nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:
Največji slovenski proizvajalec sadnih sokov in drugih izdelkov iz sadja in zelenjave, ki je s prodajo na domačem in tujih trgih lani ustvaril že več kot 10 milijard tolarjev čistih prihodkov, se s pospešeno naložbeno dejavnostjo, ki je usmerjena predvsem v izboljšanje kakovosti in prilagajanje novim zahtevam kupcev, prizadeva prehiteti konkurenco.
Letos so v podjetju med drugim uresničili zahteven projekt, ki so ga začeli pripravljati že lani, in sicer prenovo polnilne linije za Frutek, ki je druga najpomembnejša Fructalova blagovna znamka. Za to naložbo, v okviru katere so zamenjali polnilec, stroje za pripravo sokov pred polnjenjem, kupili avtomatsko napravo za kontrolo praznih stekleničk in druge stroje, spremenili obliko stekleničke in način zapiranja s posebnim pokrovčkom, ki je dodatno zavarovan, so namenili 4,6 milijona mark.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani