nova beseda iz Slovenije

Revija Jana, leto 2007, poved v sobesedilu:

To, da bi, prvič, znali svoje morebitne hibe izkoristiti ali se, drugič, znali iz njih celo duhovito ponorčevati, med Slovenci žal pač ni ravno pogosta lastnost. Elena je, če že nikjer drugje, v tem oglasu dokazala, da to zdravo mero samokritičnosti, pa tudi sposobnost, da se duhovito ponorčuje tudi iz sebe, vsekakor ima.

In medtem ko se drugi kandidati mečejo v medijsko areno, delajo intervjuje s predstavniki turbo folka (česar, če ne bi šlo ravno za predsedniški položaj, verjetno ne bi naredili niti v sanjah) ter raznim bolj ali manj rumenim časopisom sporočajo, katere so njihove najljubše znamke avtomobilov (kot da je to, ali nekdo obožuje škodo ali pa prisega na mercedes relevantno za to, kako dober ali slab predsednik bo), je Elena javnost (upravičeno) opozorila, da je predsedniška kampanja neenakopravna, saj bi morali imeli vsi morebitni kandidati za predstavitve v medijih enake možnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA