zavije levo (18)

nizki vodi Rak tik pred Velikim naravnim mostom      zavije levo      do ponikve, kadar pa presahne njegov glavni tok  C
smeri Reptile, ki po prvem raztežaju Octopussya      zavije levo      preko ogromne strehe, v kateri je moral Bubu  D
poteka po smeri Missing link, potem pa smer      zavije levo.     Po Perkovem mnenju je nova smer Missing drink  D
vstopi v Zajedo skozi okno, po nekaj metrih pa      zavije levo      v plošče, tik pred vrhom pa se Sinja (V+/V, 120  D
lokacijskega načrta). Mimo Brezij avtocesta nato      zavije levo      na spodnjo teraso in poteka severno od Dobrega  D
oprezanju za transformatorjem, ob katerem se      zavije levo      in ustavi nad prelepima soteskama, se izletnik  D
pot odcepi proti Gori-Lovrencu. Pri Korošcu      zavije levo      v klanec in vodi na Koreno, mnogi trdijo, da  D
zamešan: prva ulica, ki od obvestila naprej      zavije levo,      je Rozmanova in ta se nadaljuje v Maistrovo,  D
zdrvi navzdol po 450 m dolgi ravnini, nato ostro      zavije levo      in odhiti proti ciljni črti.Lupingov ali spustov  D
manjšem zaselku mu je naročil, naj v križišču      zavije levo      in nato pelje čez most.Po nekaj trenutkih ju  D
kilometrov, pa od gostišča Polž nekoliko prej kot K1      zavije levo      proti Ulovki, čez Zaplano, Log, mimo Jerinovega  D
pred njim, prav ob semaforju, pri katerem ostro      zavije levo,      zadnje čase opaža na roko popisano in najbrž  D
na Kraljevem hribu. Po nekaj sto metrih cesta      zavije levo,      mi pa izberemo desno pot.Nedaleč naprej se pot  P
podamo rahlo desno pod bližnjo kočo. Pot nato      zavije levo      in samo še nekaj korakov vzpona je do koče na  P
malce pridruži gozdni cesti in spet po svoje      zavije levo      v hrib.In že ste ob prijetni, razgledni vasi  P
poti, ki pri drugem, trenutno suhem jezercu,      zavije levo      in me kmalu pripelje do prave asfaltirane ceste  P
osebni avto. Na kraju, kjer makadamska pot      zavije levo,      je 23-letnik nadaljeval vožnjo naravnost po travnati  P