nova beseda iz Slovenije
nenavaden siv avtomobil, poimenovan citroën | 2CV, | ki je pri nas postal znan kot spaček. Avtomobil | D |
primerjavi s predvojnim prototipom je imel povojni | 2CV, | model A namesto tristopenjskega štiristopenjski | D |
motor. Čeprav je do serijske izdelave citroëna | 2CV | minilo še eno leto, je takoj požel velik uspeh | D |
filozofijo individualnega transporta. Prvi citroën | 2CV | je poganjal zračno hlajeni bokserski dvovaljnik | D |
1949 postala industrijsko kraljestvo citroëna | 2CV. | Čeprav so ga nenehno posodabljali, je po tehnični | D |
nenehno posodabljali, je po tehnični zasnovi | 2CV | ostal primerljiv z izvirnikom.Na koncu je delovna | D |
ograje zalučali kolo s katerega izmed odpisanih | 2CV. | Bili smo pošteni, ekološko osveščeni tatovi: | D |
tovarni v okolici Pariza izdelali 3.662.903 | 2CV, | in ko je oktobra 1990 s tekočega traku v Mangualdeju | D |
primerkov, se je število vseh serijsko izdelanih | 2CV | ustavilo na 3.872.583.Spaček je tako še danes | D |
praznuje šestdesetletnico Uvodna ideja za citroëna | 2CV, | ki se je v kolektivni zavesti usidral pod zbadljivko | D |
kolesi. Po vojni je prišel legendarni spaček | 2CV, | pa za njim nepozabna žaba DS, o katerih skoraj | D |
dostopni dvovaljnik po slavnem spačku (citroën | 2CV) | .Velja omeniti govorice, da bodo novega topolina | D |
podjetje. Njihov legendarni spaček, citroën | 2CV, | je bil zamišljen preprosto in ekonomično, med | D |
vrednot, ki so pripomogle k nastanku mita okoli | 2CV | ...«Večina opazovalcev, ki niso v službi pri | D |
Posredno bi nam s tem rad povedali, da je bil | 2CV | v zadnjih letih tudi avtomobil mladih in žensk | D |
Ne. So na njem kakšni namigi o sorodstvu z | 2CV? | Nikakor, hvala bogu. | D |
Spaček ima petdeset let Citroënov | 2CV, | priljubljeni spaček, je ugledal luč sveta na | D |
Niti eden od avtomobilskih strokovnjakov modelu | 2CV | ni napovedal svetle prihodnosti in kupci so | D |
so bili s svojim vozilom zadovoljni in mali | 2CV | je postal sinonim za trpežen in varčen avto | D |
1939 so izdelali prvih 250 prototipov modela | 2CV, | a so jih zaradi izbruha druge svetovne vojne | D |
hoteli razstaviti tega »dežnika na kolesih«, je | 2CV | kmalu postal prodajna uspešnica. Kupce so celo | D |
Usodna lupinica Šestdeset let citroena | 2CV | Na dan predstavitve se mu je smejala vsa rodna | P |
prvotne kritike niso bile prizanesljive, se je | 2CV, | kar naj bi pomenilo dve konjski moči, hitro | P |
svojega spačka čakal tudi nekaj let. Citroen | 2CV | je leta 1948 vsekakor pomenil kvantni skok v | P |
izdelali julija 1949 v tovarni Levallois z imenom | 2CV | A.Prvotni primerki so bili sive barve in opremljeni | P |
navadni, limuzinski različici pridružil še furgon | 2CV | AU (utilitaire).Nato so minila natanko tri leta | P |
tri leta do novega modela, ki je nosil oznako | 2CV | AZ in je imel poleg novega agregata s 425 kubičnimi | P |
centrifugalno sklopko. Leta 1956 je citroen | 2CV | dobil še dobrine, kot so ogrevano vetrobransko | P |
tisoč vozil, še pred koncem desetletja pa je | 2CV | dobil tudi močnejši motor z desetimi kW (13 | P |
kW (13,5 KM) in štirikolesni pogon. Citroen | 2CV | 4x4 sahara ni imel zapletnega diferenciala, | P |
Štiri leta pozneje sta na trg prispela modela | 2CV | 4 in 2CV 6, prvi z motorjem prostornine 435 | P |
pozneje sta na trg prispela modela 2CV 4 in | 2CV | 6, prvi z motorjem prostornine 435 kubičnih | P |
udeležbe v motošportu. S tem namenom je nastal | 2CV | cross, ki je še danes zelo priljubljen med tekmovalci | P |
odločili za poseg v prodajno ponudbo modelov | 2CV, | in tako je 2CV 6 postal 2CV club, 2CV special | P |
poseg v prodajno ponudbo modelov 2CV, in tako je | 2CV | 6 postal 2CV club, 2CV special se je odtlej | P |
ponudbo modelov 2CV, in tako je 2CV 6 postal | 2CV | club, 2CV special se je odtlej imenoval 2CV | P |
modelov 2CV, in tako je 2CV 6 postal 2CV club, | 2CV | special se je odtlej imenoval 2CV 6 special | P |
2CV club, 2CV special se je odtlej imenoval | 2CV | 6 special, leta 1980 pa je na trg prišel tudi | P |
leta 1980 pa je na trg prišel tudi »retro« | 2CV | charleston.Pet let pozneje je spaček stavil | P |
Februarja 1989 se je trak za proizvodnjo citroenov | 2CV | v Franciji ustavil.Po 3.868.633 prodanih enotah | P |
namreč izdelanih več kot pet milijonov citroenov | 2CV: | 3.868.634 limuzin in 1.246.335 furgonov, kar | P |
različica fiata 500 po imenu giardinera. Citroen | 2CV | Uradno prevozno sredstvo dveh francoskih kmetov | P |
POLITIČNE SVETOVNE DOMINACIJE, JE BIL CITROËN | 2CV | MEDIJ MLADINSKE POMLADI. Če bi imeli vsi trije | P |
Volkswagnov hrošč, Fordov model T in citroën | 2CV | takšni, kakršni so, ker so logični seštevki | P |
pogled? So konstruktorji legendarnega citroëna | 2CV | s tem avtomobilom na ravni družbe in njene dinamike | P |
delavcev. To so bile razmere, v katerih je | 2CV | zares zaživel in zapeljal na pot revolucionarne | P |
radikalno preprost, skoraj plebejski koncept | 2CV | (deux chevaux ali dva konja) nekaj nezaslišanega | P |
manj prizanesljiv do novega avtomobila. Toda | 2CV | ni bil namenjen njim in drugi avtomobilistični | P |
ter ga vzeli za svojega oziroma sebi enakega. | 2CV | s platneno streho in značilno krhkimi oziroma | P |
jim nikakor ni uspelo. So pač že pri razvoju | 2CV | opravili tako temeljito delo, da se je moral | P |
nas uradno prijavljeno. Da gre pri citroënu | 2CV | za poseben in predvsem zelo oseben ter čustveno | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |