nova beseda iz Slovenije
Nervala in Nietzscheja do D. H. Lawrencea in | Artauda. | "Samo povezovanje!" je zapisal Forster v Howardovem | C |
v gledaliških metodah in principih Antonina | Artauda, | Gertrude Stein in nadrealistov) je politično | D |
bi se približali življenju«, če parafraziramo | Artauda. | Že na nekaj zadnjih bienalih so bile opazne tendence | D |
samodejno spomnimo na tozadevne zapise de Sada, | Artauda | in Foucaulta, a zdi se, da bi se bilo napačno | D |
zrelih letih pa je užival prijateljstvo Antonina | Artauda, | Georgesa Batailla, Jacquesa Lacana, Alberta | D |
je mogoče razbrati tudi iz zapiskov Antonina | Artauda | o Balthusovem delu, kjer govori o smrti oziroma | D |
je v isti zbirki izdal lani in jo umestil med | Artauda, | Batailla, Pasolinija, pesmi Becketta in drugih | D |
Evropo že prevetrilo gledališče Mejerholda, | Artauda | idr.Po vrnitvi na Nizozemsko sta Fritz Vogels | D |
na univerzi, berejo klasike od Shakespeara do | Artauda | ... in tako nehote vzpostavljajo vez med sedanjim | D |
kontekstualizacija, prepredena z razločno slutnjo | Artauda, | se odmika od tradicionalnih smernikov teatra | D |
francoskega gledališkega prenovitelja Antonina | Artauda, | prvega vizionarja popularne kulture zabave. | D |
ISH imela predavanje z naslovom: Od Antonina | Artauda | do Nancy Spero, v ponedeljek, 16. maja, pa bo | D |
programu pušča praznine. Kaj pa Center Antonina | Artauda, | ki ga vodite v Bruslju?Kaj ni to neposredni | D |
Kako deluje? Bruseljski Center Antonina | Artauda | organizira predvsem umetniške dejavnosti za | D |
privlačnosti se je Breton ločil od Préverta, | Artauda, | de Chirica, Massona, Soupaulta, Navillea, Georgesa | D |
Kantorja, seveda na Pino Bausch, vsiljuje misel na | Artauda | in gledališče krutosti, a tudi na commedio dell | D |
- In v gledalcu morda vzbudi asociacijo na | Artauda | in na njegovo srečanje z balijskim gledališčem | D |
W(arhola), med katerima je najti še, denimo, | Artauda, | Bacona, Boltanskega, Bourgeoisovo, Burrija, | D |
ime francoskega pesnika, esejista in teoretika | Artauda, | 13. oblika sodelovanja kapitalističnih podjetij | D |
stoletju. Tudi sami pravijo, da obravnavajo ideje | Artauda, | Brooka, Grotowskega in Mnouchkine.Ti vzori so | D |
naklonjenosti do Michauxa, Lautréamonta, Rimbauda, | Artauda | ga postavljajo med uporniške avtorje.Naslednja | D |
temeljnih del Brooka, Grotowskega, Stanislavskega, | Artauda, | Efrosa, Spolinove, Pavisa, Callowa, M. Čehova | D |
Dramaturginja Diana Koloini je poudarila, da je branje | Artauda, | Craiga, Appie, Grotowskega, Pavisa ... v dobrem | D |
Jana Pavlič) pa se osredotoča na risbe Antonina | Artauda. | Jezikovna analiza Artaudovih besedil avtorja | D |
koncu je bil glagol in izbrane pesmi Antonina | Artauda | ter flamskega pesnika Paula van Ostaijena, meddrugim | D |
letih nihče ni več spominjal ne Grotowskega, ne | Artauda, | in zanimalo me je, na koga se zdaj sklicujejo | D |
pa v Parizu leta 1935, v adaptaciji Antonina | Artauda. | Slovenski odri so na dramo tako čakali skoraj | D |
uporabna Deleuzova analiza gledališčnika Antoina | Artauda | v delu Telo brez organov.»V njem lahko vidimo | D |
drugim navdihovalo v gledališču krutosti Antonina | Artauda, | ga je spodbudilo k pisanju knjig.Po eni izmed | D |
pripovedke k modernizmu - Odrski jezik Antonina | Artauda | in Sarah Kane -Od 26. do 31. maja v SMG 4. festival | D |
estetsko«. (Sodobno evropsko gledališče se vsaj od | Artauda | (»Gledališče je orientalsko!«) in Brechta naprej | D |
so postopki današnje umetnosti. Od Antonina | Artauda | prek Maxa Ernsta, Paula Kleeja, Roberta Longa | D |
avtorjev, kar jih je bilo mogoče najti: Borgesa, | Artauda, | Burroughsa, Celina, Pasolinija, Millerja, Ionesca | D |
misticizem, geštalt terapijo in metode Antonina | Artauda | ter v vročih mesecih po pariški pomladi leta | D |
Artaud v resnici »odigral lastno smrt«. Brez | Artauda | si ne moremo predstavljati gledališča druge | D |
ta najmočneje izražena prav v delu Antonina | Artauda. | Lutke '98 | D |
vnovičnega odkritja v Evropi že pozabljenega | Artauda | in njegovega temeljnega dela Gledališče in njegov | D |
svetovni vojni, nekakšna optimalna zmes Craiga, | Artauda, | Mejerholda in Stanislavskega.Njegovo delovanje | D |
izčrpati, v katalogu dopolnjujejo še eseji A. | Artauda, | A. Bazina, D. Grahama idr., zanimiv, čeprav | D |
kompleksne umetnosti ne more pustiti hladnega. | Artauda | s težavo prebiramo in razumemo, ne da bi prestopili | D |
(npr. do Bretona, Craiga, Brechta idr.), je | Artauda | potrebno - dobesedno - sprejeti v lastno telo | D |
družbi z A. Artaudom (1993) in Resnična zgodba | Artauda | - Mômoja (1993).Vsi filmi bodo opremljeni s | D |
poslikave Nike Zupan, ki se, če parafraziramo | Artauda, | skozi »telesno použivanje vseh blodnih možnosti | D |
stanj je režiser vpeljal v uprizoritev tudi | Artauda | samega, saj so bile asociacije na njegovo norost | D |
jutri zvečer končal s filmom Resnična zgodba | Artauda | - Mômoja režiserjev Gérarda Mordillata in Jéromeja | D |
predavanjih in Nekem tekstu izidejo še pesmi | Artauda, | Batailla, Pasolinija in vse francoske ter angleške | D |
Plavo pozorište, ki se prav tako sklicuje na | Artauda. | Ta skupina okrog sebe združuje mlade ljudi s | D |
vsak razvit narod v svojem jeziku temeljna dela | Artauda, | Craiga, Appie ..., še posebej slovenski, ki | D |
na Fellinijeve filme, za prijatelja Antoina | Artauda | in Alberta Camusa je slikal scenske osnutke | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |