nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:
Večina velikih založb iz nekdanjih časov se je dokaj neboleče vživela v nove razmere (najbrž tudi zato, ker slovensko založništvo v letih pred demokracijo še zdaleč ni bilo tako plansko dirigirano in politično nadzorovano kot v drugih državah socialističnega sveta), tiste, ki so bile najbolj vezane na državni denar oziroma obvezni odkup prejšnjemu režimu všečnih naslovov, so skorajda ali čisto zamrle in - bog z njimi. A pojavile so se nove, manjše, nekatere meteorsko vzblisnile in hitro izgorele, druge pa preudarneje in manj grabežljivo načrtovale, se specializirale in zdaj z izrazito profiliranostjo zapolnjujejo tista področja, ki večjih založb (zaradi drugačnega ustroja prodajnih poti in manj definirane ciljne publike) ne zanimajo.
Zato mi je bilo všeč, ko v letošnjih slovesnih sejemskih govorih in prikazih stanja slovenskega založništva nisem občutil tolikšnega tarnanja kot prejšnja leta.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani