nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Vendar pa projekt tako na ravni strukture kot dialoga med avtorji ne presega enostavnega paralelizma; denimo ritmičnega sledenja inštrumenta plesalkinemu gibu, vzporednosti nemškega in slovenskega teksta, onstranpomenskega dadaističnega ur-jezika in pomenskega teksta, projekcije posnetega videa in snemanega »real time« dogajanja itd. Tavtologija, ki je posledica tudi premalo natančne artikulacije, se simptomatično pokaže zlasti v stavku, ki opredeli sam projekt, in sicer, da je njegov »cilj dogodek z odra preseliti na prag opazovalčeve perceptivne zaznave«, kar je v prvi vrsti pleonazem - sicer pa, kaj drugega naj bi bil namen javnih umetniških dogodkov, če ne ravno gledalčeva percepcija.
In če že govorimo o percepciji, pušča multimedijska predstava Pa-Ra vtis tradicionalnosti; deluje kot eden od klasičnih avantgardnih projektov izpred desetletij, v katerih so umetniki v ustvarjalnih laboratorijih šele začeli raziskovati in
povezovati različne medije.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani