nova beseda
iz Slovenije
Revija Mladina, leto 2007, poved v sobesedilu:
Ko smo Novaku postavili to vprašanje, se je na spletni strani podjetja pojavil zapis o sodelovanju Media Polisa z najuspešnejšimi oglaševalci, poleg omenjenih državnih podjetij še s »Costello, Canonom Adrio, Mercedesom Benzom Autocommerceem in številnimi drugimi partnerji«. A kot smo že zapisali, smo s preverjanjem ugotovili, da Canon Adria redno sodeluje z agencijo MM Marketing, Costella ni podjetje, ampak voda, blagovna znamka podjetja Uskok, d. d., ki je z Medio Polisom sodelovalo le v eni akciji, podjetje Mercedes Benz Autocommerce pa je v resnici podjetje AC Intercar, ki z Media Polisom nima sklenjene pogodbe.
Ne drži trditev iz odziva podjetja Media Polis, da sva novinarja pri predstavljanju informacij o oglaševanju naročnikov po posameznih medijih navajala napačne in zavajajoče podatke, saj naj bi bila podatke o oglaševanju v časopisni hiši Delo (ki izdaja števne priloge in edicije) zamenjevala s podatki o oglaševanju v časopisu
Delo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša
ZRC SAZU |
Iskalnik: NEVA |