nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 2007, poved v sobesedilu:

Različne oglaševalne agencije, ki svoje delo najraje zavijajo v meglo črne magije, in lepo zveneče, a površne analize izplena, so verjetno prepozno spoznale, da jih Google prehiteva po desni. Ne samo to, Google si naravnost želi, da postane edini posrednik med oglaševalcem in potrošnikom, zato brezplačno ponuja orodja za spremljanje učinka, skupaj z izjemnimi optimizacijskimi pripomočki, kot je, denimo, nedavno objavljeni Website Optimizer, namenjen multivariantni analizi, ki oglaševalcem omogoča, da izboljšajo učinkovitost oglaševanja z nenehnim preizkušanjem različnih kombinacij vsebine na oglaševani spletni strani. Nekoč domena drago plačanih svetovalcev in specializiranih agencij, katerih dejanska učinkovitost je bila večkrat sporna, je zdaj postala dostopna sleherniku z Googlovim računom.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA