nova beseda iz Slovenije
bo novo pot začel hyundai atos, z novo oznako | i10, | prav tako prihaja na trg dodobra prenovljeni | D |
PIŠEJO ... Autocar o novem hyudaiu | i10: | Sodeč po razburjenju in začudenju, ki ga je | D |
prištejete še petletno garancijo, potem je lahko | i10 | smiselna alternativa. New York Times o odpuščanju | D |
znamko doslej zastopal atos. V primerjavi z njim | i10 | ne predstavlja koraka naprej v razvoju le zato | D |
izdelovalca največjo med malimi avtomobili, je hyundai | i10 | majhen zunaj in kar se da velik znotraj.Homologiran | D |
in izstopanje, sedenje pa je bolj sproščeno. | I10 | ne more biti posebej razvajajoč, a je zgledno | D |
Sodobnost se dobro opazi med vožnjo. Ob tem | i10 | znova opomni, kakšen razvojni preskok so Korejci | D |
velikosti. Pod motornim pokrovom hyundaia | i10 | so lahko vgrajeni trije motorji.Od dveh bencinskih | D |
voljo še s samodejnim menjalnikom. Hyundai | i10 | bo na naše ceste zapeljal v prvi polovici aprila | D |
8990 evrov, kolikor za najcenejšega hyundaia | i10 | zahtevajo v Avstriji. Željko Purgar, besedilo | D |
pri nas simpatično rekli matic, je po novem | i10. | Škoda. | D |
Domača predstavitev Atos je postal | i10 | Novi najmanjši hyundai ni več atos, v slogu | D |
slogu novih številčnih oznak mu zdaj pravijo | i10. | Je sodobnejši, a ni revolucionaren. | D |
eden od močnejših se zdi, da je cena. Hyundai | i10 | je dolg 356 cm, s čimer - pametno - ni nič daljši | D |
avtomobilu je po svoje butična ponudba. Hyundai | i10 | se prodaja v treh paketih opreme, osnovna life | D |
stabilnostni sistem ali samodejni menjalnik. Osnovni | i10 | life z 1,1-litrskim bencinskim motorjem stane | D |
Test Hyundai | i10 | 1.1 5v comfort Hyundaiev novi i10 oblikovno | D |
Hyundai i10 1.1 5v comfort Hyundaiev novi | i10 | oblikovno precej spominja na atosa.Kar ni nič | D |
so zelo dobre, že zabavne in športne. Mali | i10 | se pelje okrog ostrih ovinkov kot gokart, smerno | D |
hitro poseže vmes. Če ni polno zaseden, lahko | i10 | na močno ovinkasti cesti neprijetno preseneti | D |
v tem pogledu uvršča med najslabše. Hyundai | i10 | ocena po trkih: íšíšíšíš (26 točk od 37 | D |
bila sila na telo voznika previsoka, da bi si | i10 | zaslužil vse točke, izgubil pa je le eno.Trka | D |
varnostnih blazin za zaščito glave. Se je pa | i10 | izkazal pri varnosti otrok, preizkusna lutka | D |
zadnjih bočnih sedežih. Ob trku s pešcem je | i10 | dovolj prijazen, še zlasti njegov odbijač, ki | D |
svojo tržno pot dovolj uspešno začel hyundai | i10, | ki je junija premagal vse v svojem razredu, | D |
oznake, sestavljene iz črke i in številke (npr. | i10 | in i30), velika štirivratna limuzina sonata | D |
citroënu C1, toyoti aygo, kii picantu, hyundaiu | i10 | in številnih drugih, se osvajanja trga in kupcev | D |
picanto, bolje deluje skoraj povsem novi hyundai | i10, | ki je naslednik hyundaia atosa, vprašanje pa | D |
12. honda jazz 13. hyundai | i10 | 14. jaguar XF | D |
12. honda jazz 13. hyundai | i10 | 14. jaguar XF | D |
12. honda jazz 13. hyundai | i10 | 14. jaguar XF | D |
12. honda jazz 13. hyundai | i10 | 14. jaguar XF | D |
oznake, česar se ni lahko navaditi. Po i30 in | i10, | dveh modelih nižjega srednjega in mini razreda | D |
se spomnimo doslej zadnjega novinca, hyundaia | i10. | Seveda bi mu delali krivico, če bi rekli, da | D |
Avto Trade čistijo zaloge, kot pravijo. Tako je | i10 | naprodaj za najmanj 8490 evrov, i30 (1,4) že | D |
nosi oznako i20 in svežo uniformo. Po i30 in | i10, | ki predstavljata nižji srednji in mini razred | D |
gospodarnejših in seveda cenejših modelov, kot so | i10, | i20 in i30.Prav ti so zvezde najrazličnejših | D |
vozil kot predelavo obstoječih modelov. Mali | i10 | bo recimo dobil oznako EV, ki pomeni 49-kilovatni | D |
izboljšal za 77 odstotkov, njegov model hyundai | i10 | pa je bil prava prodajna uspešnica.Tudi v ZDA | D |
Hyundaiu decembra napovedujejo nov avtomobil, | i10, | ki pa je v resnici le preimenovani atos ‐ o | P |
oziroma koliko so varni citroën berlingo, hyundai | i10, | škoda superb, audi A4, ford kuga, seat ibiza | P |
je dobil štiri, prav tako Hyundaijev malček | i10, | škoda superb je zbrala pet zvezdic, enako ford | P |
se bo marca pri nas začela prodaja manjšega | i10; | to je vozilo, ki se je nekdaj imenovalo atos | P |
vozilo, ki se je nekdaj imenovalo atos. Model | i10 | bo postavljen povsem na začetek Hyundaijeve | P |
se imenovala junior ali pa furiosa. Hyundai | i10 | je pri južnokorejski avtomobilski hiši postavljen | P |
***** Najmanjši je | i10 | Dilema je stara, skoraj večna: dati avtomobilom | P |
ko je, večji je avtomobil. In obratno, jasno. | i10 | spada povsem na začetek te zgodbe. Hyundai | P |
spada povsem na začetek te zgodbe. Hyundai | i10 | je torej iz najmanjšega razreda, je tudi najmanjši | P |
lgočasnost, uniformnost in kar je še takšnega. Je pa | i10 | tudi globalen avtomobil: ta hip je namenjen | P |
kar omogoča boljšo preglednost. Reči, da je | i10 | bolj všečen zunaj kot znotraj, ne more biti | P |
Janez Kovačič Hyundai | i10 | je najmanjši v ponudbi, zamenjuje atosa, gre | P |
***** Ni aygo, je | i10 | Hyundai je ayga zamenjal z novim avtomobilom | P |
Hyundai je ayga zamenjal z novim avtomobilom | i10 | ‒Trije opremski paketi in trije motorji, tudi | P |
ki ji gre precej dobro, je po novem najmanjši | i10. | In z njim so zamenjali nekdaj najmanjšega po | P |
Zelo preprosto. Novinec iz Hyundaia je torej | i10, | hkrati pa, tako kot večji i30, znanilec novih | P |
večji in domnevno tudi dražji je avtomobil. Novi | i10 | je torej postavljen povsem na začetek te zgodbe | P |
Zdi se, da se bo posrečilo. Hyundai | i10 | je dolg vsega 356 centimetrov, konkuriral bo | P |
Te lekcije se bo treba še naučiti. | i10 | je na prodaj s tremi opremskimi paketi, pri | P |
speljan na prednji kolesni par. OK, atos oziroma | i10 | že ima ceno: v najcenejši izvedenki ga ponujajo | P |
ali če bodo čez kakšno leto ugotavljali, da je | i10 | resen in uspešen tekmec v tem mini razredu. | P |
(Foto: Željko Purgar) Hyundai | i10 | je zamenjal atosa, vendar ni nič daljši.Na voljo | P |
Popravek V prispevku, ki je opisoval hyundaija | i10, | objavljen je bil 3. maja, smo pomotoma zapisali | P |
razredu (renault twingo, toyota aygo, hyundai | i10, | peugeot 107, citroën C1, kia picanto ipd.). | P |
11. honda accord, 12. honda jazz, 13. hyundai | i10, | 14. jaguar XF, 15. lancia delta, 16. mazda6 | P |
11. honda accord, 12. honda jazz, 13. hyundai | i10, | 14. jaguar XF, 15. lancia delta, 16. mazda6 | P |
12. honda jazz 13. hyundai | i10 | 14. jaguar XF | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |