nova beseda iz Slovenije
Dumas, sin: Dama s kamelijami, Ibsen: Hiša lutk, | Stanislavski | ustanovi Moskovsko umetniško gledališče, Strindberg | C |
za nepotrebne) in igralskimi tehnikami (glej * | Stanislavski) | , ki so se razvile v New Yorku in temeljijo na | C |
in Češnjev vrt (1904, sl. 1947) ki jih je * | Stanislavski | uprizoril v Moskovskem umetniškem gledališču | C |
naturalizmu Moskovskega umetniškega gledališča (glej * | Stanislavski) | je obravnaval igralca kot marioneto, katere | C |
misli in občutij. sistem Stanislavskega, * | Stanislavski. | metrum, reden, vendar spremenljiv ritmični | C |
umetniško gledališče sta leta 1898 ustanovila | Stanislavski | in Vladimir Nemirovič-Dančenko (1859 - 1943 | C |
Craig (1872 - 1966), *Mejerhold, *Piscator, * | Stanislavski | in *Reinhardt, medtem ko sta Robert Edmond Jones | C |
posamezne dele odra je mogoče dvigati in spuščati. | Stanislavski, | Konstantin (Sergejevič) (1863 - 1938), ruski | C |
gledališki režiser in igralec Konstantin Sergejevič | Stanislavski | (umrl leta 1938), ustanovitelj in direktor slovitega | D |
uprizorljiv s sredstvi, kot jih npr. priporoča | Stanislavski. | Milena Zupančič je to vlogo napravila s prvinami | D |
potekala med 17. in 29. junijem. Imenovala se bo | Stanislavski | in Meyerhold: dva pristopa k igranju in bo predstavila | D |
nisi niti opazil, in se nenehno učiš. Tudi sam | Stanislavski | je trdil, da ne obstaja noben sistem Stanislavskega | D |
patetična, pretirana, neživljenjska«? Čehovu | Stanislavski | ni bil všeč v vlogi Trigorina, takrat je bil | D |
človeka... A tega znanja ni demonstriral tako kot | Stanislavski. | Res pa, da Stanislavskega nikoli nisem videl | D |
zgodovini gledališča je povedal več o igri kot | Stanislavski? | Na Japonskem obstajajo zapisi o igralski umetnosti | D |
Obstaja tudi veliko zapisov raznih igralcev, ampak | Stanislavski | je edinstven v tem, ker se je tako sistematično | D |
magisterija je bila metoda fizičnih akcij. | Stanislavski | se je v zadnjem obdobju življenja ukvarjal z | D |
načeli modernejši pogled na igro, kot ga je imel | Stanislavski | ...On je govoril o koherentnosti lika. | D |
Vahida Musaiana. Nagrado za življenjsko delo | stanislavski, | ki jo podeljujejo v čast režiserju in velikemu | D |
Sprva so temu rekli psihotehnika. | Stanislavski | je napisal številne knjige, iz katerih je Lee | D |
je odvisna od ljudi, ki gledališče tvorijo. | Stanislavski | je na primer mesece in mesece razpravljal o | D |
prišla, je bilo super, če ni, sem bil v kaši. | Stanislavski | je vendar naredil samo to, da je formaliziral | D |
svoji igri v imenu vseh, s tem nekaj ni v redu. | Stanislavski. | Lee Strassberg. Oni govorijo o tehnikah igre | D |
No acting, please! To je | Stanislavski | brez običajnih igralskih in režiserskih poudarkov | D |
našel iglo. »Takoj vas angažiram!« je rekel | Stanislavski. | »Kdor premišljuje kot navaden smrtnik, tipa in | D |
angažirali za uprizoritev osebnosti kot Mejerhold in | Stanislavski) | , zaradi prepovedi cenzure pa je doživela krstno | D |
Malevič, Kandinski ...), režiserjem (Mejerhold, | Stanislavski | ...), skladateljem (Stravinski, Šostakovič ...) | D |
* * * | Stanislavski | ni priznaval nobenega sistema.Edini, ki ga je | D |
Grčiji ali drugod po svetu in v vseh časih. | Stanislavski | se ni imel za izumitelja. Poskušal je samo ozavestit | D |
gledališču (Brook, Grotowski, Freytag, Barrault, | Stanislavski, | Efros, Gippius, Olivier, Kott, Ljubimov).Spodbudil | D |
svojo psiho, da občutij ne pozabimo kar tako. | Stanislavski | je govoril o čustvenem spominu. Z vašimi nosilnim | D |
Znano je, da se Čehov in znameniti režiser | Stanislavski, | ki je premierno režiral vse njegove drame, nista | D |
življenju kdaj delal tako, kot sta to razdelala | Stanislavski | in potem Lee Strassberg ...A osnovni principi | D |
kdaj vmes tudi rečeš, ma kakšna Metoda, kakšen | Stanislavski, | to ni nič ...O tem sem tudi pisal v diplomi | D |
vpletel koščke tekstov velikih mojstrov drame - | Stanislavski, | Meyerhold, Artaud, Craig ... in jih sestavil v | D |
XX. stoletje - gledališče (1) | Stanislavski | in igra Po izboru Blaža Lukana | D |
Sergejeviču Stanislavskemu (1863-1938). Sicer je bil | Stanislavski | popoln homme du théatre, torej tudi režiser | D |
intenzivnega in sistematičnega dela, ki ga je opravil | Stanislavski. | Ni naključje, da so njegove teoretske zapiske | D |
celoten Sistem izšel v Knjižnici MGL, 1977 - 86), | Stanislavski | je namreč avtor teoretsko domišljene in praktično | D |
nenavadno pomenljivi za gledališče 20. stoletja. | Stanislavski | je (skupaj z V. I. Nemirovičem-Dančenkom, 1858 | D |
gledališki režiser in igralec Konstantin Sergejevič | Stanislavski | (umrl leta 1938), ustanovitelj in direktor slavnega | D |
predstavljalo poteze flamskega teatra. Verjetno | Stanislavski | ni tisti, ki bi kakorkoli navdihoval flamske | D |
najmodernejši študij igre, ki ga je postavil | Stanislavski. | Celo v Hollywoodu so imeli v studiih napise: | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |