nova beseda iz Slovenije
in rešenih,[1109] s tistim, kar mu Giorgio | Agamben | polaga na jezik v tekstu Kar je ostalo od Auschwitza | C |
mestu pričevalec spremenil v zgodovinarja.) | Agamben | bere Levija povsem negativno: »Zdi se, da ga | C |
Sommersi e salvati, Torino 1986. [1110] G. | Agamben, | Quel che resta di Auschwitz. L'archivio e il | C |
nepredstavljivo. Branje po izbiri - Giorgio | Agamben: | Homo sacer Od Rima do Auschwitza | D |
preglavic pravnim zgodovinarjem in teoretikom, | Agamben | bere kot natančno inverzno stran suverenosti | D |
post scriptum k Agambenovi knjigi. Giorgio | Agamben: | Homo sacer.Italijanski original: Einaudi, Torino | D |
KULTURA.TXT:24004 . / Branje po izbiri - Giorgio | Agamben: | État d'exception (Izredno stanje) Kako odpraviti | D |
knjiga, ki jo je italijanski filozof Giorgio | Agamben, | sicer profesor na univerzi v Veroni, izdal leta | D |
teoretskih podvigov s konca prejšnjega stoletja, sam | Agamben, | katerega sloves je bil pred tem omejen na nekaj | D |
potrditev Agambenove teorije, ali obratno, da je | Agamben | vnaprej ponudil odlikovano teorijo teh dogodkov | D |
drži skupaj, in tem, kar jo razpušča. Giorgio | Agamben, | État d'exception (Izredno stanje).Homo sacer | D |
še kako (dobesedno) globoke. Ž. L. Giorgio | Agamben: | Homo sacer -Suverena oblast in golo življenje | D |
ritualno žrtvovati. Italijanski filozof Giorgio | Agamben | je ta moment življenja, ki je lahko brez kazni | D |
demokracije in državljanstva postavijo pod vprašaj.« | Agamben | tako preuči razvoj med suvereno oblastjo in | D |
dobila 37.656 evrov podpore. To so Giorgio | Agamben: | Homo sacer: Il potere sovrano e la nud; J. Bogoeva | D |
filmih bolj zanima gledalec kot njegov partner. | Agamben | povzema, da je razstavna vrednost zadnja faza | D |
pomnožitvijo njenih interpretacij (Deleuze, | Agamben, | Derrida, Negri ...) postaja tudi vse bolj enigmatična | D |
opravičuje svoj obstoj z ozirom na politiko. | Agamben | razvija, kako filozofija misli travmatični dogodek | D |
Alain Badiou, Jacques Rancière ali pa Giorgio | Agamben, | ki so si dali za nalogo, da na nov način premislijo | D |
v stanje izjeme, variira. »Hannah Arendt in | Agamben | poudarjata, da je treba opozarjati na populacije | D |
Cankarjevem domu je imel predavanje Giorgio | Agamben. | Ko je prišel čas za vprašanja, se je poslušalo | D |
se ne bi homo sacer prečrkoval v homo sucker? | Agamben | je govoril v "italoangleščini", še bolj zlogoval | D |
sedeča. (Kot zid sta vsak z enega boka molčala | Agamben | in Dolar.)Is it a bird, is it a plane? | D |
Realnega. »Why did you do that?« se je oglasil | Agamben, | če se ga je tedaj sploh še kdo spomnil.Je mogoče | D |
bilo njegovo, Hvalnica profanacije? Kot bi se | Agamben | pozabil še sam. Naknadno se je oznanilo ime | D |
naleteli smo na obliko tistega, kar Giorgio | Agamben | imenuje homo sacer. Zdi se, da je bila tu | D |
človečnosti, kakršnega si, denimo, zastavljata Levi in | Agamben, | in Korun nanj daje izviren in prepričljiv odgovor | D |
trije pomembni filozofi: Alain Badiou, Giorgio | Agamben | in Slavoj Žižek.Ena od pomembnejših tez je bila | D |
totalitarizma, kot to pokažeta npr. Arendtova ali | Agamben. | Da se temu Slovenci približujemo tudi na področju | D |
ste zapisali. Italijanski filozof Giorgio | Agamben | pa je prepričan, da smo danes vsi homines sacri | D |
premisleke sodobnih mislecev, kot je Giorgio | Agamben: | »Sodobnost je torej poseben odnos do lastnega | D |
roman pač opisuje to, kar je italijanski filozof | Agamben | imenoval neko čisto bazično življenje- bare | G |
veliko ime sodobne filozofske misli, Giorgio | Agamben, | ki s svojimi razmišljanji iz mešanice filozofskih | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |