nova beseda iz Slovenije

i10 (66)


bo novo pot začel hyundai atos, z novo oznako      i10,      prav tako prihaja na trg dodobra prenovljeni  D
PIŠEJO ... Autocar o novem hyudaiu      i10:      Sodeč po razburjenju in začudenju, ki ga je  D
prištejete še petletno garancijo, potem je lahko      i10      smiselna alternativa. New York Times o odpuščanju  D
znamko doslej zastopal atos. V primerjavi z njim      i10      ne predstavlja koraka naprej v razvoju le zato  D
izdelovalca največjo med malimi avtomobili, je hyundai      i10      majhen zunaj in kar se da velik znotraj.Homologiran  D
in izstopanje, sedenje pa je bolj sproščeno.      I10      ne more biti posebej razvajajoč, a je zgledno  D
Sodobnost se dobro opazi med vožnjo. Ob tem      i10      znova opomni, kakšen razvojni preskok so Korejci  D
velikosti. Pod motornim pokrovom hyundaia      i10      so lahko vgrajeni trije motorji.Od dveh bencinskih  D
voljo še s samodejnim menjalnikom. Hyundai      i10      bo na naše ceste zapeljal v prvi polovici aprila  D
8990 evrov, kolikor za najcenejšega hyundaia      i10      zahtevajo v Avstriji. Željko Purgar, besedilo  D
pri nas simpatično rekli matic, je po novem      i10.     Škoda.  D
Domača predstavitev Atos je postal      i10      Novi najmanjši hyundai ni več atos, v slogu  D
slogu novih številčnih oznak mu zdaj pravijo      i10.     Je sodobnejši, a ni revolucionaren.   D
eden od močnejših se zdi, da je cena. Hyundai      i10      je dolg 356 cm, s čimer - pametno - ni nič daljši  D
avtomobilu je po svoje butična ponudba. Hyundai      i10      se prodaja v treh paketih opreme, osnovna life  D
stabilnostni sistem ali samodejni menjalnik. Osnovni      i10      life z 1,1-litrskim bencinskim motorjem stane  D
Test Hyundai      i10      1.1 5v comfort Hyundaiev novi i10 oblikovno  D
Hyundai i10 1.1 5v comfort Hyundaiev novi      i10      oblikovno precej spominja na atosa.Kar ni nič  D
so zelo dobre, že zabavne in športne. Mali      i10      se pelje okrog ostrih ovinkov kot gokart, smerno  D
hitro poseže vmes. Če ni polno zaseden, lahko      i10      na močno ovinkasti cesti neprijetno preseneti  D
v tem pogledu uvršča med najslabše. Hyundai      i10      ocena po trkih: íšíšíšíš (26 točk od 37  D
bila sila na telo voznika previsoka, da bi si      i10      zaslužil vse točke, izgubil pa je le eno.Trka  D
varnostnih blazin za zaščito glave. Se je pa      i10      izkazal pri varnosti otrok, preizkusna lutka  D
zadnjih bočnih sedežih. Ob trku s pešcem je      i10      dovolj prijazen, še zlasti njegov odbijač, ki  D
svojo tržno pot dovolj uspešno začel hyundai      i10,      ki je junija premagal vse v svojem razredu,  D
oznake, sestavljene iz črke i in številke (npr.      i10      in i30), velika štirivratna limuzina sonata  D
citroënu C1, toyoti aygo, kii picantu, hyundaiu      i10      in številnih drugih, se osvajanja trga in kupcev  D
picanto, bolje deluje skoraj povsem novi hyundai      i10,      ki je naslednik hyundaia atosa, vprašanje pa  D
12. honda jazz 13. hyundai      i10      14. jaguar XF   D
12. honda jazz 13. hyundai      i10      14. jaguar XF   D
12. honda jazz 13. hyundai      i10      14. jaguar XF   D
12. honda jazz 13. hyundai      i10      14. jaguar XF   D
oznake, česar se ni lahko navaditi. Po i30 in      i10,      dveh modelih nižjega srednjega in mini razreda  D
se spomnimo doslej zadnjega novinca, hyundaia      i10.     Seveda bi mu delali krivico, če bi rekli, da  D
Avto Trade čistijo zaloge, kot pravijo. Tako je      i10      naprodaj za najmanj 8490 evrov, i30 (1,4) že  D
nosi oznako i20 in svežo uniformo. Po i30 in      i10,      ki predstavljata nižji srednji in mini razred  D
gospodarnejših in seveda cenejših modelov, kot so      i10,      i20 in i30.Prav ti so zvezde najrazličnejših  D
vozil kot predelavo obstoječih modelov. Mali      i10      bo recimo dobil oznako EV, ki pomeni 49-kilovatni  D
izboljšal za 77 odstotkov, njegov model hyundai      i10      pa je bil prava prodajna uspešnica.Tudi v ZDA  D
Hyundaiu decembra napovedujejo nov avtomobil,      i10,      ki pa je v resnici le preimenovani atos ‐ o  P
oziroma koliko so varni citroën berlingo, hyundai      i10,      škoda superb, audi A4, ford kuga, seat ibiza  P
je dobil štiri, prav tako Hyundaijev malček      i10,      škoda superb je zbrala pet zvezdic, enako ford  P
se bo marca pri nas začela prodaja manjšega      i10;      to je vozilo, ki se je nekdaj imenovalo atos  P
vozilo, ki se je nekdaj imenovalo atos. Model      i10      bo postavljen povsem na začetek Hyundaijeve  P
se imenovala junior ali pa furiosa. Hyundai      i10      je pri južnokorejski avtomobilski hiši postavljen  P
***** Najmanjši je      i10      Dilema je stara, skoraj večna: dati avtomobilom  P
ko je, večji je avtomobil. In obratno, jasno.      i10      spada povsem na začetek te zgodbe. Hyundai  P
spada povsem na začetek te zgodbe. Hyundai      i10      je torej iz najmanjšega razreda, je tudi najmanjši  P
lgočasnost, uniformnost in kar je še takšnega. Je pa      i10      tudi globalen avtomobil: ta hip je namenjen  P
kar omogoča boljšo preglednost. Reči, da je      i10      bolj všečen zunaj kot znotraj, ne more biti  P
Janez Kovačič Hyundai      i10      je najmanjši v ponudbi, zamenjuje atosa, gre  P
***** Ni aygo, je      i10      Hyundai je ayga zamenjal z novim avtomobilom  P
Hyundai je ayga zamenjal z novim avtomobilom      i10      ‒Trije opremski paketi in trije motorji, tudi  P
ki ji gre precej dobro, je po novem najmanjši      i10.     In z njim so zamenjali nekdaj najmanjšega po  P
Zelo preprosto. Novinec iz Hyundaia je torej      i10,      hkrati pa, tako kot večji i30, znanilec novih  P
večji in domnevno tudi dražji je avtomobil. Novi      i10      je torej postavljen povsem na začetek te zgodbe  P
Zdi se, da se bo posrečilo. Hyundai      i10      je dolg vsega 356 centimetrov, konkuriral bo  P
Te lekcije se bo treba še naučiti.      i10      je na prodaj s tremi opremskimi paketi, pri  P
speljan na prednji kolesni par. OK, atos oziroma      i10      že ima ceno: v najcenejši izvedenki ga ponujajo  P
ali če bodo čez kakšno leto ugotavljali, da je      i10      resen in uspešen tekmec v tem mini razredu.  P
(Foto: Željko Purgar) Hyundai      i10      je zamenjal atosa, vendar ni nič daljši.Na voljo  P
Popravek V prispevku, ki je opisoval hyundaija      i10,      objavljen je bil 3. maja, smo pomotoma zapisali  P
razredu (renault twingo, toyota aygo, hyundai      i10,      peugeot 107, citroën C1, kia picanto ipd.).  P
11. honda accord, 12. honda jazz, 13. hyundai      i10,      14. jaguar XF, 15. lancia delta, 16. mazda6  P
11. honda accord, 12. honda jazz, 13. hyundai      i10,      14. jaguar XF, 15. lancia delta, 16. mazda6  P
12. honda jazz 13. hyundai      i10      14. jaguar XF   P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA