nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2007, poved v sobesedilu:

Ko smo Novaku postavili to vprašanje, se je na spletni strani podjetja pojavil zapis o sodelovanju Media Polisa z najuspešnejšimi oglaševalci, poleg omenjenih državnih podjetij še s »Costello, Canonom Adrio, Mercedesom Benzom Autocommerceem in številnimi drugimi partnerji«. A kot smo že zapisali, smo s preverjanjem ugotovili, da Canon Adria redno sodeluje z agencijo MM Marketing, Costella ni podjetje, ampak voda, blagovna znamka podjetja Uskok, d. d., ki je z Medio Polisom sodelovalo le v eni akciji, podjetje Mercedes Benz Autocommerce pa je v resnici podjetje AC Intercar, ki z Media Polisom nima sklenjene pogodbe.

Ne drži trditev iz odziva podjetja Media Polis, da sva novinarja pri predstavljanju informacij o oglaševanju naročnikov po posameznih medijih navajala napačne in zavajajoče podatke, saj naj bi bila podatke o oglaševanju v časopisni hiši Delo (ki izdaja števne priloge in edicije) zamenjevala s podatki o oglaševanju v časopisu Delo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA