nova beseda
iz Slovenije
Mag - revija - ČGP Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:
Od 32 so bili samo trije deleži prodani z javnim razpisom (desetodstotni v škofjeloškemu Termu, petnajstodstotni v hotelih G&P Bled in 4,3-odstotni delež v medvoških Goričanah), devet so jih prodali z zbiranjem ponudb, največ, osemnajst, pa je bilo neposrednih prodaj. Med po kupnini petimi največjimi prodajami so bile kar štiri opravljene direktno: Autocommercea (za 15,86-odstotni delež je Kad iztržil 3,1 milijardo tolarjev), Salonita Anhovo (za 12,76 odstotkov so prejeli 2,9 milijarde tolarjev), Terma Škofja Loka (za deset odstotkov so dobili 1,3 milijarde ‐ za enak delež, ki so ga nekaj mesecev pred tem prodali z javno prodajo, so iztržili manj, 1,09 milijarde) in gradbenega podjetja SCT (23,75 odstotka delnic so prodali za 1,029 milijarde tolarjev).
Transparentnost se splača.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani