nova beseda iz Slovenije
Dva sta predstavnika Volkswagnove družine | TFSI | (bencin) s prostornino 1,8 in 2,0 litra, preostala | D |
agregatoma, in sicer 1,8-litrskim bencinskim | TFSI | in 2,0-litrskim turbodizelskim z vbrizgom goriva | D |
sport, šest golfov GTi in pet audijev TT 2.0 | TFSI. | Očitno pa ne skoparijo niti, ko gre za avtomobile | D |
polnilnikov in neposrednega vbrizga goriva ( | TFSI) | , kar prinese pod črto fantastičnih 426 kW (580 | D |
zapisana v tabeli. Štirje agregati, dva bencinska | TFSI, | dva dizelska TDI.Dilema o tem, ali gredo dizli | D |
voljo pet motorjev, saj sta se prvotnima 2.0 | TFSI | in 3.2 V6 poleg vstopnega 1,8-litrskega TFSI | D |
TFSI in 3.2 V6 poleg vstopnega 1,8-litrskega | TFSI | pridružila še najzmogljivejša različica TTS | D |
zmogljivejši TT vseh časov. Kljub temu da 2,0-litrski | TFSI, | ki ga poganja, še zdaleč ne dosega prostornine | D |
audiju TT vstopni 1,8-litrski bencinski motor | TFSI | z največjo močjo 118 kW (160 KM).Tudi ta navduši | D |
novost. Osnovna različica 2,0-litrskega motorja | TFSI | z največjo močjo 147 kW (200 KM) je zdaj na | D |
trivratnemu S3. Oba poganja enak motor: 2,0-litrski | TFSI, | ki sproducira zelo živahnih in po želji tudi | D |
turbomotorji po novem nosijo oznako TSI, oznaka | TFSI | pa ni več v rabi.Nova različica passata se v | D |
trilitrskem šestvaljnem bencinskem motorju 3.0 | TFSI | za dodatno moč skrbi kompresorsko polnjenje | D |
začasni. Že tako izredni in ognjeviti bencinec 2.0 | TFSI | je avtomobilu posebej prilagojen in pritaknjen | D |
Test VW passat 1.8 | TFSI | R-line Ko misliš, da o nekem avtomobilu veš | D |
skoraj vse, te znova preseneti. Tak je passat 1.8 | TFSI | R-line. Prav neverjetno je, kako le nekaj | D |
hibridna. Glavni je bencinski 1,4-litrski motor | TFSI | (moč 110 kW /150 KM), ki navor na sprednji kolesi | D |
goriva po načelih FSI. Motor se imenuje 3.0 | TFSI, | čeprav je opremljen samo z mehanskim Rootsovim | D |
(240 KM). Bencinske barve brani 2,0-litrski | TFSI | s 155 kW (211 KM), ki je tako kot manjši dizel | D |
dizlu. Pozneje pride še 3,2-litrski bencinski | TFSI. | Predvsem salonski in bolj malo terenski je | D |
sportback, ki ju poganja dvolitrski bencinski motor | TFSI | z močjo 195 kW (265 KM).Kombinacija naj bi zagotovil | D |
toda niti z najšibkejšim štirivaljnikom (1,8 | TFSI, | 118 kW), ki šele pride, ne bo podhranjen in | D |
voljo trije agregati, dva dizelska in bencinski | TFSI. | Morda bi pomislili, da se s terenskim značajem | D |
ujamejo dizelski motorji, a 2,0-litrski bencinski | TFSI | dokazuje, da se prevlada dizelskega pogona morda | D |
samo 2,0-litrski turbinsko podprt štirivaljnik | TFSI. | V kombinaciji z močnejšo dizelsko različico je | D |
Naslednje leto pa pride na vrsto 1,8-litrski | TFSI | s 118 kW (160 KM).Prav tako bogat je izbor menjalnik | D |
Audi A5 cabriolet 2. 0 | TFSI | Če gre za modni kabrio, je ob prvem stiku | D |
obeh primerih. Zamere si audi A5 cabriolet 2.0 | TFSI | nabere z ne najbolj skladno kombinacijo pogonskega | D |
ki smo jih opisali. Audi A5 cabriolet 2.0 | TFSI | je tako prepričljiva celota. Le preveriti je | D |
skupaj razvila BMW in PSA, Audijev 2,0-litrski | TFSI | je najboljši motor prostornine med 1,8 in 2 | D |
cenovno umestili? Model z 2,0-litrskim motorjem | TFSI | je s ceno 34.350 evrov enakovreden avantu A4 | D |
Audi A6 avant 3. 0 | TFSI | Najbolj družinsko naravnani audi je že v letih | D |
še BMW 530d gran turismo, audi A6 avant 3.0 | TFSI, | jaguar XF 4.2 SV8 S/C in, glej ga zlomka, celo | D |
motorja sta bencinska, oba nosita oznako 3.0 | TFSI, | namesto turbinskega polnilnika pa večjo moč | D |
dveh novih varčnih motorjev - bencinskega 2.0 | TFSI | in dizelskega 2.0 TDI. | D |
0 TDI. Dvolitrski | TFSI | ima največjo moč 155 kW (211 KM) in največji | D |
ponudbi ostajajo še najšibkejši 1,8-litrski | TFSI | (118 kW), TTS z 200 kW in najbolj naviti TT | D |
povejmo, da bo v Nemčiji osnovna različica TT 1.8 | TFSI | stala dobrih 30 tisoč evrov. Gregor Pucelj | D |
trilitrski z 240 KM. Drugo sestavljata 1,8-litrski | TFSI | s 160 KM in 3,2-litrski FSI z 265 KM.V notranjosti | P |
26 tisočakov in pol poganja dvolitrski motor | TFSI | z močjo 177 kW ali 240 KM, pogon je na prednji | P |
začinjeno s pravšnjo mero izzivalnosti. FSI, | TFSI | in TDI.Osnovno motorno ponudbo sestavljata šestvaljn | P |
40. Pri A5 bodo na voljo dvolitrska agregata | TFSI | (132 in 155 kW) in močnejši, 3,2-litrski FSI | P |
vratih. Gold beach edition ima 3,6-litrski | TFSI | s šeststopenjskim DSG. ***** | P |
računalnikom in inteligentnim ključem. TDI in | TFSI. | Q5 ima ob začetku prodaje na voljo dva dizelska | P |
sodi "turbopolnjeni" bencinar s 155 kW (2.0 | TFSI, | 350 Nm). Pri turbodizlih se bo poraba gibala | P |
9 sekunde, za kar mu daje moč Audijev motor | TFSI, | ki sproducira 162 kW (220 KM).Vsega 700 kilogramov | P |
motornim pokrovom naj bi se vrtel 1,4-litrski | TFSI | s 110 kW (150 KM), poganjal pa naj bi prednji | P |
odstopa le poraba goriva, saj je lahko leon 2.0 | TFSi | z živahnim voznikom pogost gost bencinskih črpalk | P |
so načeloma štirje, in sicer dva bencinska ( | TFSI) | in dva dizelska iz serije TDI.Načeloma, kajti | P |
začetek bo A3 kabriolet na voljo z 1,8-litrskim | TFSI | (118 kW/160 KM) in dvolitrsko izvedenko, ki | P |
zmogljiv, hiter, tudi razmeroma oster 2,0-litrski | TFSI | s dvojnim turbinskim polnilnikom, vbrizgavanjem | P |
ponujali s štirimi motorji: 1,8-litrskim bencinskim | TFSI | (118 kW/160 KM), 3,2-litrskim bencinskim šestvaljnikom | P |
oziroma ti gredo 3,2-litrskemu šestvaljniku | TFSI, | ki ima 199 kW/270 KM, vendar je ta hip še v | P |
niso znani. Začetni bencinski je 2,0-litrski | TFSI | (155 kW/211 KM pri 4300‐6000 vrtljajih), dizelska | P |
zelo dobro v promet. Kaj ponuja izvedenka 1,8 | TFSI | R-line?Precej, čeprav se zdi najprej nasprotno | P |
1,8-litrski bencinski štirivaljnik z oznako | TFSI | (po novem samo TSI), ki mu je v pomoč turbinski | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |