nova beseda
iz Slovenije
FT - Priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:
V zadnjih letih so številna slovenska podjetja skladno s splošnim gibanjem razvoja programov upravljanja odnosov s kupci veliko vložila v programe zvestobe, strategije in aplikacije CRM, pridobivanje »kartičarjev« in vzpostavljanje ter polnjenje baz podatkov o kupcih. Razmere pojemajoče gospodarske rasti predvsem pomembno povečajo konkurenčno prednost podjetij, ki so se pravočasno lotila »poglobljenega spoznavanja« s svojimi kupci in znajo informacije o svojih kupcih ustrezno interpretirati in preliti v učinkovite trženjske aktivnosti ‐ ne le v pomenu komuniciranja svojega produktnega portfelja, temveč tudi (ali celo zlasti) njegovega redefiniranja glede na spremenjene pogoje na trgu. Tesna povezanost razvojne in trženjske funkcije ter strateško domišljeno komuniciranje lahko tako v pogojih recesije nekaterim podjetjem omogočijo ogromno prednost pred slabše pripravljenimi, čeprav v preteklosti uspešnejšimi, tekmeci.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani