nova beseda iz Slovenije

Zakon o parlamentarni preiskavi (71)


ki določa, da je Slovenija pravna država.      Zakon o parlamentarni preiskavi      ne vsebuje določb o sankcijah.Pa tudi posamezniku  D
njegovem prepričanju tudi v tem, da se veljavni      zakon o parlamentarni preiskavi      sklicuje na smiselno uporabo zakona o kazenskem  D
odločitvam pred pravno stroko in krši poslovnik DZ in      zakon o parlamentarni preiskavi.     Lojze Peterle je bil namreč imenovan za pričo  D
govoriti, češ da še ni pripravljen. Glede na      zakon o parlamentarni preiskavi      in iz podrobnosti v primeru Petek pa lahko sklepamo  D
preiskovanec notranji minister Rado Bohinc.      Zakon o parlamentarni preiskavi      namreč v prvem členu pravi, da se parlamentarna  D
tožilko v komisiji za zdaj ne razmišljajo.      Zakon o parlamentarni preiskavi      namreč določa, da so vlada, upravni organi, organizacije  D
pojasnjuje predsednik komisije Mirko Zamernik, saj je      zakon o parlamentarni preiskavi      natančen in ne omogoča državnim organom, da bi  D
natančno znano, kaj želijo preiskovalci. Ustava in      zakon o parlamentarni preiskavi      dajeta članom preiskovalnih komisij precejšnja  D
zgrešena, takšno ravnanje pa seveda nezakonito.      Zakon o parlamentarni preiskavi      namreč jasno določa, kaj se od posamezne preiskovalne  D
ki se izmikajo nastopu pred komisijo, določa      zakon o parlamentarni preiskavi.     »Ne moremo si privoščiti, da bi tak način prepričevan  D
torej eden od skrajnih ukrepov, ki ga omogoča      zakon o parlamentarni preiskavi -      še ostaja v veljavi, Zamernik pa tudi ni povedal  D
tudi tako kvari ugled državnega zbora, kajti      zakon o parlamentarni preiskavi      zahteva od predlagateljev jasno in natančno opredelitev  D
podpredsednik naj bi bila »okužena«, to pa prepoveduje      zakon o parlamentarni preiskavi).     Če bo SD umaknila Dušana Kumra, bo konec delovanja  D
tretjina poslancev, mora uvesti. Ne ustava ne      zakon o parlamentarni preiskavi      namreč ne govorita nič o tem, da bi predsednik  D
opoziciji so torej prepričani, da niti ustava niti      zakon o parlamentarni preiskavi      ne izključujeta možnosti ustanovitve dveh »konkurenčnih  D
opoziciji so torej menili, da niti ustava niti      zakon o parlamentarni preiskavi      ne izključujeta možnosti ustanovitve dveh »konkurenčnih  D
zahteve LDS in SD, podpisniki trdijo, da niti      zakon o parlamentarni preiskavi      niti poslovnik o parlamentarni preiskavi ne vsebujeta  D
odstranijo Skrb zbujajoče je, kako so zlorabili      zakon o parlamentarni preiskavi      in poslovnik, da so onemogočili delo komisije  D
pred preiskovalno komisijo zasliši tudi Cvikl.      Zakon o parlamentarni preiskavi      namreč določa, da posameznik, ki je določen kot  D
Kada in Soda v Mercatorju in da je »zlorabil      zakon o parlamentarni preiskavi      in poslovnik« ter s tem onemogočil delo preiskovalne  D
orožja v letih od 1994 do 2007, izbrisane ... A      zakon o parlamentarni preiskavi      to dopušča, saj pravi, da se parlamentarna preiskava  D
komisije Roberta Hrovata (SDS) je s tem kršila      zakon o parlamentarni preiskavi      in onemogočila izvajanje preiskave.Komisija je  D
Roberta Hrovata (SDS) ministrica s tem krši      zakon o parlamentarni preiskavi      in onemogoča izvajanje preiskave.Brez seznama  D
podrobneje ne utemeljuje. Sklicuje se le na      zakon o parlamentarni preiskavi.     Ta pa menda ni v skladu z ustavo.   D
odobriti tudi ustanovitev druge. Tako namreč pravi      zakon o parlamentarni preiskavi,      po katerem ima državni svet vso pravico zahtevati  D
preiskovalne komisije so ustavna institucija. Imamo      zakon o parlamentarni preiskavi,      ki točno določa njihove pristojnosti in omejitve  D
in Mirana Novšaka (ki so bili tudi na seji).      Zakon o parlamentarni preiskavi      namreč pravi, da se priče zaslišujejo vsaka posebej  D
Ovadba zoper Šukljeta Kršil naj bi bil      zakon o parlamentarni preiskavi -     Pričala Bojan Gričar in Bojan Vidic -   D
informacijo od poslancev LDS. Glede na povedano je      zakon o parlamentarni preiskavi      o obveščanju javnosti torej kršil nekdo iz vrst  D
Likar ni želel odgovoriti in se je skliceval na      zakon o parlamentarni preiskavi,      ki mu to omogoča. Ivo Hvalica (SDS) je želel  D
ki določa, da je Slovenija pravna država.      Zakon o parlamentarni preiskavi      ne vsebuje določb o sankcijah.Pa tudi posamezniku  D
zadeva odstopljena okrožnemu sodišču v Kranju.      Zakon o parlamentarni preiskavi      med drugim določa, da je zahtevo za privedbo  D
preiskovanje sodnih postopkov sploh izvedeno, saj      zakon o parlamentarni preiskavi      jasno določa, da je pristojnost preiskovalnih  D
preiskovalno komisijo, ki bo na način, kot ga določata      zakon o parlamentarni preiskavi      in poslovnik o parlamentarni preiskavi, tudi  G
določijo njene pristojnosti, tako kot to govori      zakon o parlamentarni preiskavi,      in da se potem, tako kot je treba, te stvari  G
po proceduri, ki je za to predpisana. Imamo      zakon o parlamentarni preiskavi.     Tam je jasno, kako se z materiali ravna, kako  G
tudi dobil že od mojega strokovnega "suporta"      zakon o parlamentarni preiskavi,      prek 19. novembra 1993.Letnico sem prav povedal  G
obeh samo tri člene, ki so zelo zelo kratki.      Zakon o parlamentarni preiskavi      pravi v 1. členu: "Parlamentarna preiskava v  G
varuje, ker so vsi potem zavezani. Tako določa      zakon o parlamentarni preiskavi.     Po stališču sekretariata bi tudi za druga delovna  G
ni kaj jasno, če bi vzeli v roke poslovnik pa      zakon o parlamentarni preiskavi,      bi videli, da so stvari popolnoma v redu.To je  G
enkrat bom rekel, vzemite v roke poslovnik in      zakon o parlamentarni preiskavi -      molčečnost velja ne samo sedaj, dokler ste poslanci  G
dela v tem postopku niste opravili tako, kot      zakon o parlamentarni preiskavi      in tudi sam poslovnik veleva. Seveda če bo šlo  G
gre za nekaj podobnega. Jaz upam, da se bo      zakon o parlamentarni preiskavi      in poslovnik v tretjem sklicu državnega zbora  G
tako veliki kvaliteti slovenskega modela.      Zakon o parlamentarni preiskavi      tudi omogoča, in to je tudi prav, da lahko parlamentarna  G
v zakonu o preiskovalni komisiji, in sicer,      zakon o parlamentarni preiskavi      določa v 3. členu, da pri preiskovalni komisiji  G
želimo spoštovati ustavo, želimo spoštovati      zakon o parlamentarni preiskavi,      poslovnik o parlamentarni preiskavi, tudi sodne  G
delali. Tu mislim predvsem na zakon o poslancih,      zakon o parlamentarni preiskavi      in tako naprej, ki nam onemogočajo, da bi v javnosti  G
tem prebral ne samo ustavo, ampak seveda tudi      zakon o parlamentarni preiskavi,      pa tudi poslovnik o parlamentarni preiskavi,  G
LDS in v tej zvezi bi poudarila naslednje.      Zakon o parlamentarni preiskavi      v 3. členu določa, da v preiskovalni komisiji  G
torej v nasprotju z načelom delitve oblasti.      Zakon o parlamentarni preiskavi      v svojem 3. členu med drugim določa, da ne more  G
razloga, sicer kolegice in kolegi sigurno poznate      zakon o parlamentarni preiskavi,      ki pravi v 3. členu, prva alineja, 'v preiskovalni  G
bi smel uresničevati. Ker niti ustava niti      zakon o parlamentarni preiskavi      ne predvidevata možnosti ustanovitve dveh preiskovalnih  G
Govorimo o konkurenčnosti dveh zahtev. Niti      zakon o parlamentarni preiskavi      niti naš poslovnik ne preprečujeta dveh komisij  G
pravu kaj vedo bodo tudi znali razlikovati to.      Zakon o parlamentarni preiskavi      pa v posameznih, toda izrecno navedenih primerih  G
Te pristojnosti vam ne daje ne ustava, ne      zakon o parlamentarni preiskavi,      ne poslovnik o parlamentarni preiskavi in tudi  G
smo včeraj naslovili na obe sodišči, namreč,      zakon o parlamentarni preiskavi      ne ureja vprašanja, kadar sta hkrati ustanovljeni  G
kumentacija preda ustreznim organom. Ni zaman narejen      zakon o parlamentarni preiskavi      in Poslovnik, ki je podoben tistemu, ki vodi  G
predvsem pa sledite tistemu, kar vam nalaga      zakon o parlamentarni preiskavi.     Ta zakon je podoben nemškemu, pa še nekaterim  G
resnici zelo zaskrbljujoče. Tisti, ki sprejemajo      zakon o parlamentarni preiskavi,      tisti, ki sprejemajo poslovnik za delo preiskovalne  G
predsednik preiskovalne komisije. Glede na to, da      Zakon o parlamentarni preiskavi      v prvi alineji prvega odstavka 3. člena določa  G
zapleti z delom te preiskovalne komisije.      Zakon o parlamentarni preiskavi      iz leta 1993, zadnjih petnajst let se torej ta  G
sebi v političen prid tolmačila poslovnik in      zakon o parlamentarni preiskavi      zaradi tega, ker bo predvidene stvari tolmačila  G
predvidene stvari tolmačila kot dokončne. Res je,      zakon o parlamentarni preiskavi      predvideva, da ne more biti kot priča istočasno  G
preiskovalne komisije gospoda Milana M. Cvikla.      Zakon o parlamentarni preiskavi      je eksakten in tudi sklep Mandatno-volilne komisije  G
bo na ta način končal in jaz sem za to, da se      zakon o parlamentarni preiskavi      spoštuje.Hvala lepa.   G
Če bi se ščitil s strani vladajoče koalicije      Zakon o parlamentarni preiskavi.     In za to tukaj gre. 1. julija se je prenehalo  G
šel preveč na živce, ko je kršil poslovnik in      zakon o parlamentarni preiskavi.     Tudi to je del resnice.   G
komisijo je treba ustanoviti, ker tako določa      zakon o parlamentarni preiskavi,      sicer osebno mislim, da za naloge, ki so ji bile  G
ji bile namenjene ne bi bila potrebna. Ker pa      zakon o parlamentarni preiskavi      tako imenovano manjšinsko preiskavo predpostavlja  G
pri teh, greste lahko gledati 93. člen Ustave      Zakon o parlamentarni preiskavi,      poslovnik o parlamentarni preiskavi, kjer jasno  G
pred preiskovalno komisijo zasliši tudi Cvikl.      Zakon o parlamentarni preiskavi      namreč določa, da posameznik, ki je določen kot  P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA