nova beseda
iz Slovenije
Revija Mladina, leto 2005, poved v sobesedilu:
In: »Čim spretneje so torej dejstva skombinirana in s čim večjim psihološkim čutom so servirana poslušalcem, tem močnejši je uspeh.« Povsem jasno mu je bilo, kako pomembni za propagando so govorjena beseda, mediji, gramofonske plošče, radio, filmi, parade, zastave, ceremonije, prazniki, astrologija, napihovanje patriotizma, utrjevanje firerjeve vsemogočnosti in nezmotljivosti, stalno napadanje sovražnikov, primitivni nagoni množic, ustanavljanje mednarodnih PR organizacij, zrežirane tiskovne konference, inscenirani javni shodi, fiktivne, sfrizirane novice, sporočila za javnost, plasirana kot novinarski članki, ideologi, preoblečeni v poslovneže in turiste, in manipulacije (požig Rajhstaga). »Ne pozabite, da je treba na ljudi narediti vtis.«
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša
ZRC SAZU |
Iskalnik: NEVA |