nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2007, poved v sobesedilu:

Ker smo se znali prilagoditi spreminjajočim se razmeram na dinamičnem medijskem trgu. Med drugim smo cene storitev pri ključnih naročnikih znižali za več kot 3,5 krat, in obenem zvišali učinkovitost oglaševanja na področju razmerja doseg/cena za 50% odstotkov, kar pomeni, da ob naši pomoči podjetja dobijo ob nižjih vložkih v oglaševanje veliko večjo vrednost kot kadarkoli prej. Dokazov o tem, da je prišlo do skokovitega padca oglaševanja Petrola in Telekomove skupine v točno določenih medijih, kot sta Dnevnik in Mladina, ter ohranitve deleža ali povečanja v Delu, Večeru, Magu ali v Demokraciji Novak zavrača.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA