nova beseda
iz Slovenije
Mag - revija - ČGP Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:
Kako strokovno precenjen in hkrati realno nizek je pomen sublimne govorice barv, ki “se potegujejo le same zase”, smo se lahko prepričali pred kratkim. Medtem ko Lojzetu Peterletu v predsedniški tekmi niso pomagali kvadratni kilometri kombinacije trendovske vijoličaste in listnato zelene, iz katerih je bil sestavljen kandidatov stiliziran portret, je Zoran Janković z barvno pustimi oglasi, v katerih se je dominantno pojavljal logotip, še najbolj primeren za Jugoslovanske železnice, gladko postal župan prestolnice. In če smo že pri logotipih: ali se ni tista zvezdica s porezanimi kraki na plakatih LDS pred štirimi leti nezavedno nekoliko preveč povezala s podobnimi znaki za opombe, ki so nas na sosednjih oglasih napotile na droben tisk, kjer so oglaševalci naštevali, za katere izdelke ne veljajo popusti, in se ograjevali od vseh mogočih zlorab?
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani