nova beseda iz Slovenije
gledališkega teoretika Hansa-Thiesa Lehmanna z naslovom | Postdramsko | gledališče.Lehmann je avtor polemične knjige | D |
strokovni javnosti znan predvsem po svoji knjigi | Postdramsko | gledališče (Postdramatisches Theater, 1999) | D |
fiksiral pomen in branje. Ko torej pravim, da | postdramsko | gledališče poudarja bolj odnos med odrom in | D |
Los Angelesu in Bostonu. V okviru projekta | Postdramsko | ribarjenje so aprila v Zagrebu gostovale štiri | D |
Kam gre danes teater Ob izidu knjige | Postdramsko | gledališče Hansa-Thiesa Lehmanna pri založbi | D |
prevod pomembne, odmevne in tudi polemične knjige | Postdramsko | gledališče (iz leta 1999) nemškega avtorja Hansa | D |
ki je z nekaj lucidnimi »fusnotami« opredelil | Postdramsko | gledališče kot drugo biblijo gledališča 20. | D |
vplivala vprašanja, kje se konča dramsko in začenja | postdramsko | ter kaj je z avtorstvom in slovenstvom v novih | D |
posveta ob izidu prevoda Hans-Thiesa Lehmanna | Postdramsko | gledališče).V preostalih razdelkih se pisci | D |
napoved, da moremo skozi avtorsko prepoznavno | postdramsko | odrsko govorico podob režiserja Diega de Bree | D |
stoletja pa je proizvedla celo novo oznako » | postdramsko | gledališče«.Knjiga vseskozi detektira in definira | D |
Dialogov premišlja o vplivu Lehmannovega dela | Postdramsko | gledališče na slovensko gledališko prizorišče | D |
prostoru. Pred nekaj več kot letom dni je bilo to | Postdramsko | gledališče nemškega teatrologa Hans-Thiesa Lehmanna | D |
pomenile izskok iz klasične sheme dramskega v | postdramsko | ter se geografsko pri tem ne omejuje na eno | D |
je lahko Sierzova knjiga (tako kot Lehmannovo | Postdramsko | gledališče) v veliko inspiracijo. Tomaž Toporišič | D |
pripravilo štiri premiere (dramsko, nedramsko oz. | postdramsko | predstavo, muzikal, plesnogledališko in pa otroško | D |
vprašljivost/»problematičnost« deproblematizirala s | postdramsko | gledališko vizuro.Mare Bulc ponudi Parazitom | D |
proti vsemu - oblikuje v že skoraj »tipično« | postdramsko | gledališko obliko.Meja med igralci (Luca Camilletti | D |
predvsem »kako«. V pripravah na najnovejšo » | postdramsko« | postavitev tragedije so računsko obdelali angleški | D |
literarno, režisersko, igralsko, performativno | postdramsko | ...?Ali je sploh mogoče tako izmeriti in ovrednotiti | D |
rečeno, je zelo prisotno gledališče besede. | Postdramsko | gledališče, ki se trenutno kaže kot najprogresivnejše | D |
Pierra Sarrazaca; Onstran drame. Pisanje za | postdramsko | gledališče Małgorzate Sugiera; Gledališki tekst | D |
in poezijo. Je ne več dramsko (Poschmann) ali | postdramsko | (Lehmann).« Jera Ivanc: »Zadnji hip smo spremenil | D |
Lutkovni, otroški, avantgardni? Lehmanovo | postdramsko | gledališče se nam je zazdelo kot dobra definicija | D |
Desetletnica, novi prostori na Križevniški, | postdramsko | gledališče in še nagrada Borštnikovega srečanja | D |
pripravilo štiri premiere: dramsko, nedramsko oz. | postdramsko | predstavo, muzikal oz. plesnogledališko in otroško | D |
posebno priteguje, navdihuje, vznemirja? Sodobno | postdramsko | gledališče je moja paralelna strast.Od začetka | P |
opravijo s postomoderno in se navezujejo na | postdramsko | gledališkost, interesno polje se »izgublja« | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |