nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2006, poved v sobesedilu:



Potem ko so marca in aprila na malih zaslonih gledale serijo oglasov za higienske vložke linije »Vir nature«, ki propagirajo, da to ni oglas za vložke, ampak oglas proti izdelkom, ki niso popolnoma naravni, so naslovile pritožbo na Oglaševalsko razsodišče Slovenske oglaševalske zbornice. Zmotilo jih je, da je oglaševalec kot nenaravno med drugim prikazal tudi podobo gejevskega para v svečanih oblekah oz. gejevskih ženinov: »Sporno pri tem televizijskem oglasu se nam zdi dejstvo, da gre za uporabo gejevske ikonografije (gejevski par) pod eksplicitno oznako 'nenaravno'. Povezovanje gejevske ikonografije s pojmom 'nenaravnega' smatramo kot obliko javnega spodbujanja nestrpnosti do seksualnih manjšin v Sloveniji.«



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA