nova beseda iz Slovenije
neogibnih razrešitev. Iz Srednje Evrope je Francis | Fukuyama | uvozil hegeljanski način mišljenja zgodovine | C |
vetovnega gospodarstva kar dobro odpirate. Francis | Fukuyama | o pretresih prehoda V fazi moralnega zloma | D |
kapitalizem. S tem se je strinjal filozof Francis | Fukuyama, | ki je prepričan, da je tržno gospodarstvo temelj | D |
tega problema ponuja ameriški politolog Francis | Fukuyama, | in sicer kot sintezo Huntingtona in de Sota | D |
Zgodovina Slovencev se končuje, bi nam oznanil | Fukuyama, | slovenska zgodovina se nadaljuje, bi ugovarjali | D |
nevernike, ki si raja ne zaslužijo? Če Francis | Fukuyama | piše o dvajsetem stoletju kot koncu ideologij | D |
prineslo ne konec zgodovine, kot meni Francis | Fukuyama, | ne začetek spopada med civilizacijami, kot meni | D |
ekonomska pravičnost in demokracija. Francis | Fukuyama | avtor knjige The End of History and the Last | D |
napredka? Hegel, Aleksander Kojčve in Francis | Fukuyama | so se hudo ušteli. Konec zgodovine ni napočil | D |
za globalna vprašanja. Med njimi so Francis | Fukuyama, | Steve Forbes, Norman Podhoretz in kopica drugih | D |
poškodovani, pomazani in oskrunjeni spomeniki. Ko je | Fukuyama | razglasil konec zgodovine, se je zdelo, da bo | D |
mediji, predvsem veliki oglasi in tudi grafiti. | Fukuyama | se je zmotil, a ne povsem. Čaščenje vladarjev | D |
zgodovine, kot se je tako znamenito zmotil Francis | Fukuyama. | Nasprotno, grožnje miru so se po spoznanju, da | D |
Amerike«. Med podpisnike sodijo sociolog Francis | Fukuyama | (Konec zgodovine) in zgodovinar Samuel Huntington | D |
veruje v svojo izjemnost«, kot pravi sociolog | Fukuyama. | Bush mlajši je v vsem natančno nasprotje evropske | D |
Süddeutsche Zeitung, München Francis | Fukuyama | o biotehnologiji Krasni novi človek | D |
novi človek Slavni ameriški avtor Francis | Fukuyama | preklicuje glavno tezo svojega bestsellerja | D |
za medicinsko uporabo konoplje ni. Francis | Fukuyama | Trgovci s kloni | D |
dejavnostjo. Toda tak nadzor, kakor poudarja Francis | Fukuyama, | lahko onemogočijo razlike med Vzhodom in Zahodom | D |
Menim, da problema ne locirajo pravilno. | Fukuyama | v knjigi Konec človeštva trdi, da psihodroge | D |
svojo naravo, v svoje naravno dostojanstvo. | Fukuyama | v resnici kot del prihodnosti problematizira | D |
treba prenehati omalovaževati državo. Francis | Fukuyama | je po koncu zgodovine napovedal še konec človeštva | D |
usodne razlike, izbruhnili bodo socialni nemiri. | Fukuyama | kot rešitev predlaga zakonsko uravnavanje biogenetike | D |
Ne. Ob vsej tej paniki, ki jo dela, | Fukuyama | po mojem mnenju premalo radikalno sploh vidi | D |
To nismo več mi! A kaj pravita | Fukuyama | in Habermas na to?Pravita: poskušajmo to dejstvo | D |
To pa ne gre! Kako se na to kritiko odziva | Fukuyama? | O tem sva imela pred kratkim pri neki okrogli | D |
Vem pa, da ve, v čem je problem. | Fukuyama | trdi, da se moramo biogenetiki izogniti, ker | D |
preprosto pravi, da je bolje, če ne vemo preveč. | Fukuyama | in Habermas prevzemata to starokatoliško skeptično | D |
ampak tudi dolgoročno neučinkovita. In tega se | Fukuyama | zaveda, vendar v svoji knjigi na to ne da dobrega | D |
preostali svet prepove. Problem, ki ga izpostavlja | Fukuyama, | je veliko bolj temeljno filozofski.Ni vprašanje | D |
Je biogenetika res takšen problem, kot trdi | Fukuyama? | Gotovo ni edina, kjer se postavljajo zelo | D |
ontinuiteta se bo raztegnila globoko v 3. tisočletje. | Fukuyama | nima prav, vsaj glede Slovenije ne.Človeštva | D |
Evropi. Ugledni ameriški analitiki (Kagan, | Fukuyama) | sami ugotavljajo, da sta Evropa in Amerika zamenjali | D |
razmišljal, ali naj obišče Pjongjang ali ne. Francis | Fukuyama | in nekdanji poveljnik ameriškega letalstva general | D |
* * * Dolgo je trajalo, preden je | Fukuyama | zgodovino pripeljal do akademskega konca: padec | D |
razcvet brez primere? Ali ni še leta 1992 Francis | Fukuyama | razglasil, da je zgodovina dosegla vse svoje | D |
zgodovinar in predsedniški svetovalec Francis | Fukuyama: | pax americana za vse.Konture starega sveta so | D |
intelektualne veličine, kot so Robert Kagan, Francis | Fukuyama, | naštel bi jih lahko kakih petnajst, vsi pa so | D |
Jutri nov podlistek Francis | Fukuyama | Konec človeštva | D |
velikih idej. Na podlagi tega je tudi Francis | Fukuyama | razglasil »konec zgodovine«, ki ga je videl | D |
delavce in podporo upokojencem? Politolog Francis | Fukuyama | pravi, da je skrajni čas, da začnemo razmišljati | D |
Verjamete? Razvpiti Francis | Fukuyama | nam bo ostal v spominu predvsem s svojo napovedjo | D |
transnacionalnem bojkotu Shellovih proizvodov. | Fukuyama | je še pred kratkim oznanjal »konec zgodovine | D |
generacije) Alexadre Kojève, tisti, od katerega je | Fukuyama | prevzel idejo o koncu zgodovine.Izhajal je iz | D |
sveta Američanom kratko malo ni mar.« Francis | Fukuyama, | zgodovinar in avtor Konca zgodovine »Evropsko | D |
(biotehnologijo) najbrž nima prav. Francis | Fukuyama | v svoji knjigi Konec človeštva pravi, da se | D |
imajo starši, vzgojitelji, šolniki svoj mir). | Fukuyama, | ki kloniranju in nenadzorovanemu razvoju biotehnologije | D |
Huntington ima prav. Drži, demokracija je bistvena, | Fukuyama | ima prav.Globalizacija pa je tisti kontekst | D |
o liberalizmu in demokraciji niti ne sanja. | Fukuyama, | Konec zgodovine. Natančno tako. | D |
branje Hegla. V tej knjigi je tudi popularni | Fukuyama | dobil idejo o koncu zgodovine, torej o trenutku | D |
pozneje še pribil večkratno narobe razumljeni | Fukuyama. | S parafrazo Ezre Pounda (Canto XVI) pa lahko | D |
ameriškem zgledu. Kaj bo, se sprašuje Francis | Fukuyama, | če si bodo tako pravico vzele tudi druge države | D |
revolucije v biotehnologiji, pri tem pa se je | Fukuyama | pogosto spuščal tudi na filozofsko-socialno | D |
servativcev. Eden od njenih ključnih akterjev Francis | Fukuyama, | ji je pred kratkim zaradi očitnih porazov, ki | D |
model tržno-demokratičnim družbam. Francis | Fukuyama | tako govori celo o »koncu zgodovine« in prevladi | D |
- liberalne demokracije. Znameniti Francis | Fukuyama | je na tej podlagi napovedal »konec zgodovine | D |
posebno ne Evropejci. Po prepričanju Francisa | Fukuyama, | dekana Šole za mednarodne študije pri univerzi | D |
zunanjepolitični misleci, kakor je Francis | Fukuyama, | pozivajo Washington, naj se spet loti ustvarjanja | D |
komunističnih režimov v Vzhodni Evropi, je Francis | Fukuyama | vzneseno oznanil konec zgodovine.Zmagala je | D |
komentarjem v New York Timesu spet oglasil Francis | Fukuyama. | Toda tokrat je o neokonservativcih govoril le | D |
morale, je že pred šestimi meseci opozarjal | Fukuyama. | Ob sunitskem zavračanju ustave in šiitskih | D |
delujemo zavestno znanstveno.« Je imel Francis | Fukuyama | prav, ko je v kontekstu posledic revolucije | D |
kritiki neokonservativnega gibanja opisuje Francis | Fukuyama, | profesor Univerze Johns Hopkins, so bili mnogi | D |
« sta leta 2000 zapisala Kristol in Kagan. | Fukuyama | očita neokonservativcem, da v veri v »dobrohotno | D |
Evropi, si bodo morale ZDA po pisanju Francisa | Fukuyama | v prihodnosti izmisliti kaj več od »koalicije | D |
islam, ki postaja največji sovražnik, po mnenju | Fukuyama | namreč ni odpadnik, ampak otrok novega modernizma | D |
meni, da so odprli Pandorino skrinjico. Francis | Fukuyama, | ki je pred tremi leti podpiral vojaško posredovanje | D |
Agata Tomažič Avtor Francis | Fukuyama | je pred kratkim izdal novo knjigo z naslovom | D |
Največja zvezda neokonservativne teorije Francis | Fukuyama | in avtor ene najvplivnejših tez v mednarodnih | D |
pri ohranjanju in širjenju mednarodnega reda«. | Fukuyama | se je tudi pridružil pismu, naslovljenemu na | D |
ameriškega mesijanstva pa ostaja. Ne Huntington ne | Fukuyama | ne drugi niso zavrgli edine preostale ideologije | D |
reviji konservativcev National Interest zapisal | Fukuyama. | Odprl je sezono analiz novega svetovnega reda | D |
podobnega si je glede zgodovine zamislil Francis | Fukuyama. | To so puhlice. | D |
septembra srečnejša, Iran manj pomemben in Francis | Fukuyama | bi premagal Samuela Huntingtona: zgodovine bi | D |
liberalne demokracije, kot je denimo predvidel | Fukuyama | s svojo sintagmo o ΄»koncu zgodovine΄«.Delitev | D |
sodijo tudi Rusi, nadvse ustrezno. Francis | Fukuyama | je dekan fakultete za nadaljevalne mednarodne | D |
družboslovec, Japonec ameriškega rodu Francis | Fukuyama, | v knjigi Konec človeštva svari pred nevarnostjo | D |
racionalne načine naivnega verovanja. Ratzinger in | Fukuyama | o zarodnih celicah Dovoljenje britanskih oblasti | D |
zdravljenjem in kozmetiko,« je prepričan Francis | Fukuyama, | ki se zaveda, da je prihodnost medicine v genetiki | D |
Stalin in njegova ΄»racionalna politika΄«. Naivni | Fukuyama | je svojo idejo prevzel od Kojèvea, z opozorilom | D |
analitikov se je strinjalo s to oceno. Celo Francis | Fukuyama, | ameriški avtor, znan po pisanju o »koncu zgodovine | D |
šolo.« To je pred nekaj leti povedal Francis | Fukuyama, | ko je ugotovil, da konec zgodovine vendarle | D |
domisliti. Bili smo že na pragu zgodovine ( | Fukuyama) | , prestopili bi lahko rob, smo pa spet na začetku | D |
hladne vojne« slavili »konec zgodovine« (Francis | Fukuyama) | in dokončno - globalno - prevlado zahodnih ideoloških | D |
odgovoril, da je to skrajno resno. K temu je | Fukuyama | dodal, da bodo prihodnje generacije družboslovcev | D |
Finančni in moralni zlom Francis | Fukuyama | je v zadnji številki revije The American Interest | D |
tudi po Združenih državah. Za to je, kot piše | Fukuyama, | delno kriva tudi demokratska vlada Billa Clintona | D |
obstajata vsaj dve nasprotujoči si mnenji. | Fukuyama | meni, da bo globalizacija v ekonomiji počasi | D |
stopnja zaupanja (o čemer sta pisala Coleman in F. | Fukuyama) | jim omogoča tvorbo raznovrstnih socialnih razmerij | D |
povzroča pa visoke transakcijske stroške. F. | Fukuyama | pravi, da nalaga razširjeno nezaupanje v družbi | D |
pravilnem branju« Hegla? Zdi se, da je Francis | Fukuyama | nemškega filozofa »postavil na noge« ravno tako | D |
zahodnemu tipu liberalne demokracije, kakršno slavi | Fukuyama? | Indija je bila vedno, od samega začetka liberalna | D |
Niti desetletje ni minilo, odkar je Francis | Fukuyama | razglasil konec zgodovine, zmago demokracije | D |
začenjali verjeti v dezideologiziranje zgodovine. F. | Fukuyama | je »nakladal« celo o koncu zgodovine kot take | D |
novem tisočletju ne obeta nič dobrega Francis | Fukuyama, | v tem trenutku zagotovo najbolj zasedeni predavatelj | D |
samostojni individui (naj se še tako trudimo), | Fukuyama | ponudi najnovejše koncepte in metodologije družbenih | D |
družbena enota, skoraj razblinil. Na tem mestu | Fukuyama | posebej opozori na grotesknost izuma kontracepcijske | D |
večjega števila ločitev ter nezakonskih otrok. | Fukuyama | zaradi tega ostro obsoja vplive raznih -izmov | D |
ženske dandanes zdijo manj subtilne kot nekdaj. | Fukuyama | poudarja, da proces stalnega daljšanja življenjske | D |
življenje. Družbeni kapital, kot ga razume | Fukuyama, | je neločljivo povezan s splošno moralo ter običaji | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |