nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2005, poved v sobesedilu:

Tudi samo plačevanje naročnine za revijo VIP je nekoliko sporno, saj država pokriva prek 50 % stroškov izdaje, kar na posamezno številko nanese 2,5 milijona sit.

Predsednica ZPS Breda Kutin se ne strinja, da gre za zavajajoče oglaševanje, v svojem odgovoru je med drugim zapisala: »Iz naštetih dejstev izhaja, da ponudba za naročnino na VIP, edino neodvisno potrošniško revijo v Sloveniji, v nobenem primeru ni zavajajoča, saj je vsebina svetovanja svetovalcev ZPS kot ena od navedenih članskih ugodnosti bistveno širša (specialistična svetovanja, posredovanje svetovalne pisarne, svetovanje odvetnikov, posebna telefonska številka, zagotovljenost svetovanja ves čas članstva) od svetovanja, ki ga sofinancira država.«
Glavni tržni inšpektor Roman Kladošek pa je potrdil, da so dobili opozorilo o sumu zavajajočega oglaševanja in že začeli inšpekcijski postopek, v primeru da bodo ugotovili kršitve zakona o varstvu potrošnikov, bodo ukrepali v skladu s pristojnostmi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA