nova beseda iz Slovenije
Magritte, Luis Buñuel, Salvador Dalí, Akira | Kurosawa, | Mary Wigman, Bill Viola, Arnulf Rainer in mnogi | D |
nerealiziranih scenarijev« pokojnih filmskih gigantov ( | Kurosawa, | Cassavetes ...), in drugič, skrajna banalizacija | D |
se po petih letih vračajo Yasujiro Ozu, Akira | Kurosawa, | Keisuke Kinoshita in Kenji Mizoguchi, presenečenje | D |
Yasujiro Ozu (Rojen sem, toda ..., 1932), Akira | Kurosawa | (Tihi dvoboj, 1949), Keisuke Kinoshita (24 oči | D |
eno severno, eno južno in eno vzhodno. Pa je | Kurosawa | zbolel in je projekt propadel.« »Prizori iz | D |
umetniški sorodniki, Pessoa, Cvetajeva, Rilke, | Kurosawa, | Tarkovski ... bom živel tudi sam.Ali ima to | D |
umetnosti so bili pulp avtorji, B-režiserji, | Kurosawa | ...) in pripadniki »umetnosti belih slonov« | D |
postane mogoče in resnično vse, »špageti vesterni, | Kurosawa | in Paris-Texas, okvir za dramo, grotesko ali | D |
njegove avtobiografije Laterna magica), Akira | Kurosawa | in Stanley Kubrick, pri čemer najbrž najbolj | D |
zapleti: film ni imel podnapisov, ni ga režiral | Kurosawa, | Toshiro v filmu ni igral, in četudi bi, bi bilo | D |
kvaliteti in konstanti svojih »rivalov»: tako kot | Kurosawa | se je navduševal nad zahodno umetnostjo, še | D |
jidai-geki in gendai-geki »žanra«. Če se je | Kurosawa | v pripovedovanju zgodbe nemalokrat naslanjal | D |
enak naslovu romana, kar pa je preprečil Akira | Kurosawa, | čigar film iz leta 1949 nosi v ZDA naslov Stray | P |
novodobni politični triler Točka prednosti. | Kurosawa | je s svojim samurajskim epom Rashomon (1950 | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |