Kljub temu pa je vlada priznala v stališču aprila letos, da za razliko od prvotnih ugotovitev bi lahko izjeme predstavljale nekatere določbe 3. člena sporazuma, da se bo ta akt uporabljal tudi za sklepanje kakršnikoli drugih sporazumov o sodelovanju ter da bo vsebina tega akta zavezujoča tudi za druge subjekte ene ali druge države. Vlada je zaradi tega sprejela sklep, da bi bilo z vidika ravnanja v skladu z načeli običajnega mednarodnega prava nekorektno, da bi slovenska stran enostransko ugotovila, da je tak akt možno javno objaviti oziroma razkriti vso njegovo vsebino, ne da bi s tem povzročila nedopustno ravnanje, zaradi katerega bi v bodoče Republika Slovenija izgubila vso kredibilnost na tako občutljivem in pomembnem področju, in da je potrebno nastalo situacijo urediti v obojestranskem interesu in v skladu s pravnim redom Republike Slovenije.
Vlada je zato zahtevala, da ministrstvo za zunanje zadeve, ministrstvo za obrambo ter služba
vlade za zakonodajo proučijo potrebe po morebitni dopolnitvi slovenske zakonodaje.