |
Ampak | kadar tako blizu začutim dih smrti, | |
Ampak | , kadar sem na meji, grm se v vetru | |
Vzel je v najem žago in mlin, | ampak | počasi se je polastil vsega posestva |
Ampak | Ada, ta presneta deklina, se je znala | |
Ampak | to so bile gluhe in zameglene stvari, | |
domovina; tudi do njega sta našli pot - | ampak | bili sta tako tuji, tako čudovito podobni, |
Ampak | rimska sodnija je že stara in dobro | |
Ta želja je bila sicer lepa, | ampak | Martina je ob njej vseeno trpko spreletelo: |
ga nihče ne videl, bi bilo še dobro, | ampak | vrniti se v domačo vas kakor razbojnik, |
Sicer pomenijo sanje ravno nasprotno, | ampak | nemara je čisto na robu propada in |
je tukaj še precej vroče, je rekel, | ampak | pozimi je mraz, burja in sneg. |
se je nasmehnil Martin, » | ampak | mislil sem, da je Pipi še živ.« |
plašno ugovarjal Martin, »to že vem, | ampak | do doma imam komaj dve uri, zdaj pa |
Ampak | v mladosti je bil vsekakor lep fant. | |
Potem so skočili na Cestarja, | ampak | Cestar se je držal zadnje čase zelo |
je stara, že od predlanskega leta, | ampak | upam, da karabinjerji ne bodo tako |
Razbojnik ni, | ampak | tat je pa le, tat.« |
je zamrmrala Jera, » | ampak | poslušaj, zakaj pa so stanovali v kleti, |
Žef je garal od zore do mraka, | ampak | kruha le ni bilo. |
Ampak | petelin ni zakikirikal in starci so | |
Ampak | pokazal ji bom vrata in si vzel deklo. | |
Trmasta je baba, trmasta, je govoril, | ampak | bridko se vara, če misli, da pojdem |
»Seveda sem ga, | ampak | če bi bil vedel, da bo vse tako razgrebel, |
toda rib nismo prištevali k živalim, | ampak | k ribam. |
»Na, tu imaš dve, | ampak | potem boš pokazal.« |
»Že, | ampak | povedati ne smeš,« je zastokal pob. |
Ampak | zaradi tega si ni nihče belil las: | |
To bo taka « je rekla, | ampak | kar naenkrat je spet zamižala, |
Ampak | na tem svetu je že tako pametno urejeno, | |
debele kaplje so mu orosile nos in čelo, | ampak | obrisati se ni utegnil, ker bi mu medtem |
da je Kobilčer star in dober človek, | ampak | država je več. |
je rekla, | ampak | nenadoma je zamižala in spet se je |
» | Ampak | jaz jim že pokažem, po čem je mast!« |
k Pečanu in začel obletavati Nanco, | ampak | Nanca je bila že oddana in vse Štefucove |
»Moreš že, moreš, | ampak | nočeš,« je bevsknil Štefuc. |
» | Ampak | bom že še pokazal!« |
je skoraj zakričal Peskarjev Nande, | ampak | zakričal je zaradi tega, ker se je |
»Mene tudi,« je rekel Nace, » | ampak | ne zaradi Peskarjeve žlote.« |
Za tem vzdihom pa je prišla tišina, | ampak | ne tista živa tišina, kakršna je v |
Ampak | ne iz potrebe. | |
Ampak | božjega daru se le veselim, pa naj | |
da nisem mislila jasno ... z besedami, | ampak | ... kako bi rekla ... bolj megleno ... |
Ampak | podrli ga niso. | |
Ampak | prašički še niso bili godni. | |
‘Lep že, lep,’ je rekel naš, ‘ | ampak | reven.’ - |
Ne rečem, sam ... | ampak | takole, če jih je več skupaj ... kako |
Ampak | ne zaradi tega. | |
Ampak | ti nisi pes, razumeš, ti nisi pes. | |
Seveda je, | ampak | ni. |
Ampak | počasno! | |
Ampak | tega ni kriva pijača. | |
»Ne zameri otrok, | ampak | takrat ...« |
Na, kupi si svinčnik, | ampak | ne cedel ...« |
» | Ampak | dolgo ni bil doma ...« |
Joj! - bog mu greh odpusti ... | ampak | pomisli, v kakšno sramoto je spravil |
» | Ampak | vrnil se ne bo več. |
»Ne, nisem ... | ampak | ... |
Ne štej mi tega v greh, | ampak | videti si kar precej |
» | Ampak | pohiti, pohiti!« je rekla Temnikarica, |
» | Ampak | najprej stopi k Loputniku, da te obrije!« |
Ampak | ne sam, da se ne porežeš! | |
Ampak | , recimo, drevje. | |
Ampak | popolnoma drugačne vrste. | |
ljubezni bolj vreden, kakor so je drugi ..., | ampak | zato, ker si je nemara bolj potreben |
- | Ampak | obljubil je, naš Ludvik, da ti bo pisal |
Ampak | to velja samo za smreke, ki rastejo | |
» | Ampak | ne zdaj!« sem jo prekinil, ker sem |
žensk, da jih ne spraviš v deset cerkva, | ampak | takšne še nisem videl. |
sem rekel, ptičica je bila ptičica - | ampak | samo z veje na vejo. |
» | Ampak | Božena je živela pošteno!« |
» | Ampak | njej to ni bilo všeč,« |
» | Ampak | počasi, čeprav pot ni tako huda.« |
Ampak | samo pomisli, kakšno naključje! | |
Na, kupi si svinčnik, | ampak | ne cedel ...« |
» | Ampak | ... ampak ... |
»Ampak ... | ampak | ... |
» | Ampak | to ne velja!« |
» | Ampak | , da mi poveste po pravici in po resnici!« |
» | Ampak | nekaj koreninic se pa že vidi, kaj?« |
» | Ampak | zdaj bom! |
Ampak | zdaj jo imam in ta bo prava!« jim je | |
»In | ampak | in gospod... in kako jih je potolkel?« |
» | Ampak | potem boste spet trikrat!« se je jasno |
» | Ampak | danes šele eno!« je vnuk spet vzdignil |
» | Ampak | zdaj takoj!« |
» | Ampak | prej boste še zaigrali,« mu je otrok |
Ampak | zdaj ne igra več,« je odkimal Jankec. | |
» | Ampak | ne bom, da ne bodo moji otroci sirote.« |
» | Ampak | otroci so zmeraj. |
» | Ampak | brez tiste škatle.« |
» | Ampak | ne zdaj,« je rekla Tinka. |
Ampak | še zmeraj je bil tam. | |
» | Ampak | ne boš odletel proti nebu. |
Ampak | on čaka, morda bo čakal še sto let. | |
»Imam, | ampak | kaj sem zagrešil?« |
» | Ampak | vaša milost!« |
ker to so delili samo ob nedeljah, | ampak | le, da bi ugotovili, če so njihovi |
zahteva posebno nego ne le vsaka sorta, | ampak | tudi vsaka rastlina posebej, pa še |
Ampak | opazujem.« | |
» | Ampak | tebe vedno zanese, vedno se razjeziš.« |
drobiž, njegovi meščani pa niso meščani, | ampak | orjaki. |
» | Ampak | tule je še eden, bolj moderne baže.« |
» | Ampak | ... z organizacijo dela...« |
» | Ampak | vas bom že prevzgojil, nič se ne bojte!« |
»Boste že oprostili, | ampak | tega ne verjamem. |
ti, da delaš, kar hoče samo iz tebe, | ampak | imaš sina, žensko... |
Kurba si, | ampak | jaz bi tudi šel«, se je delal Cane. |
Ampak | tvoja družina naj pokliče, kadarkoli | |
Ampak | , potem sta odhitela po bolj pametnih | |
Tu nisem zaradi trpljenja, | ampak | zaradi radosti. |
Ampak | nebo pozna vzrok in zvezo | |
nekakšni absolutni mami, ne po življenju, | ampak | po maternici... |
Istanbulu, po najbližji poti čez Beograd, | ampak | naokoli, čez Dalmacijo. |
ne mudi, da ni pomembno, kam grem, | ampak | kje sem, da bi samega sebe pretental, |
povedati, da sadja nisem več rabutal, | ampak | prosil zanj. |
Ampak | jaz še ne grem domov, sem skušal biti | |
Ampak | pod temi iluzijami, pod čustvi in občutki | |
Ampak | tudi ministre je strah. | |
Vzrok ni v osiromašenju zemlje, | ampak | v ogzosmozi, pojavu, ki so ga odkrili |
tako ne uspeva dolgo ista kultura, | ampak | se je prisiljena razširiti drugam, |
Ampak | hrepenenje kot neposedovanje, s katerim | |
Ampak | sem in tja pa tudi mora biti karneval. | |
zgodovinski logiki slej ko prej mora priti, | ampak | seveda brez Rusov. |
deževalo, pregnalo bo sicer komarje, | ampak | spet se bom valjal kot prašič v mlaki |
naenkrat ni posredovalo nobene lepote več, | ampak | samo grozo. |
Uživam v odkrivanju teh manipulacij, | ampak | to mi ne daje rešitve za sebe. |
Ampak | to bom storil na svoj način in na svojem | |
Ampak | navaditi se pa da hitro ali zelo počasi. | |
Ampak | to je za tepsti, se je zarežal. | |
Ampak | verjetno se ga boje vsi biciklisti. | |
To je že res, | ampak | jaz nisem Buda in to sploh nikoli ne |
Mošeja Haghia Sophia ne stoji, | ampak | čepi kot koklja, razlezena v svoji |
Ampak | ko sem po tisti hitri avtocesti dospel | |
Ampak | saj vemo, če vzameš ovco, jo odneseš | |
Funkcionalno je taka, kot mora biti, | ampak | takšna kot je, nežna in mehka, tako |
lahko funkcioniral brez kvalitete, | ampak | tedaj bi bilo živeti tako neumno, da |
Ampak | , ampak... | |
Ampak, | ampak | ... |
Ampak | v vsem tistem nekaj manjka, kakšno | |
vulkansko jedro, pa ne samo v stene pečin | ampak | tudi v čudovite, gobam podobne in od |
Ampak | vseeno me je vleklo tja v podzemski | |
Ampak | tu je že čas, ki bo v temeljih zamajal | |
daruje ne samo vsem poznano dobrobit, | ampak | tudi še nekaj, česar ne znam obrazložiti. |
Ne suženj ali zapornik, | ampak | ljubimec, uživač, čutiš, da je vse |
Nikoli, | ampak | res nikoli nisem uspel plačati čaja. |
pomembno, da misli ne usmerjam na silo, | ampak | da vse prepustim naključju, oziroma |
posedovati, istočasno je pa zastonj; | ampak | zato ljudstvu ni veliko vredna, boljše |
poskušajo pokoriti to gorsko ljudstvo, | ampak | po pravici povedano, jim tudi le ti |
samo na svojem plemenskem ozemlju, | ampak | se svobodno, brez potnih listov, podobno |
Vpleteni niso samo posamezniki, | ampak | tudi njihove družine, h katerim se |
stara fizično in srčno amortizira, | ampak | si pridobijo tudi zveze in ugled. |
Ampak | napetost me je hromila predvsem zaradi | |
zemljevid, vedoč sicer, da se Kurdi puntajo, | ampak | da so mi na meji zatrdili, da je podnevi |
Ampak | eno uro potem je na cesti ustavil tovornjak | |
Ampak | vseeno, zakaj se pa ne bi pomiril. | |
Ampak | vseeno, ni mi dalo miru, obsedal me | |
Ampak | oče je nasprotoval, češ da je hiša | |
življenja brez whiskija, muzike, zabav, | ampak | zato, ker ekonomija propada, ker vlada |
posnemati ne le zahodne tehnologije, | ampak | tudi motivacijske mehanizme. |
Ampak | pridejo časi, ko je v samoti te gole | |
Ampak | boljšega čaja kot v tisti čajarni sredi | |
To je dobro, | ampak | civilizacijo oziroma del njenih članov |
Ampak | on ve bolje: to je zakon... | |
do štiri tisoč članske populacije, | ampak | tudi fizične posebnosti tega plemena, |
tolkel po ramah in se režal, prav imate, | ampak | jaz bom vseeno zlezel dol... |
trapast in tisto spodaj tudi ni pul, | ampak | nekaj drugega... |
breme, kazen ali preizkušnja značaja, | ampak | darilo, ki ga je treba častiti in se |
Ne poznajo enega boga, | ampak | jih druži cel panteon bogov, različnih |
Ampak | človeške intuicije tudi najbolj spretno | |
prihajajo iz najbolj ne le industrijsko, | ampak | tudi kulturno razvitega sveta? |
pokvarjenosti v pološčenih kabinetih, | ampak | tudi od konformizma in egoizmov širših |
Ampak | moj stari ata je bil jelen. | |
razložil fizikalni princip, so kimali, | ampak | povsem razumeli pa niso. |
Ampak | takoj so me razkrinkali. | |
Ampak | pri tem in podobnih drugih predlogih | |
dežele, so ugovarjali, da niso pobegnili, | ampak | da so se samo umaknili, da se organizirajo |
ravnokar spuščal, ne čutiš človeka, | ampak | še nekaj vmes. |
Ampak | on je naš, delal je v kampu, nosil | |
Ampak | dokler smo mi tu se to ne bo zgodilo, | |
ne vodijo v nobeno dogovorjeno smer, | ampak | križemkražem kot zmešana kakofonija |
Ampak | saj ni ceste. | |
so me veselo vzpodbujajoč prehitela, | ampak | njihovega opogumljanja pravzaprav sploh |
prej, kot da je nekaj grozno narobe, | ampak | da bo še vse v redu, samo brez panike, |
Ampak | istočasno mi tudi hudičevo odlega. | |
Ampak | jaz nisem kura. | |
njihov služabnik, jaz pa spet njegov, | ampak | jaz sem se odločil, da bom poskusil |
občutek, da nisem upravičen do cilja, | ampak | le do poti. |
Ampak | tem ljudem kakih 50 kilometrov severno | |
Hm, | ampak | pasulj je boljši od bencina, sem odvrnil. |
pogosto nisem mogel potiskati pred seboj, | ampak | sem ga moral spet z vso kramo vred |
* * Bilo je zares naporno, | ampak | prav zaradi vseh teh intenzivnosti |
Ampak | , saj nisem zato prišel tako daleč. | |
Vsa čast muslimanski gostoljubnosti, | ampak | mene je začel zapuščati občutek enakovrednosti, |
Gnalo me je, da bi začel z revolucijo, | ampak | potem me je hvala bogu vedno minilo. |
Ampak | jaz imam sedaj novo izkušnjo in novo | |
Ampak | Slovenci se znajdemo, to nas je naučilo | |
je malo, in nikoli ne bašem v vrečo, | ampak | samo v želodec, ki pa včasih res ne |
svežega zraka in se vrniti v posteljo, | ampak | tedaj me je Hunza potegnila vase. |
posamezniki torej ne vodimo povsem sami, | ampak | na naše obnašanje, morda ne da bi se |
Ampak | kdo je kriv za vse to, če sploh kdo | |
verjamem, me niso pri priči vrgli ven, | ampak | so imeli z menoj veliko potrpljenja, |
ki sicer ni namenjen spreobračanju | ampak | izpopolnjevanju bratov. |
glav v vinsko rdečih meniških kutah, | ampak | Tibetanci, stari in mladi, v tradicionalnih |
tak koncept evolucije, ni samo stara, | ampak | tudi svojstvena. |
podjarmljanje naroda z drugim narodom, | ampak | tudi za čelno trčenje dveh nasprotnih |
temelji na navezanosti in posedovanju, | ampak | v nesebičnosti in požrtvovalnosti. |
Ne vem zakaj, | ampak | vleklo me je v Amritsar, nekaj v meni |
Ampak | takoj, ko sem se ustavil na prvem indijskem | |
Ampak | ostalim tujcem je bilo vse skupaj očitno | |
Individualisti smo, izolirani ne samo v družbi, | ampak | tudi v odnosu do ostalega stvarstva |
Ampak | glej, zdaj sem prvič, daleč proč od | |
oceana, svetega dežja, svetega prahu ... | ampak | kakorkoli že, zemljepisni položaj, |
sicer stalno odpiral in sploh spakoval, | ampak | za moje potrebe je bilo vse skupaj |
Seveda sem jim lahko ušel, | ampak | ne moreš uiti vedno novim in spočitim. |
Vsak dan bolj me je napihovalo, | ampak | vse, kar sem spravil iz sebe je bilo |
portali in mostovi ne nosijo bremena, | ampak | je njihova funkcija predvsem estetska, |
molilnic je nekaj ne samo veličastnega, | ampak | tudi magičnega, kot da bi si tukaj |
jih polne vsepovsod in ne samo njega, | ampak | celega Panteona bogov in boginj, za |
Ampak | pred menoj je bilo še nekaj bolj ekstravagantnega | |
ljubezni kot poti duhovnega razvoja, | ampak | indijski šoferji vozijo kot norci! |
Lahko bi zarjovel, vrgel petardo, | ampak | v sebi sem čutil slabost; dvomil sem, |
Ampak | meni je voda kri zemlje, če se le da, | |
Ampak | , o bog, kako, od kod naj črpam ljubezen | |
Ampak | Bombay je velemestna džungla in sploh | |
Ampak | vedel sem, da zaradi njihove razburjenosti | |
Ampak | nebeška volja je bila taka, da mi bosta | |
Ampak | ta zavest mi ni dosti pomagala, na | |
spet na policijo, da bi ga izsledili, | ampak | tam so se mi samo še enkrat nasmejali. |
izziva in se pogosto ne konča dobro, | ampak | to je tako človeško. |
samo za odličnega predstavnika vzhoda, | ampak | da Aurobindo v sebi združuje tako vzhod |
smoter, h kateremu vodi življenje, | ampak | le korak v smeri proti še višjemu duhovnemu |
osvoboditev duhovnega elementa v človeku, | ampak | tudi popolna zmaga le‐tega nad vsemi |
izvenkozmičnem stanju ali nirvani, | ampak | tukaj in sedaj. |
ga vodi družba, ni samostan asketov, | ampak | sledi staro vedsko izročilo, ki pravi, |
ni z visokim zidom ograjena stavba, | ampak | so njegove aktivnosti raztresene po |
do visokega šolstva, ki ne vzgaja, | ampak | asistira v samovzgoji. |
skupnosti izboril sredstva preživetja, | ampak | da bi se realiziral v stvaritvi in |
Matri Mandir mi je vzel sapo, | ampak | ljudje, sedeči pri kosilu v kantini |
Ne vem, če ni šlo še za kaj drugega, | ampak | bivanje v tem ašramu je bilo zame, |
na Savo, ko se ne ženemo več toliko, | ampak | nam je dovolj uživanje samega sebe |
Ne vem, če je vse to res, | ampak | tako so se mi pritoževali. |
Žal nam je, | ampak | naši prostovoljci se rekrutirajo že |
Tito, leto 1948, neuvrščenost, že, že, | ampak | Tajci ne bodo nikoli pristali, da bi |
petja ne od starih mam kot ponavadi, | ampak | od svojih vrstnikov. |
športni užitek in estetsko izživljanje, | ampak | je v zraku čutiti tudi mamljive pustolovske |
čeprav stalno nosi glavo naprodaj, | ampak | to je še vedno najboljši način služenja |
denar in plačali vse njihove dolgove, | ampak | njihove ženske še vedno prihajajo nazaj |
Ampak | sem sem prišel zaradi tistih, ki so | |
napad ni prišel z one strani meje, | ampak | da so bombardirali rdeči Khmeri. |
Ampak | Afganistan je bil dovolj. | |
sicer vedno videla svoje interese, | ampak | za brskanje po nekih globinah duše, |
* * * | Ampak | za enkrat živim še v surovi realnosti |
Ampak | prav tako okolje sem nagonsko potreboval. | |
pokaže njegova najbolj vulgarna bit, | ampak | tudi samega sebe - kako reagiram na |
Ne da sem samo zaljubljen, | ampak | da na pravi način ljubim vse živo in |
Ampak | tako se ljudje učimo shoditi. | |
uiti okrog frustracij in kompleksov, | ampak | je bistvo mene čisto, svetlo, nedolžno, |
folklor in res je, lepo je biti Slovenec, | ampak | včasih tudi malo naporno. |
tesnobe, ki ne temeljijo na realnosti, | ampak | so najbolj pogosto ojačani s samoprojekcijami. |
Ampak | tistikrat se je zgodilo preveč, sem | |
nove bitke, novi izzivi, nove krasote... | ampak | za vse to potrebuješ zdravje, energijo, |
Ne sicer navpične linije, | ampak | gor in dol po kamnitih razmajanih kockah |
Jaz pravzaprav sploh ne kadim, | ampak | tak je tu običaj. |
zaslužili, da bi se malo odštekali, | ampak | v Aziji je, recimo dotakniti se glave |
sorodnost z južnoindijskimi templji, | ampak | način, kako se v arhitekturi med seboj |
strani iz vasi Bawang, koder ni ceste, | ampak | 15 km steze, podobne naši na Komno. |
turiste, take, ki ne verjamejo v ta čuda, | ampak | sem se takoj zgrozil ... |
Ja, | ampak | saj je bil Borobudur že od začetka |
zvezo z bogovi spravijo šele kasneje, | ampak | so si zvestobo in privrženost centrov |
bogato kulturo, ki ne samo, da jo imajo, | ampak | jo tudi zares živijo ... |
Ampak | Bali še obstaja. | |
Veliko grdih duhov je sicer tam, | ampak | tebi ne bodo storili nič hudega. |
navzven, na površini, kot pri nas, | ampak | je bistvo vsebine globlje znotraj, |
Ampak | na Baliju so proti strahovom namesto | |
otočanov, ki se ne obračajo proti morju, | ampak | dajejo prednost goram. |
pomembne kot cesarji v novih oblačilih, | ampak | pozornost, ki jo na Baliju uživa samotni |
konfliktih, ki niso prizadeli samo turistov, | ampak | tudi domačine. |
Ampak | tisto noč komarji niso hoteli zamuditi | |
destruktivni in organizirani, da me ogrožajo, | ampak | predvsem perfektni in kreativni. |
Ampak | jaz bi rad videl. | |
Ampak | pri nas, v našem racionalnem svetu | |
Oprosti, | ampak | otroci so mislili, da si nor, me je |
Ja, prav, | ampak | zakaj me je potem treba s kamni? |
nekem posebnem intelektualnem razredu, | ampak | je umetnike mogoče najti povsod in |
Nekaj je govoril o slabih vetrovih, | ampak | to mu ni nihče verjel. |
tako ali tako prvič in tudi zadnjič, | ampak | tujec v ječi je profit za lokalne policijske |
čustev, ki ne zastruplja organizma, | ampak | ga vitalizira, zdravi, lahko tudi popolnoma |
deliti izkušnje na dobre in slabe, | ampak | je ves premagan in presenečen sprejemal |
Ni se krohotala, | ampak | se je prizanesljivo milo smehljala. |
užitkov sem bil že deležen, hvala zanje, | ampak | avstralski bush je poezija zase. |
dogaja, čeprav si nisva nič obljubila, | ampak | imam jo tako rad, pa bolno mamo in |
nekje naseliti se in živeti zdravo, | ampak | v tem življenju ne gre, morda v kakšnem |
Ampak | tam je bila tudi Lani, Gailina dve | |
imam, da sploh nisem navaden turist, | ampak | da jih potrebujem, da jih prosim pomoči. |
Ampak | nič se ni dalo pomagati. | |
povezanost, uničiti me utegne ta strast, | ampak | mene še vedno nepremagljivo vleče k |
Ja, že zaradi izkušenj, | ampak | ne na račun drugih, tvojih najbližjih. |
Ampak | , kako bodo spremenili prepričanje, | |
Počutil sem se kot jagnje v štalci, | ampak | kljub temu se nisem mogel upreti, da |
ki ne sledijo nobeni uradni cerkvi, | ampak | skušajo najti pot do boga neposredno |
niso same odgovorne za svoja dejanja, | ampak | bo za vse odgovarjal njihov mož, tako |
Ampak | Peter bi rajši živel v mestu, zanima | |
bolj osebno, čeprav ne preveč jokavo, | ampak | nasprotno, vedno nekam napihnjeno. |
name, čutil sem koliko ji pomenim, | ampak | tudi ona ima posebnosti v značaju, |
Zidarji so robati ljudje, to ve vsak, | ampak | avstralski so še nekaj posebnega. |
mi svetovali avstralski prijatelji, | ampak | nas v to ni potegnilo, saj je res še |
Ampak | jaz sem obljubil, da se vrnem v Slovenijo. | |
vaščanov sploh niso čisti Aboridžini, | ampak | mešanci s Kanaki, to so Novokaledonci, |
Ampak | to ni moj dom. | |
Življenje ni preizkušnja, | ampak | možnost, da se le ta sama razvije in |
Seveda so v nebesih, | ampak | nebesa so povsod, ponekod bolj, drugod |
Da, | ampak | ... |
Ampak | kaj ima Descartes skupnega z Wertherjem? | |
Oprostite, mojster Bruno, | ampak | iz vaših besed sklepam, da Wertherja, |
gre za to, da nečesa nisem zmožen, | ampak | se mi zazdi, kakor da sploh nisem resničen, |
jasno in razločno dojemati čutni svet, | ampak | ideje, ki pa so od sveta, kakršenkoli |
privlekel tistega vsemogočnega varljivca... | ampak | zaenkrat še ne govoriva o njem, ali |
(Husserl bi naju popravil: ne metafizični, | ampak | transcendentalni jaz), ki ni nujno |
nekaj let poprej v Razpravi o metodi, | ampak | je zapisal, kot sva prej prebrala, |
fenomenologiji cogito ni več ”točka“, | ampak | ”polje“ gotovosti, v katero je vpotegnjen |
Seveda, | ampak | ne namesto ljubezni! ... |
Od vas ženske gotovo ne odhajajo, | ampak | jih... ne zamerite... prej vi zapustite... |
Sicer bi ga jaz, | ampak | če že greš... |
To ne... | ampak | na tak način pač ni mogoče analizirati |
Prav - | ampak | ne sodi prehitro, da Kartezij ni bil |
Zdaj že mogoče, | ampak | zdaj je tako vseeno... |
krutost narave v Francinini smrti, | ampak | tudi na krutost človeškega sveta, v |
Ampak | po drugi strani ga Sören potihem občuduje, | |
storil Johannes v odnosu do Kordelije -, | ampak | se je Sören preprosto zmotil, svoje |
zaročenke iz strahu pred njo kot žensko, | ampak | zaradi investicije ljubezni v večnost. |
ali‐ali ne pomeni samo te dileme, | ampak | je smisel alternative, po kateri ima |
za zapletanje ni samo v slabi vesti, | ampak | gre predvsem za nenehno izmikanje vsaki |
samo do svojih literarnih junakov, | ampak | tudi do sebe. |
Ja, tako nekako... | ampak | poslušajta dalje, kaj Hegel piše o |
<Gemüt>, ki boleče čuti samo sebe, | ampak | kot razdvojitev; gibanje neskončnega |
tisti, ki veruje v večno življenje, | ampak | oni, ki živi samo v tosvetnih spominih: |
Gre, | ampak | šele posredno - najprej pa je pomembna |
šele naknadno; kajti estetika ni zlo, | ampak | ravnodušnost, in zato sem rekel, da |
Ker pa nisi ne vroč ne mrzel, | ampak | mlačen, sem pred tem, da te izpljunem |
ne nasprotniki njegovih preroštev, | ampak | so preprosto ravnodušni do njegove |
To že, | ampak | jaz se sprašujem, ali so nas takšne |
spraševal in sploh ne bi prišel k meni, | ampak | bi rajši poiskal kakega drugega učitelja, |
Ampak | ne zapeljuj me v teologijo, Janez! | |
daljnogledu, vendar ne gledaš skozenj, | ampak | vanj, v njem so ogledalca in barvni |
hočem razložiti - ne samo razložiti, | ampak | pokazati s kalejdoskopom. |
Je, | ampak | šele tretji dan, v četrtek. |
sem prebral vsa poglavja po vrsti - | ampak | Hardingov tekst mi je bil najbolj všeč. |
rojstvu ne obstaja le ”sedanji trenutek“, | ampak | predvsem prihodnost, saj takrat človek |
Že, | ampak | glava je pri Hardingu prispodoba za |
Ampak | , ali niso v filozofiji vse metafore | |
zanikata nadnaravnost jaza in duše, | ampak | da na premalo poglobljen in preveč |
čemer ne mislim na moralno čistost, | ampak | na vnaprejšnjo instrumentalno zainteresiranost. |
Ampak | zakaj bi budizem sploh nagovarjal zahodno | |
pripisujemo zmerom vseh teh lastnosti, | ampak | ga v novoveški filozofiji razumemo |
Verjamem, | ampak | Parfitu tu ne gre za etične probleme |
Čudno se sliši, | ampak | Parfit res trdi, da osebna identiteta |
ali nič - kakor običajno mislimo - | ampak | je pomembna ”stopnja“ oziroma ”kvantiteta“ |
človeka nista stopenjski spremembi, | ampak | sta izrazita skoka, zarezi, nepreklicna |
četudi ”razvejanem“, sáma ni tak motiv), | ampak | iz lastnega metafizičnega premisleka. |
”Če jaz rečem, 'To ne bom jaz, | ampak | eden od mojih prihodnjih jazov <future |
bistvena identiteta osebe, posameznika, | ampak | ohranjanje del, ki jih je človek storil |
Mojster Bruno, | ampak | neka poslednja resnica o jazu vendarle |
Mojster, | ampak | ali ni v ozadju takšnega razmišljanja |
ampak | za zdaj, ko govoriva o Aristotelovi | |
dreves... in na naju, tu na sprehodu - | ampak | reciva, da midva nisva dela te pokrajine |
kamnit relief, ne kak drobec keramike - | ampak | ravno knjiga! |
Ker pa cesta ni ravna, | ampak | vijuga levo in desno, je število najinih |
Ampak | Aristotel še ni poznal ure na nihalo... | |
Ampak | tudi za Aristotela je treba imeti veliko | |
Da, | ampak | tudi psihometrija meri samo zunanje |
z gibanjem v kvalitativnem pomenu, | ampak | sta si enaka kvantitativno, saj imata |
Ampak | ali nisva rekla, da gre pri gibanju | |
ker ”brezčasnost“ ni atribut časa, | ampak | teorije časa - vprašanje pa je, ali |
”zunaj“, v fizični naravi sploh ni, | ampak | je, kolikor pač je, samo v zavesti; |
Ampak | v tem, da pravimo prej in pozneje | |
dogajajo se v njegovem kontinuumu, | ampak | nastopijo v vrzelih časa, ko zavest |
Manjšo skicirko imam vedno pri sebi, | ampak | zdaj je tako lepo, da rajši kar gledam |
To že, | ampak | če se ozremo še malce nazaj v človeško |
vse vzporednice sekajo ne le enkrat, | ampak | dvakrat... |
lokalno, na primer v bližini zvezd, | ampak | tudi ”globalno“, tj. vesoljni prostor |
Malce si zamešal: to ni bil Tales, | ampak | aleksandrijski astronom in učenjak |
Platonopolis ni človeško domovanje, | ampak | neživi svet idej, zamrznjenih v večnosti; |
utopije, za vizije nebeškega mesta, | ampak | za iskanje povsem tostranskega urbanističnega |
Minilo je pol ure, | ampak | ker sem že čakala, sem se odločila, |
Ne še, | ampak | malce praznovanja si bomo privoščili, |
Ampak | vseeno, zakaj me ni nikoli vsaj vprašal, | |
Ne, | ampak | štirinajsto: tisoč tristo in toliko... |
odločili, da križajo Jezusa, Božjega Sina, | ampak | se je tudi sam Bog Oče, ki naj bi bil |
omembo, saj nanju ni razpet noben bog, | ampak | zgolj nepomembna grešnika, ”dobri“ |
ljudstev namreč ne simbolizira zgolj zla, | ampak | tudi modrost... modrost, ki je onkraj |
sočutja, nobene evangeljske žalosti, | ampak | ena sama epopeja trpečega ljudstva, |
Ampak | , če vprašam bolj naravnost: so svetopisemski | |
veličastni vnebohod na nebu nad njima, | ampak | mirno, nemoteno razpravljata kakor |
véliki utemeljitelj klasične mehanike, | ampak | tudi pomemben filozof, saj je bilo |
absolutno gibanje res spekulativen pojem... | ampak | pojdiva po vrsti. |
idealno - namreč ne zgolj fizikalno, | ampak | matematično - merilo samega trajanja. |
Morda, | ampak | le spominja, kajti Aristotelov negibni |
najvišji bivajoči vrh vsega bivanja, | ampak | zgolj kot hipotetično, četudi seveda |
Ampak | če je obstoj negibnega absolutnega | |
katera ne delujejo nobene zunanje sile, | ampak | le ”sila“ vztrajnosti oziroma inercija, |
niso relativne, tako kot hitrosti, | ampak | vsako telo ali občuti ali ne občuti |
Ampak | to je kljub vsemu malce čudno! | |
Že mogoče, | ampak | poslušaj zdaj to, kar sledi: |
stvarjenjem] leta šteta s Sončevimi kroženji, | ampak | zato, ker je [takrat] tekel Čas, katerega |
nerazločljivih ne le po intrinzičnih, | ampak | tudi po ekstrinzičnih odnosih]. |
prostora, pa ne samo tistega ”zunanjega“, | ampak | tudi vmesnega prostora med nebesnimi |
dejansko ni odvisna od njihove mase, | ampak | od zračnega upora, ki je drugačen pri |
Ne, | ampak | ... kako naj vam povem... za hip se mi je |
samo na področju fizike in metafizike, | ampak | tudi na področju teologije - in vendar |
bom razumel“ (Credo ut intelligam), | ampak | se je na ”razsodišču razuma“ vsaj do |
intrinzične levosti ali desnosti, | ampak | ... |
pomeni, da roki nista več enantiomorfa, | ampak | sta ”homomorfa“, kakor na primer dva |
evklidskem prostoru, ni pa enantiomorf - | ampak | je homomorf - bodisi v dvodimenzionalnem |
(ali ”realistična“) teorija prostora, | ampak | se je motil v svojem preuranjenem mnenju, |
Saj ni žalil ne duš ne angelov, | ampak | le Swedenborgu ni verjel. |
Ampak | svetopisemske knjige vendar niso ”sanje | |
In ker ni razdalj, tudi prostora ni, | ampak | so namesto njega zgolj stanja in njihove |
Da, | ampak | če je čas po Aristotelu ”število gibanja |
čas za dvojčka v praznini ne teče, | ampak | kvečjemu kroži, vrti se na mestu, in |
teorijo, se čas dvojčkov niti ne vrti, | ampak | stoji... bolje rečeno, traja, medtem |
pa niti ne zre, saj nima kam zreti, | ampak | le misli samega sebe v večnem trajanju... |
Kristusovega nauka, vsaj ni se zavzemal zanj, | ampak | je bil zadnji véliki antični filozof |
v preteklost in s tem v nebivajoče, | ampak | tudi v božjo večnost, v najvišje bivajoče! |
malce osveživa spomin - pa ne le sebi, | ampak | tudi najinim bralcem, ki se zaenkrat |
stvarem, namreč ”stvarem na sebi“, | ampak | naši zavesti, natančneje, pogojem |
samih, o katerih pravzaprav ne vemo nič, | ampak | sta, kot pravi Kant, ”apriorni formi |
pomeni, da ne obstaja več prostorov, | ampak | samo deli enega prostora, nadalje, |
določenih predikatov času in prostoru... | ampak | vprašanje seže še globlje: |
Kantovi transcendentalni analitiki, | ampak | že v njegovi transcendentalni estetiki |
Leibniz, namreč da samega časa ni, | ampak | da so le stvari v času... takole je zapisal: |
njegovi specifični zaporednosti in teku, | ampak | ga vselej ”uprostorja“ - četudi je |
časih, v ”zunanjem“ in ”notranjem“, | ampak | oba časa - kakor tudi vsi drugi časi, |
na strogost fizike, niti matematike, | ampak | sledi grškemu idealu racionalne vednosti, |
imanentno dana zavesti (ni fenomen), | ampak | je zavesti transcendentna - kar pa |
pri Kantu, saj nista pred stvarmi, | ampak | v samih ”stvareh“ kot fenomenih, |
omejena na ”točko“ abstraktnega jaza, | ampak | se s fenomenološko metodo razprostre |
Ampak | saj ste rekli, da je Husserl svojo | |
strune v klavirju ali zraka v piščali, | ampak | kot fenomenološko razumljeni predmet |
opaziti medsebojnih razmerij med toni, | ampak | bi imeli vsak hip le en sam ton in |
povedano, ne le za retenco zdaja, | ampak | tudi za retenco tistega pravkar, |
Ampak | kje je meja med bistvenim in nebistvenim? | |
nudila, nisem mogel vzljubiti hkrati, | ampak | le po kosih, drugo za drugim, ni bila |
končnosti človeškega življenjskega časa, | ampak | je mislil bolj splošno: horizont |
zdaj nista abstraktno ”točkasta“, | ampak | doživljajsko ”raztegnjena“ v majhni |
vselej mnogoter in spreminjajoč se, | ampak | iz enosti transcendentalnega jaza. |
svetlobe, kot bi bilo pričakovati - | ampak | spet natanko s hitrostjo c! |
Ne, ni v nasprotju s pametjo, | ampak | je le nenavadno za naše ustaljeno dojemanje |
Vendar to ni fantastika, | ampak | miselni eksperiment, ki pojasnjuje |
to ni znanstvenofantastična zgodba, | ampak | miselni eksperiment, ki ilustrira |
naj bi se dogajala drama univerzuma - | ampak | je klasični znanosti, predvsem fiziki |
štirirazsežni, tako kot je sam prostor‐čas, | ampak | za ”prostorsko“ ponazoritev četrte |
v realnosti sploh ne gre za stožce, | ampak | za serije koncentričnih krogelnih površin |
narave (Einstein je sicer upal, da bo), | ampak | se ji morajo pridružiti še druge teorije, |
Žal o tem res ne veš dosti, Anželo - | ampak | ti veš toliko drugih stvari, da enačb |
pomembna, pa ne samo za fiziko in tehniko, | ampak | tudi za filozofijo, vsaj posredno. |
relativnostna teorija skregana z logiko, | ampak | ker primera ni mogoče ustrezno opisati |
zakoni v posebni teoriji relativnosti, | ampak | v poljubnem ukrivljenem prostoru‐času; |
Mojster, | ampak | kako lahko prostor in čas ukrivimo? |
recimo tako, da postane ”gostejši“... | ampak | prostor? |
prazno, ne potujejo po ravnih poteh, | ampak | so njihove poti bolj ali manj ukrivljene |
delovala na daljavo, tako kot pri Newtonu, | ampak | je ukrivljenost prostora samega; |
Sonca ne ponazorimo z lijakom brez dna, | ampak | le z rahlo vdolbino na sicer ravni |
se ne imenuje ”relativna teorija“, | ampak | relativnostna teorija, ki je kot |
Ampak | v prostoru bi lahko šla nazaj po | |
ukinja ne samo njuno absolutnost, | ampak | tudi njuno substancialnost (saj sta |
ista - da ni resnična substancialna, | ampak | relacijska teorija prostora‐časa. |
napolnjevala in v njem tvorila polje, | ampak | polje je sámo četverje prostora‐časa. |
gravitacijsko polje, ne ostane noben prostor, | ampak | absolutno nič, niti noben 'topološki |
so nujni (in morda tudi apriorni), | ampak | zadeva dejansko strukturo prostora‐časa |
Verjetno - | ampak | težava pri kantovskem branju Einsteina |
Ampak | zakaj naj bi bil čas protisloven? | |
tem se je strinjal tudi McTaggart - | ampak | kaj, ko so A‐serije protislovne! |
istočasno pretekli in prihodnji, | ampak | je najprej prihodnji, šele potem pretekli! |
da ni izotropen, v vse smeri enak, | ampak | je usmerjen, ker so njegove strukturne |
Ampak | pri takšnem obratu časa se obrne tudi | |
teorije relativnosti ne more vrniti - | ampak | to, da po zakonih splošne teorije |
Ampak | saj ste sami rekli, mojster, da lahko | |
opazil, da potuješ nazaj po času, | ampak | si potoval le naprej po ukrivljenem |
Že mogoče, | ampak | potem to sploh ni več čas! |
da se ponavlja zgodovina v celoti, | ampak | da se ponavljajo njena obdobja, ki |
poletja na vrtu ne bo več drugega cvetja, | ampak | zgolj to, da ima vsaka vrsta svoj čas |
resnična, namreč tam zgoraj, v vesolju, | ampak | so samo naše projekcije, načini našega |
Ne vem, | ampak | zdi se mi, da zrak ni tvoj element. |
Ampak | kaj ima mladost opraviti z znamenjem? | |
Prav, bom poskusil spet kaj zaigrati... | ampak | zdaj me bolj zanima, katera so vaša |
Ne, niste mi povedali, | ampak | jaz vem tudi tisto, česar ne vem, da |
Ne, gospa, ne zamerite, | ampak | tega sploh ne vem, niti mi ni znano, |
Prav, Anželo, | ampak | poglejmo lepo po vrsti, kaj je pravzaprav |
Prav... | ampak | zdaj, ko tu v opombi berem, kdo so |
pomembni ne samo pri iskanju resnice, | ampak | tudi za naše preživetje, saj so se |
neskončno, je ne samo nepredstavljiva, | ampak | tudi nerazumljiva, vsaj meni... |
neskončnost univerzuma ni predmet čutov, | ampak | razuma. |
isti človek, ne samo z istim imenom, | ampak | tudi z istimi potezami na svojem nagubanem |
Najbrž res... | ampak | ali misliš, da je resnica nujno izključujoča? |
Ampak | saj ni res, da stvari, ki niso ”na | |
nima onkraj nobenega obsega in meje, | ampak | se končuje tostran. |
da je vesolje ne samo v prostorskem, | ampak | tudi v ”materialnem“ pomenu neskončno, |
Že, | ampak | v čem se sploh strinjata Filotej in |
tam Bog ni več izhodiščna ”hipoteza“, | ampak | post festum razlaga fizikalne argumentacije, |
prišel do spoznanja, da ne samo Zemlja, | ampak | tudi Sonce ni središče vesolja. |
kakorkoli oddaljevale druga od druge, | ampak | v nekem določenem redu, vzdrževaje |
ne da bi bilo pritrjeno na kak obok, | ampak | gnano po vseobčem in širnem prostranstvu |
Ampak | stara predstava sklenjenega kozmosa | |
Ampak | naš Bog bi bil tedaj zgolj bog našega | |
Ampak | neko duhovno zvezo vendarle čutite | |
resnica nikoli ni enostavna, enoznačna, | ampak | je vselej mnogotera? |
sklenjeno in končno (četudi brezmejno), | ampak | je ”negativno ukrivljeno“, tj. odprto |
velikansko, namreč ne samo brezmejno, | ampak | tudi praktično neskončno, saj smo |
Ampak | - potem to velja tudi za neskončnost | |
Ampak | kako naj se vera prilagodi razumu, | |
Da - | ampak | meja med panteizmom in panenteizmom |
panteistični Bog ni ločen od sveta, | ampak | je stvarstvu imanenten, tako da nikakor |
kot skupek vseh svetov ni popolnoma, | ampak | zgolj ”v celoti“ (tutto) neskončno. |
Ampak | če je materija božanska, je ta nauk | |
Ampak | pri Tintorettu gre nedvomno za krščanskega | |
Ampak | v tej skrajnosti se Kristusovo obličje | |
Ne vem, | ampak | zdi se mi, kakor da mislite, da tam |
vsepovsod v materiji, vendar ni vanjo ujet, | ampak | jo zaobsega, presega... podobno kot na |
tvojem bitju, niti v nobenem drugem, | ampak | vsa živa bitja zaobsega in presega |
Seveda, | ampak | tudi to, da obstajajo stvari, v katerih |
Ampak | maloprej je rekel, da so oživljene | |
da nikjer izrecno ne govori o Enem, | ampak | vselej o emanacijah Enega v vesolju: |
najzanesljivejši kažipot v negotovo prihodnost - | ampak | gre tudi za nesprejemljivo fundamentalistično |
zadovoljil z dogmo, ”z mrtvo črko“, | ampak | je v njej iskal ”živega duha“. |
prikazal Kristusu ali govoril Kristusu, | ampak | da se je Bog razodel apostolom po Kristusu; |
”istobistven“ z Bogom, nebeškim Očetom, | ampak | da je v njem ”božja modrost prevzela |
kot Spinoza, da Kristus ni bil Bog, | ampak | človek, prerok... pri čemer gre Jaspers |
je Jaspers postavljal ne samo Boga, | ampak | tudi človekovo eksistenco nad naravo. |
dejal, da na zemljo ni prinesel miru, | ampak | meč... |
katerih razum ne samo da ne razume, | ampak | se jim tudi upira, saj so dejansko |
judovstvu in islamu) pa to ni tako, | ampak | je za vero resnično pomemben samo tisti |
”zgolj“ narava, saj narava ni ”zgolj“, | ampak | je vse in eno: |
Že res, | ampak | skupnosti Spinozov panteizem vendar |
Ampak | Spinoza vendarle priznava institucionalni | |
Ampak | , mojster Bruno! | |
Je Bog ne le zakonodajalec, | ampak | tudi vsevladar narave, vesolja? |
pa zdaj plošče ne nadomesti z drugo, | ampak | ob komaj slišni zvočni zavesi dežja, |
več to delo, ki ga zdaj proučujemo, | ampak | nekaj povsem drugega.“ [12:61-3] |
dejansko pomenilo, da narava ni zakonita, | ampak | v svojem bistvu kaotična ali vsaj nepopolna, |
izrazno obliko ni mogoče osvetliti, | ampak | se oboje z njo kvečjemu uničuje. |
atributov, da gre ne samo za miselno, | ampak | tudi za razsežno naravo. |
to ni njena navada, kadar je zdoma... | ampak | fant bi me že lahko poklical, tako |
ni več odprt računalniški notesnik, | ampak | se sklanja nad stari, že skoraj razpadli |
igra žarkov na posameznih fasetah, | ampak | tudi fasete same, nekatere hitreje, |
sklepanje to slabost, da ni logično nujno, | ampak | samo precej verjetno, ali, drugače |
kakršno poznamo iz klasične geometrije, | ampak | je v svoji neskončnosti popolna sfera, |
in žarkov, ki niso bivajoči v sebi, | ampak | ”v drugem“, namreč v popolnem diamantu, |
Te trditve Spinoza ne dokazuje, | ampak | jo uvede definicijsko, v šesti definiciji, |
drugačno, to sploh ne bi bil več Bog, | ampak | nekaj nižjega, nekakšen demiurg, ki |
končnih stvari, ki so nepopolne in časne, | ampak | brezčasno utemeljuje (in zaobsega) |
stališča večnosti in neskončnosti, | ampak | s stališča njihove minljivosti in končnosti. |
Ampak | kdor ne ve, da ta funkcija izraža krog, | |
kritiki, še manj seveda do idealizma - | ampak | do monizma. |
žarki ne povzročajo strukture faset, | ampak | jo samo razkrivajo pogledu... |
Da, | ampak | tudi če privzamemo, da je odnos med |
odboju, ko faseta spremeni smer žarku), | ampak | tudi od žarkov k fasetam (na primer, |
drugega atributa ni nobene vzročne zveze, | ampak | zgolj paralelizem, ali, kot sva prej |
diamantu - ni povzročen s snovjo faset, | ampak | da so njegovi lastni (”optični“) |
...pa ne samo Bog, | ampak | tudi človek kot Njegov modus, čeprav |
modrost ni premišljevanje o smrti, | ampak | o življenju.“ [4p67 (312)] |
prebral, da je bil Schelling ne le Heglov, | ampak | tudi Hölderlinov mladostni prijatelj |
”tistemu najvišjemu“ celega človeka, | ampak | samo človeka kot misleca, medtem ko |
Lepo si povedala, Marija... | ampak | , če dovoliš, bi jaz k temu dodal še |
Ampak | odlomek iz Schellingovega Bruna, | |
izrecno poudarjal, da Bog ni samo duh, | ampak | tudi narava, predvsem pa oboje v njuni |
realnem Vsem) ni niti telo niti duša, | ampak | tisto, kar je identično v obojem.“ |
v tem, da reči postavlja v Boga, | ampak | v tem, da so [zgolj] reči - napaka |
začetku stvarjenja, ločen od narave, | ampak | vselej deluje v naravi. |
Res mi je všeč, | ampak | ni treba... |
namreč noče naprej k stvarjenju sveta, | ampak | se hoče vrniti k njunemu skupnemu, |
prej človeški jaz, človeški subjekt, | ampak | je iskal izvor svobode v sami naravi |
odločitev, že ni več povsem svobodna, | ampak | je v nekem smislu že določena kot ”amfibolična“, |
Ampak | zakaj Schelling sploh imenuje neizrekljivi | |
vrača, česar torej ni bilo pred časom, | ampak | je še kar naprej in v vsakem trenutku |
smislu ”drugobit“, sicer ne ideje, | ampak | volje? |
nastopom monoteizma, na zahodu krščanstva, | ampak | mitologija vselej ostaja ”sodelujoča“ |
izrečena kot v mitološkem jeziku), | ampak | predvsem v nejasnem prehodu iz mita |
nekaj, brez česar je pač nepopolno, | ampak | mu manjka tisto bistveno, kajti življenje |
Torej Bog ni že od vekomaj ”prebujen“, | ampak | se mora šele prebuditi v svojem stvarstvu, |
Ampak | to je bistvena razlika! | |
Lepo povedano, | ampak | jaz bi želel te misli tudi razumeti... |
tedaj to ne bi bilo pravo rojstvo, | ampak | zgolj nekakšen prehod v novo življenje. |
Saj to ni volk, | ampak | pes! prešine Marijo: volčjak je, |
drugače, namreč če ne bi sledila ljubezni, | ampak | svoji ”zanikujoči“ misli in ostala |
božje dejanje, ki nikakor ni nujno, | ampak | se Bog po povsem svobodni volji daje |
Ne za nič, | ampak | za vse: za vse, kar je... |
namreč z logosom, ki je zanju nujen - | ampak | ali nista to le dve plati iste metafizične |
prostor ni raztezal ves čas enako hitro, | ampak | sprva zelo hitro, potem vse počasneje |
poenotena, pa ni šele začetna singularnost, | ampak | ”že“ t. i. |
niti ni nastalo niti ne bo minilo, | ampak | je večno in kot celota nespremenljivo; |
Einsteinove splošne relativnostne teorije, | ampak | tudi - in še posebej za opis zgodnjega |
vesoljnim Dogodkom obstoječi prostor, | ampak | se z njim začne ”razpirati“ tudi prostor |
ni mišljen kak substrat, kak ”eter“, | ampak | sevanje samo, ki je izotropno glede |
ne izpeljane iz fizikalnih teorij, | ampak | preprosto izmerjene ”kot tolikšne“. |
opis strukture in razvoja vesolja, | ampak | naj bi ponujal tudi razlago (razen |
dobre ubranosti zgodnjega vesolja, | ampak | ga prenese na drugo, osnovnejšo raven |
niso izpeljane iz enačb same teorije, | ampak | se nam - vsaj na sedanji ravni znanosti, |
stavek je ironičen, saj sam ni teist, | ampak | neke vrste panteist (oziroma ”novoplatonik“, |
središču sveta, kot so menili stari, | ampak | naj ne bi bili s svojim položajem na |
(torej ne oživlja starega geocentrizma), | ampak | poudarja privilegiranost naše - človeške, |
Hubblova sfera ni kak materialen objekt, | ampak | zgolj geometričen pojem. |
pozneje), ne gre za causa finalis, | ampak | zgolj za logični razlog nekega opaženega |
Potem se sploh ne boš čudil, | ampak | kvečjemu smejal. |
neke bistvene kvalitativne ločnice, | ampak | je meja bolj kvantitativna: logična |
razlaga vzročne ne more nadomestiti, | ampak | jo kvečjemu anticipirati. |
razlaga dobre ubranosti vesolja -, | ampak | predpostavka mnoštva vesolij, ki |
hipotetična, ne samo nepreverjena, | ampak | tudi nepreverljiva, če razumemo druga |
ni ujeta v vsakokratno aktualnost, | ampak | z mislimi ”potuje“ v druge svetove. |
jo lahko opazovali skozi teleskop, | ampak | je samo le ”protidejstvena situacija“, |
kripkejanski ”aktualizem“ možnih svetov, | ampak | je za njihovo smiselnost nujen lewisovski |
teološka razlaga vesolja ni ena sama, | ampak | sta najmanj dve, ki sta bistveno različni: |
potrebno neskončno število svetov, | ampak | zadostuje ”nebroj“ (zelo mnogo) svetov. |
vélika vprašanja po [svojem] obstoju, | ampak | začenjajo nanje celo odgovarjati s |
Deus sive natura ne razvija v času, | ampak | je večen in nespremenljiv; drugače |
No, | ampak | če se vrnem k sodobni procesni teologiji |
uresničuje šele v razvoju vesolja, | ampak | je vendarle resničen že prej in nad |
onstran našega vesoljnega horizonta, | ampak | je z njimi mislil predvsem na zvezde, |
Ljubljanske mlekarne, vendar ne celoten delež, | ampak | tisti delež, ki ga ima v svoji lasti |
stvareh debatira, da ima sestanke, | ampak | da te svoje obveznosti izplača. |
ne upošteva uzakonjenih kriterijev, | ampak | so s 6. členom pravilnika vnesene izjeme, |
reprezentativnih organov v okviru sodelovanja, | ampak | je ostalo, žal, pri mnenju. |
toliko, kako bomo naredili pokrajine, | ampak | kako bomo na slovenskem etničnem prostoru, |
odgovore vlade, morda ne na današnji seji, | ampak | naslednjič, ko se srečamo, ko bodo |
funkcijo tudi v vladi, ne samo ministrsko, | ampak | tudi drugo, da bi, zlahka speljali |
poskuša deloma pomagati ne komurkoli, | ampak | tistim, ki so najbolj potrebni pomoči. |
Ampak | res je tudi, da 46% populacije dobi | |
enega samega problema, ki ga imamo, | ampak | več, bo vlada ravnala zelo verjetno |
Triglavskem narodnem parku v okviru splošne razprave, | ampak | jo samo nadaljujemo, je moja odločitev, |
Ampak | da ne bi bilo napačnega vtisa. | |
No, | ampak | kakorkoli, res je čuden ta način dela. |
samo strokovno in politično javnost, | ampak | dogajanje zbuja precej odpora tudi |
bi se vprašala, zakaj se to dogaja, | ampak | predvsem se ta oblast ukvarja s tem, |
razčiščevanje spornih strokovnih vprašanj, | ampak | so verjetno vračunali, da bosta prah |
priložnostih in nevarnostih pa še kaj drugega, | ampak | to je pravzaprav minimum, kar bi pričakovali. |
vendar to ni več neodvisen nadzornik, | ampak | je tam ta neodvisni del podvržen lobističnemu |
na neki način tudi v druge zakone, | ampak | gre za "lex specialis", kjer želimo |
ne bodo obstoječi hoteli obnovljeni, | ampak | o tem mislim, da ni potrebno, tema |
Ampak | Bohinjsko jezero s tako občutljivim | |
Lipica prvovrsten kulturni spomenik, | ampak | to je pa čisto nekaj drugega kot naravni |
Toda ne samo prisluhniti, | ampak | njihove težnje in pa želje ter mnenja |
znotraj državnega zbora in mogoče je to, | ampak | se je prenesla v polje stroke. |
osnovo drugi zakoni, ne bi uveljavljale, | ampak | prav zaradi zaveze, da bi se sploh |
vem kako, pač, se ne sme spreminjati, | ampak | vsaj tem ljudem je potrebno omogočiti |
Ampak | ne samo na tem območju, tudi na drugih | |
iz javnih skladov ne pa privatnih, | ampak | se mi zdi nekako ta strah pred tujstvom |
seveda tudi zaradi Trentarjev in drugih, | ampak | promoviral jih je Kugy, recimo. |
varovanje tudi kulturne dediščine, | ampak | ne samo v smislu, kot je govorila kolegica |
spomenike, ki so zaščiteni v tem parku, | ampak | je potrebno razumeti tudi pomen kulturne |
karikiral, ne jemati tega za najhujše zlo, | ampak | če bi prevladala samo ena plat, potem |
tem bi ostali kot stavbna dediščina, | ampak | te funkcije, ki so jo imeli, se pravi, |
sumničimo, kaj bo kdo pripeljal v ta zakon, | ampak | priložnost za to, da naredimo park |
Ampak | teh alternativnih tekstov, o katerih | |
tezo, ne da so ljudje zavrnili park, | ampak | da so preračunali, da je park za njih |
tem, da ostanejo meje parka enake, | ampak | da vidimo, ali ga je mogoče na določenih |
prevetriti, ne samo z naravovarstvenega, | ampak | tudi kulturnovarstvenega vidika. |
se jim dopade to nositi po glavah, | ampak | zato, ker seveda druge možnosti nimajo. |
Ampak | , če bi jim namesto asfaltirane ceste | |
Ampak | tako je. | |
biti zakon pisan na pogoje, ki so, | ampak | te pogoje, da jih ohranimo take, kot |
Ampak | z Gorenjske je nemogoča. | |
domačij je na zunaj sicer še ohranjenih, | ampak | znotraj so to črne gradnje, ker so |
že kar nekaj časa tlačim to zemljo, | ampak | vendarle. |
Ampak | predstavljajte si, da je hotel Lev | |
Ampak | , oprostite iz Komarče, ko bom jaz gledal | |
Bohinj'c, si se pač tja priženil - | ampak | da nimate tega občutka do svojega kraja, |
/Ugovor iz klopi: " | Ampak | jaz jih nimam!"/ |
POHOREC: Proceduralno bom dovolil, | ampak | v zvezi z izvajanjem poslovnika, kolega |
užalil ali pa se dotaknil samo mene, | ampak | tudi sopodpisnikov. |
o ustanovitvi zavarovanega območja, | ampak | le za spremembo. |
narave, ugotovi, da parka ne ustanavlja, | ampak | , da gre za spremembe. |
Ampak | to je naši zakonodajno‐pravni službi | |
Ampak | , ko smo pogledali, kdo je bil zraven, | |
državnega zbora tista, ki bi morala reči - | ampak | pravočasno, ne danes na našo izrecno |
Ampak | , ker gre vendarle za izjemno pomemben | |
tem je bilo že nekaj govora danes, | ampak | saj je vseeno. |
ponovim, ne govorimo le o naravni krajini, | ampak | tudi o kulturni. |
Ampak | , to obveznost ustanovitelja je treba | |
Ampak | , s tem vprašanjem bo najbrž morala | |
za TNP Bohinj, recimo, tam je vse, | ampak | nam zmanjka na nadzoru, ko imamo dopuščeno |
Ampak | potem je treba stvari tako postaviti. | |
zakon na Triglavskem narodnem parku, | ampak | je še mnogo drugih zakonov, zakon o |
Ampak | prav to je ključni razlog, da mi sedaj, | |
Ampak | , zakaj pa mislite, da je zakonodajalec, | |
Ampak | upoštevati je treba pravila. | |
Ampak | dobro je zaradi tega, ker ljudje - | |
Ampak | , ne. | |
Ampak | pri tem Slovenija ni nič posebnega. | |
Ampak | na podlagi takega zakona, takšnih dikcij | |
Ampak | da, - "je to sedež tudi drugih državnih | |
Ampak | vendarle! | |
Ampak | potem naj bo dosledno in naj bo to | |
občina, opravi državni organ neposredno, | ampak | na stroške Ljubljane". |
Ampak | naj bo tako, kot imamo povsod zapisano | |
Ampak | v tem primeru, županja asociira, da | |
Ampak | zakon naj določa to, kar država misli, | |
Ampak | ni samo to, temveč je mnogo več, kot | |
zaradi tega, da bi bil nerazumljiv, | ampak | da bi bilo zelo jasno, da govori o |
Naj bo, | ampak | vendarle naj govori in naj ureja odnose |
No, | ampak | to je nebistveno. |
Ampak | tudi, da se tvoj odnos do te države | |
Ampak | za nek patriotizem, "prmejduš" - no, | |
Ampak | ta zakon bo očitno dal poudarek na | |
Ampak | to pustimo, ker imamo na drugem koncu | |
Ampak | ne smemo mešati, kaj je suverenost, | |
Tudi Nova Slovenija je ženskega spola, | ampak | to ni zaradi odločitve - ker je pač |
Ampak | , če bi vprašali Američane, kje je srce | |
v Ljubljani, niti v državnem zboru, | ampak | na splošno, za daljši čas. |
Ampak | , če želimo, da je neka stvar univerzalna, | |
Ampak | neizvrševanje in sklicevanje, to je | |
da je to ne samo v zakonih določeno, | ampak | tudi sicer je to neka oblika demokratične |
Ne opoziciji, | ampak | državljankam in državljanom te države. |
Vendar to ne bi bili več oddelki, | ampak | nova organizacijska oblika, ki bi v |
gotovo prijaznejša ne le do otrok, | ampak | tudi do zdravnikov, ki so usposobljeni |
spodbude so bile bolj ali manj enake, | ampak | zanje je bilo najlaže prodajati po |
sicer ne bo več uvozni primanjkljaj, | ampak | zgolj domači (neplačani) računi. |
(na fotografiji shod v Šrinagarju), | ampak | tudi dejanja. |
zavestno kršenje zakonskih predpisov, | ampak | za akcijo, ki je bila izvedena v soglasju |
Ampak | domače povpraševanje v Nemčiji je še | |
dvignili najemnin za novejša stanovanja, | ampak | jih bodo zadržali na sedanji ravni. |
teh anket, povedal sem mu že lani, | ampak | letos si dobil Herderjevo nagrado, |
vse to ve tudi Kolšek, ki je pesnik, | ampak | je tudi žurnalist, kulturno stran Dela |
od tega leta, če je ostalo samo to, | ampak | je ostalo veliko več, kar mi ta hip |
dal Kolšek na razpolago stran in pol, | ampak | tudi zato, ker je neopisljivo, ker |
je neopisljivo, ker se ni zgodilo, | ampak | se je dogajalo, polzelo in pretakalo |
zmagoslavje prevajalske umetnosti, | ampak | zmagoslavje slovenskega jezika, njegove |
kot enkratne, izjemne in singularne, | ampak | moja prva misel je bila Ljubljanski mednarodni filmski festival Liffe |
uniformo, ki ni bila nikoli Titova, | ampak | jo je po vzoru prave sešil kateri od |
in ust sem komaj izoblikovala ton, | ampak | dušica in duh me nista zapustila. |
Ampak | pravljica to metaforo odpre? | |
Ampak | povsod je boj, je zavist, oviranje. | |
Napake se mi ne zdijo katastrofa, | ampak | so potrebne za učenje novih poti. |
Vsi delamo napake, | ampak | ljubezen gre čez vse ovire. |
Ampak | rada imam ves svet in vse narode, saj | |
ki jim vojska ne bo več obveznost, | ampak | le možnost, večini pa najbrž španska |
register tujcev, kar je prav in zakonito, | ampak | so jih tudi izbrisali iz registra stalnih |
pravica ni odvisna od državljanstva, | ampak | od stalnega prebivališča, so ti ljudje |
več sicer ne smem zapisati (še ne), | ampak | recimo, da imam glede tega določene |
»Ne, John, ni to,« sem dejal, » | ampak | doma sem imel šoferja.« |
z gospodom sicer malo napet odnos, | ampak | mislim, da mu je zdaj že tudi iz drugih |
in da seveda ne razčiščuje z njimi, | ampak | s sabo, s svojimi lastnimi strahovi |
da se ji ne da preprosto odpovedati, | ampak | se ji je tudi nesmiselno odpovedovati, |
Ampak | to ni ta tema. | |
kasarni, oficir s precej nizkimi čini, | ampak | on je bil izjema, pri katerem se je |
bezbednjakom pred očmi vse kasarne, | ampak | tudi zato, ker je sredi noči padla |
Ampak | če gre pri Jelinekovi hudičevo zares, | |
lastništvu s strani gospodinjstev, | ampak | z odločitvami institucionalnih investitorjev |
med najemnim in lastniškim statusom, | ampak | predvsem posledica pristranskega obravnavanja |
Ampak | vsaj za konec leta bi se lahko ta državni | |
Ampak | morda je tudi to že stvar preteklosti. | |
Ampak | v drugi polovici dvajsetega stoletja | |
jorubi ne rečete prebral bom pesem, | ampak | odpel bom pesem. |
Ženske niso ljudje, | ampak | kosi mesa s plahutajočimi dojkami. |
ga pravzaprav niti ne popade jeza, | ampak | prej žalost, saj se vedno znova zave, |
izenačuje oz. ne uravnoteži zločinov, | ampak | celo nekoliko tiho abolira komunistične |
Ampak | simbolika te slike je neprekosljiva. |