nova beseda iz Slovenije
Slovenski publiki jo je predstavil sam avtor Olivier | Razac, | poleg njega pa še Emil Hrvatin in pisec spremne | D |
Hrvatin in pisec spremne besede Igor Pribac. | Razac | je zaposlen kot raziskovalec v francoski Nacionalni | D |
kakšen učinek imajo na publiko,« je povedal | Razac. | Natančneje je razložil primerjavo Big Brotherja | D |
kakšen je tiger, saj smo ga videli,« pravi | Razac. | V Big Brotherju gre za enako stvar. | D |
zoološkimi vrtovi pa je le pomembna razlika, poudarja | Razac, | saj je v medijih učinek na gledalca posreden | D |
zadevi, včasih se prekrivata, drugič ne. Olivier | Razac, | filozof Resničnostni šov je parodija na volitve | D |
štiriintridesetletni francoski filozof dr. Olivier | Razac. | Gre za prakso, ki se je v devetnajstem stoletju | D |
vidimo tigra, ker gre za resničnega tigra, pove | Razac. | Najvažneje pa je, da je nadzor, ki se pri tem | D |
opozarja, da je sam sebi nadzornik,« razloži | Razac. | A vrnimo se k teleresničnosti, ki je prav | D |
spremeniti.'« Zadnje žarišče nasilja, tako pravi | Razac, | morda izhaja iz biopolitike kot zaščite življenja | D |
opozarja, da pomeni hoteti preživeti - nadživeti. | Razac | nadaljuje, da bomo tako nekega dne lahko rekli | D |
pogojena s tem, da je na trgu nekaj novega,« pravi | Razac. | »V Franciji te oddaje ni več na sporedu, ker | D |
izpodrinila njegova nezadržna privlačnost. Olivier | Razac | se ob tem citatu samo pomenljivo nasmehne ... | D |
definirati.« Ekran in živalski vrt, Olivier | Razac. | Delo, 10. marca | D |
mora uprizoritvena navodila, kot piše Olivier | Razac. | V resničnostnem šovu se tekmovalce nabira s premišlje | D |
so igrati svojo osebnost 24 ur na dan, piše | Razac. | »Prisila« poskrbi, da se njihov način »naravnega | D |
svoji lastni vlogi, kot bi bil na odru, piše | Razac. | Ali kot je o tem razmišljal Slavoj Žižek: »Je | D |
uvodu knjige Ekran in živalski vrt piše Olivier | Razac: | Resničnostni šov povečuje in vzbuja različne | D |
nobeni drugi obliki spektakla,« pravi Olivier | Razac | v študiji Ekran in živalski vrt. Vesna Milek | D |
Drugi možen pristop je pa tisti, ko recimo, kjer | Razac | ni njegov predstavnik, je pa vseeno v Franciji | G |
je to, da bodo stvari šle gladko. Mogoče se | Razac | tukaj moti, ko pravi, da igralec oziroma nastopajoči | G |
ne moreš verjeti. Zanimivo je tudi to, ker | Razac | opozarja, da včasih si ti v živalskem vrtu ali | G |
Trump je drug tip resničnostnega šova. Ker | Razac | tukaj dosti izpostavi tudi to razliko, zakaj | G |
vsi ostali podvrženi njegovemu pogledu. Zdaj | Razac | se, kot rečeno, upre tej skušnjavi.Ne reče, | G |
angažirajo same gledalce. Zdaj dobro vemo, in tudi | Razac | to sam omenja, da Bar, ta znana licenčna oddaja | G |
nanaša na njegovo delo 1984. Toda kot poudarja | Razac | v svojem delu, ni problem širjenje policijskega | P |
se najdejo tudi kritiki, ki trdijo nasprotno. | Razac | je tako eden redkih avtorjev, ki ne podleže | P |
Ampak v nasprotju z nekaterimi drugimi avtorji | Razac | pri prepoznavanju animalizacije ne poudarja | P |
delovanja človeških živalskih vrtov je, kot meni | Razac, | mogoče razumeti, koliko je teleresničnost zoološki | P |
Razacova teorija v praksi Olivier | Razac | v analizi živalskih vrtov poudari nekaj značilnosti | P |
Olivier | Razac. | Francoski filozof in zgodovinar mlajše generacije | P |
vrt, ki je pravkar izšla pri Maski. V njej | Razac | analizira resničnostne šove skozi obravnavo | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |