nova beseda iz Slovenije
Semenska greda) (pogled na galerijo), 1972; | performans | / instalacija (lesena klančina, zvočniški sistem | C |
Semenska greda) (pogled pod klančino), 1972; | performans | / instalacija v Galeriji Sonnabend v New Yorku | C |
119 Vito Acconci, Pasti (Trappings), 1971; | performans | / instalacija v Münchengladbachu.Fotografija | C |
Stran 133 Vito Acconci, Zahteva (Claim), 1971; | performans | in video, Galerija 93 Grand Street v New Yorku | C |
(s Kathy Dillon), Brskanje (Pryings), 1971; | performans | in video, Avditorij Eisner in Lubin, Univerza | C |
Razmerje v prostoru (Relation in Space), 1976; | performans | na Beneškem bienalu.Fotografija: Jaap de Graaf | C |
Ulay, Nedoločljivosti (Imponderabilia), 1977; | performans | v Mestni umetnostni galeriji v Bologni.Fotografija | C |
- gola akcija (Naked Action Lecture), 1968; | performans | na Inštitutu za sodobno umetnost v Londonu. | C |
Hrana za duha (Food for the Spirit), 1971; | performans | v zasebnem ateljeju.Fotografija: s privoljenjem | C |
165 Vito Acconci, V vrsti (Line-Up), 1973; | performans | z diapozitivi in videom na Festive d'automne | C |
Hurt the One You Love), 1991; sadomazohistični | performans | v klubu Q.S.M. v San Franciscu.Fotografija: | C |
uporabljam pojem "body art" kot morda samoumevnejši " | performans" | .Izraz "body art" mi je ljubši zaradi številnih | C |
umetnikov) in ožji (z namigovanjem, da se mora | performans | dejansko dogajati pred občinstvom, največkrat | C |
evropskih avantgard z začetka 20. stoletja. (36) | Performans | so največkrat opredeljevali kot umetnost, katere | C |
(41) Videli bomo torej, da body art - in ne | performans | - na poseben način razpre sklenjene kroge, ki | C |
površje želje, ki oblikujejo razlago, spodbuja " | performans | teorije", ki si prizadeva "na novo zarisati | C |
SUBJEKTIVITETA IN BODY ART: KRIVULJA Body art in | performans | so opredelili kot konstitutivna za postmodernizem | C |
50) Tako M. Bénamou nedvoumno izjavi, da je " | performans | združevalna oblika postmoderne".To trditev podpirajo | C |
vnovično branje spodbudil prav multimedijski | performans | / body art delo).V razpravi iz leta 1983 se | C |
81) Body art, vključno z vsemi permutacijami ( | performans, | fotografija, film, video, besedilo), vztraja | C |
1975 so Laurie Anderson povabili, naj izvede | performans, | ki bi potekal v okviru razstave Telesna dela | C |
Zalotila se je, da jo je zbodel izraz "body art": | performans, | je zapisala, so sestavljali "kosi papirja na | C |
spominjajo zelo dobro"(85). Pojmovanje, da je | performans | kot dogodek "realen" samo enkrat in da obstaja | C |
se motijo. ("Odločila sem se, da je čas, da | performans | dokumentiram na filmu, tako da bom lahko vključila | C |
teoretskih vprašanj, ki jih je osvetlil body art kot | performans, | vprašanje ontologije umetniškega "objekta", | C |
Nekoliko pozneje je Catherine Elwes trdila, da je | performans | "za ženske edinstveno sredstvo, s katerim lahko | C |
performansu postavi v ospredje svoj lastni manko: | Performans | uporabi performerjevo telo za zastavljanje vprašanja | C |
razmerja med subjektiviteto in telesom per se; | performans | uporabi telo, da uokviri manko Bitja, ki je | C |
se ne more pojaviti brez nadomestka. (...) | Performans | označi telo kot izgubo.(...) Za gledalca performansa | C |
na kateri telo postane "subjekt". (94) Živi | performans | pravzaprav doseže, da je ta kontingentnost | C |
takšno logiko. Tisti, ki želijo privilegirati | performans | ali body art zaradi njegovega stapljanja umetnosti | C |
ko pravi, da je premik, ki sta ga zaznamovala | performans | in body art, premik "mesta prisotnosti" od | C |
In vendar želim poudariti, da fotografija in | performans | z nezmožnostjo, da bi "segla onkraj" kontingentnosti | C |
dejanjem slikanja so predstavile umetnost kot | performans | (tj. kot kontingentno v razmerju do dejanja | C |
definicijo umetnosti: "V resnici vsa umetnost zahteva | performans: | slikar izdeluje ali 'uprizarja' portret (.. | C |
ali 'uprizarja' portret (...) Ustvarjanje je | performans. | "(164) Filozofska artikulacija proizvajanja umetnosti | C |
zgodovin sodobnega performansa, ki so razumele | performans | kot del skrite linije modernistične avantgardne | C |
performansa (denimo koristno delo RoseLee Goldberg | Performans: | od futurizma do sedanjosti (Performance Art | C |
Znotraj te logike napredka so opevali body art in | performans | kot vrhunec dolgotrajnega razvoja alternativne | C |
poučni knjigi Greenwich Village 1963: avantgardni | performans | in kipeče telo (Greenwich Village 1963: Avant | C |
vir performativnosti v postmodernizmu; tudi | performans | je imel konfliktno, pogosto ambivalentno zgodovino | C |
postala temelj, iz katerega je izhajal umetnikov | performans, | je zapuščala sledove.Za Pollocka in njegovo | C |
Za Pollocka in njegovo občinstvo pa je bil | performans | tako osrednjega pomena, da so se le malo ukvarjali | C |
organizirano sliko. Prej bi lahko dejali, da bo | performans | upodobljen; performans kot nasprotje videzu | C |
bi lahko dejali, da bo performans upodobljen; | performans | kot nasprotje videzu se bo zdel reprezentiran | C |
indeksnosti je močna in je zagotovo prispevala, da sta | performans | in body art tako zelo pritegovala umetnike | C |
ki naj ilustrirajo izvor tega, kar bo postalo | performans | in body art.Ta klavstrofobična slika, v kateri | C |
Umetnostnozgodovinsko gledano lahko izkusimo | performans | (v tem primeru Pollockovo puščanje dozdevno | C |
najbolj znane fotografije, ki dokumentirajo | performans | iz leta 1960, prikazujejo slovesno oblečeno | C |
ustvarjanja - v tem primeru pri umetnici kot | performans, | ki dobi snovno obliko v fotografskih reprezentacijah | C |
obnoviti kontingentnost subjekta / umetnika. Moj | performans | Acconcija se mora torej razlikovati od prevladujočih | C |
spomnimo se, da, če uporabim besede Peggy Phelan, " | performans | uporablja telo, da uokviri manko Bitja, ki ga | C |
ki se ne more pojaviti brez dopolnila. (...) | Performans | označi telo kot izgubo.(...) Za gledalca je | C |
prezentacije, velja vnovič poudariti, da sta | performans | in body art za moškega umetnika, ki ga zanima | C |
grožnjo", ki jo je za modernistične prakse pomenil | performans. | Douglas Crimp je leta 1979 zapisal, da je Friedova | C |
postmodernistični kulturni epistemologiji. In seveda | performans | in body art najočitnejše razvijeta kvarne učinke | C |
estetske presoje. Obenem je očitno, da je moški | performans | s svojimi učinki le stežka nujno feminističen | C |
takšen je bil strupen napad na njen parodični | performans | v naslednji številki Artforuma, ki ga je označil | C |
mazohizma objekt nasilnih dejanj drugega. Takšen | performans | ponudi moško telo / jaz intersubjektivnemu razmerju | C |
svojo odvisnost od tega drugega. Acconcijev | performans | nakaže, da je narcizem za moškost, protislovno | C |
uveljavlja nad galerijskim občinstvom. Ta | performans | je torej mogoče razložiti kot maskulinizirajoč | C |
(473) Delo je šele pozneje preoblikovala v | performans | (med letoma 1979 in 1985 ga je večkrat izvedla | C |
subjekt. Korraine O'Grady je opisala to delo kot " | performans | v zasebnem ateljeju, v katerem je Piperjeva | C |
serijo fotografij, ki so dokumentirale izvorni | performans; | v retrospektivnem katalogu o delu Piperjeve | C |
Toda Piperjeva je tudi afriška Američanka; njen | performans, | v katerem se razkriva, razgali tudi predpostavko | C |
lahko "fiksiramo" samo kot odprt in neulovljiv | performans | ženskosti. Ali pa jo "fiksiramo" kot v osnovi | C |
spremeni performerjevo delovanje. Čeprav je živi | performans | očitno "avtentičnejši", ker je fenomenološko | C |
Flanaganova sadomazohistična dela, kot je bil | performans | v Q.S.M., bi bila skrajno konfrontacijska, če | C |
grožnjo smrti. (688) Flanaganov mazohistični | performans | ekshibicionistično dekonstruira in rekonstruira | C |
Ljubljana, 1997, str. 738-739 (op. ur.). ** Izraz " | performans" | ohranjamo v obliki že uveljavljene tujke; to | C |
netočnosti, sklene s sijajno trditvijo, da je " | performans | (...) konkretna družbena praksa, ki nadaljuje | C |
strinjam z njenim pojmovanjem, po katerem je | performans | triumfalno aktivističen (neposredno sredstvo | C |
Johannes Birringer razpravlja o dejstvu, da " | performans | dandanes (...) velja za 'postmodernega'", v | C |
mojega dela" (str. 13, 41). (69) Tudi Mendietin | performans | Telesne poti (Body Tracks), ki ga je izvedla | C |
Avant-Garde, str. 209. (104) Za fotografijo in | performans | glej tudi Photography as Performance: Message | C |
nanašanje na tradicijo ženskega akta povezuje ta | performans | s serijo Ženska Willema de Kooninga, njegova | C |
obenem kot poklon in kritiko). (298) Ali kot je | performans | opisala Kristine Stiles, Kubota je "pomočila | C |
Vzdržljivost (Endurance) (omeniti velja tudi Arnoldov | performans | Na ogled (On Display) iz leta 1993, ki je bil | C |
svoj klinični mazohizem predstavlja kot javni | performans. | O'Dellova obširno razpravlja o rabi metafore | C |
kulturne vrednosti in / ali poskuša umestiti | performans | kot kritičen do modernističnih sistemov vrednot | C |
Dellova se poleg tega zateče k pojmovanju, da je | performans | (zlasti mazohistični performans) nujno radikalnejši | C |
pojmovanju, da je performans (zlasti mazohistični | performans) | nujno radikalnejši od neperformativnega dela | C |
pojmovanje koherentnega posameznika -, ki naj bi jo | performans | kritiziral.O tej dilemi razpravljam v prvem | C |
1995, str. 18. Na drugi strani je Burden vsak | performans | skrbno uprizoril, ga fotografiral in včasih | C |
informacijo (odstrto umetnikovo telo), ki jo je | performans | izrecno odrekal. (422) Acconci, navedek Linkerjeve | C |
razliko), med njimi Umetnost / življenje, enoletni | performans | (Art / Life One Year Performance, 1983), pri | C |
performansih moških ("sredi 60. let avantgardni | performans, | če je bil delo moškega, tako rekoč ni mogel | C |
Vito Acconci, Rizzoli, New York, 1994, str. 58; | performans | ni bil posnet na film ali videotrak. (497) Wilkejev | C |
Lives) v Poslopju lepih umetnosti v New Yorku; | performans | je bil uprizorjen v Londonskem umetnostnem muzeju | C |
(620) Zgodnja dela Andersonove so obsegala | performans, | fotografijo in konceptualno raziskovanje jezika | C |
ponuja). Zanimivo je, da v tej zvezi navede | performans | Boba Flanagana iz glasbenega videa pesmi "Happiness | C |
protetiko, da bi tako razširil svoje telo. | Performans | Telopolis prinaša Stelarcovo kiborško telo v | C |
ekstravaganten, humoren in zahteven sadomazohistični | performans | iz več delov, ki obravnava vprašanje ranjenega | C |
Media Age, str. 13). Ko sem obravnavala živi | performans | kot nekaj, kar nima ontološke prednosti pred | C |
294; Andre in curljajoče slike Morris op. 345; | performans; | Pollock op. 292; slikarstvo Benjamin, Walter | C |
moškost ; motivacije za; narcizem ; ontologija; | performans | in pollockovski performativ ; postmodernizem | C |
smrti; spolna razlika De Saint Phalle, Niki | performans | Tir op. 288 Descartes, René | C |
Fusco in Gómez-Peńa) op. 601 Dwan, Virginia | performans | Tir op. 289 Dworkin, Craig | C |
narcizem in nezainteresiranost objektivizacija; | performans; | pollockovski performativ; subjektiviteta; telo | C |
Frueh, Joanna o Wilkejevi op. 534 Fusco, Coco | performans | op. 601 Gallop, Jane | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |