nova beseda iz Slovenije

fukuyama (135)


neogibnih razrešitev. Iz Srednje Evrope je Francis      Fukuyama      uvozil hegeljanski način mišljenja zgodovine  C
vetovnega gospodarstva kar dobro odpirate. Francis      Fukuyama      o pretresih prehoda V fazi moralnega zloma  D
kapitalizem. S tem se je strinjal filozof Francis      Fukuyama,      ki je prepričan, da je tržno gospodarstvo temelj  D
tega problema ponuja ameriški politolog Francis      Fukuyama,      in sicer kot sintezo Huntingtona in de Sota  D
Zgodovina Slovencev se končuje, bi nam oznanil      Fukuyama,      slovenska zgodovina se nadaljuje, bi ugovarjali  D
nevernike, ki si raja ne zaslužijo? Če Francis      Fukuyama      piše o dvajsetem stoletju kot koncu ideologij  D
prineslo ne konec zgodovine, kot meni Francis      Fukuyama,      ne začetek spopada med civilizacijami, kot meni  D
ekonomska pravičnost in demokracija. Francis      Fukuyama      avtor knjige The End of History and the Last  D
napredka? Hegel, Aleksander Kojčve in Francis      Fukuyama      so se hudo ušteli. Konec zgodovine ni napočil  D
za globalna vprašanja. Med njimi so Francis      Fukuyama,      Steve Forbes, Norman Podhoretz in kopica drugih  D
poškodovani, pomazani in oskrunjeni spomeniki. Ko je      Fukuyama      razglasil konec zgodovine, se je zdelo, da bo  D
mediji, predvsem veliki oglasi in tudi grafiti.      Fukuyama      se je zmotil, a ne povsem. Čaščenje vladarjev  D
zgodovine, kot se je tako znamenito zmotil Francis      Fukuyama.     Nasprotno, grožnje miru so se po spoznanju, da  D
Amerike«. Med podpisnike sodijo sociolog Francis      Fukuyama      (Konec zgodovine) in zgodovinar Samuel Huntington  D
veruje v svojo izjemnost«, kot pravi sociolog      Fukuyama.      Bush mlajši je v vsem natančno nasprotje evropske  D
Süddeutsche Zeitung, München Francis      Fukuyama      o biotehnologiji Krasni novi človek   D
novi človek Slavni ameriški avtor Francis      Fukuyama      preklicuje glavno tezo svojega bestsellerja  D
za medicinsko uporabo konoplje ni. Francis      Fukuyama      Trgovci s kloni   D
dejavnostjo. Toda tak nadzor, kakor poudarja Francis      Fukuyama,      lahko onemogočijo razlike med Vzhodom in Zahodom  D
Menim, da problema ne locirajo pravilno.      Fukuyama      v knjigi Konec človeštva trdi, da psihodroge  D
svojo naravo, v svoje naravno dostojanstvo.      Fukuyama      v resnici kot del prihodnosti problematizira  D
treba prenehati omalovaževati državo. Francis      Fukuyama      je po koncu zgodovine napovedal še konec človeštva  D
usodne razlike, izbruhnili bodo socialni nemiri.      Fukuyama      kot rešitev predlaga zakonsko uravnavanje biogenetike  D
Ne. Ob vsej tej paniki, ki jo dela,      Fukuyama      po mojem mnenju premalo radikalno sploh vidi  D
To nismo več mi! A kaj pravita      Fukuyama      in Habermas na to?Pravita: poskušajmo to dejstvo  D
To pa ne gre! Kako se na to kritiko odziva      Fukuyama?      O tem sva imela pred kratkim pri neki okrogli  D
Vem pa, da ve, v čem je problem.      Fukuyama      trdi, da se moramo biogenetiki izogniti, ker  D
preprosto pravi, da je bolje, če ne vemo preveč.      Fukuyama      in Habermas prevzemata to starokatoliško skeptično  D
ampak tudi dolgoročno neučinkovita. In tega se      Fukuyama      zaveda, vendar v svoji knjigi na to ne da dobrega  D
preostali svet prepove. Problem, ki ga izpostavlja      Fukuyama,      je veliko bolj temeljno filozofski.Ni vprašanje  D
Je biogenetika res takšen problem, kot trdi      Fukuyama?      Gotovo ni edina, kjer se postavljajo zelo  D
ontinuiteta se bo raztegnila globoko v 3. tisočletje.      Fukuyama      nima prav, vsaj glede Slovenije ne.Človeštva  D
Evropi. Ugledni ameriški analitiki (Kagan,      Fukuyama)      sami ugotavljajo, da sta Evropa in Amerika zamenjali  D
razmišljal, ali naj obišče Pjongjang ali ne. Francis      Fukuyama      in nekdanji poveljnik ameriškega letalstva general  D
* * * Dolgo je trajalo, preden je      Fukuyama      zgodovino pripeljal do akademskega konca: padec  D
razcvet brez primere? Ali ni še leta 1992 Francis      Fukuyama      razglasil, da je zgodovina dosegla vse svoje  D
zgodovinar in predsedniški svetovalec Francis      Fukuyama:      pax americana za vse.Konture starega sveta so  D
intelektualne veličine, kot so Robert Kagan, Francis      Fukuyama,      naštel bi jih lahko kakih petnajst, vsi pa so  D
Jutri nov podlistek Francis      Fukuyama      Konec človeštva   D
velikih idej. Na podlagi tega je tudi Francis      Fukuyama      razglasil »konec zgodovine«, ki ga je videl  D
delavce in podporo upokojencem? Politolog Francis      Fukuyama      pravi, da je skrajni čas, da začnemo razmišljati  D
Verjamete? Razvpiti Francis      Fukuyama      nam bo ostal v spominu predvsem s svojo napovedjo  D
transnacionalnem bojkotu Shellovih proizvodov.      Fukuyama      je še pred kratkim oznanjal »konec zgodovine  D
generacije) Alexadre Kojève, tisti, od katerega je      Fukuyama      prevzel idejo o koncu zgodovine.Izhajal je iz  D
sveta Američanom kratko malo ni mar.« Francis      Fukuyama,      zgodovinar in avtor Konca zgodovine »Evropsko  D
(biotehnologijo) najbrž nima prav. Francis      Fukuyama      v svoji knjigi Konec človeštva pravi, da se  D
imajo starši, vzgojitelji, šolniki svoj mir).      Fukuyama,      ki kloniranju in nenadzorovanemu razvoju biotehnologije  D
Huntington ima prav. Drži, demokracija je bistvena,      Fukuyama      ima prav.Globalizacija pa je tisti kontekst  D
o liberalizmu in demokraciji niti ne sanja.      Fukuyama,      Konec zgodovine. Natančno tako.   D
branje Hegla. V tej knjigi je tudi popularni      Fukuyama      dobil idejo o koncu zgodovine, torej o trenutku  D
pozneje še pribil večkratno narobe razumljeni      Fukuyama.     S parafrazo Ezre Pounda (Canto XVI) pa lahko  D
ameriškem zgledu. Kaj bo, se sprašuje Francis      Fukuyama,      če si bodo tako pravico vzele tudi druge države  D
revolucije v biotehnologiji, pri tem pa se je      Fukuyama      pogosto spuščal tudi na filozofsko-socialno  D
servativcev. Eden od njenih ključnih akterjev Francis      Fukuyama,      ji je pred kratkim zaradi očitnih porazov, ki  D
model tržno-demokratičnim družbam. Francis      Fukuyama      tako govori celo o »koncu zgodovine« in prevladi  D
- liberalne demokracije. Znameniti Francis      Fukuyama      je na tej podlagi napovedal »konec zgodovine  D
posebno ne Evropejci. Po prepričanju Francisa      Fukuyama,      dekana Šole za mednarodne študije pri univerzi  D
zunanjepolitični misleci, kakor je Francis      Fukuyama,      pozivajo Washington, naj se spet loti ustvarjanja  D
komunističnih režimov v Vzhodni Evropi, je Francis      Fukuyama      vzneseno oznanil konec zgodovine.Zmagala je  D
komentarjem v New York Timesu spet oglasil Francis      Fukuyama.     Toda tokrat je o neokonservativcih govoril le  D
morale, je že pred šestimi meseci opozarjal      Fukuyama.      Ob sunitskem zavračanju ustave in šiitskih  D
delujemo zavestno znanstveno.« Je imel Francis      Fukuyama      prav, ko je v kontekstu posledic revolucije  D
kritiki neokonservativnega gibanja opisuje Francis      Fukuyama,      profesor Univerze Johns Hopkins, so bili mnogi  D
« sta leta 2000 zapisala Kristol in Kagan.      Fukuyama      očita neokonservativcem, da v veri v »dobrohotno  D
Evropi, si bodo morale ZDA po pisanju Francisa      Fukuyama      v prihodnosti izmisliti kaj več od »koalicije  D
islam, ki postaja največji sovražnik, po mnenju      Fukuyama      namreč ni odpadnik, ampak otrok novega modernizma  D
meni, da so odprli Pandorino skrinjico. Francis      Fukuyama,      ki je pred tremi leti podpiral vojaško posredovanje  D
Agata Tomažič Avtor Francis      Fukuyama      je pred kratkim izdal novo knjigo z naslovom  D
Največja zvezda neokonservativne teorije Francis      Fukuyama      in avtor ene najvplivnejših tez v mednarodnih  D
pri ohranjanju in širjenju mednarodnega reda«.      Fukuyama      se je tudi pridružil pismu, naslovljenemu na  D
ameriškega mesijanstva pa ostaja. Ne Huntington ne      Fukuyama      ne drugi niso zavrgli edine preostale ideologije  D
reviji konservativcev National Interest zapisal      Fukuyama.     Odprl je sezono analiz novega svetovnega reda  D
podobnega si je glede zgodovine zamislil Francis      Fukuyama.     To so puhlice.  D
septembra srečnejša, Iran manj pomemben in Francis      Fukuyama      bi premagal Samuela Huntingtona: zgodovine bi  D
liberalne demokracije, kot je denimo predvidel      Fukuyama      s svojo sintagmo o ΄»koncu zgodovine΄«.Delitev  D
sodijo tudi Rusi, nadvse ustrezno. Francis      Fukuyama      je dekan fakultete za nadaljevalne mednarodne  D
družboslovec, Japonec ameriškega rodu Francis      Fukuyama,      v knjigi Konec človeštva svari pred nevarnostjo  D
racionalne načine naivnega verovanja. Ratzinger in      Fukuyama      o zarodnih celicah Dovoljenje britanskih oblasti  D
zdravljenjem in kozmetiko,« je prepričan Francis      Fukuyama,      ki se zaveda, da je prihodnost medicine v genetiki  D
Stalin in njegova ΄»racionalna politika΄«. Naivni      Fukuyama      je svojo idejo prevzel od Kojèvea, z opozorilom  D
analitikov se je strinjalo s to oceno. Celo Francis      Fukuyama,      ameriški avtor, znan po pisanju o »koncu zgodovine  D
šolo.« To je pred nekaj leti povedal Francis      Fukuyama,      ko je ugotovil, da konec zgodovine vendarle  D
domisliti. Bili smo že na pragu zgodovine (     Fukuyama)     , prestopili bi lahko rob, smo pa spet na začetku  D
hladne vojne« slavili »konec zgodovine« (Francis      Fukuyama)      in dokončno - globalno - prevlado zahodnih ideoloških  D
odgovoril, da je to skrajno resno. K temu je      Fukuyama      dodal, da bodo prihodnje generacije družboslovcev  D
Finančni in moralni zlom Francis      Fukuyama      je v zadnji številki revije The American Interest  D
tudi po Združenih državah. Za to je, kot piše      Fukuyama,      delno kriva tudi demokratska vlada Billa Clintona  D
obstajata vsaj dve nasprotujoči si mnenji.      Fukuyama      meni, da bo globalizacija v ekonomiji počasi  D
stopnja zaupanja (o čemer sta pisala Coleman in F.      Fukuyama)      jim omogoča tvorbo raznovrstnih socialnih razmerij  D
povzroča pa visoke transakcijske stroške. F.      Fukuyama      pravi, da nalaga razširjeno nezaupanje v družbi  D
pravilnem branju« Hegla? Zdi se, da je Francis      Fukuyama      nemškega filozofa »postavil na noge« ravno tako  D
zahodnemu tipu liberalne demokracije, kakršno slavi      Fukuyama?      Indija je bila vedno, od samega začetka liberalna  D
Niti desetletje ni minilo, odkar je Francis      Fukuyama      razglasil konec zgodovine, zmago demokracije  D
začenjali verjeti v dezideologiziranje zgodovine. F.      Fukuyama      je »nakladal« celo o koncu zgodovine kot take  D
novem tisočletju ne obeta nič dobrega Francis      Fukuyama,      v tem trenutku zagotovo najbolj zasedeni predavatelj  D
samostojni individui (naj se še tako trudimo),      Fukuyama      ponudi najnovejše koncepte in metodologije družbenih  D
družbena enota, skoraj razblinil. Na tem mestu      Fukuyama      posebej opozori na grotesknost izuma kontracepcijske  D
večjega števila ločitev ter nezakonskih otrok.      Fukuyama      zaradi tega ostro obsoja vplive raznih -izmov  D
ženske dandanes zdijo manj subtilne kot nekdaj.      Fukuyama      poudarja, da proces stalnega daljšanja življenjske  D
življenje. Družbeni kapital, kot ga razume      Fukuyama,      je neločljivo povezan s splošno moralo ter običaji  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

1 101 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA