nova beseda iz Slovenije

Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:



Dobro ime ima pač svojo ceno, in če jo plačaš, pričakuješ zanjo resnično dober izdelek. Potem se ti ne more primeriti, kot se je nekdaj številnim kupcem jugoslovanskih avtomobilov zastava 101, ki jih je bilo iz trgovine najbolje peljati najprej na servis, da so privili vijake in opravili še druga nujna opravila, da je zastava potem postala kar dober avto.

Po podatkih BussinessWeeka so bile lani v svetu največ vredne ameriške blagovne znamke, saj jih je na primer med prvimi 30 kar 20, razen teh so se v prvo trideseterico najvrednejših blagovnih znamk uvrstile še po tri japonske blagovne znamke, dve nemški ter po ena britanska, finska, francoska in severnokorejska.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA