nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2004, poved v sobesedilu:



Tako med brezplačniki vodi Družinski delničar, ki doseže 269.000 ljudi, sledi Žurnal z 204.000, na tretjem mestu pa je brezplačnik Dobro jutro, ki doseže152.000 bralcev.

Naše ostro oko pa je opazilo, da med raziskanimi brezplačniki ni Mercatorjevih, Merkurjevih, Leclercovih, Sparovih in še nekaterih, ki jih srečujemo dnevno v naših poštnih nabiralnikih.
Raziskovalci so nam povedali, zakaj je to tako: »NRB ne meri branosti nobenega od naštetih časopisov, branost revije Mercator Mesec pa smo začeli meriti šele to polletje, tako da bodo podatki znani (in tudi javno dostopni) januarja 2005,« nam je povedal Andraž Zorko, direktor medijskih raziskav pri družbi CATI.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA