nova beseda iz Slovenije

razac (32)


Slovenski publiki jo je predstavil sam avtor Olivier      Razac,      poleg njega pa še Emil Hrvatin in pisec spremne  D
Hrvatin in pisec spremne besede Igor Pribac.      Razac      je zaposlen kot raziskovalec v francoski Nacionalni  D
kakšen učinek imajo na publiko,« je povedal      Razac.     Natančneje je razložil primerjavo Big Brotherja  D
kakšen je tiger, saj smo ga videli,« pravi      Razac.     V Big Brotherju gre za enako stvar.   D
zoološkimi vrtovi pa je le pomembna razlika, poudarja      Razac,      saj je v medijih učinek na gledalca posreden  D
zadevi, včasih se prekrivata, drugič ne. Olivier      Razac,      filozof Resničnostni šov je parodija na volitve  D
štiriintridesetletni francoski filozof dr. Olivier      Razac.      Gre za prakso, ki se je v devetnajstem stoletju  D
vidimo tigra, ker gre za resničnega tigra, pove      Razac.     Najvažneje pa je, da je nadzor, ki se pri tem  D
opozarja, da je sam sebi nadzornik,« razloži      Razac.      A vrnimo se k teleresničnosti, ki je prav  D
spremeniti.'« Zadnje žarišče nasilja, tako pravi      Razac,      morda izhaja iz biopolitike kot zaščite življenja  D
opozarja, da pomeni hoteti preživeti - nadživeti.      Razac      nadaljuje, da bomo tako nekega dne lahko rekli  D
pogojena s tem, da je na trgu nekaj novega,« pravi      Razac.     »V Franciji te oddaje ni več na sporedu, ker  D
izpodrinila njegova nezadržna privlačnost. Olivier      Razac      se ob tem citatu samo pomenljivo nasmehne ...  D
definirati.« Ekran in živalski vrt, Olivier      Razac.      Delo, 10. marca   D
mora uprizoritvena navodila, kot piše Olivier      Razac.     V resničnostnem šovu se tekmovalce nabira s premišlje  D
so igrati svojo osebnost 24 ur na dan, piše      Razac.     »Prisila« poskrbi, da se njihov način »naravnega  D
svoji lastni vlogi, kot bi bil na odru, piše      Razac.     Ali kot je o tem razmišljal Slavoj Žižek: »Je  D
uvodu knjige Ekran in živalski vrt piše Olivier      Razac:      Resničnostni šov povečuje in vzbuja različne  D
nobeni drugi obliki spektakla,« pravi Olivier      Razac      v študiji Ekran in živalski vrt. Vesna Milek  D
Drugi možen pristop je pa tisti, ko recimo, kjer      Razac      ni njegov predstavnik, je pa vseeno v Franciji  G
je to, da bodo stvari šle gladko. Mogoče se      Razac      tukaj moti, ko pravi, da igralec oziroma nastopajoči  G
ne moreš verjeti. Zanimivo je tudi to, ker      Razac      opozarja, da včasih si ti v živalskem vrtu ali  G
Trump je drug tip resničnostnega šova. Ker      Razac      tukaj dosti izpostavi tudi to razliko, zakaj  G
vsi ostali podvrženi njegovemu pogledu. Zdaj      Razac      se, kot rečeno, upre tej skušnjavi.Ne reče,  G
angažirajo same gledalce. Zdaj dobro vemo, in tudi      Razac      to sam omenja, da Bar, ta znana licenčna oddaja  G
nanaša na njegovo delo 1984. Toda kot poudarja      Razac      v svojem delu, ni problem širjenje policijskega  P
se najdejo tudi kritiki, ki trdijo nasprotno.      Razac      je tako eden redkih avtorjev, ki ne podleže  P
Ampak v nasprotju z nekaterimi drugimi avtorji      Razac      pri prepoznavanju animalizacije ne poudarja  P
delovanja človeških živalskih vrtov je, kot meni      Razac,      mogoče razumeti, koliko je teleresničnost zoološki  P
Razacova teorija v praksi Olivier      Razac      v analizi živalskih vrtov poudari nekaj značilnosti  P
Olivier      Razac.     Francoski filozof in zgodovinar mlajše generacije  P
vrt, ki je pravkar izšla pri Maski. V njej      Razac      analizira resničnostne šove skozi obravnavo  P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA