nova beseda iz Slovenije

agamben (33)


in rešenih,[1109] s tistim, kar mu Giorgio      Agamben      polaga na jezik v tekstu Kar je ostalo od Auschwitza  C
mestu pričevalec spremenil v zgodovinarja.)      Agamben      bere Levija povsem negativno: »Zdi se, da ga  C
Sommersi e salvati, Torino 1986. [1110] G.      Agamben,      Quel che resta di Auschwitz. L'archivio e il  C
nepredstavljivo. Branje po izbiri - Giorgio      Agamben:      Homo sacer Od Rima do Auschwitza   D
preglavic pravnim zgodovinarjem in teoretikom,      Agamben      bere kot natančno inverzno stran suverenosti  D
post scriptum k Agambenovi knjigi. Giorgio      Agamben:      Homo sacer.Italijanski original: Einaudi, Torino  D
KULTURA.TXT:24004 . / Branje po izbiri - Giorgio      Agamben:      État d'exception (Izredno stanje) Kako odpraviti  D
knjiga, ki jo je italijanski filozof Giorgio      Agamben,      sicer profesor na univerzi v Veroni, izdal leta  D
teoretskih podvigov s konca prejšnjega stoletja, sam      Agamben,      katerega sloves je bil pred tem omejen na nekaj  D
potrditev Agambenove teorije, ali obratno, da je      Agamben      vnaprej ponudil odlikovano teorijo teh dogodkov  D
drži skupaj, in tem, kar jo razpušča. Giorgio      Agamben,      État d'exception (Izredno stanje).Homo sacer  D
še kako (dobesedno) globoke. Ž. L. Giorgio      Agamben:      Homo sacer -Suverena oblast in golo življenje  D
ritualno žrtvovati. Italijanski filozof Giorgio      Agamben      je ta moment življenja, ki je lahko brez kazni  D
demokracije in državljanstva postavijo pod vprašaj.«      Agamben      tako preuči razvoj med suvereno oblastjo in  D
dobila 37.656 evrov podpore. To so Giorgio      Agamben:      Homo sacer: Il potere sovrano e la nud; J. Bogoeva  D
filmih bolj zanima gledalec kot njegov partner.      Agamben      povzema, da je razstavna vrednost zadnja faza  D
pomnožitvijo njenih interpretacij (Deleuze,      Agamben,      Derrida, Negri ...) postaja tudi vse bolj enigmatična  D
opravičuje svoj obstoj z ozirom na politiko.      Agamben      razvija, kako filozofija misli travmatični dogodek  D
Alain Badiou, Jacques Rancière ali pa Giorgio      Agamben,      ki so si dali za nalogo, da na nov način premislijo  D
v stanje izjeme, variira. »Hannah Arendt in      Agamben      poudarjata, da je treba opozarjati na populacije  D
Cankarjevem domu je imel predavanje Giorgio      Agamben.     Ko je prišel čas za vprašanja, se je poslušalo  D
se ne bi homo sacer prečrkoval v homo sucker?      Agamben      je govoril v "italoangleščini", še bolj zlogoval  D
sedeča. (Kot zid sta vsak z enega boka molčala      Agamben      in Dolar.)Is it a bird, is it a plane?   D
Realnega. »Why did you do that?« se je oglasil      Agamben,      če se ga je tedaj sploh še kdo spomnil.Je mogoče  D
bilo njegovo, Hvalnica profanacije? Kot bi se      Agamben      pozabil še sam. Naknadno se je oznanilo ime  D
naleteli smo na obliko tistega, kar Giorgio      Agamben      imenuje homo sacer. Zdi se, da je bila tu  D
človečnosti, kakršnega si, denimo, zastavljata Levi in      Agamben,      in Korun nanj daje izviren in prepričljiv odgovor  D
trije pomembni filozofi: Alain Badiou, Giorgio      Agamben      in Slavoj Žižek.Ena od pomembnejših tez je bila  D
totalitarizma, kot to pokažeta npr. Arendtova ali      Agamben.     Da se temu Slovenci približujemo tudi na področju  D
ste zapisali. Italijanski filozof Giorgio      Agamben      pa je prepričan, da smo danes vsi homines sacri  D
premisleke sodobnih mislecev, kot je Giorgio      Agamben:      »Sodobnost je torej poseben odnos do lastnega  D
roman pač opisuje to, kar je italijanski filozof      Agamben      imenoval neko čisto bazično življenje- bare  G
veliko ime sodobne filozofske misli, Giorgio      Agamben,      ki s svojimi razmišljanji iz mešanice filozofskih  P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA