iški vintgar (31)

Breginj, Propad Turjaške graščine ter Iška -      Iški vintgar,      se je odločil, da predstavi v knjigi tudi Kamniško  D
kočijami in zapravljivčki v konjerejskem sprehodu v      Iški vintgar,      ki se bo začel ob 10. uri pred domačijo Gerbec  D
lanskem obisku nimajo, po ocenah Cimpermana pa v      Iški vintgar      zahaja vsako leto več ljudi.Za njimi ostanejo  D
za povračilo Zavajajoče oglaševanje gostišča      Iški vintgar      Nenapisan dogovor z občino -»Promet je verjetno  D
Ig - Gostje gostišča      Iški vintgar      lahko ob naročilu hrane pri plačilu računa zahtevajo  D
republiškega tržnega inšpektorata.« Vodja gostišča      Iški vintgar      Pavel Cimperman je pojasnil, da gostje večinoma  D
koliko -, predvsem na račun gostov, ki pridejo v      Iški vintgar      le na kosilo ali pijačo.Župan občine Ig Janez  D
bodo podobno, kot so z ekološko takso uredili      Iški vintgar,      prihodnje leto uredili tudi Kurešček. Katja  D
odpravil na nekoliko pustolovski pohod skozi      Iški Vintgar.       Popoldne je bilo, ko sta se Lavričana iz vasi  D
glavnem s testeninami vrnemo v vsakdanjik.      Iški vintgar      je naravna znamenitost, ki jo mnogi, zlasti iz  D
četrtek nekaj minut čez polnoč pripeljali v      Iški Vintgar,      tam vdrli v skladišče gostinskega lokala in ukradli  D
roštiljska riviera Od nekdaj radi hodimo na izlet v      Iški vintgar,      to prelepo, neokrnjeno divjo dolinico, tako presenetljivo  D
Pohod po kanjonu Iške      Iški vintgar      je slikovita soteska, z deročo rečico, prodnimi  D
Odhod ob 18. uri v Iški, na odcepu za Krim in      Iški vintgar.     Hoje po planinski poti čez Gornji Ig bo dve uri  D
Ljubljančani tradicionalno priljubljena, je      Iški Vintgar.     Ob vodi oddajajo 26 manjših prostorov s kurišči  D
o projektu Evropa za državljane in obiskali      Iški vintgar.     Jutri je napovedana razprava o kreativnem šolskem  D
Iškem vintgarju na krepko malico k Valeriji      Iški vintgar      je Ljubljančanom že domač, manj pa jih pozna  D
kmetiji preživijo dopust, še vedno premami izlet v      Iški vintgar,      naravno znamenitost Slovenije.Nekateri se od  D
na dan kot Iška, se preliva skozi znameniti      Iški vintgar      in se na koncu izlije v Ljubljanico.Z druge strani  D
ali rišemo. Gledam televizijo, včasih gremo v      Iški Vintgar,      v Tivoli s prijatelji. Kakšen komentar že zdaj  G
seveda priljubljena izletniška točka, soteska      Iški vintgar.      Etnologinja, ki je fenomen Ljubljanskega barja  G
dobro znano. Poleg naravne dediščine, kot je      Iški vintgar,      mogoče ostanki raznih močvirij in naravnega okolja  G
Tišina je sanjava. Ljubitelja narave,      Iški Vintgar,      ogreje s čistostjo in mehkobo oblik, ki jih je  G
Kaj pa je tam? Če v okolju ljubitelja narave      Iški Vintgar      ogreje s čistostjo in mehkobo oblik tekoče vode  G
pustil, da sva šla po končani košnji, taborit v      Iški Vintgar.     In tam je bilo moje srečanje s skalo, s skalovjem  G
prvič v življenju odšel z doma na taborjenje v      Iški Vintgar.     Prvo popoldne smo prekoračili na pol izsušeno  G
dostopa do gora. In smo hodili lahko samo v      Iški Vintgar.     V Iškem Vintgarju smo najbolj jezili Italijane  G
mora oditi nekam drugam, zato se je zatekel v      Iški Vintgar.     Od tam naj bi ga še isti dan odpeljala prav Praštalo  P
se ne sme spremeniti v nekaj takšnega, kot je      Iški vintgar,      kjer je vsako soboto po 300 avtomobilov.Smisel  P
17. do 18.30 ure v Preddvoru ‐ ob jezeru.      Iški Vintgar:       8. in 22. julija ter 5. in 19. avgusta ob 11  P
Slovenija mi pomeni domotožje, ki je locirano v      Iški vintgar,      kjer je imel stric "vikendhiško", in na eno pot  P