nova beseda iz Slovenije
sprememb, oprli na izročilo »revnega gledališča« | Grotowskega, | ki močno računa na soustvarjalno domišljijo | D |
gledaliških formacij, sodelavec Petra Brooka in | Grotowskega | in avtor knjige The Presence of the Actor; Galt | D |
gledaliških formacij, sodelavec Petra Brooka in | Grotowskega | in avtor knjige The Presence of the Actor, ki | D |
29 kultura.txt:24559 . / Po načelih Jerzyja | Grotowskega | Intenzivni dih gledališča | D |
Mednarodna skupina, ki v Italiji nadaljuje delo | Grotowskega, | je uprizorila predstavo s temo iz kitajske duhovne | D |
Thomasa Richardsa nadaljuje tradicijo Jerzyja | Grotowskega, | uprizarjala delo One breath left (Še zadnji | D |
Gre namreč za prikaz dela »workcentra« Jerzyja | Grotowskega | in Thomasa Richardsa oz. del projekta, imenovanega | D |
1996. Tritedenska delavnica v centru Jerzyja | Grotowskega | in Thomasa Richardsa v Pontederi v Italiji je | D |
prikličejo svojega "dybuka"? Zdaj sem se spomnil na | Grotowskega, | ki je v določenem obdobju, ko se je umaknil | D |
obdobju - neločljivo povezano z imenom Jerzyja | Grotowskega. | Pri njem se je Barba, sicer Italijan, ki je | D |
po načelih ikone gledališkega eksperimenta, | Grotowskega. | Izvedli sta ga Electa (San Francisco) in Saša | D |
popoldne. Iz Beograda je prišla poznavalka metode | Grotowskega | in ju učila giba.Bila je še Chelsee iz ZDA, | D |
prej na Poljsko, da bi vendarle uzrli Jerzyja | Grotowskega. | Ja, ko so me žalostno zavrnili na ljubljanski | D |
povabila k sebi. Veliko sem brala Poljake, tudi | Grotowskega, | in jo kar tako sredi zime s prijateljico Marto | D |
iz druge polovice preteklega stoletja, zlasti | Grotowskega, | pa Staniewskega in Barbe, od koder je v izvirno | D |
raziskovalno in konceptualno gledališče, ki z dediščino | Grotowskega, | po kateri ni majhnih in velikih zgodb, uprizarja | D |
Poljske v Centru za gledališke študije Jerzyja | Grotowskega | predstavil svojo novo predstavo Tierno Bokar | D |
je namreč nekoč gostilo inovativnega Jerzyja | Grotowskega, | absurdnega Eugena Ionesca, raziskovalnega Boba | D |
etude, iniciacijske obrede afriških plemen, | Grotowskega, | Barbo, surove orgije fizičnega gledališča, na | D |
vizualni dokumentarnimi viri, obišče laboratorija | Grotowskega | na Poljskem in tečaj poljskega jezika (in pri | D |
posreden: režiserkino občudovanje parketa v studiu | Grotowskega, | katerega površina je nato »prekopirana« na bel | D |
ne seže pa v razmislek o tem, kako bi misel | Grotowskega | zavezovala v današnjem kontekstu).Akterji kopirajo | D |
pravijo, da obravnavajo ideje Artauda, Brooka, | Grotowskega | in Mnouchkine.Ti vzori so v predstavi, ki jo | D |
Biti z igro) ter prevode temeljnih del Brooka, | Grotowskega, | Stanislavskega, Artauda, Efrosa, Spolinove, | D |
poudarila, da je branje Artauda, Craiga, Appie, | Grotowskega, | Pavisa ... v dobrem slovenskem prevodu popolnoma | D |
pa se v 90. letih nihče ni več spominjal ne | Grotowskega, | ne Artauda, in zanimalo me je, na koga se zdaj | D |
trinajsta) manifestacija se je ujela z letom | Grotowskega, | ki ga praznujejo na Poljskem, in z dobitnikom | D |
skupine Teatr Zar, ki deluje v okviru Inštituta | Grotowskega | (in sledi duhu tega gledališkega guruja), Gospeli | D |
eno silovito kompozicijo, ki je spominjala na | Grotowskega. | Polona potem preide na set jidiš kabarejskih | D |
pretenciozno - lahko rečem, da je gledališče | Grotowskega | temeljilo na eni predpostavki: popolni predanosti | D |
dveh gledaliških mojstrov Stanislavskega in | Grotowskega, | ki sta izjemno vplivala na Societas.Raziskava | D |
po koncu vojne! Ko sem pripeljala v Ameriko | Grotowskega | (leta 1967), nisem vedela ničesar o hladni vojni | D |
učenca« in »realizatorja« izvirnih izhodišč | Grotowskega | v lastnem gledališču (od leta 1974 je to Bouffes | D |
globoko in celovito kot Grotowski«. Gledališče | Grotowskega | imenujemo tudi »revno gledališče«, saj se je | D |
zamaknjenosti (transa) s samožrtvovanjem. Igralec | Grotowskega | (njegov idealni igralec je bil Ryszard Cieslak | D |
režij, sodelavka Petra Brooka in gledališča | Grotowskega, | voditeljica različnih britanskih gledaliških | D |
je leta 1986 ustanovil Delovni center Jerzyja | Grotowskega | in skupaj z asistenti nadaljeval tisto, kar | D |
nastale vse predstave, po katerih danes poznamo | Grotowskega: | Akropolis Wyspianskega (1962), Marlowov Doktor | D |
seboj in gledalcem. Gledališče je (bilo) za | Grotowskega | »tisto, kar se dogaja med gledalcem in igralcem | D |
izpostavlja oziroma žrtvuje. Telo v gledališču | Grotowskega | je razpeto med »čutnostjo in molitvijo«, igralca | D |
v stanju milosti«. Drugo obdobje delovanja | Grotowskega | (med letoma 1969-75) imenujejo »gledališče participacije | D |
je, da bi bil še bolj navzoč, ali z besedami | Grotowskega: | preselil se je v tisti izraz, ki je edini avtentičen | D |
slovenskem gledališkem prostoru je bilo z idejami | Grotowskega | zaznamovano zgodnje delo gledališča Pekarna | D |
Krakovu) in Vlada Šava (o svojem razumevanju | Grotowskega) | - tudi na področju gledališča.Avtorji prispevkov | D |
na Igralskem inštitutu Teatra Laboratorij J. | Grotowskega, | letos umrlega gledališkega reformatorja, in | D |
dejanj« Stanislavskega in njegovega nadaljevalca | Grotowskega, | v uprizoritvi pa je skušal vzpostaviti čim intimnejši | D |
belgijske skupine Wima Vandekeybusa ter zgodnjega | Grotowskega. | Kakor je zapisala kritičarka v poročilu z naslovom | D |
utemeljitelja siromašnega gledališča Jerzyja | Grotowskega | in reformatorja sodobnega plesa Williama Forsytha | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |