nova beseda iz Slovenije

scheler (19)


so svoje delo nadaljevali nemški filozofi Max      Scheler,      Karl Jaspers in Martin Heidegger ter francoski  D
fotografije, ki so jih posneli Herbert List, Max      Scheler,      Roger Fritz, F. C. Gundlach, Helga Kneidl in  D
stvari ali dogodka, ki se ju spominjamo« (Max      Scheler)     . Ars moriendi   D
Rešitev prejšnje križanke Vodoravno: 1.      Scheler,      8. Apis, 12. teorija, 13. ulna, 14. Ella, 15  D
ISBN 961-6017-65-9      SCHELER,      Max Položaj človeka v kozmosu / Max Scheler  D
SCHELER, Max Položaj človeka v kozmosu / Max      Scheler      ; [prevedel Borut Ošlaj ; izbral in spremno  D
Sete, 27. nart, 28. ui, 29. deber, 30. tur, 31.      Scheler,      33. pentatlon. Navpično: 18. O(lga) Č(ehova  D
Branje za filozofe Proklos,      Scheler      in Gadamer so prvič predstavljeni v slovenskem  D
diskusijo. Vsi trije avtorji, tako Proklos kot Max      Scheler      in Hans- Georg Gadamer, so v slovenščini predstavljeni  D
novoplatonske metafizike, ki je prišel do nas. Max      Scheler      (1874-1928) je kljub tako poznemu prvemu prevodu  D
Bojan Žalec Max      Scheler:      Položaj človeka v kozmosu, prevedel Borut Ošlaj  D
antropologije Človekov položaj v kozmosu (1928) Max      Scheler      prične z ugotovitvijo, da posedujemo naravoslovno  D
ravičenje drugega pojma je tema ali cilj razprave.      Scheler      predstavi stopnjevito hierarhično zgradbo psihofizičnega  D
njihova zmožnost izbiranja in anticipacije.      Scheler      inteligenco pripiše tudi živalim in se potem  D
njegov posebni položaj, kakor ga tudi imenuje      Scheler,      se ne le nahaja zunaj tega, kar lahko v najširšem  D
str. 43). Ob vprašanju o moči in izvoru duha      Scheler      razlikuje dve osnovni (zmotni) teoriji.Klasična  D
izključno iz zaviranja ali potlačitve nagonov.      Scheler      obe teoriji zavrne: duh nima lastne moči, ampak  D
osvobajanje nagonskih impulzov z duhovno voljo, kar      Scheler      imenuje usmerjanje, ter vodenje, predstavitev  D
str. 75). Zadnje vprašanje, ki ga obravnava      Scheler,      je razmerje človeka do temelja vseh stvari.  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA